quote:Vluchteling (16) vast voor aanranding meisje (12)
Steenwijk -
Een 12-jarig meisje is dit weekend aangerand in een zwembad in Steenwijk. De politie heeft een 16-jarige jongen aangehouden als verdachte. Het gaat om een vluchteling met een verblijfstatus, schrijft de Steenwijker Courant.
Het jonge slachtoffer was zondag aan het zwemmen in zwembad De Waterwyck toen een jongen zich aan haar vergreep. Het meisje heeft direct met haar ouders aangifte gedaan van het incident. Mede dankzij hulp van het zwembad kon de verdachte snel worden aangehouden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_aanranding__.html
quote:16-jarige jongen aangehouden voor aanranding meisje (12) in zwembad
Steenwijk - De politie heeft een 16-jarige jongen aangehouden op verdenking van aanranding van een 12-jarig meisje. Het meisje was zondag aan het zwemmen in zwembad De Waterwyck in Steenwijk. De verdachte heeft een verblijfsstatus.
LEES MEER
http://www.steenwijkercou(...)in-de-waterwyck.html
En dan ook nog onbedekt. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:09 schreef Physsic het volgende:
Het is echt belachelijk dat vrouwen in dit land nog gewoon naar het zwembad mogen gaan.
niet op die andere sitequote:Op maandag 22 februari 2016 12:13 schreef Physsic het volgende:
Artikel is verwijderd.
[ afbeelding ]
Doet het prima hier.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:13 schreef Physsic het volgende:
Artikel is verwijderd.
[ afbeelding ]
Krijg je dit weerquote:Op maandag 22 februari 2016 12:10 schreef MisterCe het volgende:
Men, alsof Nederlanders dit nooit doen.
Niet vanzelf.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:19 schreef Alektorophobia het volgende:
Ook in Nijmegen was het weer raak. Opnieuw homo's belaagd in het asielcentrum.
.http://www.omroepgelderla(...)beerd-te-verkrachten
Hahaha ei sie wat joe dit derequote:Op maandag 22 februari 2016 12:05 schreef Ludachrist het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op alle hilarisch ironische reacties in dit topic!
En die stelselmatige ontkenningen maakt het COA nu juist zo'n gevaarlijk clubje. Elke maand zijn er van dit soort incidenten in kamp Heumensoord. Een van de homoseksuele asielzoekers durft s 'nachts niet meer in het tentenkamp te slapen en heeft met wat zeil een hutje gebouwd in het bos. De enigste reactie van de burgemeester tot nu toe 'er komt geen aparte opvang voor homo's'.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het COA weet van niks, dus is het niet waar.
Ik ben tegen aparte opvang voor homo's, terwijl ik deze mensen eigenlijk wel een veilige opvang gun.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:38 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
En die stelselmatige ontkenningen maakt het COA nu juist zo'n gevaarlijk clubje. Elke maand zijn er van dit soort incidenten in kamp Heumensoord. Een van de homoseksuele asielzoekers durft s 'nachts niet meer in het tentenkamp te slapen en heeft met wat zeil een hutje gebouwd in het bos. De enigste reactie van de burgemeester tot nu toe 'er komt geen aparte opvang voor homo's'.
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef ludovico het volgende:
Maar wat gaat die integratie toch gigantisch kut, dat kunnen linkse mensen toch niet ontkennen of wel?.........
Het is toch verdomme niet te geloven dat werkelijk alle andere partijen hun kop in het zand steken.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:47 schreef Pino0 het volgende:
Jongens, stem PVV. Dat is het enige wat je kan doen om je stem te laten horen.
Als er mensen naar ons land komen die een cursus 'hoe ga je met vrouwen om' nodig hebben om te kunnen functioneren, ben je op de verkeerde plek. Dit is 1 van de vele nieuws berichten die nog gaan volgen over aanrandingen en verkrachtingen.
Nou nou niet zo snel eh!? Je kan ook gewoon gescheiden zwemmen: mannen en vrouwen apart zoals het hoort volgens de shariaquote:Op maandag 22 februari 2016 12:09 schreef Physsic het volgende:
Het is echt belachelijk dat vrouwen in dit land nog gewoon naar het zwembad mogen gaan.
Lastig voor de PVV-ers, maar de verkiezingen zijn toch echt schriftelijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:47 schreef Pino0 het volgende:
Jongens, stem PVV. Dat is het enige wat je kan doen om je stem te laten horen.
Ga er maar van uit dat ze dat wel kunnen. Wat niet kan moet nog uitgevonden worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef ludovico het volgende:
Maar wat gaat die integratie toch gigantisch kut, dat kunnen linkse mensen toch niet ontkennen of wel?.........
Sharia doen we maar ergens anders.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:53 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Nou nou niet zo snel eh!? Je kan ook gewoon gescheiden zwemmen: mannen en vrouwen apart zoals het hoort volgens de sharia
Pff, nee, er moet gediscussieerd worden over feiten, niet over gevoelens die mensen hebben of ideeën die niet waar zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:54 schreef rareman1 het volgende:
Ga er maar van uit dat ze dat wel kunnen. Wat niet kan moet nog uitgevonden worden.
wat gaat helemaal mis eigenlijk?, een 16-jarige knul die een meisje frotteert is nou niet "helemaal"quote:Op maandag 22 februari 2016 12:57 schreef Pino0 het volgende:
Dat verklaart een hoop waarom het in Nederland (en eigenlijk overal) helemaal misgaat.
Wacht maar tot ze dit topic hebben gevonden.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef ludovico het volgende:
Ik denk niet dat dat te ontkennen valt....quote:Op maandag 22 februari 2016 13:00 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze dit topic hebben gevonden.
Het is mis aan het gaan in Europa als de president van Iran naar Rome komt om eeuwenoude kunst te bezoeken, en dat zijn geslachtsdelen dan bedekt worden, omdat meneer misschien beledigd zou kunnen zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:59 schreef Re het volgende:
[..]
wat gaat helemaal mis eigenlijk?, een 16-jarige knul die een meisje frotteert is nou niet "helemaal"
ik denk ook van niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat te ontkennen valt....
Rechtse mensen wel dan? Het is hun immigratie tenslotte.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef ludovico het volgende:
Links en rechts zijn niet super duidelijke begrippen verder. Maar mensen die geen negatieve mening over immigratie hebben, laat ik het zo definiëren...quote:Op maandag 22 februari 2016 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Rechtse mensen wel dan? Het is hun immigratie tenslotte.
ja prima dat je alles op de grote hoop wil vegen, de president van Iran is ook een kutmarokkaantje, ik snap het wel hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 13:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Het is mis aan het gaan in Europa als de president van Iran naar Rome komt om eeuwenoude kunst te bezoeken, en dat zijn geslachtsdelen dan bedekt worden, omdat meneer misschien beledigd zou kunnen zijn.
Zij mogen alles van ons vragen, en zijn we het er niet mee eens, dan zijn we racisten.
Overigens; 40% van de 2e generatie Marokkanen is met politie en justitie in aanraking geweest. Is maar een kleine groep he? Een 'paar' rotte appels. Allemaal zulke lieve jongens die eigenlijk een goed hart hebben, maar hun plek niet kunnen vinden...nog iets, kijk eens naar opsporing verzocht. Best wel apart dat er 15 miljoen Nederlanders zijn en de rest komt overal en nergens vandaan, en elke aflevering weer zijn het de licht getinte mannen die lachen naar de camera.
Nogmaals, het verhaal over die vrouw in die film spreekt boekdelen.
ja maar dan moeten ze zich maar eens aanpasen aan de normen en waarden hier in nederland.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:08 schreef ludovico het volgende:
Maargoed, Bert van Bert en Ernie zei al een keertje bij DWDD dat het probleem ligt bij de "gekwetsten" en ik denk dat hij daar een heel goed punt maakt.
Die frictie die ontstaat iedere keer omdat mensen andere waarden aanhangen en zich genoodzaakt voelen daar agressief om te worden... Of door die andere waarden het andere persoon minderwaardig vindt - wat geheel logisch is! Anders hanteer je zelf toch geen andere waarden in the first place?
Ben ik geheel met je eens, het is Nederland, waarom zou je dat in hemelsnaam laten aanpassen voor mensen die erbij komen? Je bestuurt je land op basis van de mening van het volk - de uitkomst van de democratie - niet op basis van de mening van enkele immigranten, dat lijkt me volstrekt idioot, dat is geen democratie simpelweg, want dan telt de mening van de meerderheid niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar dan moeten ze zich maar eens aanpasen aan de normen en waarden hier in nederland.
want ik krijg steeds meer het idee dat deze groep mensen zich niet kunnen gedragen (vooral de mannen) en dat moet maar eens een keer afgelopen zijn. ze maken het gewoon veelste bont.
quote:Mail ons op asiel@telegraaf.nl.
Ben ik met je eens. Problemen rechtstreeks aanpakken, maar hoe.. Zelf denk ik dat het gewoon niet goed kan gaan, allemaal verschillende culturen. Een praatje maken met bijvoorbeeld een Marokaan is geen probleem voor mij, maar hun denkwijze is totaal anders. Verder dan een praatje maken komt het ook nooit.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Pff, nee, er moet gediscussieerd worden over feiten, niet over gevoelens die mensen hebben of ideeën die niet waar zijn.
Ik vind het een probleem als bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn bij crimineel gedrag of in armoede etc etc. Zoek wat de oorzaak is van het probleem en probeer het op te lossen. Of begrijp het en zet het in perspectief. Whatever. Nu wordt heel snel de religie aangewezen als oorzaak, wat ik persoonlijk niet eens een heel gek idee vind want die mensen zijn echt super licht geprikkeld als het om geloof gaat, zal vast ook wel gelden voor extreme christenen alleen dat zien we gelukkig niet zoveel.
Niet vanzelf.quote:
Dat zei ik ook al!quote:
ja ik vraag me ook iedere keer weer af waarom het bij deze groep mensen zo vaak fout gaat.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ben ik geheel met je eens, het is Nederland, waarom zou je dat in hemelsnaam laten aanpassen voor mensen die erbij komen? Je bestuurt je land op basis van de mening van het volk - de uitkomst van de democratie - niet op basis van de mening van enkele immigranten, dat lijkt me volstrekt idioot, dat is geen democratie simpelweg, want dan telt de mening van de meerderheid niet meer.
Of de mannen het bond maken en hoe je dat alles kunt tackelen laat ik me nog niet over uit, als iemand een Nederlander is volgens de wet dan zul je dat persoon ook gewoon zo moeten behandelen.
Waar ik wel voor stem is uitzoeken waarom het zo fout gaat, en als daar andere oorzaken aan ten grondslag liggen dan frictie vanuit andere waarden en normen dan kun je dat dus in ieder geval gedeeltelijk oplossen.
Na, dan ga ik maar even spuit 11'en.quote:
klopt hun denkwijze is anders. maar zo zijn ze ook opgevoed he.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:18 schreef rareman1 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Problemen rechtstreeks aanpakken, maar hoe.. Zelf denk ik dat het gewoon niet goed kan gaan, allemaal verschillende culturen. Een praatje maken met bijvoorbeeld een Marokaan is geen probleem voor mij, maar hun denkwijze is totaal anders. Verder dan een praatje maken komt het ook nooit.
Vrouwen bezitten minder testosteron, werken minder.... Zoeken minder de confrontatie op.. Hanteren meer zachte waarden... Binnen die cultuur kun je volgens mij ook nog eens stellen dat ze een stuk onderdaniger zijn aan de man dus dat zal ook wel meespelen.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:21 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja ik vraag me ook iedere keer weer af waarom het bij deze groep mensen zo vaak fout gaat.
maar weetje wat mij wel op valt. het zijn vooral de mannen die zich niet kunnen gedragen. want die vrouwen die kunnen zich teminste nog gedragen. maar goed in die cultuur geld ook dat mannen daar de baas zijn en vrouwen zich daaraan moeten onderwerpen. en meschien heeft het ook met verkeerde opvoeding te maken ofzo.
precies dus eigenlijk ligt het probleem niet zo zeer bij die vrouwen van deze cultuur. eigenlijk zou nederland bijv bij de vluchtelingen alleen de vrouwen toe moeten laten in nederland en de mannen niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen bezitten minder testosteron, werken minder.... Zoeken minder de confrontatie op.. Hanteren meer zachte waarden... Binnen die cultuur kun je volgens mij ook nog eens stellen dat ze een stuk onderdaniger zijn aan de man dus dat zal ook wel meespelen.
Lijkt me dus niet gek dat de vrouw minder negatief in het nieuws komt. Dat geldt ook voor de NL vrouwen om vrouw - specifieke redenen - maar misschien dus ook om de cultuur en rolpatronen die je daar ziet tussen man en vrouw.
Ik zou zeggen, lees de Koran, en er zal je een hoop duidelijk worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:21 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja ik vraag me ook iedere keer weer af waarom het bij deze groep mensen zo vaak fout gaat.
maar weetje wat mij wel op valt. het zijn vooral de mannen die zich niet kunnen gedragen. want die vrouwen die kunnen zich teminste nog gedragen. maar goed in die cultuur geld ook dat mannen daar de baas zijn en vrouwen zich daaraan moeten onderwerpen. en meschien heeft het ook met verkeerde opvoeding te maken ofzo.
Klopt is verder niks mis mee, maar het past vaak niet is mijn punt.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:22 schreef matthias24 het volgende:
[..]
klopt hun denkwijze is anders. maar zo zijn ze ook opgevoed he.
ja maar ik heb daar helemaal geen gedult en tijd voor. maar heb jij de koran dan wel gelezen?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees de Koran, en er zal je een hoop duidelijk worden.
True, vrouwen en kinderen binnenlaten en de mannen buiten Europa houden.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:27 schreef matthias24 het volgende:
precies dus eigenlijk ligt het probleem niet zo zeer bij die vrouwen van deze cultuur. eigenlijk zou nederland bijv bij de vluchtelingen alleen de vrouwen toe moeten laten in nederland en de mannen niet. waarschijnlijk zal het probleem dan een stuk minder zijn.
Denk dat het nog best te lezen is to be honest. Tzijn allemaal een soort van sprookjes, alleen dan minder griezelig dan de sprookjes van Grim.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:29 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar ik heb daar helemaal geen gedult en tijd voor. maar heb jij de koran dan wel gelezen?
dat zouden ze eigenlijk moeten doen. gewoon de vrouwen binnenlaten en de mannen lekker buitenlaten. de kinderen zijn dan ook welkom en worden dan gewoon op de nederlandse manier opgevoed. en meschien dat een aantal van die vrouwen een lieve nederlandse man vind. dus ja ik denk dat dan het probleem wel een beetje opgelost is dan.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
True, vrouwen en kinderen binnenlaten en de mannen buiten Europa houden.
is het net zo moeilijk lezen als de bijbel?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat het nog best te lezen is to be honest. Tzijn allemaal een soort van sprookjes, alleen dan minder griezelig dan de sprookjes van Grim.
Ik had de kinderbijbel gelezen... Misschien is mijn beeld ietwat vertekend daardoor van de kwaliteit van het boek.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
is het net zo moeilijk lezen als de bijbel?
Rechts wilde massaal laagopgeleide Turken en Marokkanen binnenhalen om te voorkomen dat de arbeiders een te hoog loon zouden krijgen door tekort aan werklozen. Rechts wilde geen spreidingsbeleid. Rechts vond het een goed idee om Irak binnen te vallen en het M-O te destabiliseren. Rechts vond het een goed idee om namens de werkgevers te vluchtelingenstroom aan te moedigen. Rechts vindt het geen goed idee om het met de Saudi's te hebben over het financieren van de conservatieve islam in Europa en terroristische groeperingen overal ter wereld, want handelsbelangen.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Links en rechts zijn niet super duidelijke begrippen verder. Maar mensen die geen negatieve mening over immigratie hebben, laat ik het zo definiëren...
Als je het probleem geen probleem vindt al helemaal niet. Ik ga het niet voor links opnemen in deze, maar rechts stemmen om die hun zelfgecreeerde probleem te laten oplossen is net zoiets als op rechts stemmen om hun zelfgecreeerde economische crisis op te lossen.quote:Erkennen zij wel dat het niet lekker loopt? Want nogmaals, als je het probleem niet onder ogen ziet dan kun je geen oplossing verwachten.
Christenen zijn op zich net zo erg. Het heeft ook niks met beledigd of gekwetst zijn te maken, maar met het monopoliseren van gedachten, en het verbieden van alles wat hun godsbeeld ter discussie stelt. Dat zijn mensen die bij de kiosk net zo lang aandringen tot de verkoper voor hun het grofste blaadje opgraaft wat hij ergens achterin heeft liggen, om er dan ineens ontzettend gekwetst door te zijn. Ze willen er zelf niet van verschoond blijven, hun goed recht in mijn ogen, maar ze willen dat niemand er kennis van kan nemen. Dat is gedachtenpolitie, geen zelfbescherming tegen onnodig gekwetst worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Pff, nee, er moet gediscussieerd worden over feiten, niet over gevoelens die mensen hebben of ideeën die niet waar zijn.
Ik vind het een probleem als bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn bij crimineel gedrag of in armoede etc etc. Zoek wat de oorzaak is van het probleem en probeer het op te lossen. Of begrijp het en zet het in perspectief. Whatever. Nu wordt heel snel de religie aangewezen als oorzaak, wat ik persoonlijk niet eens een heel gek idee vind want die mensen zijn echt super licht geprikkeld als het om geloof gaat, zal vast ook wel gelden voor extreme christenen alleen dat zien we gelukkig niet zoveel.
ooh jaa natuurlijk de kinderbijbel. ik heb daar aantal jaren terug ook een stuk van gelezen. maar ik was er al vrij snel klaar mee.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik had de kinderbijbel gelezen... Misschien is mijn beeld ietwat vertekend daardoor van de kwaliteit van het boek.
Zou kunnen, geen ideequote:Op maandag 22 februari 2016 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Rechts wilde massaal laagopgeleide Turken en Marokkanen binnenhalen om te voorkomen dat de arbeiders een te hoog loon zouden krijgen door tekort aan werklozen. Rechts wilde geen spreidingsbeleid. Rechts vond het een goed idee om Irak binnen te vallen en het M-O te destabiliseren. Rechts vond het een goed idee om namens de werkgevers te vluchtelingenstroom aan te moedigen. Rechts vindt het geen goed idee om het met de Saudi's te hebben over het financieren van de conservatieve islam in Europa en terroristische groeperingen overal ter wereld, want handelsbelangen.
De economische crisis is niet onze oorzaak geweest maar komt door de Amerikaanse huizenbubbel. / buiten onze macht. De tendensen van meer risico nemen bij meer stabiliteit / optimistische wereldblik zijn wel duidelijk gebleken en gepaste regulatie is ook binnen Nederland uiteraard gepast.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je het probleem geen probleem vindt al helemaal niet. Ik ga het niet voor links opnemen in deze, maar rechts stemmen om die hun zelfgecreeerde probleem te laten oplossen is net zoiets als op rechts stemmen om hun zelfgecreeerde economische crisis op te lossen.
Beide, ze zijn eerder gekwetst en dus eerder agressief, dat kun je naar mijn mening niet ontkennen. Mensen hangen er gigantisch veel waarde aan en maakt ze daardoor prikkelbaar als je die waarde belachelijk maakt. Het is ook duidelijk polariserend aangezien het over groepen mensen gaat maar goed. Ben het verder met je eens over die gedachtepolitie.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Christenen zijn op zich net zo erg. Het heeft ook niks met beledigd of gekwetst zijn te maken, maar met het monopoliseren van gedachten, en het verbieden van alles wat hun godsbeeld ter discussie stelt. Dat zijn mensen die bij de kiosk net zo lang aandringen tot de verkoper voor hun het grofste blaadje opgraaft wat hij ergens achterin heeft liggen, om er dan ineens ontzettend gekwetst door te zijn. Ze willen er zelf niet van verschoond blijven, hun goed recht in mijn ogen, maar ze willen dat niemand er kennis van kan nemen. Dat is gedachtenpolitie, geen zelfbescherming tegen onnodig gekwetst worden.
Verschil is dat de christenen in de 80-jarige oorlog op hun plek zijn gezet, nl naast elkaar. Daarna in de loop der eeuwen nog een beetje en in de jaren 60 nog eens flink, nl. naast gelijkwaardige levensopvattingen. Diet ontwikkeling hebben veel moslims in de wereld gemist. Die zijn geen sterke staat gewend, en al helemaal geen maatschappelijk middenveld. De enige institutie die daar stevig midden in het leven staat is het geloof. Dus als je ze een cursus wil geven kun je ze het best een cursus verzuiling geven.
quote:Op maandag 22 februari 2016 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Er is vast toch nog wel ergens subsidie over om deze jongen naar een verkracht-alsjeblieft-niet-onze-vrouwen-cursus te sturen?
dit is gewoon een geweldig idee.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Er is vast toch nog wel ergens subsidie over om deze jongen naar een verkracht-alsjeblieft-niet-onze-vrouwen-cursus te sturen?
Gebeurt ook met westerse mensen hoor! In dat stadion met die orkaan Katrina werden volop vrouwen verkracht door Amerikanen.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:53 schreef matthias24 het volgende:
wat is dat toch met die mannen daar in die cultuur. waarom kunnen ze zich niet berheersen. af en toe lijken het net wilde dieren ofzo.
ja oke, amerikaanse mannen kunnen zich ook niet altijd even goed gedragen.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebeurt ook met westerse mensen hoor! In dat stadion met die orkaan Katrina werden volop vrouwen verkracht door Amerikanen.
Aannemen dat die anders zijn dan wij is ook iets.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:58 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja oke, amerikaanse mannen kunnen zich ook niet altijd even goed gedragen.
Ze noemen tegenwoordig alles maar Nederlandsquote:Op maandag 22 februari 2016 14:37 schreef snakelady het volgende:
Krijgt hij nu ook een zwembadverbod, net als die Nederlandse jongens die meisjes aanrandde?
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)oepsaanranding.dhtml
Op zich heeft deze jongen zich dus goed aangepast, gezien dit soort incidenten Nederlanders ook niet vreemd is.
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-zwembad-emmen.html
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)anranding-in-zwembad
quote:Gepubliceerd: 19 februari 2011 11:58
Laatste update: 19 februari 2011 11:58
quote:ZATERDAG 21 MEI 2011, 20:34
Als de dader niet compleet blank is staat er altijd licht getint of iets dergelijks bij.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ze noemen tegenwoordig alles maar Nederlands
Staat het al op Facebook? Dan is het wel waarquote:Op maandag 22 februari 2016 12:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het COA weet van niks, dus is het niet waar.
De een is nou eenmaal wat beter in dingen begrijpen dan de ander.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:13 schreef Dingflofbips het volgende:
Je verwacht het niet.. Nog wat gutmenschen die aangeven het niet goed te keuren maar dit wel te begrijpen?
Het is veelzeggend dat je je punt moet maken door te wijzen op berichten uit 2011. Ja, er zullen ook autochtone Nederlanders zijn die zich schuldig maken aan aanranding en dergelijke. Maar mannen die uit een bepaalde cultuur afkomstig zijn, zijn oververtegenwoordigd.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:37 schreef snakelady het volgende:
Krijgt hij nu ook een zwembadverbod, net als die Nederlandse jongens die meisjes aanrandde?
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)oepsaanranding.dhtml
Op zich heeft deze jongen zich dus goed aangepast, gezien dit soort incidenten Nederlanders ook niet vreemd is.
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-zwembad-emmen.html
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)anranding-in-zwembad
Wanneer was dit ook alweer?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat je je punt moet maken door te wijzen op berichten uit 2011. Ja, er zullen ook autochtone Nederlanders zijn die zich schuldig maken aan aanranding en dergelijke. Maar mannen die uit een bepaalde cultuur afkomstig zijn, zijn oververtegenwoordigd.
Ik weet niet of er in Nederland nauwkeurige cijfers zijn waarbij er ook onderscheid wordt gemaakt tussen Nederlanders en "Nederlanders", in de zin van: allochtone moslimjongeren. Ik weet wél wat er in Groot-Brittannië speelde: bendes volwassen moslimmannen die minderjarige blanke meisjes seksueel misbruikten. Daar zijn wél cijfers van: moslimmannen waren als dader factor 5 oververtegenwoordigd, ten opzichte van hun percentage op de populatie.
De meeste zwembad incidentjes wat ik mij weet te herrineren zijn allemaal van lichtgetinte afkomst.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als de dader niet compleet blank is staat er altijd licht getint of iets dergelijks bij.
En ik zocht op aanranding zwembaden voor het eerste bericht, die andere twee kreeg ik er als bonus bij.
Als een vijftienjarige puber een meisje van zo rond die leeftijd aanrand haalt dat de kranten niet eens joh. Dat is alleen nieuwswaardig als het een asielzoeker betreft. In feite betekent het alleen dat de asielzoeker in kwestie al verregaand geïntegreerd is in de Nederlandse cultuur waar aanranding niets noemenswaardig is.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat je je punt moet maken door te wijzen op berichten uit 2011. Ja, er zullen ook autochtone Nederlanders zijn die zich schuldig maken aan aanranding en dergelijke. Maar mannen die uit een bepaalde cultuur afkomstig zijn, zijn oververtegenwoordigd.
Ik weet niet of er in Nederland nauwkeurige cijfers zijn waarbij er ook onderscheid wordt gemaakt tussen Nederlanders en "Nederlanders", in de zin van: allochtone moslimjongeren. Ik weet wél wat er in Groot-Brittannië speelde: bendes volwassen moslimmannen die minderjarige blanke meisjes seksueel misbruikten. Daar zijn wél cijfers van: moslimmannen waren als dader factor 5 oververtegenwoordigd, ten opzichte van hun percentage op de populatie.
https://en.wikipedia.org/(...)exploitation_scandalquote:
Bagatelliseren? Is dat niet wat de verontwaardigde mensen op dit soort artikels nu eigenlijk doen? Alsof Nederlanders iets dergelijks niet doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De meeste zwembad incidentjes wat ik mij weet te herrineren zijn allemaal van lichtgetinte afkomst.
Word je nu zelf niet eens moe van dat eeuwige bagataliseren?
De meeste of allemaal, wat is het nou?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De meeste zwembad incidentjes wat ik mij weet te herrineren zijn allemaal van lichtgetinte afkomst.
hahaha...volgens mij heb jij geen idee wat er zich afspeelt in de UK...quote:Op maandag 22 februari 2016 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat die groep van Pakistanen ofzo. Dat was toch al opgerold?
Daarom ook dat vraagteken.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:55 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
hahaha...volgens mij heb jij geen idee wat er zich afspeelt in de UK...
Licht getint is een huidskleur geen afkomst.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Word je nu zelf niet eens moe van dat eeuwige bagataliseren?
Poeh, poeh, je begint al aardig rechts te worden, Re'tje.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:16 schreef Re het volgende:
Pubers zitten nou eenmaal wel eens met hun tengels aan de verkeerde dingen, daar valt weinig niet aan te begrijpen, tuig is en blijft het
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:18 schreef MisterCe het volgende:
Welkom, welkom in uw land
doe wat u wilt, er is niks aan de hand
onze dochters staan voor u klaar
sommige zonder schaaaaaaaaamhaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Ach welnee joh. Als ze deze twee daagjes laten schoffelen laat de rest het wel uit hun hoofd.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Dit gaat alleen maar erger worden. Dit is pas het begin.
*kruipt weer terug onder de dekens*quote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
*kruipt bij Yasmin onder de dekens en voelt in haar broekje*quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
*kruipt weer terug onder de dekens*
Zelfs online ben je niet veilig.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
*kruipt bij Yasmin onder de dekens en voelt in haar broekje*
Het is diep droevig als je dit soort geneuzel wenst goed te praten onder de paraplu van: " Ja maar wij nederlanders kunnen er ook wat van hoor!!"quote:Op maandag 22 februari 2016 15:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bagatelliseren? Is dat niet wat de verontwaardigde mensen op dit soort artikels nu eigenlijk doen? Alsof Nederlanders iets dergelijks niet doen.
Het is verschrikkelijk dat dit gebeurd, en helemaal dat mensen die we hier binnen halen dit doen, maar kom op zeg, Nederlanders zijn ook geen heilige boontjes, ik kan niet op 1 hand tellen hoe vaak ik ongewenst seksueel ben betast door Nederlandse mannen, geloof me, het voelt niet minder prettig wanneer iemand met een tintje het doet hoor.
Wij, als maatschappij, moeten tegen ongepast seksueel gedrag in zijn algemeen zijn, en het niet als munitie tegen vluchtelingen gebruiken omdat ze aan ''onze'' vrouwen zitten.
Dat riep men 10 jaar geleden ook al.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
En het is ook erger geworden.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat riep men 10 jaar geleden ook al.
Eigenlijk is de enige gepaste reactie op dit soort berichten er dus een van verontwaardiging en woede aangevuld met een snufje doemdenken en twee theelepels bittere ironie?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het is diep droevig als je dit soort geneuzel wenst goed te praten onder de paraplu van: " Ja maar wij nederlanders kunnen er ook wat van hoor!!"
Wat een dom wegkijk gedrag.
Je probeert als samenleving dergelijke ellende uit te bannen ipv. te vermeerderen.
Ik weet niet waar jij gezeten heb de laatse jaren maar het zal je toch niet ontgaan zijn dat er ghetto vorming is ontstaan, problemen met diverse allochtone groepen, problemen met islam en de opkomst van Wilders?
En nu worden er tienduizenden extra in NL cq Europa toegelaten die wat dat betreft zelfs nog minder westers gezind zijn en totaal een andere insteek hebben wat culturele waarden en normen betreft. (op een kleine groep na)
Wat denk jij wat er gaat gebeuren als de landen van "koek en honing" totaal niet stroken met wat zij hebben verwacht?
Goed dat daar verandering in komt dan. Dagelijks maar twee topics over asielzoekers is ook een beetje saai..quote:
Nee maar ik krijg een beetje de kriebels van dat domme geklets van :" Ja maaaaaarr, wij nederlanders...."quote:Op maandag 22 februari 2016 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk is de enige gepaste reactie op dit soort berichten er dus een van verontwaardiging en woede aangevuld met een snufje doemdenken en twee theelepels bittere ironie?
Al het andere is ongewenst?
Ik praat het helemaal niet goed, ik vind beide gewoonweg even slecht en ik vind vele Nederlanders hypocriet omdat ze zich druk maken omdat vluchtelingen het doen maar niet wanneer Nederlanders hetzelfde doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het is diep droevig als je dit soort geneuzel wenst goed te praten onder de paraplu van: " Ja maar wij nederlanders kunnen er ook wat van hoor!!"
Wat een dom wegkijk gedrag.
Je probeert als samenleving dergelijke ellende uit te bannen ipv. te vermeerderen.
Ik weet niet waar jij gezeten heb de laatse jaren maar het zal je toch niet ontgaan zijn dat er ghetto vorming is ontstaan, problemen met diverse allochtone groepen, problemen met islam en de opkomst van Wilders?
En nu worden er tienduizenden extra in NL cq Europa toegelaten die wat dat betreft zelfs nog minder westers gezind zijn en totaal een andere insteek hebben wat culturele waarden en normen betreft. (op een kleine groep na)
Wat denk jij wat er gaat gebeuren als de landen van "koek en honing" totaal niet stroken met wat zij hebben verwacht?
Betwijfel het. En alsnog. Meer dan 75% van de aanranders en verkrachters is allochtoon volgens de statistieken. Kijk nou alleen al naar al het uitschot wat er binnen komt en al in ons land is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is alleen maar veiliger geworden de laatste jaren.
Wat een geweeeeeeldig argument.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is helemaal een klets argument.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik praat het helemaal niet goed, ik vind beide gewoonweg even slecht en ik vind vele Nederlanders hypocriet omdat ze zich druk maken omdat vluchtelingen het doen maar niet wanneer Nederlanders hetzelfde doen.
Geen idee waar je dat meent te lezen. Ik zeg alleen dat het alleen maar veiliger is geworden de laatste jaren.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat een geweeeeeeldig argument.
Dus jij vind de hangjongeren, de ghetto's en de grotere dreigingen van radicalisering en aanslagen iets om nonchalant weg te wuiven?
Waar heb jij het allemaal over? Benno L is al jaren voorpagina nieuws en elke Nederlander haat deze vent. Ook autochtonen worden aangepakt schatje, doe nou maar kalm.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik praat het helemaal niet goed, ik vind beide gewoonweg even slecht en ik vind vele Nederlanders hypocriet omdat ze zich druk maken omdat vluchtelingen het doen maar niet wanneer Nederlanders hetzelfde doen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-nederland~a4182266/quote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat meent te lezen. Ik zeg alleen dat het alleen maar veiliger is geworden de laatste jaren.
Waarom? Het is toch vreemd dat je voorheen nooit iets las over aanrandingen, hell, verkrachtingen haalden het nieuws niet eens. En nu haalt 'zelfs een aanranding' het nieuws. Zolang het maar door een asielzoeker is gedaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is helemaal een klets argument.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)zedenmisdrijven.html
Haha ja. Gewoon vette pech jij meisje, homo, jood, christenhoer, schaap.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We gaan van aanranding naar terrorisme?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:18 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-nederland~a4182266/
NCTV: asielzoeker toch risico voor veiligheid in Nederland
De komst van asielzoekers vormt wel degelijk een risico voor de veiligheid in Nederland. Jihadisten kunnen zich ongezien met de vluchtelingenstroom naar Europa laten voeren. Bovendien kan frustratie over het lange, onzekere verblijf in een sober opvangcentrum ertoe leiden dat asielzoekers radicaliseren, vreest de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV)
Hoezo is dat een kletsargument? Ik probeer mij al jaren in te zetten tegen seksueel geweld, het enige respons wat ik daar voor kreeg van een groot deel van mannelijke Nederland was ''Feminist!!!!''quote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is helemaal een klets argument.
Dat het veiliger wordt betekent niet dat het voor iedereen veilig is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Haha ja. Gewoon vette pech jij meisje, homo, jood, christenhoer, schaap.
Dat is gewoon absoluut niet waar.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch vreemd dat je voorheen nooit iets las over aanrandingen, hell, verkrachtingen haalden het nieuws niet eens. En nu haalt 'zelfs een aanranding' het nieuws. Zolang het maar door een asielzoeker is gedaan.
We hebben het toch over veiligheid?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We gaan van aanranding naar terrorisme?
Dat gaat weer om asielzoekers...quote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is gewoon absoluut niet waar.
Helaas is het zelfs zo dat er heel vbeel aanrandingen niet eens openbaar worden (mogen) gemaakt.
http://www.elsevier.nl/Ne(...)ielzoekers-2746203W/
Nee, vraag maar aan de Joodse inwoners van Amsterdam.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat het veiliger wordt betekent niet dat het voor iedereen veilig is.
Haatzaaiersquote:Op maandag 22 februari 2016 17:21 schreef Vermon het volgende:
VUILE VIEZE EXTREEM-RECHTSE K*NKERNAZI'S IN DIT TOPIC
Tenminste dat zegt de NPO
Waarop jij met een bron komt van iemand die beweert dat we geen grip op de vluchtelingenstromen hebben en het daardoor wel eens onveilig zou kunnen worden. Tja.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
We hebben het toch over veiligheid?
Die asielzoekers zijn van alle markten thuis Xa1pt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We gaan van aanranding naar terrorisme?
Lees eens wat ik zeg. Ik zeg dat het feit dat het steeds veiliger wordt niet betekent dat het voor iedereen veilig is...quote:Op maandag 22 februari 2016 17:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee, vraag maar aan de Joodse inwoners van Amsterdam.
Ja, dan noem je iets extreems, maar toen twee weken geleden een volwassen gozer naar Engeland is gereden om een 12 jarig meisje te neuken was het ''Ach ze wilde het zelf'' , ''het was vast liefde'' en mijn favoriete ''het is haar eigen schuld''.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Waar heb jij het allemaal over? Benno L is al jaren voorpagina nieuws en elke Nederlander haat deze vent. Ook autochtonen worden aangepakt schatje, doe nou maar kalm.
Nou ja, ik vind het nogal vreemd dat ik voorheen nooit topics of artikelen kon vinden waarin werd gerept over aanranding. Kennelijk is dat alleen belangrijk genoeg als het om asielzoekers gaat. Ik vind dat vrij vreemd.quote:
Iemand?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarop jij met een bron komt van iemand die beweert dat we geen grip op de vluchtelingenstromen hebben en het daardoor wel eens onveilig zou kunnen worden. Tja.
Dat dus inderdaad!quote:Op maandag 22 februari 2016 17:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch vreemd dat je voorheen nooit iets las over aanrandingen, hell, verkrachtingen haalden het nieuws niet eens. En nu haalt 'zelfs een aanranding' het nieuws. Zolang het maar door een asielzoeker is gedaan.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Iemand?
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) noem jij IEMAND??![]()
![]()
Ik lees hier niet echt iets concreets in.quote:Hoewel er niet één geval bekend is van een jihadist die met de asielstroom naar Europa is gestuurd, valt het niet uit te sluiten dat mensen met kwade bedoelingen zich mengen onder migranten en zo 'onopgemerkt en illegaal' Nederland binnenkomen, meldt de NCTV. 'Er kunnen vraagtekens worden geplaatst bij de mogelijkheden van immigratie- en veiligheidsdiensten om goed zicht te krijgen op de vluchtelingenstroom. Door de grote toestroom is het niet mogelijk alle personen nauwkeurig te identificeren en te screenen.'
Hoeveel werd er in de doofdpot gestopt? Het zou tijd worden, elk misdrijf van een vluchteling te melden. Je hebt je te gedragen als je hier komt als vluchteling en als een vorst wordt ontvangen en vertroetteld.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het nogal vreemd dat ik voorheen nooit topics of artikelen kon vinden waarin werd gerept over aanranding. Kennelijk is dat alleen belangrijk genoeg als het om asielzoekers gaat. Ik vind dat vrij vreemd.
Ja jij wil ook alleen maar de dingen lezen die zo over komen of van een paar extreme aso mongolen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, dan noem je iets extreems, maar toen twee weken geleden een volwassen gozer naar Engeland is gereden om een 12 jarig meisje te neuken was het ''Ach ze wilde het zelf'' , ''het was vast liefde'' en mijn favoriete ''het is haar eigen schuld''.
Ik vraag mij af wat de reacties waren geweest wanneer de dader moslim of een vluchteling was geweest.
Misschien ligt dat dan aan de mensen met wie je omgaat, want mensen in mijn omgeving vinden aanranding door een 'Nederlander' echt niet minder erg.quote:
Misschien omdat dit het gesprek van de dag is de laatste jaren?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het nogal vreemd dat ik voorheen nooit topics of artikelen kon vinden waarin werd gerept over aanranding. Kennelijk is dat alleen belangrijk genoeg als het om asielzoekers gaat. Ik vind dat vrij vreemd.
Als je alleen maar mensen toelaat (zonder dat er op een andere manier hetzelfde aantal dus weer verdwijnt) is de kans vrijwel 0 dat dingen als criminaliteit af gaan nemen. Dat blijft gelijk of neemt toe.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja jij wil ook alleen maar de dingen lezen die zo over komen of van een paar extreme aso mongolen.
Probeer nu eens OBJECTIEF te zien en te vergelijken of de situatie op straat nu veiliger is geworden, de laatste 15 20 jaar, of onveiliger.
En denk je nu zelf dat de instroom van tienduizenden asielzoekers, met een komplete andere mentaliteit en cultuur, de zaken veilger maken op straat of niet?
Dat was letterlijk de tendens in dat topic, dat soort reacties.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja jij wil ook alleen maar de dingen lezen die zo over komen of van een paar extreme aso mongolen.
Probeer nu eens OBJECTIEF te zien en te vergelijken of de situatie op straat nu veiliger is geworden, de laatste 15 20 jaar, of onveiliger.
En denk je nu zelf dat de instroom van tienduizenden asielzoekers, met een komplete andere mentaliteit en cultuur, de zaken veilger maken op straat of niet?
Mijn omgeving ook niet gelukkig, ik heb het over op bv Fok!, facebook en andere sociale media.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien ligt dat dan aan de mensen met wie je omgaat, want mensen in mijn omgeving vinden aanranding door een 'Nederlander' echt niet minder erg.
Je bent kennelijk niet echt op de hoogte van de situatie in bepaalde opvangcentra.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:25 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Hoeveel werd er in de doofdpot gestopt? Het zou tijd worden, elk misdrijf van een vluchteling te melden. Je hebt je te gedragen als je hier komt als vluchteling en als een vorst wordt ontvangen en vertroetteld.
Dat is nog geen verklaring voor het feit dat aanranding en verkrachting vooral erg zijn als een asielzoeker zich daar schuldig aan maakt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Misschien omdat dit het gesprek van de dag is de laatste jaren?
Misschien omdat er letterlijk een miljoen asielzoekers de Eu zijn ingestroomd en dat er nog een paar miljoen staan te trappelen? Kan DAT het zijn misschien?
Dat ligt dan waarschijnlijk echt aan jezelf.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het spijt mij om dit te horen maar ik denk zomaar dat de situatie met de instroom van met name asielzoekers uit noord afrikaanse en midden oosten regio's de boel er ABSOLUUT niet veiliger op maakt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat was letterlijk de tendens in dat topic, dat soort reacties.
Ik weet niet of het veiliger of niet is geworden, ik weet alleen dat ik heel mijn leven al zowat seksueel ben betast , aangerand en zelfs verkracht en dat dat nooit het nieuws heeft gehaald, wacht even, een keer heeft het het plaatselijke krantje gehaald om de daders te zoeken.
Maar nu weet ik gelukkig dat wanneer het een vluchteling of moslim is het wel voldoende aandacht zal krijgen, want dan is het ineens wel heel erg.
In ieder geval niet iets om wakker van te liggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat een geweeeeeeldig argument.
Dus jij vind de hangjongeren, de ghetto's en de grotere dreigingen van radicalisering en aanslagen iets om nonchalant weg te wuiven?
Dat maak jij er van. Ik vind het even erg maar ik weet wel dat je de kans dat het gebeurd veel kleiner maakt als je dergelijke figuren het zeer moeilijk maakt om in je land te vestigen laat staan dat je ze gewoon in Nederland laat wonen als ze dit geflikt hebben.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is nog geen verklaring voor het feit dat aanranding en verkrachting vooral erg zijn als een asielzoeker zich daar schuldig aan maakt.
BANG! PANIEK! WE GAAN ERAAN!!quote:Op maandag 22 februari 2016 17:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het spijt mij om dit te horen maar ik denk zomaar dat de situatie met de instroom van met name asielzoekers uit noord afrikaanse en midden oosten regio's de boel er ABSOLUUT niet veiliger op maakt.
Jij jij, maar jij hebt geen kinderen dus zal jouw het een zorg zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In ieder geval niet iets om wakker van te liggen.
Mijn hemel, jij hebt kinderen?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jij jij, maar jij hebt geen kinderen dus zal jouw het een zorg zijn.![]()
![]()
Mensen zonder kinderen mogen niet meer meepraten?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jij jij, maar jij hebt geen kinderen dus zal jouw het een zorg zijn.![]()
![]()
Dat zeg ik ook zeker niet, en ik vind ook dat dit soort praktijken aandacht moeten krijgen en de daders mogen van mij linea recta uitgezet worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het spijt mij om dit te horen maar ik denk zomaar dat de situatie met de instroom van met name asielzoekers uit noord afrikaanse en midden oosten regio's de boel er ABSOLUUT niet veiliger op maakt.
Ik heb ook het gevoel dat dit zo is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook zeker niet, en ik vind ook dat dit soort praktijken aandacht moeten krijgen en de daders mogen van mij linea recta uitgezet worden.
Maar, voor mij, als slachtoffer van meerdere seksuele misdrijven, voelt het nu alsof de ernst van een seksueel misdrijf als excuus word gebruikt jegens de vluchtelingen.
Dat het dus eigenlijk helemaal niet gaat om de slachtoffers, maar om de extra munitie om tegen vluchtelingen te zijn.
Dat vind ik gewoon wat wrang.
Er zijn teveel mensen in Nederland met die instelling. Wegkijken, maar zodra je persoonlijk geraakt wordt, janken als een kleine bitch.quote:
Dat is dus een veronderstelling die jij nu maakt en daar baseer je alles op?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook zeker niet, en ik vind ook dat dit soort praktijken aandacht moeten krijgen en de daders mogen van mij linea recta uitgezet worden.
Maar, voor mij, als slachtoffer van meerdere seksuele misdrijven, voelt het nu alsof de ernst van een seksueel misdrijf als excuus word gebruikt jegens de vluchtelingen.
Dat het dus eigenlijk helemaal niet gaat om de slachtoffers, maar om de extra munitie om tegen vluchtelingen te zijn.
Nouja, een van de voornaamste argumenten tegen het asiel-gedoe is dan ook dat de cultuur zo erg verschilt dat dit soort problemen steeds vaker gezien zullen worden. Je kan moeilijk van de tegenstanders verwachten dat ze dan bij een aanranding van een 12 jarig meisje dan doen alsof hun naam Haas is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij gelukkig niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn hemel, jij hebt kinderen?
Klopt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:38 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Er zijn teveel mensen in Nederland met die instelling. Wegkijken, maar zodra je persoonlijk geraakt wordt, janken als een kleine bitch.
Persoonlijke ervaring, lezen, reacties van anderen die hetzelfde idee hebben enz.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is dus een veronderstelling die jij nu maakt en daar baseer je alles op?
Dat doe ik de wereld niet aan.quote:
ja die ene is veel erger dan de andere, dat staat vast.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:48 schreef snakelady het volgende:
Twee specifieke en vergelijkbare nieuwsartikelen, persoonlijk vnd ik het laatste zelfs erger maar dat laten we even in het midden.. Zie jij het verschil?
Beide daders zijn natuurlijk even slecht (goh, wat dacht je dan?) maar het is overduidelijk dat wanneer het een vluchteling betreft het veel en veel meer aandacht krijgt,quote:Op maandag 22 februari 2016 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja die ene is veel erger dan de andere, dat staat vast.
ook hebben de vluchtelingen de cursus wss nog niet gehad dus wie maken we hier nou tot daders? arme mannen...
Bij dat eerste resultaat van 9.180 begint het op de 3e pagina al over te gaan naar die hockeytrainer.. Hockeytrainer is een hele specifieke term, terwijl vluchtelingen wel dagelijks voor nieuws zorgen. Dat eerste resultaat is gewoon cumulatief waarbij ook die trainer inbegrepen zit.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:48 schreef snakelady het volgende:
Vluchtelingen filmen meisje (15) in kleedkamer
https://www.google.dk/web(...)e+(15)+in+kleedkamer
9.180 results
Trainer filmt jarenlang hockeymeisjes in kleedkamer
https://www.google.dk/sea(...)leedkamer&aqs=chrome..69i57j69i60.941j0j4&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8
302 results
Twee specifieke en vergelijkbare nieuwsartikelen, persoonlijk vnd ik het laatste zelfs erger maar dat laten we even in het midden.. Zie jij het verschil?
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef simmu het volgende:
heerlijk weerfijn dat het weer lekker populistisch gaat.
ten eerste is die gast geen vluchteling. die heeft een status en een verblijfsvergunning.
ten tweede; ik heb de facebookberichten van de moeder voorbij zien komen en schaam me plaatsvervangend rot. ik quote ".Die praktijken die de asielzoekers in Duitsland flikten met vrouwen zijn nu officieel vast gesteld hier in" --> en ik heb expres de plaatsnaam weggelaten
ten derde heeft zowat niemand het over het meisje (die nu bekend staat als 'dat meisje wat aangerand is door die vluchteling!')
en ten vierde: dat arme arme meisje. aangerand door een debiel, en dan dit.
en als laatste; een vraagje voor de dames hier: wie is er wel eens ergens in de puberjaren door een willekeurig eikeltje getreitert in het zwembad? broekjes naar beneden trekken, bikini's lostrekken, handen over borsten, handen langs de billen. wie? en kwam dat dan breed uitgemeten (en half onjuist) in het nieuws? deed je aangifte?
voor de duidelijkheid: natuurlijk mag dit niet en natuurlijk dient die gast straf te krijgen voor wat hij gedaan heeft. maar laten we even nadenken allemaal. we weten niet wat er gebeurd is en eerlijk gezegd gaat ons dat ook al niks aan. lijkt wel een soort van fok relletje, maar dan op nationaal niveau
Met de exacte term kom je ook maar op 239 resultaten uit.quote:
Een migrant met een asielvergunning is juist een vluchteling, waar heb je het over?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef simmu het volgende:
ten eerste is die gast geen vluchteling. die heeft een status en een verblijfsvergunning.
ten tweede; ik heb de facebookberichten van de moeder voorbij zien komen en schaam me plaatsvervangend rot. ik quote ".Die praktijken die de asielzoekers in Duitsland flikten met vrouwen zijn nu officieel vast gesteld hier in" --> en ik heb expres de plaatsnaam weggelaten
ten derde heeft zowat niemand het over het meisje (die nu bekend staat als 'dat meisje wat aangerand is door die vluchteling!')
en als laatste; een vraagje voor de dames hier: wie is er wel eens ergens in de puberjaren door een willekeurig eikeltje getreitert in het zwembad? broekjes naar beneden trekken, bikini's lostrekken, handen over borsten, handen langs de billen. wie? en kwam dat dan breed uitgemeten (en half onjuist) in het nieuws? deed je aangifte?
voor de duidelijkheid: natuurlijk mag dit niet en natuurlijk dient die gast straf te krijgen voor wat hij gedaan heeft. maar laten we even nadenken allemaal. we weten niet wat er gebeurd is en eerlijk gezegd gaat ons dat ook al niks aan. lijkt wel een soort van fok relletje, maar dan op nationaal niveau
Nadeel is dan dan alleen dat je niet te zien krijgt dat mensen er over praten, en dat was ook net mijn punt. Dus bv op facebook en twitter.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:05 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Met de exacte term kom je ook maar op 239 resultaten uit.
https://www.google.nl/?gw(...)15)+in+kleedkamer%22
Voor jou misschien, voor het slachtoffer zal het weinig uitmaken.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een migrant met een asielvergunning is juist een vluchteling, waar heb je het over?
Daarnaast is het erger omdat het een vluchteling is. Op basis van onze empathie hebben we dit ongedierte toegang gegeven tot ons grondgebied. Als ze dan dit doen als dank is het erger dan iemand die geen gast is.
quote:Op maandag 22 februari 2016 15:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bagatelliseren? Is dat niet wat de verontwaardigde mensen op dit soort artikels nu eigenlijk doen? Alsof Nederlanders iets dergelijks niet doen.
Het is verschrikkelijk dat dit gebeurd, en helemaal dat mensen die we hier binnen halen dit doen, maar kom op zeg, Nederlanders zijn ook geen heilige boontjes, ik kan niet op 1 hand tellen hoe vaak ik ongewenst seksueel ben betast door Nederlandse mannen, geloof me, het voelt niet minder prettig wanneer iemand met een tintje het doet hoor.
Wij, als maatschappij, moeten tegen ongepast seksueel gedrag in zijn algemeen zijn, en het niet als munitie tegen vluchtelingen gebruiken omdat ze aan ''onze'' vrouwen zitten.
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef simmu het volgende:
o is dat het punt dat je wilde maken?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beide daders zijn natuurlijk even slecht (goh, wat dacht je dan?) maar het is overduidelijk dat wanneer het een vluchteling betreft het veel en veel meer aandacht krijgt,
dat zie je bij die trainer en bij die vluchtelingen toch niet? dan voegden je linkjes niks toequote:Op maandag 22 februari 2016 18:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nadeel is dan dan alleen dat je niet te zien krijgt dat mensen er over praten, en dat was ook net mijn punt. Dus bv op facebook en twitter.
Voor haar maakt het niets uits inderdaad. Ik doelde uiteraard op de maatschappij. De maatschappelijke verontwaardiging is dan ook perfect te verklaren.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor jou misschien, voor het slachtoffer zal het weinig uitmaken.
Dit. Dus ze moeten bij binnenkomst meteen die cursus in de hand gedrukt krijgen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
o is dat het punt dat je wilde maken?
ik ben van mening dat het erger is als nederlanders het doen, want die worden verondersteld met vrouwen om te kunnen gaan. die vluchtelingen kunnen dat nog niet zo goed weten.
Ja, want dat werkt. xDquote:Op maandag 22 februari 2016 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit. Dus ze moeten bij binnenkomst meteen die cursus in de hand gedrukt krijgen.
Knuffelstage bedoel je.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze tijdens die cursus ook nog op snuffelstage?
tering dan zou de wereld een stuk minder hatelijk wordenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit. Dus ze moeten bij binnenkomst meteen die cursus in de hand gedrukt krijgen.
Zeg dat. Allemaal lief en aardig en dartelen in de bloemenweiquote:Op maandag 22 februari 2016 18:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
tering dan zou de wereld een stuk minder hatelijk worden
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:10 schreef eight het volgende:
Je gaat haast denken dat die asielzoekers een eigen competitie hebben wie de meeste vrouwen kan aanranden.
Eh, jawel. Je bent júist pas een vluchteling als je een verblijfsvergunning hebt gekregen. Dan is je status als vluchteling namelijk pas erkend.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef simmu het volgende:
Nog slechts 3x dus leef je uit.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef Kloon7 het volgende:
Is er al gezegd dat Nederlanders dit ook doen en dat migranten daarom alle misdrijven mogen plegen zonder dat we er iets over mogen zeggen?
Niet echt een eerlijke onderzoek, het zijn slechts twee onderwerpen en zoekwoorden maken veel verschil.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:48 schreef snakelady het volgende:
Vluchtelingen filmen meisje (15) in kleedkamer
https://www.google.dk/web(...)e+(15)+in+kleedkamer
9.180 results
Trainer filmt jarenlang hockeymeisjes in kleedkamer
https://www.google.dk/sea(...)leedkamer&aqs=chrome..69i57j69i60.941j0j4&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8
302 results
Moeten we ons al zorgen gaan maken?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet echt een eerlijke onderzoek, het zijn slechts twee onderwerpen en zoekwoorden maken veel verschil.
Trainer filmt hockeymeisjes
Ongeveer 1.300 resultaten
Trainer filmt hockey
Ongeveer 13.900 resultaten
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moeten we ons al zorgen gaan maken?
[ afbeelding ]
Zitten we al op aanrandingsniveau 4?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Iemand?
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) noem jij IEMAND??![]()
![]()
Een cursus, nou, dat zal ze helpen!quote:Op maandag 22 februari 2016 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo vreemd want die word hier binnen gehaald op humanitaire gronden en dan word je op deze manier "bedankt" omdat men zich niet kan inhouden.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beide daders zijn natuurlijk even slecht (goh, wat dacht je dan?) maar het is overduidelijk dat wanneer het een vluchteling betreft het veel en veel meer aandacht krijgt,
Dat is wel de naïeve gedachte er achter.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een cursus, nou, dat zal ze helpen!
Gebrek aan bewijs.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:22 schreef Baas_bas het volgende:
Moet je eens als Nederlander naar zo'n land gaan en daar hetzelfde flikken![]()
Voor de rest zal deze gast wel geen straf of uitzetting krijgen en zal er ergens wel een advocaat zeggen dat dat meisje erom gevraagd heeft of zo
Badmeester zag het toch? Zouden misschien ook wel camera's zijn of zoquote:
Je bedoelt de aangiftebereidheid is afgenomen?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het zijn geen vluchtelingen maar illegale immigranten.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ook al helemaal mee eens!quote:Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef simmu het volgende:
We hebben hier dan ook helemaal geen goed antwoord op dit soort misdaden. Dat is een veel groter probleem dan alleen wanneer asielzoekers/vluchtelingen het doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:22 schreef Baas_bas het volgende:
Moet je eens als Nederlander naar zo'n land gaan en daar hetzelfde flikken![]()
Voor de rest zal deze gast wel geen straf of uitzetting krijgen en zal er ergens wel een advocaat zeggen dat dat meisje erom gevraagd heeft of zo
Waarom mensen die wel een verblijfsvergunning er niet uit mikken?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:47 schreef erodome het volgende:
[..]
We hebben hier dan ook helemaal geen goed antwoord op dit soort misdaden. Dat is een veel groter probleem dan alleen wanneer asielzoekers/vluchtelingen het doen.
Als jij dit morgen zou doen krijg je ook niet meer dan foei te horen, als je dat al te horen krijgt.
Begrijp me niet verkeerd, van mij mogen mensen die nog geen verblijfsvergunning hebben eruit gemikt worden als ze zich zo misdragen en hoop ik dat mensen die hier echt wonen, geboren of met verblijfsstatus ook straf kunnen krijgen hiervoor.
Maar tot nu toe is dat dus gewoon niet aan de orde voor dit soort misstanden, is het nooit aan de orde geweest.
Omdat dat inwoners van Nederland zijn en inwoners van Nederland gelijk behandeld dienen te worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waarom mensen die wel een verblijfsvergunning er niet uit mikken?
Wat een onzin. Het zijn mensen die hier TIJDELIJK mogen zijn onder voorwaarden.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat dat inwoners van Nederland zijn en inwoners van Nederland gelijk behandeld dienen te worden.
Dat jij niet zoveel op hebt met de Nederlandse waarden was al wel duidelijk. Maar de regels zijn nu eenmaal dat we hier mensen gelijk behandelen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het zijn mensen die hier TIJDELIJK mogen zijn onder voorwaarden.
Dus ook illegalen? Dat is waanzin natuurlijk. Het is volgens mij allang mogelijk om veroordeelde asielzoekers uit te zetten. Mensen zijn nou eenmaal niet gelijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat jij niet zoveel op hebt met de Nederlandse waarden was al wel duidelijk. Maar de regels zijn nu eenmaal dat we hier mensen gelijk behandelen.
Je schaamt je voor de uitlatingen van een moeder wiens 12-jarige dochter net aangerand is.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef simmu het volgende:
vind je? ik vind het veel zieker dat je dat als moeder zo de wereld inslingert. fuck privacy! dus ja; ik schaam me plaatsvervangend rot en weiger het bericht te delen. bah.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 05:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je schaamt je voor de uitlatingen van een moeder wiens 12-jarige dochter net aangerand is.Dan ben je wel heel erg ziek in je hoofd.
Wat loop jij het gedrag van dit aanrandende tuig goed te praten dan? Ben je wel helemaal lekker?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 06:59 schreef simmu het volgende:
[..]
vind je? ik vind het veel zieker dat je dat als moeder zo de wereld inslingert. fuck privacy! dus ja; ik schaam me plaatsvervangend rot en weiger het bericht te delen. bah.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 06:59 schreef simmu het volgende:
[..]
vind je? ik vind het veel zieker dat je dat als moeder zo de wereld inslingert. fuck privacy! dus ja; ik schaam me plaatsvervangend rot en weiger het bericht te delen. bah.
kan jij wel lezen? waar precies praat ik wat goed dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat loop jij het gedrag van dit aanrandende tuig goed te praten dan? Ben je wel helemaal lekker?
Schandalig he, dat die moeder een beetje boos wordt. Waren er maar meer emotioneel gestoorden, die geen reet geven om hun omgeving of hun familie, in deze wereld. Dan was de wereld vast een stuk mooier.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 06:59 schreef simmu het volgende:
[..]
Ik zie je ranten tegen ALLES behalve de aanrander in kwestie, dus wat je nou aan het doen bent is mij een raadsel. Beetje aan het goedpraten, afzwakken, "hulliedoenhetook", "we weten niet wat er is gebeurd dus stfu" roepen? Leg maar even uit wat je agenda is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:27 schreef simmu het volgende:
[..]
kan jij wel lezen? waar precies praat ik wat goed dan?
Inderdaad, ben je voor of tegen het aanranden van twaalfjarige meisjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:27 schreef simmu het volgende:
[..]
kan jij wel lezen? waar precies praat ik wat goed dan?
idd. beter gooit ze de hele emotionele hebben en houden van haar dochter op haar eigen internet! een kind van 12 hoeft geen privacy en/of beschermd te worden tenslotte. godallemachtig zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Schandalig he, dat die moeder een beetje boos wordt. Waren er maar meer emotioneel gestoorden, die geen reet geven om hun omgeving of hun familie, in deze wereld. Dan was de wereld vast een stuk mooier.
doe eens gek en hou je bezig met het idee dat niemand het recht heeft een ander aan te randen ipv te ranten tegen vluchtelingen. je weetz; verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:voor de duidelijkheid: natuurlijk mag dit niet en natuurlijk dient die gast straf te krijgen voor wat hij gedaan heeft.
Ik weet zeker dat ik wel harder de lul ben dan zo'n asielzoeker waar niet van te plukken valt. Omdat ik ten minste al vervolgd kan worden en Nederlander ben en wat geld heb en de taal spreek en een gevoel van schaamte en moraal heb etcquote:Op maandag 22 februari 2016 20:47 schreef erodome het volgende:
[..]
We hebben hier dan ook helemaal geen goed antwoord op dit soort misdaden. Dat is een veel groter probleem dan alleen wanneer asielzoekers/vluchtelingen het doen.
Als jij dit morgen zou doen krijg je ook niet meer dan foei te horen, als je dat al te horen krijgt.
Begrijp me niet verkeerd, van mij mogen mensen die nog geen verblijfsvergunning hebben eruit gemikt worden als ze zich zo misdragen en hoop ik dat mensen die hier echt wonen, geboren of met verblijfsstatus ook straf kunnen krijgen hiervoor.
Maar tot nu toe is dat dus gewoon niet aan de orde voor dit soort misstanden, is het nooit aan de orde geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |