abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:05:05 #151
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_160342883
Hoop zelf niet dat het heel veel afleveringen in beslag gaat nemen. Mag van mij ook wel een keer "verder" gaan. Al is dit d.m.v handel drijven en een soort van wederopbouw ook een stap. Toch ben ik nog steeds benieuwd wat er verder is. De grote steden bijvoorbeeld, oorzaa en oplossing en niet alleen maar elkaar proberen uit te moorden.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:35:42 #152
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160343594
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:05 schreef INViCTuS het volgende:
oorzaa en oplossing
Dat komt in deze serie niet aan de orde.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:54:09 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_160344131
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:18 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het verhaal in dit dorp is inderdaad wel wat diverser. De aanval van de Wolves, de zombie-4daagse en nu dat dorp van Jesus en de aankomende Negan. Boeiend seizoen inderdaad :)
Ik vind de nieuwe mensen ook leuk. De onzekere dokter heb ik een zwak voor, en ik denk dat Jesus ook 1 van m'n favorieten wordt. Jup. Tevreden mensch. :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_160344462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:13 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Er komt iig een 7e seizoen. En de makers hebben een 8e, 9e en 10e seizoen al in hun hoofd met zelfs ideeën voor een 11e en 12e seizoen.

En zolang de kijkcijfers goed zijn (en dat zijn ze) gaat het nog wel een aantal jaren door. Ik vermoed dat we nog niet op de helft zijn. :)
Daarnaast hebben ze ook nog Fear the walking dead. Ben benieuwd of die nog samenkomen.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:58:03 #155
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160345861
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:07 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Daarnaast hebben ze ook nog Fear the walking dead. Ben benieuwd of die nog samenkomen.
Nee.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_160345962
Je zou toch op een gegeven moment hopen dat ze na x seizoenen 'de boel onder controle hebben' als het ware, en ze moeten gaan opbouwen en de boel in de gaten moeten gaan houden voor nieuwe doden, etc. Lijkt me sterk dat het eeuwig door kan gaan :')
Ja doei.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:20:58 #157
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160346256
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Je zou toch op een gegeven moment hopen dat ze na x seizoenen 'de boel onder controle hebben' als het ware, en ze moeten gaan opbouwen en de boel in de gaten moeten gaan houden voor nieuwe doden, etc. Lijkt me sterk dat het eeuwig door kan gaan :')
Niet als mensen elkaar blijven uitmoorden :P

En voor de rest gewoon chip in je hoofd :P geen hartslag -> boom _O-
pi_160346377
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:20 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Niet als mensen elkaar blijven uitmoorden :P

En voor de rest gewoon chip in je hoofd :P geen hartslag -> boom _O-
Ja, maar dat wordt het meer mens tegen mens ipv mens tegen zombies :+
Ja doei.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:53:01 #159
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_160346921
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:35 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat komt in deze serie niet aan de orde.
Wel jammer. Van de oorzaak wist ik, maar ze trokken wel naar Washington met een bepaald plan voor oplossingen en hoe verder
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:43:06 #160
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160348344
Dat liefdesverhaal met de zwangere Maggie en trotse papa in spé Glenn kan natuurlijk niet lang meer aanhouden zo. En ook voor Abraham en/of Sasha verwacht ik niet veel goeds.
Flesje bier
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 20:33:36 #161
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160350008
Ik zie nu de omschrijving pas van de aflevering hiervoor _O-

quote:
A simple scavenging run proves to be more tricky, when the survivors are not the only ones after a goldmine of supplies. Rick and Michonne fuck.
Lekkere spoiler wel voor mensen die daadwerkelijk zo'n beschrijving lezen vóór de aflevering.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 20:33:57 #162
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160350024
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:43 schreef Gezicht het volgende:
Dat liefdesverhaal met de zwangere Maggie en trotse papa in spé Glenn kan natuurlijk niet lang meer aanhouden zo.
Dat gaat helemaal fout ja, daar wordt zó veel nadruk op gelegd ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160350449
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie nu de omschrijving pas van de aflevering hiervoor _O-

[..]

Lekkere spoiler wel voor mensen die daadwerkelijk zo'n beschrijving lezen vóór de aflevering.
Klinkt ook wel als een beschrijving die je op de AMC site zou kunnen vinden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160353291
Leuke aflevering.
  woensdag 2 maart 2016 @ 08:52:20 #165
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_160360768
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:18 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het verhaal in dit dorp is inderdaad wel wat diverser. De aanval van de Wolves, de zombie-4daagse en nu dat dorp van Jesus en de aankomende Negan. Boeiend seizoen inderdaad :)
Die Wolves inderdaad, waar zouden die gebleven zijn. Zouden ze iets met Negan te maken hebben, of gewoon een compleet ander kamp zijn. Wel raar dat de hoofdrolspelers nu opeens overal andere overlevers aantreffen in de nabijheid, terwijl de mensen van Alexandria jarenlang geen noemenswaardig gevecht hebben hoeven leveren.

Wat het kamp van Negan betreft, lijkt me dat men eerst gaat scouten en Negans vesting bestuderen op zwakke plekken etc. Dan ga je toch eerst die slome camper thuis brengen en terug in snelle auto's of 4WD's? Na een tijdje spieden ga je een plan maken.

De groep weet inmiddels dat Negan een grote groep goed bewapende mannen heeft (als je 10 bikers met assault rifles op pad kan sturen) en dat Negan en zijn mannen medogenloos zijn. Afhankelijk van de sterkte van Negans stronghold, lijkt me dat je aan het volgende moet denken; snipers om de torenwachters uit te schakelen, het antitankwapen om een breuk in de poort of ander zwak punt te maken, veel bewapende mannen/vrouwen. Ik denk zelf dat ze wel wat kunnen leren van de truukjes van de governor; 's nachts gaten maken in de omheining en dan walkers naar binnen sturen. Daarna van de ontstane paniek gebruik maken.

Maar dat gaat niet gebeuren en dit hele verdere seizoen zal in het teken van Negan staan, misschien wel langer zelfs.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_160365215
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 08:52 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Die Wolves inderdaad, waar zouden die gebleven zijn. Zouden ze iets met Negan te maken hebben, of gewoon een compleet ander kamp zijn. Wel raar dat de hoofdrolspelers nu opeens overal andere overlevers aantreffen in de nabijheid, terwijl de mensen van Alexandria jarenlang geen noemenswaardig gevecht hebben hoeven leveren.
Ik denk niet dat die bij Negan hoorden, leek me een aparte rondtrekkende groep, maar waar die heen zijn, geen idee.
quote:
Wat het kamp van Negan betreft, lijkt me dat men eerst gaat scouten en Negans vesting bestuderen op zwakke plekken etc. Dan ga je toch eerst die slome camper thuis brengen en terug in snelle auto's of 4WD's? Na een tijdje spieden ga je een plan maken.
Het lijkt me wel logisch dat ze eerst langs Alexandria gaan om de voorraden en die rammelbak te droppen ja
quote:
De groep weet inmiddels dat Negan een grote groep goed bewapende mannen heeft (als je 10 bikers met assault rifles op pad kan sturen) en dat Negan en zijn mannen medogenloos zijn. Afhankelijk van de sterkte van Negans stronghold, lijkt me dat je aan het volgende moet denken; snipers om de torenwachters uit te schakelen, het antitankwapen om een breuk in de poort of ander zwak punt te maken, veel bewapende mannen/vrouwen. Ik denk zelf dat ze wel wat kunnen leren van de truukjes van de governor; 's nachts gaten maken in de omheining en dan walkers naar binnen sturen. Daarna van de ontstane paniek gebruik maken.

Maar dat gaat niet gebeuren en dit hele verdere seizoen zal in het teken van Negan staan, misschien wel langer zelfs.
Het zou ook wel logisch zijn dit rustig aan uit te gaan stippelen. Aan de andere kant hebben ze Jesus zijn dorp wel beloofd iets aan die Negan te gaan doen, en die man te gaan bevrijden. Als ze niet snel actie ondernemen zal die dude wel dood zijn en zullen Negan zijn mannen wel verhaal komen halen in dat dorp (ook om de supplies wel even hardhandig af te komen nemen, die nu net onderweg naar Alexandria zijn).
Ze kunnen natuurlijk ook eerst in dat Jesus-dorp een ambush creeren. En dat de confrontatie zoeken met Negan zijn stronghold iets is voor volgend seizoen...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_160402397
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:43 schreef Gezicht het volgende:
Dat liefdesverhaal met de zwangere Maggie en trotse papa in spé Glenn kan natuurlijk niet lang meer aanhouden zo. En ook voor Abraham en/of Sasha verwacht ik niet veel goeds.
Jep. Dan is Glenn duidelijk de lul, vanwege het 'boy who cried wolf'-scenario, en omdat Maggie nu veel belangrijker wordt gemaakt. Ze treedt meer op de voorgrond en dat kan inderdaad bijna niets goeds betekenen. Bij Abraham/Sasha denk ik dat Sasha dan de sjaak is. En die Rosita heeft ook weinig toegevoegde waarde meer nu.

Valt me trouwens op dat Carol eerder opeens zo'n belangrijke vrouw in de groep werd, maar nu bijna niet meer te zien is. De aandacht verschuift op dat gebied meer naar Maggie. Carol ging zelfs niet mee naar dat groepje van Jesus. Zou me dus ook niks verbazen alsze op niet al te lange termijn eruit ligt.
pi_160432633
ZO benieuwd naar aflev. 12 :P *O*
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:10:13 #169
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_160435380
Wel lame dat de speculaties gebaseerd zijn op screentime en toepassing van tropes van een willekeurige acteur. Het is helemaal niet logisch dat als Rick niet gewenst is, dat Maggie de onderhandelingen zou doen. Carol is veel passender daarvoor. Maar ja, op die manier kan je dus al gokken wat er gebeurt met de personages als de acteurs niet op de voorgrond treden.
When all else fails, you always have delusion.
pi_160461178
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:04 schreef WRH het volgende:
Misschien komen ze er nog op terug, die hele periode die nu duidelijk niet getoond wordt?
Het ging duidelijk over meerdere weken, ergens werd iets gezegd over 'alles weer opgebouwd in Alexandria' dus het is best een flinke hap die nu niet gezien wordt.
Minor comic spoiler. (als je het dat al wil noemen, je weet eigenlijk niet meer over het verhaal als je dit leest)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 16:38:26 #171
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_160466497
Deze week even een inhaal beweging gedaan. Volledig seizoen 5 bekeken op netflix en de 11 afleveringen in seizoen 6 op een andere manier bekeken.

De rest volgen op FOX dus :)

Wel heel spannend allemaal _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 17:07:37 #172
Belg
pi_160467128
Die serie kan vele kanten op. Men zou zelf een nieuw verhaallijn kunnen starten in Europa met een groep overlevers in Londen of Parijs. Waarbij ze samen komen in seizoen 10 ofzo.

Of dat ze zelf eens Amerika verlaten en naar Europa zouden met een boot ofzo of een vliegtuig dat ze aan de praat krijgen (maar eerst ergens een ex piloot tegenkomen)

Hoewel een Zombie aanval in Europa veel gevaarlijker zou zijn. De bevolking woont veel dichter bij elkaar
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_160468004
Ik hoop nog steeds een Walking Dead in Europa. Veel moeilijker om bijvoorbeeld aan wapens te komen.
  zondag 6 maart 2016 @ 17:50:17 #174
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160468277
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:40 schreef larry_flynt het volgende:
Ik hoop nog steeds een Walking Dead in Europa. Veel moeilijker om bijvoorbeeld aan wapens te komen.
Hahah ja lijkt me wel tof om te zien :P
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 19:05:14 #175
Belg
pi_160470194
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:40 schreef larry_flynt het volgende:
En dichter bevolkt :P
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 19:06:47 #176
Belg
pi_160470246
Actrice Lauren Cohan (maggie) speelt trouwens straks in Batman vs Superman en in de Horror the Boy

beetje opgezocht waar de andere acteurs in spelen en het is voor al maggie die 'bekende' films mag in mee spelen
pi_160471931
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Actrice Lauren Cohan (maggie) speelt trouwens straks in Batman vs Superman en in de Horror the Boy

beetje opgezocht waar de andere acteurs in spelen en het is voor al maggie die 'bekende' films mag in mee spelen
Lauren Cohan in Supernatural was O+ :9
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 6 maart 2016 @ 23:34:13 #178
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_160478631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, ook Tara is lekker

[ afbeelding ]

Iets minder knap, maar grote jopen [ afbeelding ]
Lekkere dikke tieten idd :)
Sue Me
pi_160481949
S6 E12 _O_
Opbouw! Still no Negan. :P

:Y)
^O^
pi_160482196
Bruut.
pi_160483984
_O_
  maandag 7 maart 2016 @ 10:58:05 #182
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_160484657
Goeie episode. Maar begreep ik nou dat er een aantal de groep gaan verlaten?
Sue Me
  † In Memoriam † maandag 7 maart 2016 @ 11:34:09 #183
88815 The_Emotion
98.3
pi_160485326
Hij was weer goed, rotzooi trappen in Negan's complex en nog niets van hem zelf vernomen :7
En ik denk dat Carol er dit keer niet levend uit komt, er vanuit gaande de openingscene.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_160485554
Gruwelijk!
pi_160485674
Dom dom dom. Negan gaat heeel boos worden. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  † In Memoriam † maandag 7 maart 2016 @ 12:32:10 #186
88815 The_Emotion
98.3
pi_160486446
Eugene die er droog bij staat met z'n shirtje :')14.gif
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_160486702
Wat een episode _O_ heerlijk tempo.
pi_160487442
Rip Carol. Verwacht ik.
  maandag 7 maart 2016 @ 14:21:39 #189
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_160489233
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 08:52 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Teveel call of duty gespeeld? Met je gamer tactieken? :')
pi_160491660
Bazenaflevering _O_
Met dat hoofd _O-
pi_160492790
Goeie aflevering *O* *O*
Benieuwd wie Negan is
Twinning = boring
pi_160493655
Wat ik niet snap ik dat de slachting s nachts plaatsvindt en Glenn pas s ochtends als het alweer licht is van iemand anders moet vernemen dat Maggie is gekidnapt. Dat is toch het eerste wat je checkt?

En ik begin steeds meer waardering te krijgen voor Morgan. De enige die trouw is gebleven aan zichzelf. Voor de rest was dit weer een volgende stap in richting menselijke onwaardigheid.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  maandag 7 maart 2016 @ 17:16:07 #193
211083 Angelof9
I must go first
pi_160493744
Ja, het is moeilijk om nog enige sympathie op te brengen voor Rick en co.

Feitelijk zijn zij gewoon de slechterikken van de show.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_160495119
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:16 schreef Angelof9 het volgende:

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_160495261
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik niet snap ik dat de slachting s nachts plaatsvindt en Glenn pas s ochtends als het alweer licht is van iemand anders moet vernemen dat Maggie is gekidnapt. Dat is toch het eerste wat je checkt?

En ik begin steeds meer waardering te krijgen voor Morgan. De enige die trouw is gebleven aan zichzelf. Voor de rest was dit weer een volgende stap in richting menselijke onwaardigheid.
Ja, want eerst helemaal de ene kant op doordraaien en daarna helemaal de andere kant op is trouw zijn aan jezelf... Morgan is gewoon een idioot die niet met nuance om kan gaan.

quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:16 schreef Angelof9 het volgende:

Geen problemen mee, die sympathie.
Ze zijn (gedwongen) gewelddadiger geworden, maar zie ook niet in hoe ze de slechteriken zijn geworden. Het is geen BB of zoiets, het geweld is altijd naar een duidelijk 'slechtere' groep, goed en kwaad is hier niet zo heel moeilijk.
pi_160495916
Morgan zei "it's not a compromise, it's a choice you give 'em"

Natuurlijk hadden de Saviors de keuze niet genomen om Alexandria niet aan te vallen e.d., maar dan waren Rick en co degenen die uit zelfverdediging handelen om hunzelf en Alexandria te verdedigen. Ik denk dat Morgan het hier wél mee eens zou zijn, want nu waren Rick & co in principe de badguy door full apeshit te gaan op de Saviors.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_160496109
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat viel me ook op indd, maar ze zouden net voor dawn vertrekken dus dan is het wel vrij snel licht erna.
pi_160497002
Die morgan mag van mij wel eruit gekickt worden.
pi_160497054
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:47 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat viel me ook op indd, maar ze zouden net voor dawn vertrekken dus dan is het wel vrij snel licht erna.
Ik zie het gewoon als dat ze een tijd bezig waren om het hele gebouw te doorzoeken
Ze smelten de kazen!
pi_160497084
Die Negan wordt hier ook zo opgehemeld, dan kan alleen maar tegenvallen. Jaren hadden veel mensen het hier over Morgan en dat is toch wel een enorme teleurstelling. Die kan niet snel genoeg opgevreten worden. Wat een vreselijk karakter.

Wel een prima aflevering ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')