Een Zuidplein?quote:
Dat Zuidplein van je ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een Zuidplein?![]()
V&D en Aktiesport waren daar toch wel twee van de grootsten daar.
Sowieso nooit op Zuid geweest gok ik zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat Zuidplein van je ben ik nog nooit geweest.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aktie Sport heb ik afgelopen week nog flink ingekocht, omdat ik door een superlekkere gozer werd geholpen.
Alleen voor de D66-campagne om zieltjes te winnen in de Afrikaanderwijk en toen gauw weer weg haha. Funny cuz its true.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sowieso nooit op Zuid geweest gok ik zo.
Als ik er iets langer mee praat heeft m'n gaydar meer tijd om zijn geaardheid te analyseren, was mijn gedachte. Tegen de tijd dat ik blut was had ik geconcludeerd dat hij niet voor hetzelfde team speelde als ik. Net te laat dus.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan me zo niet voorstellen dat ik ergens iets zou kopen omdat de verkoper een lekker ding is
Superlekker voor je.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aktie Sport heb ik afgelopen week nog flink ingekocht, omdat ik door een superlekkere gozer werd geholpen.
Ik doe gewoon lekker pretentieus over mijn biervoorkeuren tegen barvrouwen in de hoop dat ze hopeloos verliefd op mij worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan me zo niet voorstellen dat ik ergens iets zou kopen omdat de verkoper een lekker ding is
Primark toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een Zuidplein?![]()
V&D en Aktiesport waren daar toch wel twee van de grootsten daar.
Ik schep liever op over het feit hoeveel blikken AH pilseners in achterover kan klappen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik doe gewoon lekker pretentieus over mijn biervoorkeuren tegen barvrouwen in de hoop dat ze hopeloos verliefd op mij worden.
Helmond is uw nieuwe jachtterrein?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik schep liever op over het feit hoeveel blikken AH pilseners in achterover kan klappen.
Op school?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik schep liever op over het feit hoeveel blikken AH pilseners in achterover kan klappen.
Het lichaam van Christus.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:21 schreef GSbrder het volgende:
Goed onderzoek:
"Liefst 7% van de studenten geneeskunde zou Vlaams Belang stemmen"
>80% heeft amper contact met etnische of educatieve minderheden.quote:
Louter positief.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:27 schreef Disana het volgende:
Ik moest vanmiddag in de faculteit voor tandheelkunde zijn. Daar zag ik twee collegezalen leegstromen. Allemaal meiden. Niets anders dan meiden. Velen spraken Engels.
Kamervragen van Omar hoor morgen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)klacht-indienen.html
Wat een boeven..
Lijkt me niet verkeerd.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Over enkele jaren dus gewoon de medische toerist uithangen in Turkiye dan maar.
Wie?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Kamervragen van Omar hoor morgen.
Die SP-dude.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie?
Maar dat is toch schandalig. Echt wtf. En mensen als PT denken dat zulke dingen niet voorkomen he in de vrije markt, want dan gaan die verstandelijk gehandicapten wel een nieuwe betere aanbieder selecteren.
quote:'Wat een heerlijke dochters heb je. Mmm. Als dat azc er komt, zoek ik ze nog wel eens op op school. Denk ff goed na over dat azc. Oké?' Dit briefje viel bij Yvonne, een van onze raadsleden uit Rijswijk, in de bus. Veel walgelijker krijg je de intimidatie niet.
Yvonne besloot niet te zwijgen, maar de publiciteit te zoeken. En dus stond ze afgelopen zaterdag in de Volkskrant. Ik vind dat goed, want dit is niet normaal, en mag ook nooit normaal worden. Wekelijks spreek ik raadsleden en burgemeesters van onze partij die zulke briefjes, varkenshoofden, een oprit vol zand of wat dan ook voor hun kiezen krijgen.
Ik geloof, en ik heb het al eerder gezegd in NRC, dat er in Nederland op dit moment een klimaat wordt geschapen, waarin het normaal dreigt te worden dat raadsleden geïntimideerd worden. Omdat ze staan voor hun overtuiging. Als volksvertegenwoordigers niet meer durven te zeggen waar ze voor staan, wordt het lokale bestuur in gevaar gebracht. En dan maakt het me niet eens uit of je links of rechts bent: voor- én tegenstanders van een opvang of asielzoekerscentrum moeten op normale toon met elkaar in gesprek kunnen gaan. Gemeentebesturen moeten er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je als inwoner van je gemeente de mogelijkheid hebt om te staan voor je zaak. Zonder overstemd te worden door schreeuwers, of zonder bang te hoeven zijn voor je eigen veiligheid - of dat van je naasten.
Ik ben trots op al die lokale politici die ondanks de dreigementen werken aan een betere samenleving. De enige reactie op intimidatie is niet stil in een hoekje kruipen en hopen dat het overgaat, maar opstaan, en met zijn allen laten zien waarom Nederland het mooie land is dat het is.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie?
Maar dat is toch schandalig. Echt wtf. En mensen als PT denken dat zulke dingen niet voorkomen he in de vrije markt, want dan gaan die verstandelijk gehandicapten wel een nieuwe betere aanbieder selecteren.
Probleem: Tegen AZC's zijn omdat je bang bent dat dochters dan verkracht zullen worden.quote:
Maar ondertussen wensen lokale PvdA-coryfeeën Wilders de dood in. Lekker hypocriet.quote:
Dat werd ook ernstig opgeblazen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wensen lokale PvdA-coryfeeën Wilders de dood in. Lekker hypocriet.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat werd ook ernstig opgeblazen.
Goed dat de brief is uitgelekt. Schofterig.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)klacht-indienen.html
Wat een boeven..
Maar jij stelt toch expres dat soort types aan? Ik heb niet het idee dat je de gezonde jongeren probeert te selecteren.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
De laatste twee jaar is het wel wel lachen met het ondernemersrisico. Een medewerker met longkanker, een met frozen shoulder syndroom, een was al wao en moet minder gaan werken en nu gaat er een op vakantie, flikkert van de trap en breekt een arm, een been en een enkel. Jaja mensen. En het dan het gek vinden dat mensen geen vaste contracten meer krijgen.
En die worden dezelfde dag geroyeerd.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wensen lokale PvdA-coryfeeën Wilders de dood in. Lekker hypocriet.
Mijn tandarts is onlangs vervangen door een Spanjaard. Schijnen ook actief geworven te worden daar nu voor banen in Nederland.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:27 schreef Disana het volgende:
Ik moest vanmiddag in de faculteit voor tandheelkunde zijn. Daar zag ik twee collegezalen leegstromen. Allemaal meiden. Niets anders dan meiden. Velen spraken Engels.
Alle bedreigende leden van de PVV ook, m.u.v. Wilders.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En die worden dezelfde dag geroyeerd.
Die werd dan ook erg rap de deur gewezen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, is Dion Graus al geroyeerd?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle bedreigende leden van de PVV ook, m.u.v. Wilders.
Ik geef mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt voorrang maar ik ga die insteek eens goed tegen het licht houden. Longkanker is natuurlijk pech en van de trap vallen kan ook iedereen overkomen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij stelt toch expres dat soort types aan? Ik heb niet het idee dat je de gezonde jongeren probeert te selecteren.
Is hij lid van de PVV?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oh, is Dion Graus al geroyeerd?
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle bedreigende leden van de PVV ook, m.u.v. Wilders.
Zeg dat tegen php.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
en van de trap vallen kan ook iedereen overkomen.
Sommige mensen hebben vaker pech dan anderen. Geen idee hoe dat komt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik geef mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt voorrang maar ik ga die insteek eens goed tegen het licht houden. Longkanker is natuurlijk pech en van de trap vallen kan ook iedereen overkomen.
Gidspartij PVV.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:43 schreef 99.999 het volgende:
[..], als je geen leden hebt, is dat wel erg eenvoudig te realiseren inderdaad.
Ik ook eigenlijk wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik had eigenlijk wel meer schuimbekkende reacties verwacht op mijn post in het Kabinet Wilderstopic.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gidspartij PVV.
De ideale partijstructuur voor PvdA en VVD.
Ik heb 24 jaar ondernomen zonder noemenswaardige uitval door ziekte. Het is nu net goede tijden, slechte tijden.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben vaker pech dan anderen. Geen idee hoe dat komt.
Misschien daarom juist geen reacties.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel.
Het wordt immers ongemakkelijk wanneer de waarheid even gezegd wordt.
Veel te ingewikkelde woordkeuze.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik had eigenlijk wel meer schuimbekkende reacties verwacht op mijn post in het Kabinet Wilderstopic.
Je kan natuurlijk ook moeilijk je risico's diversificeren. Gelukkig heb je als ondernemer verzekeringen voor dit soort incidenten.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb 24 jaar ondernomen zonder noemenswaardige uitval door ziekte. Het is nu net goede tijden, slechte tijden.
Typische tokkielogica.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Probleem: Tegen AZC's zijn omdat je bang bent dat dochters dan verkracht zullen worden.
Oplossing: Dreigen met verkrachting van dochters.
Oke.
Leuk, spreekt hij ook/al Nederlands?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mijn tandarts is onlangs vervangen door een Spanjaard. Schijnen ook actief geworven te worden daar nu voor banen in Nederland.
Redenatie: verkrachting is alleen erg als het de dochters van hardwerkendepratende Nederlanders betreft. Die politici vragen er gewoon om.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Probleem: Tegen AZC's zijn omdat je bang bent dat dochters dan verkracht zullen worden.
Oplossing: Dreigen met verkrachting van dochters.
Oke.
Ja, dat viel niks tegen. Wel met een accent maar dat is logisch.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, spreekt hij ook/al Nederlands?
Die is zeker gaan rentenieren. Mijn tandarts vindt het nog veel te leuk, die gaat door zolang hij nog kan.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat viel niks tegen. Wel met een accent maar dat is logisch.
Was wel even apart, kom je daar 's ochtends binnen blijkt je oerhollandse tandarts plots gevlogen. Zo had ik het niet helemaal begrepen uit de brief die ik iets eerder kreeg.
Ik wel, godverdomme.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / Uitstel van betaling voor Perry Sport en Aktiesport
Lullig voor de medewerkers, maar dit gaan we ook niet missen.
Afgelopen weekend stonden matanders bij een brandend asielzoekerscentrum in Duitsland te juichen en de brandweer te belemmeren. Daar heb ik heel toevallig ook geen topic over voorbij zien komenquote:Op maandag 22 februari 2016 17:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
Seksuele intimidatie is opeens hilarisch als de dader geen asielzoeker is. Aldus mensen in mijn topic.
Ja, het was wat vaag. Zijn praktijkgenoot moest wegens ziekte stoppen en toen deed hij dat ook maar.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is zeker gaan rentenieren. Mijn tandarts vindt het nog veel te leuk, die gaat door zolang hij nog kan.
Wel een moedige poging. Ze komen er meteen met brandende fakkels op af.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
Seksuele intimidatie is opeens hilarisch als de dader geen asielzoeker is. Aldus mensen in mijn topic.
Ach, een buitenlandse tandarts lijkt me ook wel aardig als hij goed is. Ik heb een Afghaanse huisarts, daar ben ik heel tevreden mee ondanks dat hij de u niet kan zeggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, het was wat vaag. Zijn praktijkgenoot moest wegens ziekte stoppen en toen deed hij dat ook maar.
Moet je eens vragen of die de u wel kan zeggen. Ik vind het zelf echt grappig om met oe aangesproken te worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Da boyfriend heeft ook een Afghaanse huisarts en hij is heel blij met hem.
Ik geloof werkelijk mijn ogen niet terwijl ik dat topic zit bij te lezen. Wie is hier nou gek geworden?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Ah m'n post is natuurlijk al verwijderd. Mag niet gezegd worden. Maar dat het normaal is om te dreigen met verkrachting mag wel gezegd worden.
Haha, ik zal het vragen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je eens vragen of die de u wel kan zeggen. Ik vind het zelf echt grappig om met oe aangesproken te worden.
Mimimimiquote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Ah m'n post is natuurlijk al verwijderd. Mag niet gezegd worden. Maar dat het normaal is om te dreigen met verkrachting mag wel gezegd worden.
Half Nederland.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof werkelijk mijn ogen niet terwijl ik dat topic zit bij te lezen. Wie is hier nou gek geworden?
Vrij druk dagje en mobiel zie ik quotes niet, maar als ik vanavond tijd heb kijk ik wel even voor je.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:00 schreef Kaas- het volgende:
Enige dat m'n humeur een beetje goed maakt is dat ik nu al 24 uur moet gniffelen om dat Monolith keer op keer een link negeert die hem niet zo goed uitkomt en dus negeert en ik dan uiteraard blijf posten.
Ze hebben zelf werkelijk niet door hoe hypocriet ze bezig zijn: dreigen iemands dochters te verkrachten is oké omdat immigranten verkrachters zijn.quote:
Ja maar je moet toch wat als de politiek zijn kop in het zand steektquote:Op maandag 22 februari 2016 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben zelf werkelijk niet door hoe hypocriet ze bezig zijn: dreigen iemands dochters te verkrachten is oké omdat immigranten verkrachters zijn.
Ik heb het topic ontvolgd, omdat ik zelf ook dusdanig tokkie ben dat ik er spontaan agressief van word.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben zelf werkelijk niet door hoe hypocriet ze bezig zijn: dreigen iemands dochters te verkrachten is oké omdat immigranten verkrachters zijn.
Ik ben de eerste om te zeggen dat er niet zo best meer naar de bevolking wordt geluisterd, maar volksvertegenwoordigers belagen en bedreigen is nog veel lager en linker dan waar diezelfde mensen vluchtelingen voor aanzien.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch wat als de politiek zijn kop in het zand steekt
Ik kan het me levendig voorstellen. Het is echt niet te geloven.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb het topic ontvolgd, omdat ik zelf ook dusdanig tokkie ben dat ik er spontaan agressief van word.
Tja, je hoeft mij niet te overtuigen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om te zeggen dat er niet zo best meer naar de bevolking wordt geluisterd, maar volksvertegenwoordigers belagen en bedreigen is nog veel lager en linker dan waar diezelfde mensen vluchtelingen voor aanzien.
Je mag een TR maken.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:09 schreef Kaas- het volgende:
Het heeft in NWS ook gewoon geen zin om in discussie te gaan. Je wordt direct overschreeuwd door 101 Stormfronttroepen. Je komt daar alleen voor zelfkastijding, of omdat je er zelf eentje bent.
Het zit mij gewoon ongenadig dwars dat er daar bijna geen weerwoord meer klinkt omdat iedereen het uit ellende heeft opgegeven.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:09 schreef Kaas- het volgende:
Het heeft in NWS ook gewoon geen zin om in discussie te gaan. Je wordt direct overschreeuwd door 101 Stormfronttroepen. Je komt daar alleen voor zelfkastijding, of omdat je er zelf eentje bent.
Is ook zo. Jeetje.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, je hoeft mij niet te overtuigen.
Allemaal monddood gemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zit mij gewoon ongenadig dwars dat er daar bijna geen weerwoord meer klinkt omdat iedereen het uit ellende heeft opgegeven.
Het aandeel Achmea voorlopig even links laten liggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook moeilijk je risico's diversificeren. Gelukkig heb je als ondernemer verzekeringen voor dit soort incidenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |