quote:Op maandag 7 maart 2016 21:52 schreef truedestiny het volgende:
Toffe aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Op een gegeven moment denk je toch dat je de base gecleared hebt.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef johnson555 het volgende:
Ook lkkr jezelf overschatten, wie zegt dat die Negan click niet met 100 man is?
Toffe aflevering.Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
ik denk Glenn of Carol. Daryl is te populair.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
Sowieso gaat alles finaal kapot als Negan daadwerkelijk in het spel komt. Dit kan niet langer goed gaan. Sowieso gaat een S1 personage het loodje leggen, wellicht wel Daryl.
Het was een blik in de niet zo verre toekomst.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kreeg 't idee dat de foto's op de muur van die 2 gasten die Glenn neerlegde bekenden waren voor Glenn. Maar die blik, ik kan me vergissen.
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:11 schreef Inca het volgende:
Ze laten ook nooit meer zien wat we volgende week kunnen verwachtten
Toffe aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Wat de Hilltop bewoners over Negan vertelden was wel beangstigend. Ze moesten zelfs het hoofd van Hilltop's leader Gregory bij Negan afleveren.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:24 schreef TheGeneral het volgende:
Die Negan wordt hier ook zo opgehemeld, dan kan alleen maar tegenvallen. Jaren hadden veel mensen het hier over Morgan en dat is toch wel een enorme teleurstelling. Die kan niet snel genoeg opgevreten worden. Wat een vreselijk karakter.
Wel een prima aflevering
The big return of Morganquote:Op maandag 7 maart 2016 19:31 schreef OMG het volgende:
Morgan was gewoon nog steeds een baas. Totdat 'ie de hippie uit ging hangen en in ieder mens hoop zag. Toen ik 'm aan het lassen zag hoopte ik toch stiekem wel dat 'ie een hek in die ruimte aan het lassen was waardoor hij er niet meer uit kan.
En als 'ie zichzelf niet aan het opsluiten is, dan hoop ik dat 'ie een badass wapen aan het maken is.
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:11 schreef Inca het volgende:
Ze laten ook nooit meer zien wat we volgende week kunnen verwachtten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze had walkie-talkie contact met die gast die er met Daryls motor vandoor wou gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:11 schreef sonnyspek het volgende:
Ergens had ik het idee dat die vrouw wie je hoorde oo het laatst niet van Negan was...Meer als een aparte groep vrouwen.
Inbrekerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze had walkie-talkie contact met die gast die er met Daryls motor vandoor wou gaan.
Het zou wel een leuke twist zijn als die gast gewoon een inbreker was, en het rest van het groepje die Carol en Maggie hebben een 3e partij is die ook pissed zijn op de Saviours. maar elkaar aanzien als Saviours.
Hoe dan ook, een spannende cliffhanger.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:49 schreef snakelady het volgende:
Her rechtse hoofd van de drie hoofden op de grund was overigens Johnny Depp.
Met zo'n titel ga ik die theorie meer aanhangen, een 3e groep die spullen terug wil roven wat hun ontnomen is. Ook een goed excuus om Negan tot de seizoensfinale te bewaren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:48 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Inbrekerdat kan ook nog
![]()
Verklaart de titel van afl. 13 : "The same boat" enigszins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |