Classic shirt, maar ik vind het wel heel erg basic. Dit blijft mijn favoriet.quote:
Nog met guldens gekocht.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Classic shirt, maar ik vind het wel heel erg basic.
Mooi wat Bel Hassani over hem zegt, toch ook een beloftevolle speler.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:58 schreef Rabieluh het volgende:
Stukkie uit de volkskrant over onze filosoof op de linksback positie.
http://www.volkskrant.nl/(...)4fe5c9634f68d2567d1f
Prachtshirts! Jammer dat er geen achternamen op de shirts stonden, anders had ik er één met Iwan Nielsen gekocht. Heerlijke anti-held.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Classic shirt, maar ik vind het wel heel erg basic. Dit blijft mijn favoriet.
[ afbeelding ]
Om toch weer even terug naar PSV te gaan, hoelang heeft PSV eigenlijk in die fraaie rode shirts gespeeld in de jaren 80?
[ afbeelding ]
Waarom ging PSV eigenlijk in die volledig rode shirts spelen?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Prachtshirts! Jammer dat er geen achternamen op de shirts stonden, anders had ik er één met Iwan Nielsen gekocht. Heerlijke anti-held.
Geen idee, eigenlijk. Waarschijnlijk gewoon ideetje van de ontwerper. Bovendien hadden ze dat in de jaren '70 ook al eens. Wat ik terug kan vinden zo snel is dat ze van halverwege de jaren '70 tot eind jaren '80 in het rood hebben gespeeld.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom ging PSV eigenlijk in die volledig rode shirts spelen?
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken. Het is vaak ook wel een act die bij een bepaalde subcultuur hoort.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Willems is een goede speler, maar vind hem wel echt (foute) arrogantie uitstralen. Komt op mij niet als een sympathieke jongen over, beetje zoals Depay.
Op het veld komt het soms ook nogal nonchalant over, neemt de bal aan, kijkt eens naar waar hij dit keer een passje gaat strooien, sjokt weer terug.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Willems is een goede speler, maar vind hem wel echt (foute) arrogantie uitstralen. Komt op mij niet als een sympathieke jongen over, beetje zoals Depay.
Is gewoon gebaseerd op wat ik van hem zie in interviews inderdaad. Met die subcultuur heb ik sowieso weinig. Maar stoor me er soms wel aan dat sommige PSV-supporters dat gedrag met de mantel der liefde bedekken omdat die gasten toevallig bij PSV spelen. Als Willems of Depay bij Ajax of Feyenoord gespeeld hadden kotst iedereen ze uit.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken. Het is vaak ook wel een act die bij een bepaalde subcultuur hoort.
Ik heb van een afstandje ook meer met het type Hendrix hoor, maar meningen over mensen die je niet persoonlijk kent zijn vaak wel doorspekt van vooroordelen.
Er is een grote groep die zichzelf heel gelukkig mag prijzen dat ze bovengemiddeld met een bal om kunnen gaan, inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef Caland het volgende:
Willems is gewoon gevaarlijk dom, zoals het gros van de voetballers.
Ach, dat zal best. Ik kijk naar wat ze op het veld doen, dat vind ik het belangrijkste. Tenzij het gedrag buiten het veld echt invloed op het spel heeft (zuipen, snuiven en vechten, bijvoorbeeld).quote:Op maandag 22 februari 2016 17:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is gewoon gebaseerd op wat ik van hem zie in interviews inderdaad. Met die subcultuur heb ik sowieso weinig. Maar stoor me er soms wel aan dat sommige PSV-supporters dat gedrag met de mantel der liefde bedekken omdat die gasten toevallig bij PSV spelen. Als Willems of Depay bij Ajax of Feyenoord gespeeld hadden kotst iedereen ze uit.
Geloof maar dat veel spelers zich daarom ook vergissen in hoe goed en beslissend hij op zo'n moment kan zijn. Zou me niets verbazen als hij die nonchalance deels bewust inzet.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op het veld komt het soms ook nogal nonchalant over, neemt de bal aan, kijkt eens naar waar hij dit keer een passje gaat strooien, sjokt weer terug.
Dit zeker. Hij speelde zijn beste wedstrijden vorig seizoen als Hendrix CVM stond, omdat hij (meer nog dan Guardado) zijn gaten dicht loopt.quote:Misschien krijgt hij die vrijheid daar ook gewoon voor omdat Hendrix en Moreno wel rugdekking geven en Locadia ook zijn verdedigende ding doet, maar het oogt zo laks.
Ik denk dat Barca mogen een makkelijke avond heeft in Londenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hebben jullie een beetje vertrouwen in de wedstrijd van morgen? In ieder geval is de vorm bij PSV behoorlijk en is PSV een stugge ploeg om tegen te spelen, ook voor dit soort ploegen.
Het is maar goed voor PSV dat ze bij Romario die norm toepasten.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, dat zal best. Ik kijk naar wat ze op het veld doen, dat vind ik het belangrijkste. Tenzij het gedrag buiten het veld echt invloed op het spel heeft (zuipen, snuiven en vechten, bijvoorbeeld).
Maar een dure auto of elke week een ander mokkel zal me een zorg zijn. Ongeacht de club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik heb er wel vertrouwen in in de zin dat het mogelijk is maar helaas voor PSV moeten ze de return uit spelen, het lijkt me een voordeeltje als je de return thuis speelt aangezien je dan het publiek achter je hebt op het moment dat het het meest telt (tenzij je de eerste wedstrijd al met 3-0 wint/verliest maar ik verwacht een gelijkspel of een nederlaag met 1 doelpunt verschil).quote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik denk dat Barca mogen een makkelijke avond heeft in Londen
Tot nu toe ben ik volgens mij de enige die er veel vertrouwen in heeft. Reken morgen op minimaal een gelijkspel.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hebben jullie een beetje vertrouwen in de wedstrijd van morgen? In ieder geval is de vorm bij PSV behoorlijk en is PSV een stugge ploeg om tegen te spelen, ook voor dit soort ploegen.
Hij komt ook op mij over als een domme jongen maar zolang hij precies doet wat hem wordt opgedragen kan het wel een nuttige speler zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef Caland het volgende:
Willems is gewoon gevaarlijk dom, zoals het gros van de voetballers.
Ik denk dat het beide kanten uit kan gaan en dat na afloop gediscussiëerd gaat worden over die ene bal die er net wel of net niet in ging.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik volgens mij de enige die er veel vertrouwen in heeft. Reken morgen op minimaal een gelijkspel.
Denk ik ook. Ik ben toch bang voor een vrij saaie wedstrijd. Stiekem hoop ik op een zondagsschot van Locadia of Pröpper, dat kan de wedstrijd openbreken. Het aantal keren dat een speler vrij zal opduiken voor de keeper zal vermoedelijk 0 zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik denk dat het beide kanten uit kan gaan en dat na afloop gediscussiëerd gaat worden over die ene bal die er net wel of net niet in ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |