Lauren Cohan in Supernatural wasquote:Op zondag 6 maart 2016 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Actrice Lauren Cohan (maggie) speelt trouwens straks in Batman vs Superman en in de Horror the Boy
beetje opgezocht waar de andere acteurs in spelen en het is voor al maggie die 'bekende' films mag in mee spelen
Lekkere dikke tieten iddquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, ook Tara is lekker
[ afbeelding ]
Iets minder knap, maar grote jopen [ afbeelding ]
Teveel call of duty gespeeld? Met je gamer tactieken?quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die Wolves inderdaad, waar zouden die gebleven zijn. Zouden ze iets met Negan te maken hebben, of gewoon een compleet ander kamp zijn. Wel raar dat de hoofdrolspelers nu opeens overal andere overlevers aantreffen in de nabijheid, terwijl de mensen van Alexandria jarenlang geen noemenswaardig gevecht hebben hoeven leveren.
Wat het kamp van Negan betreft, lijkt me dat men eerst gaat scouten en Negans vesting bestuderen op zwakke plekken etc. Dan ga je toch eerst die slome camper thuis brengen en terug in snelle auto's of 4WD's? Na een tijdje spieden ga je een plan maken.
De groep weet inmiddels dat Negan een grote groep goed bewapende mannen heeft (als je 10 bikers met assault rifles op pad kan sturen) en dat Negan en zijn mannen medogenloos zijn. Afhankelijk van de sterkte van Negans stronghold, lijkt me dat je aan het volgende moet denken; snipers om de torenwachters uit te schakelen, het antitankwapen om een breuk in de poort of ander zwak punt te maken, veel bewapende mannen/vrouwen. Ik denk zelf dat ze wel wat kunnen leren van de truukjes van de governor; 's nachts gaten maken in de omheining en dan walkers naar binnen sturen. Daarna van de ontstane paniek gebruik maken.
Maar dat gaat niet gebeuren en dit hele verdere seizoen zal in het teken van Negan staan, misschien wel langer zelfs.
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:16 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, het is moeilijk om nog enige sympathie op te brengen voor Rick en co.
Feitelijk zijn zij gewoon de slechterikken van de show.
Ja, want eerst helemaal de ene kant op doordraaien en daarna helemaal de andere kant op is trouw zijn aan jezelf... Morgan is gewoon een idioot die niet met nuance om kan gaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik niet snap ik dat de slachting s nachts plaatsvindt en Glenn pas s ochtends als het alweer licht is van iemand anders moet vernemen dat Maggie is gekidnapt. Dat is toch het eerste wat je checkt?
En ik begin steeds meer waardering te krijgen voor Morgan. De enige die trouw is gebleven aan zichzelf. Voor de rest was dit weer een volgende stap in richting menselijke onwaardigheid.
Geen problemen mee, die sympathie.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:16 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, het is moeilijk om nog enige sympathie op te brengen voor Rick en co.
Feitelijk zijn zij gewoon de slechterikken van de show.
Dat viel me ook op indd, maar ze zouden net voor dawn vertrekken dus dan is het wel vrij snel licht erna.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik niet snap ik dat de slachting s nachts plaatsvindt en Glenn pas s ochtends als het alweer licht is van iemand anders moet vernemen dat Maggie is gekidnapt. Dat is toch het eerste wat je checkt?
Ik zie het gewoon als dat ze een tijd bezig waren om het hele gebouw te doorzoekenquote:Op maandag 7 maart 2016 18:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat viel me ook op indd, maar ze zouden net voor dawn vertrekken dus dan is het wel vrij snel licht erna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |