Classic shirt, maar ik vind het wel heel erg basic. Dit blijft mijn favoriet.quote:
Nog met guldens gekocht.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Classic shirt, maar ik vind het wel heel erg basic.
Mooi wat Bel Hassani over hem zegt, toch ook een beloftevolle speler.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:58 schreef Rabieluh het volgende:
Stukkie uit de volkskrant over onze filosoof op de linksback positie.
http://www.volkskrant.nl/(...)4fe5c9634f68d2567d1f
Prachtshirts! Jammer dat er geen achternamen op de shirts stonden, anders had ik er één met Iwan Nielsen gekocht. Heerlijke anti-held.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Classic shirt, maar ik vind het wel heel erg basic. Dit blijft mijn favoriet.
[ afbeelding ]
Om toch weer even terug naar PSV te gaan, hoelang heeft PSV eigenlijk in die fraaie rode shirts gespeeld in de jaren 80?
[ afbeelding ]
Waarom ging PSV eigenlijk in die volledig rode shirts spelen?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Prachtshirts! Jammer dat er geen achternamen op de shirts stonden, anders had ik er één met Iwan Nielsen gekocht. Heerlijke anti-held.
Geen idee, eigenlijk. Waarschijnlijk gewoon ideetje van de ontwerper. Bovendien hadden ze dat in de jaren '70 ook al eens. Wat ik terug kan vinden zo snel is dat ze van halverwege de jaren '70 tot eind jaren '80 in het rood hebben gespeeld.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom ging PSV eigenlijk in die volledig rode shirts spelen?
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken. Het is vaak ook wel een act die bij een bepaalde subcultuur hoort.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Willems is een goede speler, maar vind hem wel echt (foute) arrogantie uitstralen. Komt op mij niet als een sympathieke jongen over, beetje zoals Depay.
Op het veld komt het soms ook nogal nonchalant over, neemt de bal aan, kijkt eens naar waar hij dit keer een passje gaat strooien, sjokt weer terug.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Willems is een goede speler, maar vind hem wel echt (foute) arrogantie uitstralen. Komt op mij niet als een sympathieke jongen over, beetje zoals Depay.
Is gewoon gebaseerd op wat ik van hem zie in interviews inderdaad. Met die subcultuur heb ik sowieso weinig. Maar stoor me er soms wel aan dat sommige PSV-supporters dat gedrag met de mantel der liefde bedekken omdat die gasten toevallig bij PSV spelen. Als Willems of Depay bij Ajax of Feyenoord gespeeld hadden kotst iedereen ze uit.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken. Het is vaak ook wel een act die bij een bepaalde subcultuur hoort.
Ik heb van een afstandje ook meer met het type Hendrix hoor, maar meningen over mensen die je niet persoonlijk kent zijn vaak wel doorspekt van vooroordelen.
Er is een grote groep die zichzelf heel gelukkig mag prijzen dat ze bovengemiddeld met een bal om kunnen gaan, inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef Caland het volgende:
Willems is gewoon gevaarlijk dom, zoals het gros van de voetballers.
Ach, dat zal best. Ik kijk naar wat ze op het veld doen, dat vind ik het belangrijkste. Tenzij het gedrag buiten het veld echt invloed op het spel heeft (zuipen, snuiven en vechten, bijvoorbeeld).quote:Op maandag 22 februari 2016 17:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is gewoon gebaseerd op wat ik van hem zie in interviews inderdaad. Met die subcultuur heb ik sowieso weinig. Maar stoor me er soms wel aan dat sommige PSV-supporters dat gedrag met de mantel der liefde bedekken omdat die gasten toevallig bij PSV spelen. Als Willems of Depay bij Ajax of Feyenoord gespeeld hadden kotst iedereen ze uit.
Geloof maar dat veel spelers zich daarom ook vergissen in hoe goed en beslissend hij op zo'n moment kan zijn. Zou me niets verbazen als hij die nonchalance deels bewust inzet.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op het veld komt het soms ook nogal nonchalant over, neemt de bal aan, kijkt eens naar waar hij dit keer een passje gaat strooien, sjokt weer terug.
Dit zeker. Hij speelde zijn beste wedstrijden vorig seizoen als Hendrix CVM stond, omdat hij (meer nog dan Guardado) zijn gaten dicht loopt.quote:Misschien krijgt hij die vrijheid daar ook gewoon voor omdat Hendrix en Moreno wel rugdekking geven en Locadia ook zijn verdedigende ding doet, maar het oogt zo laks.
Ik denk dat Barca mogen een makkelijke avond heeft in Londenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hebben jullie een beetje vertrouwen in de wedstrijd van morgen? In ieder geval is de vorm bij PSV behoorlijk en is PSV een stugge ploeg om tegen te spelen, ook voor dit soort ploegen.
Het is maar goed voor PSV dat ze bij Romario die norm toepasten.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, dat zal best. Ik kijk naar wat ze op het veld doen, dat vind ik het belangrijkste. Tenzij het gedrag buiten het veld echt invloed op het spel heeft (zuipen, snuiven en vechten, bijvoorbeeld).
Maar een dure auto of elke week een ander mokkel zal me een zorg zijn. Ongeacht de club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik heb er wel vertrouwen in in de zin dat het mogelijk is maar helaas voor PSV moeten ze de return uit spelen, het lijkt me een voordeeltje als je de return thuis speelt aangezien je dan het publiek achter je hebt op het moment dat het het meest telt (tenzij je de eerste wedstrijd al met 3-0 wint/verliest maar ik verwacht een gelijkspel of een nederlaag met 1 doelpunt verschil).quote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik denk dat Barca mogen een makkelijke avond heeft in Londen
Tot nu toe ben ik volgens mij de enige die er veel vertrouwen in heeft. Reken morgen op minimaal een gelijkspel.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hebben jullie een beetje vertrouwen in de wedstrijd van morgen? In ieder geval is de vorm bij PSV behoorlijk en is PSV een stugge ploeg om tegen te spelen, ook voor dit soort ploegen.
Hij komt ook op mij over als een domme jongen maar zolang hij precies doet wat hem wordt opgedragen kan het wel een nuttige speler zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef Caland het volgende:
Willems is gewoon gevaarlijk dom, zoals het gros van de voetballers.
Ik denk dat het beide kanten uit kan gaan en dat na afloop gediscussiëerd gaat worden over die ene bal die er net wel of net niet in ging.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik volgens mij de enige die er veel vertrouwen in heeft. Reken morgen op minimaal een gelijkspel.
Denk ik ook. Ik ben toch bang voor een vrij saaie wedstrijd. Stiekem hoop ik op een zondagsschot van Locadia of Pröpper, dat kan de wedstrijd openbreken. Het aantal keren dat een speler vrij zal opduiken voor de keeper zal vermoedelijk 0 zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik denk dat het beide kanten uit kan gaan en dat na afloop gediscussiëerd gaat worden over die ene bal die er net wel of net niet in ging.
Precies, zo'n type wedstrijd verwacht ik ook. Het beste voor een wedstrijd met zulke ploegen: een vroeg doelpunt wat de andere ploeg dwingt om de aanval in te zetten met als gevolg dat de kans groter wordt voor beide kanten dat er een doelpunt valt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ik ben toch bang voor een vrij saaie wedstrijd. Stiekem hoop ik op een zondagsschot van Locadia of Pröpper, dat kan de wedstrijd openbreken. Het aantal keren dat een speler vrij zal opduiken voor de keeper zal vermoedelijk 0 zijn.
Vroege goal voor PSV zou niet gunstig zijn, dan ga je toch automatisch teruglopen. Vroeg tegendoelpunt is natuurlijk helemaal rampzalig.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Precies, zo'n type wedstrijd verwacht ik ook. Het beste voor een wedstrijd met zulke ploegen: een vroeg doelpunt wat de andere ploeg dwingt om de aanval in te zetten met als gevolg dat de kans groter wordt voor beide kanten dat er een doelpunt valt.
Ik sprak natuurlijk vanuit het perspectief van de neutrale toeschouwer. Het is inderdaad een risico als je voor komt te staan zo vroeg in de wedstrijd en je toch al de neiging hebt om achterover te leunen. Dat kan je doen tegen ploegen die voorin weinig een vuist kunnen maken, dat moet je niet doen tegen een ploeg zoals AM.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vroege goal voor PSV zou niet gunstig zijn, dan ga je toch automatisch teruglopen. Vroeg tegendoelpunt is natuurlijk helemaal rampzalig.
Doelpuntje in de laatste 10 minuten en 1-0 winnen. Ik teken er direct voor.
Met andere woorden, jij verwacht een nederlaag voor PSV.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik hoop op een snelle 8-1. Die kans is aanwezig want Loca Dia staat in de spits.
Echt waar joh.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Doelpuntje in de laatste 10 minuten en 1-0 winnen. Ik teken er direct voor.
Afgelopen zaterdag ook weer ja. Ergens in de eerste helft aanvallend balverlies, Heracles countert, krijgt een ingooi vlakbij de cornervlag op links en hij slofte zo tergend langzaam terug dat die ingooi al ruim genomen was voordat hij weer in positie stond. Niet goed te praten.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op het veld komt het soms ook nogal nonchalant over, neemt de bal aan, kijkt eens naar waar hij dit keer een passje gaat strooien, sjokt weer terug.
Ik gok op een tamelijk saaie 0-2.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jou kennende ga jij voor een hogere score?
Als Cocu lef heeft stelt hij Willems dus niet op, dan voorzie ik problemen. (zie de discussie hierboven)quote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef zerokil het volgende:
Vooral benieuwd naar Cocu zijn tactiek, wat heb ik vertrouwen in onze tacticus.
Ik denk wel dat Willems zich kan opladen in zo'n grote wedstrijd (wie eigenlijk niet). Kan me nog goed herinneren hoe Willems Hulk in zijn zak had.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als Cocu lef heeft stelt hij Willems dus niet op, dan voorzie ik problemen. (zie de discussie hierboven)
Dat voorbeeld is al een aantal keer eerder aangehaald, maar zo goed is Hulk nou ook weer nietquote:Op maandag 22 februari 2016 18:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Willems zich kan opladen in zo'n grote wedstrijd (wie eigenlijk niet). Kan me nog goed herinneren hoe Willems Hulk in zijn zak had.
Jawel. En een dodelijk saaie wedstrijd waarbij ik, door alle spanning, geen nagels meer over ga houden.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij verwacht een nederlaag voor PSV.
Hulk is inderdaad meer van het niveau Elia of bakalutjoeglu.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat voorbeeld is al een aantal keer eerder aangehaald, maar zo goed is Hulk nou ook weer niet
Maar goed, hij kan de gok wagen. Ik verwacht dan alleen wel een matig georganiseerde verdediging. Ik zou toch voor Moreno gaan.
In de Russische competitie. Vorig jaar 21 goals in 45 wedstrijden. Niet slecht, ook niet heel spectaculair.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hulk is inderdaad meer van het niveau Elia of bakalutjoeglu.
16 wedstrijden, 8 goal, 14 assists dit seizoen..
Hey, dat de assists bij Feyenoord niet zo super lopen betekent niet dat in het hedendaagse voetbal assists niet meer belangrijk zijn...quote:Op maandag 22 februari 2016 18:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
In de Russische competitie. Vorig jaar 21 goals in 45 wedstrijden. Niet slecht, ook niet heel spectaculair.
Een spits wordt toch vooral afgerekend op zijn goals. Maar goed, we dwalen af. Punt is gewoon dat ik niet zo veel vertrouwen heb in Willems in verdedigende zin, en veel andere mensen wel. We gaan het woensdag zien.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hey, dat de assists bij Feyenoord niet zo super lopen betekent niet dat in het hedendaagse voetbal assists niet meer belangrijk zijn...![]()
45 wedstrijden 21 goals, 15 assists.
Dat ik hier nog op in ga...
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Een spits wordt toch vooral afgerekend op zijn goals. Maar goed, we dwalen af. Punt is gewoon dat ik niet zo veel vertrouwen heb in Willems in verdedigende zin, en veel andere mensen wel. We gaan het woensdag zien.
Hulk is geen spits. Is gewoon internationale subtop op de flank.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Een spits wordt toch vooral afgerekend op zijn goals. Maar goed, we dwalen af. Punt is gewoon dat ik niet zo veel vertrouwen heb in Willems in verdedigende zin, en veel andere mensen wel. We gaan het woensdag zien.
waarschijnlijk gaat hij voor de 10-0 ?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jou kennende ga jij voor een hogere score?
Als Guardado en Hendrikx spelen, dan voorzie ik geen problemen. Atletico speelt niet met een rechtsbuiten. En Juan Fran mag lekker achter Jetro aanhobbelen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat voorbeeld is al een aantal keer eerder aangehaald, maar zo goed is Hulk nou ook weer niet
Maar goed, hij kan de gok wagen. Ik verwacht dan alleen wel een matig georganiseerde verdediging. Ik zou toch voor Moreno gaan.
Ze staan boven real omdat die zo instabiel zijn als het maar kan. Ene keer met 9-1 winnen en dan weer 1-1 uit bij malaga.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. En een dodelijk saaie wedstrijd waarbij ik, door alle spanning, geen nagels meer over ga houden.
Toen PSV door was en Atletico werd geloot, was iedereen het er over eens dat het een onneembare vesting betrof. En nu zijn er ineens mensen doe kansen zien. Ik zie ze eerlijk gezegd niet. Atletico heeft echt een goed elftal. Staan boven Real. Da's nie mis.
Haha, goeie.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat hij voor de 10-0 ?
Zolang het nog 0-0 staat is het wmb automatisch zo spannend dat ik het gewoon niet saai kán vindenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. En een dodelijk saaie wedstrijd waarbij ik, door alle spanning, geen nagels meer over ga houden.
Mja, normaal gesproken is het gewoon einde verhaal ja. Alleen als PSV compleet top is en we een sloot mazzel hebben kunnen we het redden. Veel waarschijnlijker is echter dat we professioneel zonder al te veel moeite door Atletico aan de kant worden gezet.quote:Toen PSV door was en Atletico werd geloot, was iedereen het er over eens dat het een onneembare vesting betrof. En nu zijn er ineens mensen doe kansen zien. Ik zie ze eerlijk gezegd niet. Atletico heeft echt een goed elftal. Staan boven Real. Da's nie mis.
En ik denk ook niet dat Atletico morgen gaat verdedigen.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ze staan boven real omdat die zo instabiel zijn als het maar kan. Ene keer met 9-1 winnen en dan weer 1-1 uit bij malaga.
Teams zoals Real,Barca en Bayern eten dit soort kleine europese ploegen (psv) op. En hebben zoveel kwaliteit voorin en op het middenveld dat je gewoon afgemaakt wordt.
Atletico speelt gewoon anders. Meer vanuit de verdediging. Daar ligt bij hun de kwaliteit.
Als hun echt druk zetten en je kan daar omheen spelen dan heb je gewoon kansen in de counter. Dat zag je gisteren ook bij villareal.
Maar goed atletico gaat morgen zeker niet aanvallen.
morgen op de training?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:34 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En ik denk ook niet dat Atletico morgen gaat verdedigen.
Nep supporter.
Wat andere mensen doen moeten zij weten maar mijn stelling is nog steeds hetzelfde als dat die toen was: AM is de favoriet maar PSV gaat wel mogelijkheden krijgen om te winnen. Als het mee zit dan kan PSV winnen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen PSV door was en Atletico werd geloot, was iedereen het er over eens dat het een onneembare vesting betrof. En nu zijn er ineens mensen doe kansen zien. Ik zie ze eerlijk gezegd niet. Atletico heeft echt een goed elftal. Staan boven Real. Da's nie mis.
Eens. Tegen die andere 3 ploegen zou ik het 'somber' inzien, tegen AM zijn er echt wel mogelijkheden voor dit PSV. Reken er maar op dat AM liever een tegenstander had gehad die een andere stijl van voetballen heeft. PSV gaat naar mijn mening op een conservatieve manier moeten jagen op een doelpunt terwijl het achterin niet al te veel risico's neemt. Een 0-0 is niet eens een slechte score (geen uitdoelpunt voor AM, in de return is de kans op een hoger gelijkspel dan 0-0 veel groter), met een 1-0 of 2-1 overwinning sta je er lekker voor voor de uitwedstrijd.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ze staan boven real omdat die zo instabiel zijn als het maar kan. Ene keer met 9-1 winnen en dan weer 1-1 uit bij malaga.
Teams zoals Real,Barca en Bayern eten dit soort kleine europese ploegen (psv) op. En hebben zoveel kwaliteit voorin en op het middenveld dat je gewoon afgemaakt wordt.
Atletico speelt gewoon anders. Meer vanuit de verdediging. Daar ligt bij hun de kwaliteit.
Als hun echt druk zetten en je kan daar omheen spelen dan heb je gewoon kansen in de counter. Dat zag je gisteren ook bij villareal.
ik zet de post alvast klaarquote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
4-0. Ik heb het gezegd. Bewondering kan op woensdagnacht geuit worden.
Denk ik ook , die willen het zo snel mogelijk beslissen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:23 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk dat madrid juist wel vol gaat aanvallen en niet op de verdediging gaat spelen
Atleti neemt genoegen met een degelijke uitgangspositie. Het zal echt niet zo zijn dat PSV overklast gaat worden. Het enige probleem voor PSV zal de doelpunten maken worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk ik ook , die willen het zo snel mogelijk beslissen.
2 dagen later moeten ze tegen Real in de competitie.
Argumenten gaarne.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een naïviteit rond Atléti zeg.
Dat een doelpuntje wel mogelijk is en 1-1 ook wel mogelijk is, misschien zelfs 0-0.quote:
Zo kijk ik er ook naar. Maar wel met een kanttekening, namelijk dat PSV nu verder is dan in de groepsfase en we eigenlijk niet goed weten wat dat Europees betekent. Natuurlijk wint Atletico 9 van de 10 keer van een Nederlandse topclub, maar ik blijf erbij dat deze selectie van PSV on-Eredivisie sterk is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat een doelpuntje wel mogelijk is en 1-1 ook wel mogelijk is, misschien zelfs 0-0.
Ik heb al genoeg wedstrijden van ze gezien in de afgelopen maanden en alleen tegen zeer defensieve ploegen hebben ze echt moeite gehad om te scoren. Villarreal gisteren was vergelijkbaar met Atlético's spelopvatting. Verder hebben ze 90 minuten gevochten tegen een muur van Sevilla. Ik acht het vrijwel onmogelijk dat het soms labiele PSV dat vol kan houden. Atléti kan op werkelijk ieder moment scoren. Tegen Rayo winnen ze ook door twee doelpunten in de 88e en 90e minuut met 0-2, zo simpel is het bij hen.
Met alle respect: Atlético is van een heel andere orde dan CSKA/Man United/Wolfsburg.
Tegen een Atlético dat nu alleen nog de CL als optie heeft om te presteren, lijkt me dat een boeiende uitdaging.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo kijk ik er ook naar. Maar wel met een kanttekening, namelijk dat PSV nu verder is dan in de groepsfase en we eigenlijk niet goed weten wat dat Europees betekent. Natuurlijk wint Atletico 9 van de 10 keer van een Nederlandse topclub, maar ik blijf erbij dat deze selectie van PSV on-Eredivisie sterk is.
Ik denk niet dat ze een goede kans maken, ik denk wel dat met een goed tactisch plan een gelijk spel mogelijk is.
Het zal geen eitje worden nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen een Atlético dat nu alleen nog de CL als optie heeft om te presteren, lijkt me dat een boeiende uitdaging.
Hier kan ik me zeker in vinden. Ik blijf dan ook bij mijn 1-1 en in de uitwedstrijd is er iets heel magisch nodig om door te gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat een doelpuntje wel mogelijk is en 1-1 ook wel mogelijk is, misschien zelfs 0-0.
Ik heb al genoeg wedstrijden van ze gezien in de afgelopen maanden en alleen tegen zeer defensieve ploegen hebben ze echt moeite gehad om te scoren. Villarreal gisteren was vergelijkbaar met Atlético's spelopvatting. Verder hebben ze 90 minuten gevochten tegen een muur van Sevilla. Ik acht het vrijwel onmogelijk dat het soms labiele PSV dat vol kan houden. Atléti kan op werkelijk ieder moment scoren. Tegen Rayo winnen ze ook door twee doelpunten in de 88e en 90e minuut met 0-2, zo simpel is het bij hen.
Met alle respect: Atlético is van een heel andere orde dan CSKA/Man United/Wolfsburg.
Doe mij wat van dat spulquote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
4-0. Ik heb het gezegd. Bewondering kan op woensdagnacht geuit worden.
0-1/0-2quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hopen datwe er niet met 5+ - 0 af gaan, ik denk 1-3
Op basis van wat denk je dat?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bronson/Herqules kijkt alleen Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |