SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Milik in bloedvorm, 3-0 winst.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:06 schreef FritzWepper het volgende:
AZ zondag misschien al met het hoofd bij de beker? Voordeeltje?![]()
Nee.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:06 schreef FritzWepper het volgende:
AZ zondag misschien al met het hoofd bij de beker? Voordeeltje?
AZ speelt gewoon vol op de aanval want ze kunnen niet anders.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Nee, nee, want dan breng je geen (matige) verdediger (van Rhijn) voor een aanvallende middenvelder in vorm (Schöne) bij 2-0 waardoor je met 6-7 verdedigend ingestelde spelers staat te voetballen. Dan geef je duidelijk het signaal af dat het wel prima is zo. Denkt die man echt dat we allemaal achterlijk zijn?quote:'Ik denk dat we er uiteindelijk wel meer hadden kunnen maken. Als we aan het doelsaldo hadden willen werken, was daar een mogelijkheid voor vandaag', aldus de trainer tegenover de NOS.
De Boer ziet in dat aan het eind van het seizoen het doelsaldo weleens van doorslaggevende betekenis kan zijn. 'Het is gewoon een extra punt. Uiteindelijk kan je er spijt van krijgen als er wedstrijden zijn waarin je niet hebt geprobeerd om aan het doelsaldo te werken. Al wil ik wil zeggen dat we het vandaag wel hebben geprobeerd.'![]()
Het is ook maar zoeken naar iedere strohalm voor dit matige Ajax hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee.
AZ speelt gewoon vol op de aanval want ze kunnen niet anders.![]()
Als AZ gaat jagen tijdens de opbouw van Ajax zie ik ze kansloos verliezen. Net zoals toen tegen Red Bull Salzburg.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het is ook maar zoeken naar iedere strohalm voor dit matige Ajax hoor.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ja dat roepen mensen sinds die wedstrijd altijd, maar in de praktijk komt daar vaak bar weinig van terecht.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als AZ gaat jagen tijdens de opbouw van Ajax zie ik ze kansloos verliezen. Net zoals toen tegen Red Bull Salzburg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
We zullen het zien.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat roepen mensen sinds die wedstrijd altijd, maar in de praktijk komt daar vaak bar weinig van terecht.
In elk geval gaat het tikkie breed en rustig van achteruit opbouwen tegen az niet werken.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Misschien is het wel eens goed voor Ajax om stevig op de bek te gaan. Niet dat ik dat leuk zou vinden, maar dan kan er na de wedstrijd eens niet kritiekloos gepraat wordenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zal tegen PSV wel gebeuren.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Misschien is het wel eens goed voor Ajax om stevig op de bek te gaan. Niet dat ik dat leuk zou vinden, maar dan kan er na de wedstrijd eens niet kritiekloos gepraat worden
Maar dan zullen ze het wel zien als incident
Oh.![]()
Oh ja, krijgen we dat weerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal tegen PSV wel gebeuren.
Maar dan zullen ze het wel zien als incident
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ja gewoon even zeven keer achter elkaar verliezen ofzoquote:Op zondag 21 februari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Misschien is het wel eens goed voor Ajax om stevig op de bek te gaan. Niet dat ik dat leuk zou vinden, maar dan kan er na de wedstrijd eens niet kritiekloos gepraat worden![]()
Dat zou geen enkele topclub overkomenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja gewoon even zeven keer achter elkaar verliezen ofzoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
"Hun vorm van de dag was gewoon beter. Viergever blijft een geweldige speler voor dit Ajax, ook al maakte hij vandaag 4 eigen doelpunten"quote:Oh.![]()
Het was beter dan andere wedstrijden dit kalenderjaar. Mooie goals in ieder gevalquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Muricgod.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was beter dan andere wedstrijden dit kalenderjaar. Mooie goals in ieder gevalOh.![]()
Leuk dat die zijn debuut gemaakt heeft, goede loopactie bij de 3-0quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toch altijd leuk zo'n extra optie voorin, zeker nu ik het met Fischer wel een beetje heb opgegeven.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuk dat die zijn debuut gemaakt heeft, goede loopactie bij de 3-0
Hoe zit het met Cerny eigenlijk? Geblesseerd?Oh.![]()
Deed vrijdag mee met Jongquote:Op zondag 21 februari 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch altijd leuk zo'n extra optie voorin, zeker nu ik het met Fischer wel een beetje heb opgegeven.
Hoe zit het met Cerny eigenlijk? Geblesseerd?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Van de Beek zit al standaard bij het eerstequote:Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel vaker bij het eerste willen zien dan.
Net als Nouri en ook van de Beek.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja maar ik bedoel speeltijd.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van de Beek zit al standaard bij het eersteOh.![]()
Die gaat zijn minuten nog wel krijgen denk ik. Muric en Cerny ook welquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nouri komt er niet bij denk ik, Sinkgraven krijgt al nauwelijks speeltijd.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat zijn minuten nog wel krijgen denk ik. Muric en Cerny ook wel
De Boer heeft het niet zo op creatieve middenvelders denk ik.Oh.![]()
Denk jequote:Op zondag 21 februari 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri komt er niet bij denk ik, Sinkgraven krijgt al nauwelijks speeltijd.
De Boer heeft het niet zo op creatieve middenvelders denk ik.
Dat blijkt ondertussen toch wel met name dit seizoen, verdedigende stabiliteit is belangrijkerquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo jammer weer.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat blijkt ondertussen toch wel met name dit seizoen, verdedigende stabiliteit is belangrijker
Ik snap dat De Boer dat doet in topwedstrijden, maar tegen de meeste ploegen in de Eredivisie kan je gewoon met spelers spelen die wat meer risico in hun spel leggen.Oh.![]()
Defence wins Championships.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat blijkt ondertussen toch wel met name dit seizoen, verdedigende stabiliteit is belangrijker![]()
En dat terwijl toen De Boer begon hij meteen Eriksen in de basis zette, terwijl die toen ook best risico nam en ook nog niet echt bijzonder goed speelde in zijn wedstrijden daarvoor.Oh.![]()
Nu moet ik toegeven dat het vandaag wel ergens op leekquote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo jammer weer.
Ik snap dat De Boer dat doet in topwedstrijden, maar tegen de meeste ploegen in de Eredivisie kan je gewoon met spelers spelen die wat meer risico in hun spel leggen.Jammer dat de defensie nu Viergever bevatquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vergeleken met eerdere wedstrijden wel, maar laten we het niet overdrijven.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu moet ik toegeven dat het vandaag wel ergens op leekOh.![]()
Beetje positiviteit is meer dan welkomquote:Op zondag 21 februari 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met eerdere wedstrijden wel, maar laten we het niet overdrijven.
Ik ben in elk geval blij dat Milik heeft laten zien dat hij gewoon een prima spits is.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje positiviteit is meer dan welkomOh.![]()
Ach het was niet onaardig, maar ik vraag me nog steeds af waarom Cerny niet wat meer minuten krijgt als je ziet hoe matig de omschakeling steeds weer wordt uitgevoerd.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met eerdere wedstrijden wel, maar laten we het niet overdrijven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op de komende wedstrijd tegen AZ en uiteraard PSV na is de rest van het programma toch wel behoorlijk eenvoudig. Als het in die wedstrijden meezit, kun je toch nog weer zo kampioen worden![]()
![]()
De wedstrijd tegen PSV is wel cruciaal, want PSV heeft ook niet een heel lastig programma.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op de komende wedstrijd tegen AZ en uiteraard PSV na is de rest van het programma toch wel behoorlijk eenvoudig. Als het in die wedstrijden meezit, kun je toch nog weer zo kampioen worden![]()
We moeten ook nog uit tegen Heerenveen toch?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op de komende wedstrijd tegen AZ en uiteraard PSV na is de rest van het programma toch wel behoorlijk eenvoudig. Als het in die wedstrijden meezit, kun je toch nog weer zo kampioen wordenOh.![]()
Ajax:quote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten ook nog uit tegen Heerenveen toch?
Thuis: AZ (3e), NEC (8e), PEC (9e), Utrecht (4e), Twente (13e)
Uit: Willem II (15e), PSV (1e), Cambuur (18e), Heerenveen (12e), De Graafschap (17e)
PSV:
Thuis: ADO (11e), Heerenveen (12e), Ajax (2e), Willem II (15e), Vitesse (6e), Cambuur (18e)
Uit: Groningen (10e), AZ (3e), Roda (14e), PEC (9e)![]()
Volgende week gaan de punten mee naar Alkmaar.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Gezelligquote:Op maandag 22 februari 2016 00:05 schreef rubensanti het volgende:
Volgende week gaan de punten mee naar Alkmaar.![]()
Ajax zie ik nog punten verspelen tegen AZ, Utrecht, Twente, PSV, Heerenveen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:01 schreef BobW het volgende:
[..]
Ajax:
Thuis: AZ (3e), NEC (8e), PEC (9e), Utrecht (4e), Twente (13e)
Uit: Willem II (15e), PSV (1e), Cambuur (18e), Heerenveen (12e), De Graafschap (17e)
PSV:
Thuis: ADO (11e), Heerenveen (12e), Ajax (2e), Willem II (15e), Vitesse (6e), Cambuur (18e)
Uit: Groningen (10e), AZ (3e), Roda (14e), PEC (9e)
PSV zie ik alleen nog punten verspelen tegen Ajax, Groningen, AZ. Maar eigenlijk zie ik zelfs dat niet gebeuren in hun vorm.Oh.![]()
![]()
Statistisch heeft Ajax een gunstiger schema. Dit is natuurlijk onzin om het zo te bekijken, maar het is toch wel lekker dat Ajax, op PSV na, de hoogvliegers thuis heeft.![]()
Hopelijk verspelen we in elk geval geen punten tot de wedstrijd tegen PSV.
Dan is het daar nog spannend in elk geval.Oh.![]()
Je zit je wel echt erg hard in te dekken.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk verspelen we in elk geval geen punten tot de wedstrijd tegen PSV.
Dan is het daar nog spannend in elk geval.
Als je die lijst hier boven bekijkt, moet Ajax gewoon elke wedstrijd, behalve PSV uit, winnen.![]()
Het zou indekken zijn als Ajax elke wedstrijd weergaloos speelt en duidelijk beter is dan die andere ploegen. Maar Ajax speelt gewoon matig en dan kan je gewoon makkelijk punten verspelen tegen ploegen in vorm.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je zit je wel echt erg hard in te dekken.
Als je die lijst hier boven bekijkt, moet Ajax gewoon elke wedstrijd, behalve PSV uit, winnen.Oh.![]()
Huidige Ajax wint niets meer 'gewoon'.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je zit je wel echt erg hard in te dekken.
Als je die lijst hier boven bekijkt, moet Ajax gewoon elke wedstrijd, behalve PSV uit, winnen.![]()
Ja man de andere 33 wedstrijden boeien dan niet meerquote:Op maandag 22 februari 2016 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
Als je psv uit wint dan verdien je ook het kampioenschap![]()
Jawel. We komen amper in de problemen joh. Dat we minder creëren dan we zouden willen is een ding maar zelfs met de c garnituur in de verdediging staat dat nog ijzersterk.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:30 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Huidige Ajax wint niets meer 'gewoon'.![]()
En als je Ajax-uit wint?quote:Op maandag 22 februari 2016 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
Als je psv uit wint dan verdien je ook het kampioenschap![]()
Dat is toch niet bijzonder voor PSV.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Het is gewoon allemaal gelul. Je wordt kampioen over 34 wedstrijden. Winnen van Ajax is niets waard als je vervolgens niet van ADO of Heracles wint.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is toch niet bijzonder voor PSV.
PSV en Ajax staan vrijwel gelijk en hebben een redelijk vergelijkbaar programma. Blijft gewoon spannend tot er een club twee keer mispeert.![]()
PSV heeft een veel zwaarder programma.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:11 schreef BadderHaring het volgende:
PSV en Ajax staan vrijwel gelijk en hebben een redelijk vergelijkbaar programma.![]()
hebben we iig nog wat spanningquote:Op maandag 22 februari 2016 08:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV heeft een veel zwaarder programma.![]()
Alleen omdat ze twee potjes CL tussendoor spelen. De tegenstand in de Eredivisie is vergelijkbaar, allemaal ploegen die je moet kunnen hebben. PSV heeft AZ uit en Ajax heeft ze thuis, daar staat tegenover dat PSV-Ajax in Eindhoven is.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV heeft een veel zwaarder programma.
Alle andere wedstrijden moet je gewoon winnen, zowel PSV als Ajax. Het scheelt naar weinig. PSV speelt bovendien nog vaker thuis dan Ajax.![]()
PSV heeft veel lastigere uitwedstrijden dan Ajax, laten we even realistisch blijven. Roda-uit waar ze vaak verliezen, PEC-uit waar het zo nu en dan misgaat en Groningen-uit gaat ook niet echt lekker de laatste jaren. Ajax speelt uit nog tegen clubs als Cambuur, Willem II, De Graafschap en Heerenveen (die ze bijna altijd winnen).quote:Op maandag 22 februari 2016 08:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen omdat ze twee potjes CL tussendoor spelen. De tegenstand in de Eredivisie is vergelijkbaar, allemaal ploegen die je moet kunnen hebben. PSV heeft AZ uit en Ajax heeft ze thuis, daar staat tegenover dat PSV-Ajax in Eindhoven is.
Alle andere wedstrijden moet je gewoon winnen, zowel PSV als Ajax. Het scheelt naar weinig. PSV speelt bovendien nog vaker thuis dan Ajax.![]()
Zo, leuk geweest weer. Ik snap best dat discussiëren over de titelstrijd leuk is, dat is heel leuk zelfs. Maar nu wordt er iets te ver voortgeborduurd op een stukje tekst.
Tip: open een topic over de titelstrijd waar je naar hartenlust kunt praten over de schema's van Ajax en PSV. Dat werkt wat beter en dat houdt de Ajax- en PSV-topics ook overzichtelijk.![]()
Hij zegt anders gewoon hele logische dingen. Belachelijk dat De Boer hem er in de belangrijkere wedstrijden steeds uithaalt voor El Ghazi, die als buitenspeler duidelijk vele malen beter is dan als spits. Onbegrijpelijke actie van De Boer.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Liet het zien ja, maar stelt zich ook op als potentiële splijtzwam.![]()
Maar in de media moet je dat niet roepen. Net als dat gezever met Locadia destijds. Denk dat soort dingen, praat er thuis over met je wijf en stap dan naar de trainer.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zegt anders gewoon hele logische dingen. Belachelijk dat De Boer hem er in de belangrijkere wedstrijden steeds uithaalt voor El Ghazi, die als buitenspeler duidelijk vele malen beter is dan als spits. Onbegrijpelijke actie van De Boer.![]()
Mwah, gewoon een speler die eens wat te melden heeft in plaats van al die clichématige antwoorden. Lijkt me niet zo'n probleem hoor, zeker als het erg logisch is wat hij zegt.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar in de media moet je dat niet roepen. Net als dat gezever met Locadia destijds. Denk dat soort dingen, praat er thuis over met je wijf en stap dan naar de trainer.![]()
dat lijkt dus de reden te zijnquote:Arme Henrico Drost. De verdediger van Excelsior hield twee keer braaf zijn mannetje voor zich, maar zag de spits van de tegenpartij wel twee keer scoren. Toevallig luistert die spits naar de naam Arek Milik. En Milik heeft nou eenmaal een gouden linkerbeen.
“Hij stond gewoon voor me,” vertelt Milik over het verdedigen van Drost aan de verzamelde media. En hij dreef de nummer negen nog netjes naar buiten ook, weg van het doel dus. Maar dat is voor de clubtopscorer geen probleem.
“Ik bleef vroeger, als kleine jongen, na de training altijd hangen om extra te trainen op afwerken op doel. Ik heb heel veel geoefend op schieten op doel,” verklaart Milik, die twee keer niet meteen het gevoel had dat hij doel zou treffen. “Natuurlijk niet! Daarvoor is de afstand veel te groot. Ik dacht: bal in de lange hoek schieten en dan merken we het wel.”
Gun Milik een basisplaats bij een thuiswedstrijd in de Amsterdam Arena en de kans is groot dat de Pool betrokken is bij een doelpunt. Veertien goals en zeven assists, verdeeld over 21 wedstrijden, becijferde Metro. Die zeven assists benadrukt Milik uit zichzelf nog maar een keer.
Van een Ajaxspits worden immers niet alleen doelpunten verwacht. Komt Milik trouwens een beetje in de buurt van de profielschets van de ideale nummer negen voor Ajax? Dat blijft de vraag. Zelfs voor Frank de Boer, die Milik liever niet opstelt als de tegenpartij ver van het doel speelt en ruimte achter de verdediging laat.
“Tegen dit soort tegenstanders, als je veel op de helft van de tegenstander bent, kun je het beste met Arek spelen,” legt De Boer uit. “Hij is een echte spits en kan uit elke hoek doeltreffend uithalen. Als er veel ruimte achter de laatste linie ligt, dan kun je daar weer beter met El Ghazi van profiteren.”
Milik zelf rekent op een basisplaats als nummer drie AZ volgende week naar de Arena trekt. “Tegen AZ speel ik gewoon, ik zit alleen op de bank als we het opnemen tegen Feyenoord en PSV.”FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Gewoon een prima spits die lijdt onder dat onzinnige gezwam over de functionaliteiten van een ''Ajax-spits''.![]()
Het is geen Kluivert, deal with it.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon een prima spits die lijdt onder dat onzinnige gezwam over de functionaliteiten van een ''Ajax-spits''.
Al (en het is misschien wat voorbarig) zie ik Vincent Janssen een stapje dichter bij complete spits gaan. (rare zin ?)
maar ik zou het gewoon met ghazi en milik blijven doen.
daar zit echt het probleem niet bij dit Ajax.
[ Bericht 9% gewijzigd door mokkiemok op 22-02-2016 11:53:39 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik zou Ghazi nooit meer in de spits zetten.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het is geen Kluivert, deal with it.
Al (en het is misschien wat voorbarig) zie ik Vincent Janssen een stapje dichter bij complete spits gaan. (rare zin ?)
maar ik zou het gewoon met ghazi en milik blijven doen.
daar zit echt het probleem niet bij dit Ajax.
Janssen speelt volgend jaar bij PSV, die kopen dat soort spelers namelijk wel.![]()
niet mijn voorkeur inderdaad, maar na Milik zou ik nu niet weten wie wel. En ik zou ook niet weten welke aankoop achter Milik wil komen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zou Ghazi nooit meer in de spits zetten.
Janssen speelt volgend jaar bij PSV, die kopen dat soort spelers namelijk wel.
Maar Ghazi deed het toch niet zo slecht?
Janssen moeten ze net als ziyech kopen, maar dat doen ze toch niet inderdaad. Iedereen die het ziet, behalve marc en consorten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
El Ghazi doet het oké in de spits net als Milik. Mij maakt het niet veel uit wie ze er neer zetten.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet mijn voorkeur inderdaad, maar na Milik zou ik nu niet weten wie wel. En ik zou ook niet weten welke aankoop achter Milik wil komen.
Maar Ghazi deed het toch niet zo slecht?
Janssen moeten ze net als ziyech kopen, maar dat doen ze toch niet inderdaad. Iedereen die het ziet, behalve marc en consorten.![]()
Ik heb el ghazi liever op rechts. Anders staat schone daar.
Met Cerny of muric op rechts en el ghazi in de spits kon t wel eens leuk worden. Op zich zou dat dit seizoen wel een leuk experiment zijnHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Tussenjaartje.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:53 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb el ghazi liever op rechts. Anders staat schone daar.
Met Cerny of muric op rechts en el ghazi in de spits kon t wel eens leuk worden. Op zich zou dat dit seizoen wel een leuk experiment zijn![]()
1e worden we toch niet meer. En we staan 18 punten los van de nr 3. Dus je kan wel wat experimenterenquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Wat een lulkoek. Ajax heeft het gewoon nog 100% in eigen hand om kampioen te worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
1e worden we toch niet meer. En we staan 18 punten los van de nr 3. Dus je kan wel wat experimenteren![]()
Ik vind ook dat we ( inclusief mijzelf) te voorbarig zijn geweest met het afschrijven van het kampioenschap. Ajax blijft wel gewoon winnen. Maar ik denk toch dat psv wel kampioen gaat worden hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een lulkoek. Ajax heeft het gewoon nog 100% in eigen hand om kampioen te worden.
misschien raakt twente de licentie wel kwijt, sta je ineens weer eerste.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, maar ik zie het echt niet meer gebeuren. PSV gaat het onderonsje wel winnen. En die zie ik niet snel veel punten morsen. Tenzij ze rondom de CL wedstrijden ineens van streek rakenquote:Op maandag 22 februari 2016 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een lulkoek. Ajax heeft het gewoon nog 100% in eigen hand om kampioen te worden.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het is gewoon treurig indekken. Ajax-onwaardig.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we ( inclusief mijzelf) te voorbarig zijn geweest met het afschrijven van het kampioenschap. Ajax blijft wel gewoon winnen. Maar ik denk toch dat psv wel kampioen gaat worden hoor.
Als je nu 7 punten achter zou staan, dan zou ik het begrijpen. Maar in deze fase op 1 punt achter met een beter doelsaldo, dan heb je gewoon nog alle kans.![]()
ik dacht ook wel dat het na roda groter zou worden, maar zoals ik zeg Ajax blijft ook gewoon winnen.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is gewoon treurig indekken. Ajax-onwaardig.
Als je nu 7 punten achter zou staan, dan zou ik het begrijpen. Maar in deze fase op 1 punt achter met een beter doelsaldo, dan heb je gewoon nog alle kans.
Maar als je AZ verliest wordt de kans wel erg klein en dan is de laatste strohalm winst tegen psv, en dat zie ik echt niet gebeuren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PSV gaat het in Alkmaar ook gewoon moeilijk krijgen. Dus ook dat is te voorbarig.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik dacht ook wel dat het na roda groter zou worden, maar zoals ik zeg Ajax blijft ook gewoon winnen.
Maar als je AZ verliest wordt de kans wel erg klein en dan is de laatste strohalm winst tegen psv, en dat zie ik echt niet gebeuren.
Het blijft gewoon tot de laatste weken spannend.![]()
ik hoop het, zal wel weer leuk zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV gaat het in Alkmaar ook gewoon moeilijk krijgen. Dus ook dat is te voorbarig.
Het blijft gewoon tot de laatste weken spannend.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In Alkmaar verliezen en Ajax thuis verliezen dan zijn we er, o ja en ook nog even de andere wedstrijden winnenquote:Op maandag 22 februari 2016 14:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV gaat het in Alkmaar ook gewoon moeilijk krijgen. Dus ook dat is te voorbarig.
Het blijft gewoon tot de laatste weken spannend.![]()
![]()
Net zoals vorig jaar zekerquote:Op maandag 22 februari 2016 14:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het echt niet meer gebeuren. PSV gaat het onderonsje wel winnen. En die zie ik niet snel veel punten morsen. Tenzij ze rondom de CL wedstrijden ineens van streek raken![]()
In theorie kan het, ware het niet dat PSV makkelijker voetbalt en wint.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niks met indekken te maken troll.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ajax wint over het algemeen ook redelijk makkelijk. Het voetbal is niet om aan te zien, maar tegenstanders hebben weinig kans.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:46 schreef Abed het volgende:
[..]
In theorie kan het, ware het niet dat PSV makkelijker voetbalt en wint.
Niks met indekken te maken troll.![]()
Dat is me sowieso wel vaker opgevallen. Vaak is er echter nauwelijks beweging voorin, waardoor het noodgedwongen weer een laf tikkie terug wordt.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:39 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Milik de laatste wedstrijd uitstekend kaatste?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt, maar PSV-Ajax is een cruciale wedstrijd en die is in Eindhoven, PSV is thuis niet te pakken dit seizoen.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je nu 7 punten achter zou staan, dan zou ik het begrijpen. Maar in deze fase op 1 punt achter met een beter doelsaldo, dan heb je gewoon nog alle kans.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dachten we vorig seizoen ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar PSV-Ajax is een cruciale wedstrijd en die is in Eindhoven, PSV is thuis niet te pakken dit seizoen.'Wish I was old and a little sentimental'
Die wedstrijd ging nergens meer over, PSV lag toen zo ver voor dat het kampioenschap een kwestie van tijd was.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Wat een onzin. Of zou je die 1-5 in 2007 ook zo kwalificeren toen PSV ook iets van 10 punten voorstond?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wedstrijd ging nergens meer over, PSV lag toen zo ver voor dat het kampioenschap een kwestie van tijd was.'Wish I was old and a little sentimental'
Met spelers zoals Boilesen, Serero en van Rhijn, was het Ajax van toen veel slechter dan nu.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wedstrijd ging nergens meer over, PSV lag toen zo ver voor dat het kampioenschap een kwestie van tijd was.
Mijn verwachting is dat de Boer zijn vechtploeg weer opstelt en we met een lucky afstandsschot winnen.Noodles![]()
Dan zijn wij kampioenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:22 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Met spelers zoals Boilesen, Serero en van Rhijn, was het Ajax van toen veel slechter dan nu.
Mijn verwachting is dat de Boer zijn vechtploeg weer opstelt en we met een lucky afstandsschot winnen.Groot fan van User Wotte![]()
Tegen PEC thuis?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dan de week erop verliezen.Groot fan van User Wotte![]()
Het zijn, cliché, gewoon wedstrijden op zich. Stand in de competitie en voorgaande wedstrijden zijn niet relevant.quote:
Wel is er één ding specifiek aan PSV-Ajax van vorig jaar. PSV stond toen mijlenver voor en Cocu was toen al bezig met zijn project om PSV een ander spel te laten spelen. Als je je die wedstrijd kunt herinneren, dan viel vooral op dat PSV het spel maakte en door Ajax op de counter werd verslagen. Waar dat eerder in de Arena andersom was. Voor PSV was dat toen een bijzondere manier om zo'n wedstrijd te benaderen.
Dat spel wat Cocu PSV toen aan het leren was, beheersen ze nu stukken beter. Dat heeft Ajax in de Arena al ondervonden dit jaar. Mogelijk dat daar nu voor PSV de sleutel ligt. In dat opzicht gaat de vergelijking met vorig jaar wel wat mank.
Maar goed, zoals gezegd, het is een wedstrijd op zich.![]()
Denken jullie ook dat Schone op de bank zit tegen AZ?
Vorige wedstrijden speelde hij omdat of Milik op de bank zat of door het 3-4-3 systeem. Tegen AZ zal het 4-3-3 worden de kans is groot dat de voorste 6 Younes, Milik, El Ghazi, Klaassen, Bazoer en Gudelj worden.
Ook straks tegen PSV, de keuze lijkt te zijn Milik of Schone in de basis.![]()
Zozo, calimero is weer helemaal terug in Eindhoven. Wat een gênant slecht stuk in de Volkskrant zeg
'Wish I was old and a little sentimental'
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:44 schreef StarGazer het volgende:
Zozo, calimero is weer helemaal terug in Eindhoven. Wat een gênant slecht stuk in de Volkskrant zeg![]()
Speelt El Ghazi komend weekend wel ivm die trap die hij kreeg tegen Excelsior? Hoe dan ook, wel fijn die concurrentie in de voorste linie. Weten we tenminste zeker dat Fischer voorlopig mag banken.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:17 schreef BobW het volgende:
Denken jullie ook dat Schone op de bank zit tegen AZ?
Vorige wedstrijden speelde hij omdat of Milik op de bank zat of door het 3-4-3 systeem. Tegen AZ zal het 4-3-3 worden de kans is groot dat de voorste 6 Younes, Milik, El Ghazi, Klaassen, Bazoer en Gudelj worden.
Ook straks tegen PSV, de keuze lijkt te zijn Milik of Schone in de basis.![]()
Gekneusd jukbeen en afgebroken tand valt nog wel mee. Die speelt gewoon als hij de wedstrijd tegen Excelsior ook volmaakte. Hopelijk speelt El Ghazi als rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:47 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Speelt El Ghazi komend weekend wel ivm die trap die hij kreeg tegen Excelsior? Hoe dan ook, wel fijn die concurrentie in de voorste linie. Weten we tenminste zeker dat Fischer voorlopig mag banken.![]()
Kolkend stadion en PSV in één zin.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)liteitszin~a4249751/!!
Gelachen.![]()
Jaap Stam kan het weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:59 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Kolkend stadion en PSV in één zin.
Gelachen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Frank Lammers
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Wat een treurwilg idd die ventquote:
Hey, het gaat weer over PSV in Ajax topic.
Toch een stukje jaloezie?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Jaloers zijn op PSVquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Hey, het gaat weer over PSV in Ajax topic.
Toch een stukje jaloezie?
Mido vandaag 33, zou die nog willen voetballen bij ajax?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Milik speler met hoogste rendement in eredivisie
23 februari 2016 -
Sinds zijn komst bij Ajax is er geen speler in de eredivisie met een hoger rendement qua doelpunten en assists dan Arek Milik, zo zocht het Algemeen Dagblad uit. Na zijn twee doelpunten tegen Excelsior staat de Poolse spits op een gemiddelde van één doelpunt of assist in exact 90 minuten. Daarmee blijft hij Luuk de Jong (één per 92 minuten), Memphis 995), Locadia (100) en Ziyech (101) voor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tobspitsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:46 schreef mokkiemok het volgende:
23 februari 2016 -
Sinds zijn komst bij Ajax is er geen speler in de eredivisie met een hoger rendement qua doelpunten en assists dan Arek Milik, zo zocht het Algemeen Dagblad uit. Na zijn twee doelpunten tegen Excelsior staat de Poolse spits op een gemiddelde van één doelpunt of assist in exact 90 minuten. Daarmee blijft hij Luuk de Jong (één per 92 minuten), Memphis 995), Locadia (100) en Ziyech (101) voor.![]()
![]()
Morgen 17.00 in Lyon, hun jeugdploeg tegen Ajax A1 met
Van de Beek, Nouri, Cerny, Dolberg, Dekker en nog vele andere toppers![]()
![]()
voor de lengte de rest in een spoiler gezet.quote:'Dit plan is uniek in Nederland'
Ajax heeft sinds dit seizoen een nieuwe afdeling: de Ajax Coaching Academy, opgezet en gerund door Casimir Westerveld en Corné Groenendijk. De Ajax Coaching Academy heeft vier belangrijke pijlers. Een daarvan is een nauwere samenwerking met de 43 partnerclubs. ,,We willen kennis bieden waar de clubs echt op zitten te wachten.”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen 17.00 in Lyon, hun jeugdploeg tegen Ajax A1 met
Van de Beek, Nouri, Cerny, Dolberg, Dekker en nog vele andere toppers![]()
Locadia ook gewoon 1 per 100 minuten en die is net zo slecht als die milik.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:46 schreef mokkiemok het volgende:
23 februari 2016 -
Sinds zijn komst bij Ajax is er geen speler in de eredivisie met een hoger rendement qua doelpunten en assists dan Arek Milik, zo zocht het Algemeen Dagblad uit. Na zijn twee doelpunten tegen Excelsior staat de Poolse spits op een gemiddelde van één doelpunt of assist in exact 90 minuten. Daarmee blijft hij Luuk de Jong (één per 92 minuten), Memphis 995), Locadia (100) en Ziyech (101) voor.![]()
je beredenering klopt niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Locadia ook gewoon 1 per 100 minuten en die is net zo slecht als die milik.
je ontkracht hem zelf
Ik snap je punt niet.
derhalve kan ik dit niet serieus nemen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat is dan jou definitie van een flutspelers?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Allebei flutspelers ondanks prima statistieken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In deze context iemand die het niveau van PSV/Ajax niet aankan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat is dan jou definitie van een flutspelers?![]()
niet aan kan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
In deze context iemand die het niveau van PSV/Ajax niet aankan.
ik beëindig deze discussie, ik kan hier niks van maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Louis van Gaal naar Ajax? Gaat het gebeuten als hij de zak krijgt ja? JC is nu toch weg
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Louis van Gaal naar Ajax? Gaat het gebeuten als hij de zak krijgt ja? JC is nu toch wegMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daarom ook zo vaak ontslagenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want? Van Gaal heeft het overal goed gedaan behalve nu bij United.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hangt er een beetje vanaf in welke rol. Als TD heeft hij nog weinig bewezen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want? Van Gaal heeft het overal goed gedaan behalve nu bij United.
Plus, van zijn laatste vier gecoachte elftallen speelde er slechts één attractief. Vraag me af of je met zijn tactische opvattingen nog wel attractief kan spelen in het moderne voetbal.![]()
Hij heeft overigens al meerdere keren aangegeven nooit meer terug te keren naar Ajax, niet dat woorden wat zeggen in de voetballerij maar toch.![]()
Ach, dat heeft hij ook gezegd voordat hij terugkwam met Sturkenboomquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hij heeft overigens al meerdere keren aangegeven nooit meer terug te keren naar Ajax, niet dat woorden wat zeggen in de voetballerij maar toch.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Van Gaal nog ooit een functie gaat bekleden bij Ajax lever ik mijn SCC in.Groot fan van User Wotte![]()
Succesvolle operatie Peter Leeuwenburgh
Jong Ajax-doelman Peter Leeuwenburgh heeft dinsdag een operatie ondergaan aan zijn rechter schouder. Kort na de winterstop kwam hij tijdens een training ongelukkig terecht waardoor hij geblesseerd raakte. Na aanhoudende klachten en nader onderzoek is besloten om tot een operatie over te gaan.
De ingreep is goed verlopen en dat betekent dat de 21-jarige sluitpost vanaf vandaag een revalidatieperiode ingaat. Hij zal dit seizoen hierdoor naar verwachting niet meer in actie kunnen komen.
Leeuwenburgh vertelt: ,,Het is bijzonder teleurstellend dat het seizoen wederom vroegtijdig ten einde komt voor mij. Afgelopen seizoen had ik ook een schouderblessure. Dat was dezelfde schouder maar een wel een andere soort kwetsuur. Ondanks deze tegenvaller ga ik er alles aan doen om zo spoedig mogelijk, sterker terug te keren op het veld.”
Leeuwenburgh staat nog tot de zomer van 2018 onder contract bij Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Leeuwenburgh stond ook niet vooraan toen het geluk uitgedeeld werd
Leeuwenburgh gewoon zo snel mogelijk laten gaan. Als je bij Dordrecht al niet aan de bak komt zie ik het somber in.![]()
Hopelijk is PSV te moe voor zaterdag tegen ADO en laten zij punten liggen, en Ajax MOET gewoon winnen!![]()
Past straks in het rijtje Padt/Van der Hart. Prima keepers, maar niet voor de nederlandse top.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:18 schreef Vermecelli het volgende:
Leeuwenburgh gewoon zo snel mogelijk laten gaan. Als je bij Dordrecht al niet aan de bak komt zie ik het somber in.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Alleraardigst goaltjetwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 24-02-2016 om 17:56:42Abdelhak Nouri maakte de 0-2 na een mooie combinatie van het duo Cerny & Van de Beek! #UYL #lyoajahttps://t.co/533A9cyMxx reageer retweet
Vreemde wachtwoord eisen hebben ze daarquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:09 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Ajax.nl
Gratis account aanmaken![]()
Die pass van Eiting bij de 1-0 ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:00 schreef Tagliano het volgende:
Alleraardigst goaltjetwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 24-02-2016 om 17:56:42Abdelhak Nouri maakte de 0-2 na een mooie combinatie van het duo Cerny & Van de Beek! #UYL #lyoajahttps://t.co/533A9cyMxx reageer retweet
![]()
Iets eerder op de middag verslikte PSV zich in AS Roma waar deze A1 het vorig jaar tegen verknalde. Net als toen met penantiesquote:![]()
![]()
!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
We kunnen wel even gaan rellen in het PSV topic dusquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets eerder op de middag verslikte PSV zich in AS Roma waar deze A1 het vorig jaar tegen verknalde. Net als toen met penanties![]()
Ik heb gekeken maar het was een prima wedstrijd van Jong PSV. Alleen was het supertalent (en niet te vergeten ex van de Ajax-opleiding) Bergwijn iets te zelfzuchtig op wat momenten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We kunnen wel even gaan rellen in het PSV topic dus![]()
Ja ze zijn daar ook gewoon prima bezig. Naar voorbeeld van Ajax, ingezet toen alles nog hosanna was bij Ajax en het tegenovergestelde bij PSVquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken maar het was een prima wedstrijd van Jong PSV. Alleen was het supertalent (en niet te vergeten ex van de Ajax-opleiding) Bergwijn iets te zelfzuchtig op wat momenten.![]()
Die is zich misschien nog wel het snelst aan het ontwikkelen (die andere gasten zijn al een tijdje top)quote:![]()
Die gozer die ze hadden weggeplukt bij Heerenveen, Gudmunsson of zo, deed het ook wel goed.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja ze zijn daar ook gewoon prima bezig. Naar voorbeeld van Ajax, ingezet toen alles nog hosanna was bij Ajax en het tegenovergestelde bij PSV![]()
Mooie wedstrijden in het vooruitzicht. Regerend kampioen Chelsea, daarna Barcelona...
Kwartfinale: Chelsea - Ajax
Halve finale: Ajax - Dinamo Zagreb*/Barcelona
Finale: PSG/Roma/Dinamo Zagreb*/Real Madrid - Ajax
* Dinamo Zagreb heeft een geschorste speler laten invallen tegen Anderlecht, krijgt misschien nog een staartje.![]()
Eenmalig zo'n raar wachtwoord maken en dan gewoon je ww veranderen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vreemde wachtwoord eisen hebben ze daar![]()
Chelseaquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:41 schreef FritzWepper het volgende:
Mooie wedstrijden in het vooruitzicht. Regerend kampioen Chelsea, daarna Barcelona...
Finale: PSG/Roma/Dinamo Zagreb/Real Madid - Ajax
* Dinamo Zagreb heeft een geschorste speler laten invallen tegen Anderlecht, krijgt misschien nog een staartje.. Panenka werd gisteren nie gewaardeerd nie.
![]()
![]()
Benfica slikt net de 1-1 tegen het grote 1. FK Příbram. Die was ik nog even vergeten te vermelden als mogelijke tegenstanders in de finale.![]()
En Valencia scoorde een penalty die niet gegeven werdquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea. Panenka werd gisteren nie gewaardeerd nie.
[ afbeelding ]Kwam tegen dit stangetje oid
![]()
![]()
De club van Cerny.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:52 schreef FritzWepper het volgende:
Benfica slikt net de 1-1 tegen het grote 1. FK Příbram. Die was ik nog even vergeten te vermelden als mogelijke tegenstanders in de finale.![]()
Dat ging volgens mij niet echt om de panenka.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea. Panenka werd gisteren nie gewaardeerd nie.
[ afbeelding ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij trapt hem bijna jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ging volgens mij niet echt om de panenka.![]()
![]()
quote:Jaap Stam en Andries Ulderink stoppen na dit seizoen als hoofdcoaches van Jong Ajax. Het duo staat sinds afgelopen seizoen aan het roer bij Jong Ajax. Stam en Ulderink willen ook in de toekomst samen verder als coaches. De Beloftenploeg bezet op dit moment de achtste plek in de Jupiler League.
Bron: ajax.nlMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet echt een gemis, al voegt Stam als individuele trainer voor de verdedigers wel wat toe.quote:
Ulderink is een huis-tuin en keukentrainer die inwisselbaar is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Barcelona in de halve natuurlijk een makkie, die hebben we vorig jaar ook al vernederd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:41 schreef FritzWepper het volgende:
Finale: PSG/Roma/Dinamo Zagreb*/Real Madrid - Ajax
* Dinamo Zagreb heeft een geschorste speler laten invallen tegen Anderlecht, krijgt misschien nog een staartje.![]()
Zal je zien dat je Anderlecht treft, daar hebben ze de laatste jaren geen goede ervaringen mee volgens mij (in de jeugd).quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Barcelona in de halve natuurlijk een makkie, die hebben we vorig jaar ook al vernederd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax en Anderlecht domineren inderdaad al jaren de Amsterdamse jeugdtoernooien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal je zien dat je Anderlecht treft, daar hebben ze de laatste jaren geen goede ervaringen mee volgens mij (in de jeugd).
Aan de andere kant gaat Anderlecht er nu in eigen huis ook met 0-2 af tegen Zagreb.
Eens even afwachten of de UEFA Zagreb uit het toernooi haalt, Anderlecht - Barcelona is wel een mooi affiche om te gaan kijken voor me.![]()
Proficiat met de mooie overwinning van O19.
Leuk dat jullie nu ook nog over Europees voetbal kunnen praten!![]()
Bedankt Badderquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:26 schreef BadderHaring het volgende:
Leuk dat jullie nu ook nog over Europees voetbal kunnen praten!
Oh.![]()
Jodenstreekquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:26 schreef BadderHaring het volgende:
Dit lijkt me de opmaat voor een transfer naar Ajax 1, Frank zal wel bekend maken weg te gaan...quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Frank zal wel weggaan maar als bv Stam de opvolger zou zijn dan had ie nu niet bekend gemaakt om weg te gaan bij Jong Ajax. Gelukkig maar, nog veel te licht voor het hoofdtrainerschap bij Ajax.quote:Op donderdag 25 februari 2016 04:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit lijkt me de opmaat voor een transfer naar Ajax 1, Frank zal wel bekend maken weg te gaan...
Benieuwd wie ze als opvolger gaan halen, zijn niet zoveel geschikte kandidaten. Wat mij betreft mogen ze Peter Bosz wel halen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moet haast wel John van den Brom worden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Frank zal wel weggaan maar als bv Stam de opvolger zou zijn dan had ie nu niet bekend gemaakt om weg te gaan bij Jong Ajax. Gelukkig maar, nog veel te licht voor het hoofdtrainerschap bij Ajax.
Benieuwd wie ze als opvolger gaan halen, zijn niet zoveel geschikte kandidaten. Wat mij betreft mogen ze Peter Bosz wel halen.![]()
Die winnen tenminste.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:26 schreef BadderHaring het volgende:
Daar zet ik ook mijn geld opquote:Op donderdag 25 februari 2016 07:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Moet haast wel John van den Brom worden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wel gefaald in België, ik heb mijn twijfels.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zet ik ook mijn geld op![]()
Niet gefaald hoor, is kampioen geworden met Anderlecht en ze speelden niet slecht onder hem. Daarna is Anderlecht geen kampioen meer geworden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wel gefaald in België, ik heb mijn twijfels.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is idd ook een optie, heeft het bij Anderlecht niet slecht gedaan en nu bij AZ ook weer prima.quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Moet haast wel John van den Brom worden.
Bovendien kunnen we dan de jaarlijkse AZ aankoop weer in ere houden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Doe maar niet. Aston Villa wilde laatst ook tegen hun reserves spelen om het moraal wat op te krikken...0-3.quote:![]()
In elk geval laat hij zijn ploegen meer des Ajax spelen dan Frank momenteel. Ik wil Van den Brom best eens voor deze groep zien, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zet ik ook mijn geld op![]()
Laten we niet vergeten dat bij hem de puzzelstukjes ook weer eens per toeval lukten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
In elk geval laat hij zijn ploegen meer des Ajax spelen dan Frank momenteel. Ik wil Van den Brom best eens voor deze groep zien, eerlijk gezegd.![]()
Als in?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat bij hem de puzzelstukjes ook weer eens per toeval lukten.![]()
Ik denk dat hij Vlaar en Janssen bedoeld. Ben ik overigens niet mee eens wat betreft dat het toeval zou zijn.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De officiële seizoensintentie was om te spelen met Van der Linden en Gouweleeuw in de defensie. Jop van der fucking Linden. Die is nog trager dan Jhon van Beukering. Kan überhaupt niet verdedigen. Gouweleeuw vond ik ook nooit een bijzondere speler met zijn stuitende arrogantie over zichzelf. Gelukkig is die opgerot naar Augsburg en kwam Stijn Wuytens. Vlaar was natuurlijk ook een uitgelezen kans.quote:
In de voorhoede heeft hij ook alleen maar lopen twijfelen en twijfelen. Uiteindelijk viel alles op zijn plek net voor AZ - Feyenoord toen El Hamdaoui uiteindelijk wieberde.
Gewoon een twijfelaar, denk ik. Maar als het elftal uiteindelijk staat, is het heel leuk voetbal, dat moet ik hem zeker nageven.![]()
maar is de functie van van der brom niet om het beste elftal te vinden ?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De officiële seizoensintentie was om te spelen met Van der Linden en Gouweleeuw in de defensie. Jop van der fucking Linden. Die is nog trager dan Jhon van Beukering. Kan überhaupt niet verdedigen. Gouweleeuw vond ik ook nooit een bijzondere speler met zijn stuitende arrogantie over zichzelf. Gelukkig is die opgerot naar Augsburg en kwam Stijn Wuytens. Vlaar was natuurlijk ook een uitgelezen kans.
In de voorhoede heeft hij ook alleen maar lopen twijfelen en twijfelen. Uiteindelijk viel alles op zijn plek net voor AZ - Feyenoord toen El Hamdaoui uiteindelijk wieberde.
Gewoon een twijfelaar, denk ik. Maar als het elftal uiteindelijk staat, is het heel leuk voetbal, dat moet ik hem zeker nageven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zekerheid heb je natuurlijk nooit. Maar bij Ajax heb je een grotere kans om bij aanvang van de competitie je elftal vast te hebben staan dan bij een club met minder middelen. Dus dat probleem zou je al weg kunnen nemen.
Ik heb geen studie over hem gedaan, maar als ik wat duels van Vitesse en AZ voor ogen haal was dat gewoon leuk en verzorgd voetbal. Qua spelopvatting zou je er bij Ajax in elk geval zeker niet op achteruit gaan.
By the way, zijn dit nu eigenlijk voornamelijk geruchten hier op Fok, of wordt de naam van Van den Brom daadwerkelijk hier en daar genoemd?![]()
Is het gelijkspel van PSV niet in het voordeel van ons? Wel jammer dat ze op dinsdag spelen.Groot fan van User Wotte![]()
Tot nu toe heb ik alleen ''Oh John is fantastisch lolololololol'' gelezen, maar gezien de verbanning van Jonk en alle opties overziende, is de kans wel groot dat ze voor hem gaan als trainer. AZ zou sowieso vrij weinig te willen hebben want die hebben nog steeds het budget niet ervoor om nee te zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:12 schreef Fargo het volgende:
Zekerheid heb je natuurlijk nooit. Maar bij Ajax heb je een grotere kans om bij aanvang van de competitie je elftal vast te hebben staan dan bij een club met minder middelen. Dus dat probleem zou je al weg kunnen nemen.
Ik heb geen studie over hem gedaan, maar als ik wat duels van Vitesse en AZ voor ogen haal was dat gewoon leuk en verzorgd voetbal. Qua spelopvatting zou je er bij Ajax in elk geval zeker niet op achteruit gaan.
By the way, zijn dit nu eigenlijk voornamelijk geruchten hier op Fok, of wordt de naam van Van den Brom daadwerkelijk hier en daar genoemd?![]()
Zou jij trouwens graag een ander zien? Peter Bosz wordt ook genoemd. Die lijkt me minder ver dan Van den Brom. Verder zou ik zo gauw geen namen weten van (Nederlandse) trainers.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik alleen ''Oh John is fantastisch lolololololol'' gelezen, maar gezien de verbanning van Jonk en alle opties overziende, is de kans wel groot dat ze voor hem gaan als trainer. AZ zou sowieso vrij weinig te willen hebben want die hebben nog steeds het budget niet ervoor om nee te zeggen.![]()
het zijn geruchten, maar op meerdere media. Ajax netwerk en showtime staat het ook van journalisten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:12 schreef Fargo het volgende:
By the way, zijn dit nu eigenlijk voornamelijk geruchten hier op Fok, of wordt de naam van Van den Brom daadwerkelijk hier en daar genoemd?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik probeer het in de Van Gaal-kliekjesleden te zoeken gezien de verbanning van Cruijff. Dus dan kom je snel bij Van den Brom uit. Een andere uit dat kliekje zou ik niet snel weten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:15 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zou jij trouwens graag een ander zien? Peter Bosz wordt ook genoemd. Die lijkt me minder ver dan Van den Brom. Verder zou ik zo gauw geen namen weten van (Nederlandse) trainers.
Mijn voorkeur ligt bij Bosz inderdaad.![]()
bij deze zijn we dus helemaal klaar met de boer?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Al 1,5 jaar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:19 schreef mokkiemok het volgende:
bij deze zijn we dus helemaal klaar met de boer?Groot fan van User Wotte![]()
Ik vind dat we De Boer heel erg dankbaar mogen zijn. Hoe erg de bestuurlijke crisis nu ook is, toen hij werd aangesteld was het nog vele malen erger. Hij heeft die onrust weg weten te houden bij het eerste elftal waarmee in mijn ogen de basis werd gelegd voor die reeks aan landstitels.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:19 schreef mokkiemok het volgende:
bij deze zijn we dus helemaal klaar met de boer?
Van de andere kant kun je niet anders dan concluderen dan dat het voetbal steeds matiger is geworden, dat zijn aankopen niet de meest gelukkige waren. En ik kan me vergissen, maar ik weet niet of De Boer zelf wel de intentie heeft om nog veel langer door te gaan.![]()
heb altijd Marc meer het probleem gevonden dan de boer, en daar blijf ik bij. Al is een frisse wind geen slecht idee. Bosz vind ik een goede opvolgerquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Stam: "Ik ga niet zitten afwachten bij Ajax"
Jaap Stam gaf deze week aan dat hij na dit seizoen stopt als trainer van Jong Ajax. "Ik ben toe aan iets anders", verklaart de voormalige prof.
In een interview met De Telegraaf legt Stam uit waarom hij net als Andries Ulderink vertrekt. "Natuurlijk heb ik erover nagedacht wat er gebeurt als Frank de Boer besluit weg te gaan. Maar ik ga niet zitten afwachten. Daarnaast is het de vraag wat Ajax zelf wil."
"Alle rollen zijn nu ingevuld en daarom heb ik besloten te vertrekken." Stam was twee jaar werkzaam bij Jong Ajax, terwijl hij eerder individueel trainer was en met de A-selectie meeliep. "Bij Jong Ajax werk ik met jongens die heel veel talent hebben, een groepje daaronder én de afvallers uit de A-selectie. Allemaal verschillende karakters en vaak ook nog eens teleurgestelde spelers." Lees meer: Stam en Ulderink stoppen bij Jong Ajax "Jong Ajax speelt in de Jupiler League, een profcompetitie, waarin ik de taak had spelers zich te laten ontwikkelen, maar zelf ook resultaat wilde halen. En dat terwijl je eigenlijk nooit met een vast team patronen kunt trainen."
Stam kreeg van Ajax wel de mogelijkheid om langer te blijven, maar hij sloeg die aanbieding af. "Ik heb het bij Ajax goed naar mijn zin, maar wil uiteindelijk een echt eigen team en dingen zelf beslissen. Ik heb dan uiteindelijk twee leuke seizoenen gehad, spelers afgeleverd bij het eerste en daar ben ik trots op."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eens met Stijn. AZ doet het nu leuk, maar was in de eerste seizoenshelft behoorlijk dramatisch, daarna hebben ze voor Eredivisie begrippen ook een hele goede selectie. Eigenlijk is plaats 3 niet meer dan logisch. Zie ook veel liever Bosz dan weer iemand uit het huidige kliekje.![]()
Hier ben ik het wel mee eens, en hebt bij dit soort trainer toch ook wel te maken met een houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:24 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vind dat we De Boer heel erg dankbaar mogen zijn. Hoe erg de bestuurlijke crisis nu ook is, toen hij werd aangesteld was het nog vele malen erger. Hij heeft die onrust weg weten te houden bij het eerste elftal waarmee in mijn ogen de basis werd gelegd voor die reeks aan landstitels.
Van de andere kant kun je niet anders dan concluderen dan dat het voetbal steeds matiger is geworden, dat zijn aankopen niet de meest gelukkige waren. En ik kan me vergissen, maar ik weet niet of De Boer zelf wel de intentie heeft om nog veel langer door te gaan.
Overigens zie ik Bosz ook het liefste komen, maar ik zie dat helaas niet gebeuren. Zal als een te groot risico worden gezien, en hij heeft inderdaad niet de contacten binnen Ajax wat jammer genoeg vrij essentieel is. De enige "outsider" die trainer werd was Jol, en daar werden ook allerlei krachten tegen in het werk gesteld toen het wat minder ging. En misschien ook Ten Cate, waar hetzelfde voor gold![]()
De verdediging staat nu. In de Europa league vond ik ze voetballend indrukwekkend. Met de verdediging van nu waren ze zeker door gegaan. Al was de afwerking toen nog redelijk belabberdquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De officiële seizoensintentie was om te spelen met Van der Linden en Gouweleeuw in de defensie. Jop van der fucking Linden. Die is nog trager dan Jhon van Beukering. Kan überhaupt niet verdedigen. Gouweleeuw vond ik ook nooit een bijzondere speler met zijn stuitende arrogantie over zichzelf. Gelukkig is die opgerot naar Augsburg en kwam Stijn Wuytens. Vlaar was natuurlijk ook een uitgelezen kans.
Gewoon een twijfelaar, denk ik. Maar als het elftal uiteindelijk staat, is het heel leuk voetbal, dat moet ik hem zeker nageven..
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Erik ten Hag misschien. Doet het nu goed bij Utrecht en is een tijdje in training geweest bij Guardiola.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:15 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zou jij trouwens graag een ander zien? Peter Bosz wordt ook genoemd. Die lijkt me minder ver dan Van den Brom. Verder zou ik zo gauw geen namen weten van (Nederlandse) trainers.![]()
Zo goed doet die het nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:48 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Erik ten Hag misschien. Doet het nu goed bij Utrecht en is een tijdje in training geweest bij Guardiola.![]()
Tactisch en het wisselbeleid klopt vaak heel erg weinig van. Die schuld leg ik ook echt bij de Boer. Ik zou de aankoop en het inbrengen van Ziemling bij de uitwedstrijd in Parijs Frank nooit vergeven. Dit gaf alles aan hoe tactische onbenul het eigenlijk is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heb altijd Marc meer het probleem gevonden dan de boer, en daar blijf ik bij. Al is een frisse wind geen slecht idee. Bosz vind ik een goede opvolgerGroot fan van User Wotte![]()
ik zeg dan weer op mijn beurt, die spelers als zimling moeten uberhaupt niet in de selectie zitten. Wisselspelers moeten gewoon ook bepaald niveau hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tactisch en het wisselbeleid klopt vaak heel erg weinig van. Die schuld leg ik ook echt bij de Boer. Ik zou de aankoop en het inbrengen van Ziemling bij de uitwedstrijd in Parijs Frank nooit vergeven. Dit gaf alles aan hoe tactische onbenul het eigenlijk is.
maar spelers als zimling viergever etc etc (vd hoorn doet het nu dan aardig) zitten in de selectie dus "moeten" ze speeltijd krijgen. Qua wissels heb ik Frank ook goede beslissingen zien doen. Maar ik ben met je eens, Frank is in een heel hoop opzichten nog erg onervaren en wat eigenwijs.
Ik zeg ook niet dat Frank geen blaam treft, maar ik reken het in eerste instantie Marc aan. De dingen die ik hem zie/hoor doen zijn gewoon de bron van de ellende.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waar twee mensen fouten maken hebben twee schuld. Je hebt in principe wel gelijk dat de schuld duidelijk is te wijzen naar Marc maar ik reken Frank ook bepaalde dingen echt aan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zeg dan weer op mijn beurt, die spelers als zimling moeten uberhaupt niet in de selectie zitten. Wisselspelers moeten gewoon ook bepaald niveau hebben
maar spelers als zimling viergever etc etc (vd hoorn doet het nu dan aardig) zitten in de selectie dus "moeten" ze speeltijd krijgen. Qua wissels heb ik Frank ook goede beslissingen zien doen. Maar ik ben met je eens, Frank is in een heel hoop opzichten nog erg onervaren en wat eigenwijs.
Ik zeg ook niet dat Frank geen blaam treft, maar ik reken het in eerste instantie Marc aan. De dingen die ik heb zie/hoor verkeerd doen zijn gewoon de bron van de ellende.
Hij moet het uiteraard doen met het materiaal maar ik had liever gezien dat hij Janssen niet tot vervelends toe op CVM zetten en Zimling lekker tegen potjes als Heracles opstelde.Groot fan van User Wotte![]()
laten we het er op houden dat een frisse wind geen verkeerde keuze lijkt. Maar dan voor zowel Frank als Marcquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:26 schreef Tjacka het volgende:
We zijn het beide op mindere mate wel met elkaar eens.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat heb je overal lijkt me. De Boer heeft ook bijna elk seizoen de eerste paar maanden lopen puzzelen, op vorig en dit seizoen na.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een twijfelaar, denk ik. Maar als het elftal uiteindelijk staat, is het heel leuk voetbal, dat moet ik hem zeker nageven.![]()
quote:Ruud Geels hoopt dat Frank de Boer Arek Milik de komende wedstrijden in de spits laat staan bij Ajax. De viervoudig topschutter van Ajax is gecharmeerd van de Poolse Ajacied. 'Ik denk dat Milik een goede spits is. Hij kan levensgevaarlijk zijn. Je moet hem alleen het vertrouwen geven en hem een aantal wedstrijden laten staan, ook als het een paar keer wat minder gaat. Dat heeft een spits nodig. Een spits is toch meestal een eenling, net als een keeper.'
Vincent Janssen is volgens Geels een voorbeeld van een spits waarbij vertrouwen loont. In de eerste zeventien wedstrijden van het seizoen scoorde de speler van AZ relatief weinig, maar bleef hij wel in de basis staan. Nu scoort Janssen aan de lopende band. 'Ik vind Janssen in een korte periode veel beter geworden. Je ziet dat die jongen er alles voor over heeft om zijn goals mee te pikken. Dat gaat er steeds meer in zitten', meent Geels. 'Ik denk dat het met Milik ook die kant op zou kunnen gaan. Je moet hem niet gelijk afbranden als hij even niet gescoord heeft. Je moet hem wat dat betreft de tijd geven. Ik denk dat Frank (de Boer, red.) daar op dit moment mee bezig is.'
Geels ziet ook dat spitsen van Ajax tegenwoordig anders bediend worden dan in zijn tijd. Buitenspelers kiezen er vaker voor om met de bal naar binnen te trekken. Amin Younes, de buitenspeler die afgelopen zomer overkwam van Borussia Mönchengladbach, kan Geels bekoren. 'Ik vind die Younes heel goed. Dat is een jong talent en hij wordt steeds beter. Ik zou hem wel graag wat vaker buitenom zien gaan, zoals Sjaak Swart dat deed. Zo, huppata, geen probleem. Younes heeft daar snelheid genoeg voor. Als je constant naar binnen gaat, zijn de verdedigers op een gegeven ogenblik ook op je ingespeeld. Dan wordt het heel makkelijk te verdedigen en raak je geen knikker meer.'
Ajax - AZ
Younes mag het komende zondag weer laten zien, wanneer AZ op bezoek komt bij Ajax. De Alkmaarse ploeg won alle duels sinds de winterstop. 'AZ heeft zo veel vertrouwen op dit moment, het lijkt wel of ze alles aan kunnen. Met Ajax is dat nog niet echt het geval. AZ scoort drie of vier keer per duel. Dat is ongekend, eigenlijk. Daarvoor moet je de technische staf wat veren in de kont steken, want die hebben er toch wat van gemaakt, moet ik eerlijk zeggen', aldus Geels. Of Janssen, de spits van AZ, in de toekomst wat is voor Ajax, is volgens Geels nog niet te zeggen. 'Dat is allemaal veel te vroeg, joh. Hoeveel heeft hij er nu gemaakt? Vijftien ofzo? Je moet het elk seizoen bewijzen.'FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
interessant man.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax' opleiding nog steeds beste van Europa![]()
je moeder op een houtvlotquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op basis van kwantiteit. Nee, daar heb je wat aan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:39 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax' opleiding nog steeds beste van Europa![]()
ze zijn goed op weg om de youth league te winnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op basis van kwantiteit. Nee, daar heb je wat aan.
kwaliteit is er ook echt wel hoorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax A1 doet het dus beter dan de grote mannen in Europa.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ze zijn goed op weg om de youth league te winnen.
kwaliteit is er ook echt wel hoor
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2016 15:07:02 ]![]()
Dat is al jaren zo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ajax A1 doet het dus beter dan de grote mannen in Europa.![]()
Maar daar gaat dit onderzoek niet over.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kwaliteit is er ook echt wel hoor
Daarbij vind ik dat je jeugdspelers en een jeugdopleiding pas moet beoordelen op het moment dat de spelers daadwerkelijk opgeleid zijn. Als je dus echt wilt zien wat de beste jeugdopleiding is, dan moet je niet alleen kijken naar hoeveel spelers er prof zijn geworden, maar ook op welk niveau ze spelen. En dan natuurlijk na hun 23e ofzo.![]()
Dat zeggen ze al jarenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kwaliteit is er ook echt wel hoor![]()
heb je gelijk in. ik verdedig het onderzoek dan ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit onderzoek niet over.
Daarbij vind ik dat je jeugdspelers en een jeugdopleiding pas moet beoordelen op het moment dat de spelers daadwerkelijk opgeleid zijn. Als je dus echt wilt zien wat de beste jeugdopleiding is, dan moet je niet alleen kijken naar hoeveel spelers er prof zijn geworden, maar ook op welk niveau ze spelen. En dan natuurlijk na hun 23e ofzo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Iemand die John Troost inhuurd en vervolgens nog uitgebreid loopt te bedanken neem ik niet meer serieus . VoorgoedRED ONS HENNIEGOD![]()
En dat is dus wat ik bedoel. Hoe goed is je jeugdopleiding als die spelers op jonge leeftijd tot de allerbeste van Europa behoren, maar vervolgens in de laatste fase van hun opleiding niet de stap zetten naar de top van Europa? Ik snap ook wel dat daar veel factoren van belang zijn, maar het maakt het predicaat 'beste opleiding' wel wat hol.quote:![]()
Ik hoor al 3 jaar dat Nouri zo goed is. En nog niet gedebuteerd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit dus, elk jaar zit er weer een nieuwe Messi/Ronaldo/Ibra dit dat. Valt altijd vies tegen.![]()
Ik heb nergens gezegd dat jij dat hebt beweerd. Ik stel gewoon een verdiepende, volgende vraag.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je daar wat aan hebt?![]()
Ik lees nu vaak over die Donny of zo, schijnt de nieuwe Iniesta te worden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoor al 3 jaar dat Nouri zo goed is. En nog niet gedebuteerd.![]()
Andersen was de nieuwe Laudrup. Die Deen Fischer was ook een wereldtalent. Boilessen de nieuwe Maxwel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik lees nu vaak over die Donny of zo, schijnt de nieuwe Iniesta te worden.![]()
De nieuwe Klaassen. En Klaassen is de nieuwe Bergkamp.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik lees nu vaak over die Donny of zo, schijnt de nieuwe Iniesta te worden.
Maar dit is wel wat flauw natuurlijk. Blijft gewoon lastig om die laatste stap naar de top te zetten. Zeker voor de echt grote talenten, lijkt wel.![]()
ik merk toch wel dat het vaak de trolls zijn die roepen dat een bepaalde speler de nieuwe messi ofzo is. Maar dat het altijd wordt gedaan alsof de ajax fans in dit forum dat zeggen......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die onderzoeken worden ook gedaan, maar dat komt dan niet op Ajax Showtime oid omdat Ajax daar veel lager staatquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit onderzoek niet over.
Daarbij vind ik dat je jeugdspelers en een jeugdopleiding pas moet beoordelen op het moment dat de spelers daadwerkelijk opgeleid zijn. Als je dus echt wilt zien wat de beste jeugdopleiding is, dan moet je niet alleen kijken naar hoeveel spelers er prof zijn geworden, maar ook op welk niveau ze spelen. En dan natuurlijk na hun 23e ofzo.. Als je bijv kijkt naar aantal spelers in een top5-competitie, dan staat een Real Madrid veel hoger. Natuurlijk is dat ook omdat veel talenten die falen ergens anders in Spanje nog wel aan de bak komen, maar het zet zo'n vertrek van Mink Peeters wel in een iets ander daglicht.
Overigens heeft Ajax recent nog aardig wat Europese subtoppers deels opgeleid: Alderweireld, Eriksen, Blind, Vertonghen.![]()
Zijn jullie dit eens met Aad?
'De Boer is het verplicht om bij Ajax nog eens Europees succes te hebben'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=270832![]()
Nee, de Boer is niks verplicht hij mag doen wat hij wil. Plus dat hij toch eens wat fatsoenlijke spelers zou moeten krijgen ipv van jonkies die het elftal op sleeptouw moeten nemen. Met het huidige beleid kun je wachten tot je een ons weegt maar Europees succes gaat er niet komen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik neig ook wel naar jouw mening ja. Enige wat je De Boer kwalijk kan nemen zijn de knock-outwedstrijden tegen matige tegenstanders in de EL.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, de Boer is niks verplicht hij mag doen wat hij wil. Plus dat hij toch eens wat fatsoenlijke spelers zou moeten krijgen ipv van jonkies die het elftal op sleeptouw moeten nemen. Met het huidige beleid kun je wachten tot je een ons weegt maar Europees succes gaat er niet komen.
Feit blijft wel dat De Boer (op een paar overwinningen op grote ploegen die zich al voor de volgende ronde hadden geplaatst na) weinig tot niets heeft neergezet in Europa.![]()
Als Netto eens oprot mag de Boer van mij nog wel blijven. Ben benieuwd hoe hij het zou doen met een fatsoenlijke selectie, denk dat hij dan werkelijk Ajax kan laten "domineren".quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik neig ook wel naar jouw mening ja. Enige wat je De Boer kwalijk kan nemen zijn de knock-outwedstrijden tegen matige tegenstanders in de EL.
Feit blijft wel dat De Boer (op een paar overwinningen op grote ploegen die zich al voor de volgende ronde hadden geplaatst na) weinig tot niets heeft neergezet in Europa.![]()
Dacht dat aankopen altijd in samenspraak werden besloten . Blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Netto eens oprot mag de Boer van mij nog wel blijven. Ben benieuwd hoe hij het zou doen met een fatsoenlijke selectie, denk dat hij dan werkelijk Ajax kan laten "domineren".RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat Netto nog niet weg is, (en dat niemand hem weg durft te sturen) is inderdaad de grootste fout van de laatste 3 jaar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Netto eens oprot mag de Boer van mij nog wel blijven. Ben benieuwd hoe hij het zou doen met een fatsoenlijke selectie, denk dat hij dan werkelijk Ajax kan laten "domineren".![]()
O vast, maar een TD moet toch connecties hebben en met spelers komen? Wat moet Frank dan, zelf gaan scouten? Denk jij dat Frank een Guardado of een Ziyech zou weigeren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat aankopen altijd in samenspraak werden besloten . Blijkbaar niet dus![]()
Frank kan ook studio sport of op Fox kijken naar Viergever of Gudeljquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
O vast, maar een TD moet toch connecties hebben en met spelers komen? Wat moet Frank dan, zelf gaan scouten? Denk jij dat Frank een Guardado of een Ziyech zou weigeren?RED ONS HENNIEGOD![]()
Of Frank altijd evenveel kijk heeft op spelers is opzich wel de vraag. Wat dat betreft kan ik me ook nog wel wat domme uitspraken herinneren. Maar Marc moet inderdaad de connecties hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
O vast, maar een TD moet toch connecties hebben en met spelers komen? Wat moet Frank dan, zelf gaan scouten? Denk jij dat Frank een Guardado of een Ziyech zou weigeren?![]()
Een TD moet toch zorgen voor een goede selectie waar de trainer het mee mag gaan doen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Of Frank altijd evenveel kijk heeft op spelers is opzich wel de vraag. Wat dat betreft kan ik me ook nog wel wat domme uitspraken herinneren. Maar Marc moet inderdaad de connecties hebben.![]()
Ja klopt, maar bij Ajax wordt er over een 'technisch hart' gesproken waarvan de leden nauw zouden moeten samenwerken. Dus Frank heeft echt wel inspraak.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een TD moet toch zorgen voor een goede selectie waar de trainer het mee mag gaan doen?![]()
Lijkt met dat je als coach ook wel voor een groot deel inspraak hebt daarin?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een TD moet toch zorgen voor een goede selectie waar de trainer het mee mag gaan doen?![]()
Anders bestaat er gewoon geen TH . (Niet dat ie ooit heeft gefunctioneerd )quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt met dat je als coach ook wel voor een groot deel inspraak hebt daarin?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind dat een TD de connecties moet hebben en de bekwaamheid moet hebben om spelers binnen te harken. Die kwaliteiten ontbreken gigantisch bij Netto.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt met dat je als coach ook wel voor een groot deel inspraak hebt daarin?![]()
Dat iedereen behalve de boel intern zelf Netto weg wil, is wel duidelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind dat een TD de connecties moet hebben en de bekwaamheid moet hebben om spelers binnen te harken. Die kwaliteiten ontbreken gigantisch bij Netto.![]()
Wat een waardeloos concept is dat achteraf gezien ook. Wat doet Edwin tegenwoordig?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders bestaat er gewoon geen TH . (Niet dat ie ooit heeft gefunctioneerd )![]()
Vriendjes dekken en poepenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat een waardeloos concept is dat achteraf gezien ook. Wat doet Edwin tegenwoordig?RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vriendjes dekken en poepen![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vriendjes dekken en poepen
Helaas werken die trolls vaak bij Ajax in de trainersstaf.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:15 schreef mokkiemok het volgende:
ik merk toch wel dat het vaak de trolls zijn die roepen dat een bepaalde speler de nieuwe messi ofzo is. Maar dat het altijd wordt gedaan alsof de ajax fans in dit forum dat zeggen......![]()
Ik vind meer dat Ajax het verplicht is, wie er dan ook trainer isquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
De boer mag van mij wel weg. Hetbis al jaren echt veel te saai. Wel eindeelijke een talentvolle verdediging, maar voor de rest.. Oh marc netto mag ook weg.
AFCA
Ja of je ontslaat hem of je geeft hem budget, die geldkraan gewoon dichtdraaien omdat het een paar keer fout is gegaan schiet je ook niet mee op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:35 schreef Smoofie het volgende:
De boer mag van mij wel weg. Hetbis al jaren echt veel te saai. Wel eindeelijke een talentvolle verdediging, maar voor de rest.. Oh marc netto mag ook weg.
![]()
Daarom marc netto weg. Al houdt de RvC vooral alles tegen. Echt super kut. Ze doen niets met dat geld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja of je ontslaat hem of je geeft hem budget, die geldkraan gewoon dichtdraaien omdat het een paar keer fout is gegaan schiet je ook niet mee op.AFCA
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef Smoofie het volgende:
Al houdt de RvC vooral alles tegen. Echt super kut. Ze doen niets met dat geld..
Vind je het gek dat ze het tegenhouden als er keer op keer kutaankopen worden gedaan waardoor je nu met een limiet contractspelers zit die je nog niet aan de straatstenen kwijtraakt.![]()
Veel van die kutaankopen komen ook door de RvC.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Vind je het gek dat ze het tegenhouden als er keer op keer kutaankopen worden gedaan waardoor je nu met een limiet contractspelers zit die je nog niet aan de straatstenen kwijtraakt.AFCA
Hoe dan ?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel van die kutaankopen komen ook door de RvC.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind het niet gek maar dan moet je er ook personele consequenties aan verbinden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Vind je het gek dat ze het tegenhouden als er keer op keer kutaankopen worden gedaan waardoor je nu met een limiet contractspelers zit die je nog niet aan de straatstenen kwijtraakt.
En dan moeten zij ook verder kijken, investeer je een keer 10 om er 20 binnen te halen of laat je de boel de boel en geef je de enige concurrent weer 20.
Als er geen geld was ok maar de buffer is toch niet zo klein.![]()
Wat een onzin. Dan kan je net zo goed het baantje van Technisch Directeur afschaffen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel van die kutaankopen komen ook door de RvC.![]()
Ik vind het tbh te makkelijk om te zeggen dat je met een goed geldbedrag opeens wel de fatsoenlijke spelers binnenhaalt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek maar dan moet je er ook personele consequenties aan verbinden.
En dan moeten zij ook verder kijken, investeer je een keer 10 om er 20 binnen te halen of laat je de boel de boel en geef je de enige concurrent weer 20.
Als er geen geld was ok maar de buffer is toch niet zo klein.
Ajax heeft bewezen dat ze keer op keer keihard hebben gefaald in de scouting.![]()
Nee maar met niets doen haal je ze zeker niet binnenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het tbh te makkelijk om te zeggen dat je met een goed geldbedrag opeens wel de fatsoenlijke spelers binnenhaalt.
Ajax heeft bewezen dat ze keer op keer keihard hebben gefaald in de scouting.![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar met niets doen haal je ze zeker niet binnenOvermars heeft al bewezen dat hij daar niet te doortastend voor is: ''Het is graag of niet''. Die jaren 90 arrogantie waar ze van af moeten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar met niets doen haal je ze zeker niet binnen![]()
Voor een talentvolle verdediging kom je niet naar Ajax kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:35 schreef Smoofie het volgende:
![]()
De keren dat ze aankopen wilde doen zeiden ze nee, de RvC. Dus ja, het TH kan pas wat doen als de RvC het goedkeurt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan kan je net zo goed het baantje van Technisch Directeur afschaffen.AFCA
I like defensequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Voor een talentvolle verdediging kom je niet naar Ajax kijken..
AFCA
Dat weet ik dus niet, we krijgen natuurlijk vrij weinig info over de gang van zaken, geen idee of hij met een lijst komt en dat de rvc zegt doe die 3e maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Overmars heeft al bewezen dat hij daar niet te doortastend voor is: ''Het is graag of niet''. Die jaren 90 arrogantie waar ze van af moeten.![]()
Ik zou het TH niks laten doen als ze aankopen als Gudelj , Viergever en Vd Hoorn goed genoeg vinden .quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De keren dat ze aankopen wilde doen zeiden ze nee, de RvC. Dus ja, het TH kan pas wat doen als de RvC het goedkeurt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jij legt de schuld van kutaankopen onterecht bij de RvC. Er is een limiet contractspelers bereikt, mede dank aan de kutaankopen, waardoor er eerst verkocht moet worden voor Ajax kan investeren. Snap dat nou eens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De keren dat ze aankopen wilde doen zeiden ze nee, de RvC. Dus ja, het TH kan pas wat doen als de RvC het goedkeurt.![]()
RvC heeft toch die zeggenschap helemaal niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, we krijgen natuurlijk vrij weinig info over de gang van zaken, geen idee of hij met een lijst komt en dat de rvc zegt doe die 3e maar.![]()
Ik houd van een goede defensie als dat ook gekoppeld worden aan aanvallende stootkracht. (zoals Chelsea of Inter in hun beste dagen) Maar dat is bij Ajax ook nooit het geval. Hoe vaak zie je bij Ajax nou een schitterend uitgevoerde counter.quote:
Bovendien staat Ajax traditioneel gezien natuurlijk niet bekend om zijn goede defensie, maar juist om de aanval.![]()
Het is meer , ik wil x. X mag niet van RvC dus uit nood wordt slechte aankoop Y gehaald voor een bargain.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, we krijgen natuurlijk vrij weinig info over de gang van zaken, geen idee of hij met een lijst komt en dat de rvc zegt doe die 3e maar.AFCA
Zouden ze niet moeten hebben maar omdat ze voor iedere aankoop budget moeten aanvragen dus welquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RvC heeft toch die zeggenschap helemaal niet.![]()
Tja dat krijg je ervan met een eigenwijze TH : Een neerwaartse spiraal omdat dankzij hun kutaankopen de prestaties op het veld steeds minder wordenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax wil eerst de begroting op orde hebben, want zonder CL/EL draaien ze gewoon nog steeds verliesRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat deel is logisch, dat snap ik, maar dat de RvC zegt welke speler in hun approve-list komt, doen ze niet (lijkt mij althans).quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zouden ze niet moeten hebben maar omdat ze voor iedere aankoop budget moeten aanvragen dus wel![]()
Die begroting is na 6 jaar nog steeds niet op orde?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax wil eerst de begroting op orde hebben, want zonder CL/EL draaien ze gewoon nog steeds verlies![]()
Hear, hear.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dat krijg je ervan met een eigenwijze TH : Een neerwaartse spiraal omdat dankzij hun kutaankopen de prestaties op het veld steeds minder worden![]()
Klopt, wat aanvallende impulsen zou zeker beter zijn.Maar een goede verdediging is voor EL/CL toch wel het belangrijkst gezien de meeste ploegen 'beter' zijn op papier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik houd van een goede defensie als dat ook gekoppeld worden aan aanvallende stootkracht. (zoals Chelsea of Inter in hun beste dagen) Maar dat is bij Ajax ook nooit het geval. Hoe vaak zie je bij Ajax nou een schitterend uitgevoerde counter.
Bovendien staat Ajax traditioneel gezien natuurlijk niet bekend om zijn goede defensie, maar juist om de aanval.AFCA
Ik dacht dat daar die buffer voor was, je wordt 4 keer per 10 jaar kampioen (hoewel dat in de huidige situatie 5-6 moeten zijn) en om niet meteen te hoeven zakken met je begroting als je het niet wordt is die buffer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax wil eerst de begroting op orde hebben, want zonder CL/EL draaien ze gewoon nog steeds verlies![]()
Bel jij RvC even om ze daarop te wijzen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar die buffer voor was, je wordt 4 keer per 10 jaar kampioen (hoewel dat in de huidige situatie 5-6 moeten zijn) en om niet meteen te hoeven zakken met je begroting als je het niet wordt is die buffer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: