Ik vind de nieuwe mensen ook leuk. De onzekere dokter heb ik een zwak voor, en ik denk dat Jesus ook 1 van m'n favorieten wordt. Jup. Tevreden mensch.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het verhaal in dit dorp is inderdaad wel wat diverser. De aanval van de Wolves, de zombie-4daagse en nu dat dorp van Jesus en de aankomende Negan. Boeiend seizoen inderdaad
Daarnaast hebben ze ook nog Fear the walking dead. Ben benieuwd of die nog samenkomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er komt iig een 7e seizoen. En de makers hebben een 8e, 9e en 10e seizoen al in hun hoofd met zelfs ideeën voor een 11e en 12e seizoen.
En zolang de kijkcijfers goed zijn (en dat zijn ze) gaat het nog wel een aantal jaren door. Ik vermoed dat we nog niet op de helft zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Daarnaast hebben ze ook nog Fear the walking dead. Ben benieuwd of die nog samenkomen.
Niet als mensen elkaar blijven uitmoordenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Je zou toch op een gegeven moment hopen dat ze na x seizoenen 'de boel onder controle hebben' als het ware, en ze moeten gaan opbouwen en de boel in de gaten moeten gaan houden voor nieuwe doden, etc. Lijkt me sterk dat het eeuwig door kan gaan
Ja, maar dat wordt het meer mens tegen mens ipv mens tegen zombiesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet als mensen elkaar blijven uitmoorden
En voor de rest gewoon chip in je hoofdgeen hartslag -> boom
![]()
Wel jammer. Van de oorzaak wist ik, maar ze trokken wel naar Washington met een bepaald plan voor oplossingen en hoe verderquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat komt in deze serie niet aan de orde.
Lekkere spoiler wel voor mensen die daadwerkelijk zo'n beschrijving lezen vóór de aflevering.quote:A simple scavenging run proves to be more tricky, when the survivors are not the only ones after a goldmine of supplies. Rick and Michonne fuck.
Dat gaat helemaal fout ja, daar wordt zó veel nadruk op gelegdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:43 schreef Gezicht het volgende:
Dat liefdesverhaal met de zwangere Maggie en trotse papa in spé Glenn kan natuurlijk niet lang meer aanhouden zo.
Klinkt ook wel als een beschrijving die je op de AMC site zou kunnen vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie nu de omschrijving pas van de aflevering hiervoor
[..]
Lekkere spoiler wel voor mensen die daadwerkelijk zo'n beschrijving lezen vóór de aflevering.
Die Wolves inderdaad, waar zouden die gebleven zijn. Zouden ze iets met Negan te maken hebben, of gewoon een compleet ander kamp zijn. Wel raar dat de hoofdrolspelers nu opeens overal andere overlevers aantreffen in de nabijheid, terwijl de mensen van Alexandria jarenlang geen noemenswaardig gevecht hebben hoeven leveren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het verhaal in dit dorp is inderdaad wel wat diverser. De aanval van de Wolves, de zombie-4daagse en nu dat dorp van Jesus en de aankomende Negan. Boeiend seizoen inderdaad
Ik denk niet dat die bij Negan hoorden, leek me een aparte rondtrekkende groep, maar waar die heen zijn, geen idee.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die Wolves inderdaad, waar zouden die gebleven zijn. Zouden ze iets met Negan te maken hebben, of gewoon een compleet ander kamp zijn. Wel raar dat de hoofdrolspelers nu opeens overal andere overlevers aantreffen in de nabijheid, terwijl de mensen van Alexandria jarenlang geen noemenswaardig gevecht hebben hoeven leveren.
Het lijkt me wel logisch dat ze eerst langs Alexandria gaan om de voorraden en die rammelbak te droppen jaquote:Wat het kamp van Negan betreft, lijkt me dat men eerst gaat scouten en Negans vesting bestuderen op zwakke plekken etc. Dan ga je toch eerst die slome camper thuis brengen en terug in snelle auto's of 4WD's? Na een tijdje spieden ga je een plan maken.
Het zou ook wel logisch zijn dit rustig aan uit te gaan stippelen. Aan de andere kant hebben ze Jesus zijn dorp wel beloofd iets aan die Negan te gaan doen, en die man te gaan bevrijden. Als ze niet snel actie ondernemen zal die dude wel dood zijn en zullen Negan zijn mannen wel verhaal komen halen in dat dorp (ook om de supplies wel even hardhandig af te komen nemen, die nu net onderweg naar Alexandria zijn).quote:De groep weet inmiddels dat Negan een grote groep goed bewapende mannen heeft (als je 10 bikers met assault rifles op pad kan sturen) en dat Negan en zijn mannen medogenloos zijn. Afhankelijk van de sterkte van Negans stronghold, lijkt me dat je aan het volgende moet denken; snipers om de torenwachters uit te schakelen, het antitankwapen om een breuk in de poort of ander zwak punt te maken, veel bewapende mannen/vrouwen. Ik denk zelf dat ze wel wat kunnen leren van de truukjes van de governor; 's nachts gaten maken in de omheining en dan walkers naar binnen sturen. Daarna van de ontstane paniek gebruik maken.
Maar dat gaat niet gebeuren en dit hele verdere seizoen zal in het teken van Negan staan, misschien wel langer zelfs.
Jep. Dan is Glenn duidelijk de lul, vanwege het 'boy who cried wolf'-scenario, en omdat Maggie nu veel belangrijker wordt gemaakt. Ze treedt meer op de voorgrond en dat kan inderdaad bijna niets goeds betekenen. Bij Abraham/Sasha denk ik dat Sasha dan de sjaak is. En die Rosita heeft ook weinig toegevoegde waarde meer nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:43 schreef Gezicht het volgende:
Dat liefdesverhaal met de zwangere Maggie en trotse papa in spé Glenn kan natuurlijk niet lang meer aanhouden zo. En ook voor Abraham en/of Sasha verwacht ik niet veel goeds.
Minor comic spoiler. (als je het dat al wil noemen, je weet eigenlijk niet meer over het verhaal als je dit leest)quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:04 schreef WRH het volgende:
Misschien komen ze er nog op terug, die hele periode die nu duidelijk niet getoond wordt?
Het ging duidelijk over meerdere weken, ergens werd iets gezegd over 'alles weer opgebouwd in Alexandria' dus het is best een flinke hap die nu niet gezien wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah ja lijkt me wel tof om te zienquote:Op zondag 6 maart 2016 17:40 schreef larry_flynt het volgende:
Ik hoop nog steeds een Walking Dead in Europa. Veel moeilijker om bijvoorbeeld aan wapens te komen.
En dichter bevolktquote:Op zondag 6 maart 2016 17:40 schreef larry_flynt het volgende:
Ik hoop nog steeds een Walking Dead in Europa. Veel moeilijker om bijvoorbeeld aan wapens te komen.
Lauren Cohan in Supernatural wasquote:Op zondag 6 maart 2016 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Actrice Lauren Cohan (maggie) speelt trouwens straks in Batman vs Superman en in de Horror the Boy
beetje opgezocht waar de andere acteurs in spelen en het is voor al maggie die 'bekende' films mag in mee spelen
Lekkere dikke tieten iddquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, ook Tara is lekker
[ afbeelding ]
Iets minder knap, maar grote jopen [ afbeelding ]
Teveel call of duty gespeeld? Met je gamer tactieken?quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die Wolves inderdaad, waar zouden die gebleven zijn. Zouden ze iets met Negan te maken hebben, of gewoon een compleet ander kamp zijn. Wel raar dat de hoofdrolspelers nu opeens overal andere overlevers aantreffen in de nabijheid, terwijl de mensen van Alexandria jarenlang geen noemenswaardig gevecht hebben hoeven leveren.
Wat het kamp van Negan betreft, lijkt me dat men eerst gaat scouten en Negans vesting bestuderen op zwakke plekken etc. Dan ga je toch eerst die slome camper thuis brengen en terug in snelle auto's of 4WD's? Na een tijdje spieden ga je een plan maken.
De groep weet inmiddels dat Negan een grote groep goed bewapende mannen heeft (als je 10 bikers met assault rifles op pad kan sturen) en dat Negan en zijn mannen medogenloos zijn. Afhankelijk van de sterkte van Negans stronghold, lijkt me dat je aan het volgende moet denken; snipers om de torenwachters uit te schakelen, het antitankwapen om een breuk in de poort of ander zwak punt te maken, veel bewapende mannen/vrouwen. Ik denk zelf dat ze wel wat kunnen leren van de truukjes van de governor; 's nachts gaten maken in de omheining en dan walkers naar binnen sturen. Daarna van de ontstane paniek gebruik maken.
Maar dat gaat niet gebeuren en dit hele verdere seizoen zal in het teken van Negan staan, misschien wel langer zelfs.
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:16 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, het is moeilijk om nog enige sympathie op te brengen voor Rick en co.
Feitelijk zijn zij gewoon de slechterikken van de show.
Ja, want eerst helemaal de ene kant op doordraaien en daarna helemaal de andere kant op is trouw zijn aan jezelf... Morgan is gewoon een idioot die niet met nuance om kan gaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik niet snap ik dat de slachting s nachts plaatsvindt en Glenn pas s ochtends als het alweer licht is van iemand anders moet vernemen dat Maggie is gekidnapt. Dat is toch het eerste wat je checkt?
En ik begin steeds meer waardering te krijgen voor Morgan. De enige die trouw is gebleven aan zichzelf. Voor de rest was dit weer een volgende stap in richting menselijke onwaardigheid.
Geen problemen mee, die sympathie.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:16 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, het is moeilijk om nog enige sympathie op te brengen voor Rick en co.
Feitelijk zijn zij gewoon de slechterikken van de show.
Dat viel me ook op indd, maar ze zouden net voor dawn vertrekken dus dan is het wel vrij snel licht erna.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik niet snap ik dat de slachting s nachts plaatsvindt en Glenn pas s ochtends als het alweer licht is van iemand anders moet vernemen dat Maggie is gekidnapt. Dat is toch het eerste wat je checkt?
Ik zie het gewoon als dat ze een tijd bezig waren om het hele gebouw te doorzoekenquote:Op maandag 7 maart 2016 18:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat viel me ook op indd, maar ze zouden net voor dawn vertrekken dus dan is het wel vrij snel licht erna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |