Nee maar ik krijg een beetje de kriebels van dat domme geklets van :" Ja maaaaaarr, wij nederlanders...."quote:Op maandag 22 februari 2016 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk is de enige gepaste reactie op dit soort berichten er dus een van verontwaardiging en woede aangevuld met een snufje doemdenken en twee theelepels bittere ironie?
Al het andere is ongewenst?
Ik praat het helemaal niet goed, ik vind beide gewoonweg even slecht en ik vind vele Nederlanders hypocriet omdat ze zich druk maken omdat vluchtelingen het doen maar niet wanneer Nederlanders hetzelfde doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het is diep droevig als je dit soort geneuzel wenst goed te praten onder de paraplu van: " Ja maar wij nederlanders kunnen er ook wat van hoor!!"
Wat een dom wegkijk gedrag.
Je probeert als samenleving dergelijke ellende uit te bannen ipv. te vermeerderen.
Ik weet niet waar jij gezeten heb de laatse jaren maar het zal je toch niet ontgaan zijn dat er ghetto vorming is ontstaan, problemen met diverse allochtone groepen, problemen met islam en de opkomst van Wilders?
En nu worden er tienduizenden extra in NL cq Europa toegelaten die wat dat betreft zelfs nog minder westers gezind zijn en totaal een andere insteek hebben wat culturele waarden en normen betreft. (op een kleine groep na)
Wat denk jij wat er gaat gebeuren als de landen van "koek en honing" totaal niet stroken met wat zij hebben verwacht?
Betwijfel het. En alsnog. Meer dan 75% van de aanranders en verkrachters is allochtoon volgens de statistieken. Kijk nou alleen al naar al het uitschot wat er binnen komt en al in ons land is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is alleen maar veiliger geworden de laatste jaren.
Wat een geweeeeeeldig argument.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is helemaal een klets argument.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik praat het helemaal niet goed, ik vind beide gewoonweg even slecht en ik vind vele Nederlanders hypocriet omdat ze zich druk maken omdat vluchtelingen het doen maar niet wanneer Nederlanders hetzelfde doen.
Geen idee waar je dat meent te lezen. Ik zeg alleen dat het alleen maar veiliger is geworden de laatste jaren.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat een geweeeeeeldig argument.
Dus jij vind de hangjongeren, de ghetto's en de grotere dreigingen van radicalisering en aanslagen iets om nonchalant weg te wuiven?
Waar heb jij het allemaal over? Benno L is al jaren voorpagina nieuws en elke Nederlander haat deze vent. Ook autochtonen worden aangepakt schatje, doe nou maar kalm.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik praat het helemaal niet goed, ik vind beide gewoonweg even slecht en ik vind vele Nederlanders hypocriet omdat ze zich druk maken omdat vluchtelingen het doen maar niet wanneer Nederlanders hetzelfde doen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-nederland~a4182266/quote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat meent te lezen. Ik zeg alleen dat het alleen maar veiliger is geworden de laatste jaren.
Waarom? Het is toch vreemd dat je voorheen nooit iets las over aanrandingen, hell, verkrachtingen haalden het nieuws niet eens. En nu haalt 'zelfs een aanranding' het nieuws. Zolang het maar door een asielzoeker is gedaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is helemaal een klets argument.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)zedenmisdrijven.html
Haha ja. Gewoon vette pech jij meisje, homo, jood, christenhoer, schaap.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We gaan van aanranding naar terrorisme?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:18 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-nederland~a4182266/
NCTV: asielzoeker toch risico voor veiligheid in Nederland
De komst van asielzoekers vormt wel degelijk een risico voor de veiligheid in Nederland. Jihadisten kunnen zich ongezien met de vluchtelingenstroom naar Europa laten voeren. Bovendien kan frustratie over het lange, onzekere verblijf in een sober opvangcentrum ertoe leiden dat asielzoekers radicaliseren, vreest de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV)
Hoezo is dat een kletsargument? Ik probeer mij al jaren in te zetten tegen seksueel geweld, het enige respons wat ik daar voor kreeg van een groot deel van mannelijke Nederland was ''Feminist!!!!''quote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is helemaal een klets argument.
Dat het veiliger wordt betekent niet dat het voor iedereen veilig is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Haha ja. Gewoon vette pech jij meisje, homo, jood, christenhoer, schaap.
Dat is gewoon absoluut niet waar.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch vreemd dat je voorheen nooit iets las over aanrandingen, hell, verkrachtingen haalden het nieuws niet eens. En nu haalt 'zelfs een aanranding' het nieuws. Zolang het maar door een asielzoeker is gedaan.
We hebben het toch over veiligheid?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We gaan van aanranding naar terrorisme?
Dat gaat weer om asielzoekers...quote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is gewoon absoluut niet waar.
Helaas is het zelfs zo dat er heel vbeel aanrandingen niet eens openbaar worden (mogen) gemaakt.
http://www.elsevier.nl/Ne(...)ielzoekers-2746203W/
Nee, vraag maar aan de Joodse inwoners van Amsterdam.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat het veiliger wordt betekent niet dat het voor iedereen veilig is.
Haatzaaiersquote:Op maandag 22 februari 2016 17:21 schreef Vermon het volgende:
VUILE VIEZE EXTREEM-RECHTSE K*NKERNAZI'S IN DIT TOPIC
Tenminste dat zegt de NPO
Waarop jij met een bron komt van iemand die beweert dat we geen grip op de vluchtelingenstromen hebben en het daardoor wel eens onveilig zou kunnen worden. Tja.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
We hebben het toch over veiligheid?
Die asielzoekers zijn van alle markten thuis Xa1pt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We gaan van aanranding naar terrorisme?
Lees eens wat ik zeg. Ik zeg dat het feit dat het steeds veiliger wordt niet betekent dat het voor iedereen veilig is...quote:Op maandag 22 februari 2016 17:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee, vraag maar aan de Joodse inwoners van Amsterdam.
Ja, dan noem je iets extreems, maar toen twee weken geleden een volwassen gozer naar Engeland is gereden om een 12 jarig meisje te neuken was het ''Ach ze wilde het zelf'' , ''het was vast liefde'' en mijn favoriete ''het is haar eigen schuld''.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Waar heb jij het allemaal over? Benno L is al jaren voorpagina nieuws en elke Nederlander haat deze vent. Ook autochtonen worden aangepakt schatje, doe nou maar kalm.
Nou ja, ik vind het nogal vreemd dat ik voorheen nooit topics of artikelen kon vinden waarin werd gerept over aanranding. Kennelijk is dat alleen belangrijk genoeg als het om asielzoekers gaat. Ik vind dat vrij vreemd.quote:
Iemand?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarop jij met een bron komt van iemand die beweert dat we geen grip op de vluchtelingenstromen hebben en het daardoor wel eens onveilig zou kunnen worden. Tja.
Dat dus inderdaad!quote:Op maandag 22 februari 2016 17:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch vreemd dat je voorheen nooit iets las over aanrandingen, hell, verkrachtingen haalden het nieuws niet eens. En nu haalt 'zelfs een aanranding' het nieuws. Zolang het maar door een asielzoeker is gedaan.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Iemand?
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) noem jij IEMAND??![]()
![]()
Ik lees hier niet echt iets concreets in.quote:Hoewel er niet één geval bekend is van een jihadist die met de asielstroom naar Europa is gestuurd, valt het niet uit te sluiten dat mensen met kwade bedoelingen zich mengen onder migranten en zo 'onopgemerkt en illegaal' Nederland binnenkomen, meldt de NCTV. 'Er kunnen vraagtekens worden geplaatst bij de mogelijkheden van immigratie- en veiligheidsdiensten om goed zicht te krijgen op de vluchtelingenstroom. Door de grote toestroom is het niet mogelijk alle personen nauwkeurig te identificeren en te screenen.'
Hoeveel werd er in de doofdpot gestopt? Het zou tijd worden, elk misdrijf van een vluchteling te melden. Je hebt je te gedragen als je hier komt als vluchteling en als een vorst wordt ontvangen en vertroetteld.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het nogal vreemd dat ik voorheen nooit topics of artikelen kon vinden waarin werd gerept over aanranding. Kennelijk is dat alleen belangrijk genoeg als het om asielzoekers gaat. Ik vind dat vrij vreemd.
Ja jij wil ook alleen maar de dingen lezen die zo over komen of van een paar extreme aso mongolen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, dan noem je iets extreems, maar toen twee weken geleden een volwassen gozer naar Engeland is gereden om een 12 jarig meisje te neuken was het ''Ach ze wilde het zelf'' , ''het was vast liefde'' en mijn favoriete ''het is haar eigen schuld''.
Ik vraag mij af wat de reacties waren geweest wanneer de dader moslim of een vluchteling was geweest.
Misschien ligt dat dan aan de mensen met wie je omgaat, want mensen in mijn omgeving vinden aanranding door een 'Nederlander' echt niet minder erg.quote:
Misschien omdat dit het gesprek van de dag is de laatste jaren?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het nogal vreemd dat ik voorheen nooit topics of artikelen kon vinden waarin werd gerept over aanranding. Kennelijk is dat alleen belangrijk genoeg als het om asielzoekers gaat. Ik vind dat vrij vreemd.
Als je alleen maar mensen toelaat (zonder dat er op een andere manier hetzelfde aantal dus weer verdwijnt) is de kans vrijwel 0 dat dingen als criminaliteit af gaan nemen. Dat blijft gelijk of neemt toe.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja jij wil ook alleen maar de dingen lezen die zo over komen of van een paar extreme aso mongolen.
Probeer nu eens OBJECTIEF te zien en te vergelijken of de situatie op straat nu veiliger is geworden, de laatste 15 20 jaar, of onveiliger.
En denk je nu zelf dat de instroom van tienduizenden asielzoekers, met een komplete andere mentaliteit en cultuur, de zaken veilger maken op straat of niet?
Dat was letterlijk de tendens in dat topic, dat soort reacties.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja jij wil ook alleen maar de dingen lezen die zo over komen of van een paar extreme aso mongolen.
Probeer nu eens OBJECTIEF te zien en te vergelijken of de situatie op straat nu veiliger is geworden, de laatste 15 20 jaar, of onveiliger.
En denk je nu zelf dat de instroom van tienduizenden asielzoekers, met een komplete andere mentaliteit en cultuur, de zaken veilger maken op straat of niet?
Mijn omgeving ook niet gelukkig, ik heb het over op bv Fok!, facebook en andere sociale media.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien ligt dat dan aan de mensen met wie je omgaat, want mensen in mijn omgeving vinden aanranding door een 'Nederlander' echt niet minder erg.
Je bent kennelijk niet echt op de hoogte van de situatie in bepaalde opvangcentra.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:25 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Hoeveel werd er in de doofdpot gestopt? Het zou tijd worden, elk misdrijf van een vluchteling te melden. Je hebt je te gedragen als je hier komt als vluchteling en als een vorst wordt ontvangen en vertroetteld.
Dat is nog geen verklaring voor het feit dat aanranding en verkrachting vooral erg zijn als een asielzoeker zich daar schuldig aan maakt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Misschien omdat dit het gesprek van de dag is de laatste jaren?
Misschien omdat er letterlijk een miljoen asielzoekers de Eu zijn ingestroomd en dat er nog een paar miljoen staan te trappelen? Kan DAT het zijn misschien?
Dat ligt dan waarschijnlijk echt aan jezelf.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het spijt mij om dit te horen maar ik denk zomaar dat de situatie met de instroom van met name asielzoekers uit noord afrikaanse en midden oosten regio's de boel er ABSOLUUT niet veiliger op maakt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat was letterlijk de tendens in dat topic, dat soort reacties.
Ik weet niet of het veiliger of niet is geworden, ik weet alleen dat ik heel mijn leven al zowat seksueel ben betast , aangerand en zelfs verkracht en dat dat nooit het nieuws heeft gehaald, wacht even, een keer heeft het het plaatselijke krantje gehaald om de daders te zoeken.
Maar nu weet ik gelukkig dat wanneer het een vluchteling of moslim is het wel voldoende aandacht zal krijgen, want dan is het ineens wel heel erg.
In ieder geval niet iets om wakker van te liggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat een geweeeeeeldig argument.
Dus jij vind de hangjongeren, de ghetto's en de grotere dreigingen van radicalisering en aanslagen iets om nonchalant weg te wuiven?
Dat maak jij er van. Ik vind het even erg maar ik weet wel dat je de kans dat het gebeurd veel kleiner maakt als je dergelijke figuren het zeer moeilijk maakt om in je land te vestigen laat staan dat je ze gewoon in Nederland laat wonen als ze dit geflikt hebben.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is nog geen verklaring voor het feit dat aanranding en verkrachting vooral erg zijn als een asielzoeker zich daar schuldig aan maakt.
BANG! PANIEK! WE GAAN ERAAN!!quote:Op maandag 22 februari 2016 17:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het spijt mij om dit te horen maar ik denk zomaar dat de situatie met de instroom van met name asielzoekers uit noord afrikaanse en midden oosten regio's de boel er ABSOLUUT niet veiliger op maakt.
Jij jij, maar jij hebt geen kinderen dus zal jouw het een zorg zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In ieder geval niet iets om wakker van te liggen.
Mijn hemel, jij hebt kinderen?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jij jij, maar jij hebt geen kinderen dus zal jouw het een zorg zijn.![]()
![]()
Mensen zonder kinderen mogen niet meer meepraten?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jij jij, maar jij hebt geen kinderen dus zal jouw het een zorg zijn.![]()
![]()
Dat zeg ik ook zeker niet, en ik vind ook dat dit soort praktijken aandacht moeten krijgen en de daders mogen van mij linea recta uitgezet worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het spijt mij om dit te horen maar ik denk zomaar dat de situatie met de instroom van met name asielzoekers uit noord afrikaanse en midden oosten regio's de boel er ABSOLUUT niet veiliger op maakt.
Ik heb ook het gevoel dat dit zo is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook zeker niet, en ik vind ook dat dit soort praktijken aandacht moeten krijgen en de daders mogen van mij linea recta uitgezet worden.
Maar, voor mij, als slachtoffer van meerdere seksuele misdrijven, voelt het nu alsof de ernst van een seksueel misdrijf als excuus word gebruikt jegens de vluchtelingen.
Dat het dus eigenlijk helemaal niet gaat om de slachtoffers, maar om de extra munitie om tegen vluchtelingen te zijn.
Dat vind ik gewoon wat wrang.
Er zijn teveel mensen in Nederland met die instelling. Wegkijken, maar zodra je persoonlijk geraakt wordt, janken als een kleine bitch.quote:
Dat is dus een veronderstelling die jij nu maakt en daar baseer je alles op?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook zeker niet, en ik vind ook dat dit soort praktijken aandacht moeten krijgen en de daders mogen van mij linea recta uitgezet worden.
Maar, voor mij, als slachtoffer van meerdere seksuele misdrijven, voelt het nu alsof de ernst van een seksueel misdrijf als excuus word gebruikt jegens de vluchtelingen.
Dat het dus eigenlijk helemaal niet gaat om de slachtoffers, maar om de extra munitie om tegen vluchtelingen te zijn.
Nouja, een van de voornaamste argumenten tegen het asiel-gedoe is dan ook dat de cultuur zo erg verschilt dat dit soort problemen steeds vaker gezien zullen worden. Je kan moeilijk van de tegenstanders verwachten dat ze dan bij een aanranding van een 12 jarig meisje dan doen alsof hun naam Haas is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij gelukkig niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn hemel, jij hebt kinderen?
Klopt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:38 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Er zijn teveel mensen in Nederland met die instelling. Wegkijken, maar zodra je persoonlijk geraakt wordt, janken als een kleine bitch.
Persoonlijke ervaring, lezen, reacties van anderen die hetzelfde idee hebben enz.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is dus een veronderstelling die jij nu maakt en daar baseer je alles op?
Dat doe ik de wereld niet aan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |