quote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond tegen mij.
Nope. COco klinkt als een vrouwennaam trouwens.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent geïnteresseerd in Coco?
Bekertje winnen en ik ben dik tevreden. Ik klaag niet snel.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:33 schreef Zorro het volgende:
Je krijgt toch een beetje het idee dat die Feyenoordsupporters niet helemaal tevreden zijn.
Of voor een papegaai.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope. COco klinkt als een vrouwennaam trouwens.
Coco, kom er maar inquote:Op maandag 22 februari 2016 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope. COco klinkt als een vrouwennaam trouwens.
Ach ja de 1e keer in de geschiedenis , bij Feyenooit gebeurd het om de paar jaar.quote:
Ik denk dat je nou toch een beetje te makkelijk denkt over AZ.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bekertje winnen en ik ben dik tevreden. Ik klaag niet snel.
Goud.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:33 schreef luckass het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)z_messi_penalty.html
shaslickquote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Ziet er wel cool uit zo'n legertje van bomberjacks. Vroeger had ik daar een spel van, Hooligans, leidde je je troepen richting het stadion.
dat gaat nie gebeure niequote:Op maandag 22 februari 2016 21:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bekertje winnen en ik ben dik tevreden. Ik klaag niet snel.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit sorry. Ik ga mijn mond spoelen
Omdat het water weer terug de Maas in moet.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaat Jan in de fontein staan?
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen gaan voetballiefhebbers genieten van Juve-Bayern
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Ziet er wel cool uit zo'n legertje van bomberjacks. Vroeger had ik daar een spel van, Hooligans, leidde je je troepen richting het stadion.
Bijna.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja jij geniet van ander meubel.
Bedanktquote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
Jullie zijn echt heel bijzonder voor mij.
Huhquote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja jij geniet van ander meubel.
Het alternatief is een wedstrijd waarin je beide ploegen zou willen zien verliezen, dus dan deze beter ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen gaan voetballiefhebbers genieten van Juve-Bayern
Die heeft Hansie toch een keer pakkie gegeven?quote:
Jij bent niet voor Arsenal? Why not?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het alternatief is een wedstrijd waarin je beide ploegen zou willen zien verliezen, dus dan deze beter ja.
haha, die tagline.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed logo , niks mis mee
Ik wil dit niet kwijt.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
Dat begon met engerds als Keown en Adams, en daarna al die achterlijke Fransozen, Wenger voorop. Nee dank je vriendelijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jij bent niet voor Arsenal? Why not?
Ik vond het al zo'n rare comeback.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij probeerde gevat uit de hoek te komen.
Ach, het is weer eens wat anders dan 'mad', 'jelly' en 'het zit diep'.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n rare comeback.
Als ik jou was zou ik dat niet tegen de 2 meter 5 en 140 kilo's recht in z'n gezicht zeggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef luckass het volgende:
ik vind dennis vd geest een enorme lul
Zoveel?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga echt geen telefoon van 1000 euro of wat is het kopen
Dat raakt mequote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
De roadrunner, non-flying Dutchman en flying Dutchman hebben alles goed gemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat begon met engerds als Keown en Adams, en daarna al die achterlijke Fransozen, Wenger voorop. Nee dank je vriendelijk.
Wij zijn dan ook niet de doelgroep Karina.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
eensquote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, m'n abbo loopt komende maand af dus ben op zoek naar een nieuw toestel, die s7 gaat het niet worden in ieder geval.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde hij nu een variant op 'het zit diep'quote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders dan 'mad', 'jelly' en 'het zit diep'.
Ik denk dat Dennis dat wel kan hebben.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dat niet tegen de 2 meter 5 en 140 kilo's recht in z'n gezicht zeggen.
Wat wel gek is, want de doelgroep is 18 of zo? Hoe betalen die dat.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook niet de doelgroep Karina.
Niet, daarom zoveel schulden.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat wel gek is, want de doelgroep is 18 of zo? Hoe betalen die dat.
Abboquote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Papa en mama.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, deze was ik nog vergeten.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik merk dat GGMM weer veel aan mij denkt.
Vraag hem dan niet om voorover te bukken.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis dat wel kan hebben.
Tegenwoordig betaal je met abbo ook eenmalig een toestelprijs bij aanschaf. Had ik bij de S6 ook.quote:
Nou, toen was ik al lang (daarvoor ook al trouwens) Liverpool fan. Keegan, Dalglish, Rush. Dat botst. Na Dalglish als trainer is Liverpool helaas ook nooit meer wat geworden.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De roadrunner, non-flying Dutchman en flying Dutchman hebben alles goed gemaakt.
Hmja, ik heb ook niets tegen Liverpool hoor. Vind alle Engelse clubs wel sympathiek, behalve City en Tottenham.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, toen was ik al lang (daarvoor ook al trouwens) Liverpool fan. Keegan, Dalglish, Rush. Dat botst. Na Dalglish als trainer is Liverpool helaas ook nooit meer wat geworden.
Echt?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig betaal je met abbo ook eenmalig een toestelprijs bij aanschaf. Had ik bij de S6 ook.
Jep, ik moest geloof ik 199 voor mijn toestel betalen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt?
Dan maar een iets minder model. Ik hoef echt niet het nieuwste van het nieuwste
Ik heb er een van 150 euro en een sim-only van 12 euroquote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt?
Dan maar een iets minder model. Ik hoef echt niet het nieuwste van het nieuwste
Ja precies. Zoiets heb ik ook. Al die fratsen gebruik ik toch niet (als die er al op zitten trouwens, op die dure dingen).quote:Op maandag 22 februari 2016 21:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb er een van 150 euro en een sim-only van 12 euro. Werkt allemaal best zo.
Ik hoorde van een collega dat ze een IPhone heeft met abonnement van 28 euro. Bij Vodafone. Toestel kost 501 euro.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb er een van 150 euro en een sim-only van 12 euro. Werkt allemaal best zo.
Weet nog steeds niet voor wie ik ben. Mag Foeke ook altijd wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:48 schreef Tagliano het volgende:
Foeke Booy is het hier niet mee eens
Neutraal zijn is soms ook een optie hequote:Op maandag 22 februari 2016 21:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet voor wie ik ben. Mag Foeke ook altijd wel.
Das waar.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neutraal zijn is soms ook een optie he
Wat wil je hiermee zeggenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoorde van een collega dat ze een IPhone heeft met abonnement van 28 euro. Bij Vodafone. Toestel kost 501 euro.
En nog geen 12 jaar later heeft hij een andere mening.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
In 2004 werd Booy door Derksen nog de hemel in geprezen:
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)ar.htm?channel=phone
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nog geen 12 jaar later heeft hij een andere mening.
Wat een ongeloofwaardige vent is het toch
Niks eigenlijk. Ik haakte even in op jullie gesprek over smartphonesquote:
[..]
[..]
Ik constateer het slechts, zeg niet dat hij nu geen andere mening mag hebben.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
12 jaar geleden, wat een slecht voorbeeld.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
In 2004 werd Booy door Derksen nog de hemel in geprezen:
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)ar.htm?channel=phone
Lijkt mij wel, mits genoeg MB/sms/minutenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Ik haakte even in op jullie gesprek over smartphones. En ik vraag me af of dit een goede deal voor haar is of juist niet.
Goeie post.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat geconstateerd.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nogmaals, het was slechts een constatering.
En dat van mij was slechts een grapje.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toen vonden we Feyenoord nog een topclub.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:54 schreef Mani89 het volgende:
12 jaar geleden vond ik Rafael Van der Vaart nog een goede voetballer, en kijk nu eens.
Ah oké, ontging mij even.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat van mij was slechts een grapje.
Pauperquote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
9 ton, er zijn jaren dat ik iets minder verdien....
Gelukkig ook jaren dat je meer verdient dusquote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
9 ton, er zijn jaren dat ik iets minder verdien....
Ken je Ton Blanker ?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hij zei toch echt sjempjens liek. Alleen Mani en ik hadden het goedquote:Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt jongens.
Ik ben ook bereid tot het geven van een voldoendequote:Op maandag 22 februari 2016 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vond het wel een topshow vanavond. 7.5/10
Jullie?
Ik kan het altijd uitstekend met GGMM vindenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is af en toe grappigDenkt hij.
6/10quote:Op maandag 22 februari 2016 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vond het wel een topshow vanavond. 7.5/10
Jullie?
Geintje joh Haagsquote:Op maandag 22 februari 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zegt hij, met zijn stufi.
Ik ook hoor, dit van mij was ook een grapjequote:Op maandag 22 februari 2016 21:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik kan het altijd uitstekend met GGMM vinden
Ja echtquote:Op maandag 22 februari 2016 21:58 schreef Rabieluh het volgende:
Genee z'n toon verandert zo op momenten als dit.
Qua humor moeten we duidelijk nog even op elkaar ingespeeld rakenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook hoor, dit van mij was ook een grapje
Het was ook wel heel nederig "daar heb je ook weer gelijk in" tegen Verbeekquote:Op maandag 22 februari 2016 21:58 schreef Rabieluh het volgende:
Genee z'n toon verandert zo op momenten als dit.
Je zal maar een tentamen op vrijdagavond hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef Brammess het volgende:
Vrijdag VERMEIJGOD
Jammer dat Simon dat hele niveau weer omlaag zal halen.
Dat komt vanzelf welquote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Qua humor moeten we duidelijk nog even op elkaar ingespeeld raken
lol ik had wat popcorn gepoft hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef luckass het volgende:
Ik heb tijdens de uitzending een heel pak koekjes op, ik voel mij vies
7 minnetjequote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is jouw cijfer vanavond Luck?
Tegen Verbeek ingaan is ook nogal een opgavequote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het was ook wel heel nederig "daar heb je ook weer gelijk in" tegen Verbeek
Ik begin te begrijpen waarom die vriendin er niet van komtquote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef luckass het volgende:
Ik heb tijdens de uitzending een heel pak koekjes op, ik voel mij vies
Ik moet woensdagavond een tentamen inhalenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zal maar een tentamen op vrijdagavond hebben
Ik las wat anders maar ik heb beloofd het netjes te houdenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom die vriendin er niet van komt
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las wat anders maar ik heb beloofd het netjes te houden
Genot, ik mag donderdagavond ook nogquote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik moet woensdagavond een tentamen inhalen
Nou nu wordt het ordinairquote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom die vriendin er niet van komt
Pinkpop valt in een examenweekquote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik moet woensdagavond een tentamen inhalen
houdt jijquote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Houd jij eens ff je strot!!!!!!!!!!!!
Volgens mij heb jij een blauwtje gelopen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Houd jij eens ff je strot!!!!!!!!!!!!
Hoezow? Ik vind jouw en karina wel lekker tochquote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ben je vanavond vrouwvijandig Joezi
Neejoh, doe lekker je dingquote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las wat anders maar ik heb beloofd het netjes te houden
jouwquote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezow? Ik vind jouw en karina wel lekker toch
Poeh gelukkig wij blij.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezow? Ik vind jouw en karina wel lekker toch
Afgewezen kapper ?quote:
Kijk jij op naar voetbalsletjes danquote:Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een blauwtje gelopen.
Geen idee ik volg dat niet joh.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijk jij op naar voetbalsletjes danBen jij team Sabia of Syvlie?
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat je het zelf wel kon invullen![]()
Neejoh, natafelen met Kees. Wat denkte?quote:Maar goed, Jambers nu.
Ik heb geen Foxquote:Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Neejoh, natafelen met Kees. Wat denkte?
Is serieus een prima programma. Eigenlijk het enige programma waar er serieus over voetbal wordt gepraat.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen FoxAls ik stukjes zie moet ik altijd aan Business Class denken trouwens
Ik ga het een kans geven.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is serieus een prima programma. Eigenlijk het enige programma waar er serieus over voetbal wordt gepraat.
Heftige maar mooie foto.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:54 schreef tong80 het volgende:
De 28-jarige wegens een spierziekte aan bed gekluisterde Hendrik Ruizendaal zag maandagavond een droom in vervulling gaan, toen hij de live-uitzending van zijn favoriete tv-programma Voetbal Inside mocht meemaken in Hilversum.
[ afbeelding ]
Met bed en al was de Bunschoter naar de studio gereden door een speciale vrachtwagenambulance.
Daardoor kon hij de drie die het programma dragen, René van der Gijp, Johan Derksen en presentator Wilfred Genee (vanaf links) ontmoeten. Volgens zijn zwager Mischa de Graaf toonde het drietal veel interesse voor Hendrik, die zelf met volle teugen genoot.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)moet-idolen-VI.dhtml
quote:'Wat is dit een lange dag, teee-ring'
Vanavond wordt er weer gevoetbald in de Europa League. Zonder Nederlandse clubs is de interesse in deze 'tweederangs' competitie in ons land flink afgenomen. Het is een forse tegenslag voor RTL, dat nog altijd elke speelronde twee duels live uitzendt. Heeft dat nog wel nut? AD Sportwereld ging vorige week op bezoek.
Het is donderdagavond, tien over half elf, en in de lobby van een van de studio's in het Hilversumse Media Park tikt Jan Boskamp zijn collega Wim Kieft aan. ,,Wat is dit een lange dag, hè Wim. Teee-ring." Er volgt een holle lach, waarin de verbazing van de markante oud-speler en trainer doorklinkt. ,,Goh..."
In het voorgaande halfuur is Kieft steeds verder verdwenen in de luxe tweezitsbank die hij deelt met Boskamp. Zijn voeten rusten ontspannen op een koffietafeltje. Op het televisiescherm voor hem wordt de slotfase van het duel tussen Galatasaray en Lazio Roma (1-1) getoond, maar zijn houding verraadt weinig enthousiasme. ,,Ach, ik vermaak me wel hoor," vertelt Kieft na afloop. ,,Een beetje vreten, voetbal kijken. Dat had ik thuis ook gedaan. Al was ik dan tegen het einde misschien wel in slaap gevallen."
Voor Kieft is het allemaal niet nieuw meer. Die schuift wekelijks aan bij de Europa League-avond van RTL. Boskamp vervangt de afwezige Johan Derksen deze donderdag eenmalig als analyticus. En op het moment dat hij hiermee instemde - hij keek toen naar het duel tussen FC Den Bosch en Achilles '29 - was hij even de duur van het programma vergeten. Ruim vijf uur lang in werkverband naar voetbal kijken en erover praten, dat is zelfs voor hem wat lang. Zeker als de wedstrijden tegenvallen, zoals nu. Want ook het eerder uitgezonden Midtjylland - Manchester United (2-1) verdient bepaald geen schoonheidsprijs.
,,Anders had ik ook wel naar de Europa League gekeken," erkent Boskamp. ,,Maar dan lig ik gestrekt op de bank. En dan kan ik zelf mijn wedstrijden uitkiezen. Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijk praten, maar ik denk niet dat ik in dat geval op deze wedstrijden was uitgekomen."
Zo makkelijk zijn die keuzes niet meer, nu alle Nederlandse clubs al in de groepsfase uitgeschakeld zijn. Ook voor RTL is dat een grote (financiële) tegenslag. De Europa League mag hier dan wel het imago van een tweederangs competitie hebben, zolang 'onze' clubs erin actief zijn, is er voldoende belangstelling. Ajax was al praktisch uitgeschakeld toen het Noorse Molde dit seizoen op de laatste speeldag van de groepsfase op bezoek kwam, en toch trok dat duel nog 1,13 miljoen kijkers.
Tekenend voor het huidige probleem: de finale van vorig jaar werd een stuk minder goed bekeken (920.000) dan de 'afscheidswedstrijd' van de Amsterdammers in Europa. De weg naar de eindstrijd van dit jaar is nog lang. Eerst dienen nog zeven speelronden en in totaal 43 wedstrijden afgewerkt te worden. Heeft het wel zin om dat allemaal uit te zenden?
Ja, klinkt het uit Hilversum. In de returns van de ronde van de laatste 32 van vanavond zal het spektakel ongetwijfeld groter zijn dan in de heenwedstrijden. Bovendien zijn er nog genoeg mooie clubs over: United en Galatasaray dus, maar ook bijvoorbeeld Borussia Dortmund, Liverpool, Bayer Leverkusen, Napoli en Tottenham Hotspur. Boskamp: ,,In de kwartfinales zitten er waarschijnlijk zes ploegen bij die al in de Champions League hebben gespeeld. Dan wordt het voetbal echt wel weer goed."
Maar de nog altijd grote Nederlandse inbreng (zeventien spelers of trainers zijn nog actief) is waarschijnlijk de belangrijkste reden dat zo'n half miljoen mensen vorige week donderdag toch afstemden op de Europa League. Vooral grote namen als Louis van Gaal (Manchester United) en Wesley Sneijder (Galatasaray) blijven kijkers trekken.
,,Daar moeten we het de laatste jaren sowieso een beetje van hebben," zegt Wilfred Genee tijdens de laatste minuten van het eerste duel van de avond. ,,Het zou ons niet goed uitkomen als Manchester er nu ook nog uitvliegt." De presentator wijst naar het scherm, waarop het aangeslagen en rood aangelopen gezicht van Van Gaal is te zien. ,,Moet je dat zien. We zitten nu naar United te kijken, dat 2-1 achter staat tegen Midtjylland. Dat blijft natuurlijk een verhaal. In de Champions League heb je bovendien ook voldoende slechte wedstrijden."
Toch heeft de Europa League last van het miljoenenbal. ,,Als je net twee avonden Champions League achter de rug hebt, is het nogal irritant om hiernaar te gaan kijken," vindt Kieft. ,,Want dit is natuurlijk wel van een minder niveau. Ze kunnen het beter omdraaien."
Dat vindt ook René van der Gijp, die onder meer om deze reden twee jaar geleden zijn stoeltje bij de Europa League-uitzending opgaf. Vanavond keert hij even terug, ook als invaller voor Derksen, die pas bij de achtste finales weer aanschuift. Lyrische analyses hoeven we ook van hem niet te verwachten. Maar RTL heeft geen problemen met een kritische benadering. Genee: ,,Ik begrijp wel dat er een product verkocht moet worden, maar de kijker ziet echt wel of een wedstrijd slecht is."
Het is ook een onderdeel van de charme. De Europa League bouwt verder op het kroegsfeertje van het succesvolle praatprogramma Voetbal Inside, dat in dezelfde studio wordt opgenomen en dezelfde gasten heeft. En dus gaat het vooral over randzaken, wordt er veel gelachen en geklaagd en slaat Boskamp de arm van Kieft beurs. Dat er na de voorbeschouwing van een uur nauwelijks nog tijd is voor 'analyses', wordt betreurd. Al valt daar tegen het einde van de avond beter mee te leven. ,,Wat moet je hier nou over vertellen?," vraagt Boskamp zich halverwege de tweede helft van Galatasaray - Lazio Roma hardop af.
De aanwezigheid van Genee en Kieft heeft hem op de been gehouden. Bij het allerlaatste fluitsignaal van de dag veert hij wel direct op uit de bank. ,,Nou," zegt hij lachend, terwijl hij zijn broek optrekt, ,,ik heb een klote-avond gehad."
Toch een half miljoen mensen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:47 schreef hafcfan het volgende:
Welke debiel kiest er dan ook voor om United en Lazio-GS uit te zenden. Logisch dat niemand daarnaar kijkt
Ik ga ook kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:19 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk hebben we een volle bak vanavond. Beetje gek om hier met 3-4 man te posten.
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:20 schreef Evertjan het volgende:
Jahaha mensen Wilfred heeft weer reclame gemaakt voor Volvo
quote:
quote:
quote:
Cijfer jezelf niet zo weg, goede vriend. Ook jouw naam hoort hier tussen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vergeten, thanksquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cijfer jezelf niet zo weg, goede vriend. Ook jouw naam hoort hier tussen.
gegroet.quote:
xDquote:
Hallo en eet smakelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:28 schreef luckass het volgende:
Hallo jongensik smul van een bakje griekse yoghurt met mango.
Heil mango.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:28 schreef luckass het volgende:
Hallo jongensik smul van een bakje griekse yoghurt met mango.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
twitter:SimonZijlemans twitterde op donderdag 25-02-2016 om 23:31:27Morgen lekker hele dag vrij nemen en die panna van Memphis 1000 keer terugkijken. Zin in. reageer retweet
Memphis krijgt overal een 9-10 en 4,5-5 sterren maar Stijn zei dat hij heel slecht was en ze hem nooit meer moeten opstellenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:32 schreef Zipportal het volgende:
VI is pas echt begonnen met een Tweet van Simontwitter:SimonZijlemans twitterde op donderdag 25-02-2016 om 23:31:27Morgen lekker hele dag vrij nemen en die panna van Memphis 1000 keer terugkijken. Zin in. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |