hahaha...volgens mij heb jij geen idee wat er zich afspeelt in de UK...quote:Op maandag 22 februari 2016 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat die groep van Pakistanen ofzo. Dat was toch al opgerold?
Daarom ook dat vraagteken.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:55 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
hahaha...volgens mij heb jij geen idee wat er zich afspeelt in de UK...
Licht getint is een huidskleur geen afkomst.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De meeste zwembad incidentjes wat ik mij weet te herrineren zijn allemaal van lichtgetinte afkomst.
Word je nu zelf niet eens moe van dat eeuwige bagataliseren?
Poeh, poeh, je begint al aardig rechts te worden, Re'tje.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:16 schreef Re het volgende:
Pubers zitten nou eenmaal wel eens met hun tengels aan de verkeerde dingen, daar valt weinig niet aan te begrijpen, tuig is en blijft het
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:18 schreef MisterCe het volgende:
Welkom, welkom in uw land
doe wat u wilt, er is niks aan de hand
onze dochters staan voor u klaar
sommige zonder schaaaaaaaaamhaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Ach welnee joh. Als ze deze twee daagjes laten schoffelen laat de rest het wel uit hun hoofd.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Dit gaat alleen maar erger worden. Dit is pas het begin.
*kruipt weer terug onder de dekens*quote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
*kruipt bij Yasmin onder de dekens en voelt in haar broekje*quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
*kruipt weer terug onder de dekens*
Zelfs online ben je niet veilig.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
*kruipt bij Yasmin onder de dekens en voelt in haar broekje*
Het is diep droevig als je dit soort geneuzel wenst goed te praten onder de paraplu van: " Ja maar wij nederlanders kunnen er ook wat van hoor!!"quote:Op maandag 22 februari 2016 15:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bagatelliseren? Is dat niet wat de verontwaardigde mensen op dit soort artikels nu eigenlijk doen? Alsof Nederlanders iets dergelijks niet doen.
Het is verschrikkelijk dat dit gebeurd, en helemaal dat mensen die we hier binnen halen dit doen, maar kom op zeg, Nederlanders zijn ook geen heilige boontjes, ik kan niet op 1 hand tellen hoe vaak ik ongewenst seksueel ben betast door Nederlandse mannen, geloof me, het voelt niet minder prettig wanneer iemand met een tintje het doet hoor.
Wij, als maatschappij, moeten tegen ongepast seksueel gedrag in zijn algemeen zijn, en het niet als munitie tegen vluchtelingen gebruiken omdat ze aan ''onze'' vrouwen zitten.
Dat riep men 10 jaar geleden ook al.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
En het is ook erger geworden.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat riep men 10 jaar geleden ook al.
Eigenlijk is de enige gepaste reactie op dit soort berichten er dus een van verontwaardiging en woede aangevuld met een snufje doemdenken en twee theelepels bittere ironie?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het is diep droevig als je dit soort geneuzel wenst goed te praten onder de paraplu van: " Ja maar wij nederlanders kunnen er ook wat van hoor!!"
Wat een dom wegkijk gedrag.
Je probeert als samenleving dergelijke ellende uit te bannen ipv. te vermeerderen.
Ik weet niet waar jij gezeten heb de laatse jaren maar het zal je toch niet ontgaan zijn dat er ghetto vorming is ontstaan, problemen met diverse allochtone groepen, problemen met islam en de opkomst van Wilders?
En nu worden er tienduizenden extra in NL cq Europa toegelaten die wat dat betreft zelfs nog minder westers gezind zijn en totaal een andere insteek hebben wat culturele waarden en normen betreft. (op een kleine groep na)
Wat denk jij wat er gaat gebeuren als de landen van "koek en honing" totaal niet stroken met wat zij hebben verwacht?
Goed dat daar verandering in komt dan. Dagelijks maar twee topics over asielzoekers is ook een beetje saai..quote:
Nee maar ik krijg een beetje de kriebels van dat domme geklets van :" Ja maaaaaarr, wij nederlanders...."quote:Op maandag 22 februari 2016 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk is de enige gepaste reactie op dit soort berichten er dus een van verontwaardiging en woede aangevuld met een snufje doemdenken en twee theelepels bittere ironie?
Al het andere is ongewenst?
Ik praat het helemaal niet goed, ik vind beide gewoonweg even slecht en ik vind vele Nederlanders hypocriet omdat ze zich druk maken omdat vluchtelingen het doen maar niet wanneer Nederlanders hetzelfde doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het is diep droevig als je dit soort geneuzel wenst goed te praten onder de paraplu van: " Ja maar wij nederlanders kunnen er ook wat van hoor!!"
Wat een dom wegkijk gedrag.
Je probeert als samenleving dergelijke ellende uit te bannen ipv. te vermeerderen.
Ik weet niet waar jij gezeten heb de laatse jaren maar het zal je toch niet ontgaan zijn dat er ghetto vorming is ontstaan, problemen met diverse allochtone groepen, problemen met islam en de opkomst van Wilders?
En nu worden er tienduizenden extra in NL cq Europa toegelaten die wat dat betreft zelfs nog minder westers gezind zijn en totaal een andere insteek hebben wat culturele waarden en normen betreft. (op een kleine groep na)
Wat denk jij wat er gaat gebeuren als de landen van "koek en honing" totaal niet stroken met wat zij hebben verwacht?
Betwijfel het. En alsnog. Meer dan 75% van de aanranders en verkrachters is allochtoon volgens de statistieken. Kijk nou alleen al naar al het uitschot wat er binnen komt en al in ons land is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is alleen maar veiliger geworden de laatste jaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |