abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160128863
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 12:15 schreef La_Moustache het volgende:

[..]

Krijg je dit weer :')
triest he?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160129051
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:47 schreef erodome het volgende:

[..]

We hebben hier dan ook helemaal geen goed antwoord op dit soort misdaden. Dat is een veel groter probleem dan alleen wanneer asielzoekers/vluchtelingen het doen.

Als jij dit morgen zou doen krijg je ook niet meer dan foei te horen, als je dat al te horen krijgt.

Begrijp me niet verkeerd, van mij mogen mensen die nog geen verblijfsvergunning hebben eruit gemikt worden als ze zich zo misdragen en hoop ik dat mensen die hier echt wonen, geboren of met verblijfsstatus ook straf kunnen krijgen hiervoor.
Maar tot nu toe is dat dus gewoon niet aan de orde voor dit soort misstanden, is het nooit aan de orde geweest.
Waarom mensen die wel een verblijfsvergunning er niet uit mikken?
pi_160132941
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Waarom mensen die wel een verblijfsvergunning er niet uit mikken?
Omdat dat inwoners van Nederland zijn en inwoners van Nederland gelijk behandeld dienen te worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160133786
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat dat inwoners van Nederland zijn en inwoners van Nederland gelijk behandeld dienen te worden.
Wat een onzin. Het zijn mensen die hier TIJDELIJK mogen zijn onder voorwaarden.
pi_160135582
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het zijn mensen die hier TIJDELIJK mogen zijn onder voorwaarden.
Dat jij niet zoveel op hebt met de Nederlandse waarden was al wel duidelijk. Maar de regels zijn nu eenmaal dat we hier mensen gelijk behandelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160135666
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat jij niet zoveel op hebt met de Nederlandse waarden was al wel duidelijk. Maar de regels zijn nu eenmaal dat we hier mensen gelijk behandelen.
Dus ook illegalen? Dat is waanzin natuurlijk. Het is volgens mij allang mogelijk om veroordeelde asielzoekers uit te zetten. Mensen zijn nou eenmaal niet gelijk.

Persoonlijke aanvallen moet je in het vervolg achterwege laten.
pi_160138059
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef simmu het volgende:
heerlijk weer :) fijn dat het weer lekker populistisch gaat.

ten eerste is die gast geen vluchteling. die heeft een status en een verblijfsvergunning.
ten tweede; ik heb de facebookberichten van de moeder voorbij zien komen en schaam me plaatsvervangend rot. ik quote ".Die praktijken die de asielzoekers in Duitsland flikten met vrouwen zijn nu officieel vast gesteld hier in" --> en ik heb expres de plaatsnaam weggelaten
ten derde heeft zowat niemand het over het meisje (die nu bekend staat als 'dat meisje wat aangerand is door die vluchteling!')
en ten vierde: dat arme arme meisje. aangerand door een debiel, en dan dit.
en als laatste; een vraagje voor de dames hier: wie is er wel eens ergens in de puberjaren door een willekeurig eikeltje getreitert in het zwembad? broekjes naar beneden trekken, bikini's lostrekken, handen over borsten, handen langs de billen. wie? en kwam dat dan breed uitgemeten (en half onjuist) in het nieuws? deed je aangifte?

voor de duidelijkheid: natuurlijk mag dit niet en natuurlijk dient die gast straf te krijgen voor wat hij gedaan heeft. maar laten we even nadenken allemaal. we weten niet wat er gebeurd is en eerlijk gezegd gaat ons dat ook al niks aan. lijkt wel een soort van fok relletje, maar dan op nationaal niveau :{
Je schaamt je voor de uitlatingen van een moeder wiens 12-jarige dochter net aangerand is. 8)7 Dan ben je wel heel erg ziek in je hoofd.
pi_160138159
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 05:34 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je schaamt je voor de uitlatingen van een moeder wiens 12-jarige dochter net aangerand is. 8)7 Dan ben je wel heel erg ziek in je hoofd.
vind je? ik vind het veel zieker dat je dat als moeder zo de wereld inslingert. fuck privacy! dus ja; ik schaam me plaatsvervangend rot en weiger het bericht te delen. bah.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_160138203
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 06:59 schreef simmu het volgende:

[..]

vind je? ik vind het veel zieker dat je dat als moeder zo de wereld inslingert. fuck privacy! dus ja; ik schaam me plaatsvervangend rot en weiger het bericht te delen. bah.
Wat loop jij het gedrag van dit aanrandende tuig goed te praten dan? Ben je wel helemaal lekker?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_160138244
quote:

[..]

pi_160138246
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat loop jij het gedrag van dit aanrandende tuig goed te praten dan? Ben je wel helemaal lekker?
kan jij wel lezen? waar precies praat ik wat goed dan?
pi_160138322
quote:

[..]

Schandalig he, dat die moeder een beetje boos wordt. Waren er maar meer emotioneel gestoorden, die geen reet geven om hun omgeving of hun familie, in deze wereld. Dan was de wereld vast een stuk mooier. ^O^
pi_160138349
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:27 schreef simmu het volgende:

[..]

Ik zie je ranten tegen ALLES behalve de aanrander in kwestie, dus wat je nou aan het doen bent is mij een raadsel. Beetje aan het goedpraten, afzwakken, "hulliedoenhetook", "we weten niet wat er is gebeurd dus stfu" roepen? Leg maar even uit wat je agenda is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 23 februari 2016 @ 07:51:43 #239
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160138356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:27 schreef simmu het volgende:

[..]

Inderdaad, ben je voor of tegen het aanranden van twaalfjarige meisjes?
pi_160138513
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Schandalig he, dat die moeder een beetje boos wordt. Waren er maar meer emotioneel gestoorden, die geen reet geven om hun omgeving of hun familie, in deze wereld. Dan was de wereld vast een stuk mooier. ^O^
idd. beter gooit ze de hele emotionele hebben en houden van haar dochter op haar eigen internet! een kind van 12 hoeft geen privacy en/of beschermd te worden tenslotte. godallemachtig zeg.

verder zal ik mezelf ff quoten, aangezien voor sommigen hier lezen inderdaad echt te moeilijk is:
quote:
voor de duidelijkheid: natuurlijk mag dit niet en natuurlijk dient die gast straf te krijgen voor wat hij gedaan heeft.
doe eens gek en hou je bezig met het idee dat niemand het recht heeft een ander aan te randen ipv te ranten tegen vluchtelingen. je weetz; verbeter de wereld, begin bij jezelf :)
pi_160139975
En dan vinden ze het gek dat steeds meer mensen een schurft aan vluchtelingen-statushouders krijgen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_160140038
Ik plaats deze nog maar een keer, lijkt me toepasselijk:

Erg hè, van die aanslag in Parijs. Ja, maar er zijn ook aanslagen in Gaza.

Erg hè, van die vrouwen in Keulen. Ja, maar witte mannen verkrachten ook.
Erg hè, van die gestenigde vrouw in Afghanistan. Ja, maar in de Bijbel staat ook geschreven over steniging.
Erg hè, van die vluchtelingen die homo’s wegpesten. Ja, maar er zijn ook genoeg autochtone potenrammers.
Erg hè, dat die mensen vrouwen als tweederangs wezens zien. Ja, maar vrouwen in Nederland worden ook gediscrimineerd.
Erg hè, van die besnijdenissen van vrouwen. Ja, maar de joden besnijden ook.
Erg hè, dat die salafisten asielzoekers proberen in te lijven. Ja, maar onze missionarissen waren geen haar beter.
Erg hè, van die hoofddoekjes. Ja, maar mijn oma draagt ook een hoofddoek.
Erg hè, van dat vernietigen van kunstwerken door IS. Ja, maar wat dacht je van de kruistochten?
Erg hè, hoe die Van Gogh is afgeslacht, Ja, maar hij schreef ook vreselijke stukjes.
Erg hè, van die onthoofdingen in Saudi-Arabië. Ja, maar in Amerika hebben ze ook de doodstraf.
Erg hè, van dat bloedbad in de Bataclan. Ja, maar Anders Breivik dan?
Erg hè, dat die politie criminaliteit onder vluchtelingen onder de pet houdt. Ja, maar wil je dan populisten aan de macht?
Erg hè, van die Maastrichtse jongen die zichzelf heeft opgeblazen in Bagdad. Ja, maar welke puber heeft geen radicale ideeën?
Erg hè, dat mensen in naam van hun geloof anderen menen te kunnen executeren. Ja, maar dat hebben christenen ook eeuwenlang gedaan.
Erg hè, hoe wij met elkaar praten. Ja, maar dat komt omdat jij onverdraagzaam bent.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  dinsdag 23 februari 2016 @ 13:19:47 #243
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160144921
Erg he, van dat meisje wiens privacy door haar eigen moeder te grabbel gegooid is. Ja, maar de meisjes die geen moeder meer hebben dan? Die hadden hun moeder maar wat graag nog wel gehad.

Vrouwenlogica. :')
pi_160151882
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:47 schreef erodome het volgende:

[..]

We hebben hier dan ook helemaal geen goed antwoord op dit soort misdaden. Dat is een veel groter probleem dan alleen wanneer asielzoekers/vluchtelingen het doen.

Als jij dit morgen zou doen krijg je ook niet meer dan foei te horen, als je dat al te horen krijgt.

Begrijp me niet verkeerd, van mij mogen mensen die nog geen verblijfsvergunning hebben eruit gemikt worden als ze zich zo misdragen en hoop ik dat mensen die hier echt wonen, geboren of met verblijfsstatus ook straf kunnen krijgen hiervoor.
Maar tot nu toe is dat dus gewoon niet aan de orde voor dit soort misstanden, is het nooit aan de orde geweest.
Ik weet zeker dat ik wel harder de lul ben dan zo'n asielzoeker waar niet van te plukken valt. Omdat ik ten minste al vervolgd kan worden en Nederlander ben en wat geld heb en de taal spreek en een gevoel van schaamte en moraal heb etc
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')