Het grootste deel van de Latino's is echter geen republikein.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:34 schreef DUTCHKO het volgende:
Trump krijgt juist opvallend veel latino stemmen.
Ja en?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:37 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het grootste deel van de Latino's is echter geen republikein.
Als hij net zo oud wordt als zijn vader, kan hij in 2028 ook nog wel meedoen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:37 schreef Ryan3 het volgende:
Jeb has left the building. Sneu wel, want hij was toch het slimste zoontje van Bush sr.
Komt over 4 jaar terug. Is hij ook al weer 66..
Republikeinse latino's zijn niet representatief voor de gemiddelde latino. Ben Carson is ook geen gemiddelde Afro-Amerikaan.quote:
Jeb had het gewoon niet. Een lulletje lampenkatoen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:37 schreef Ryan3 het volgende:
Jeb has left the building. Sneu wel, want hij was toch het slimste zoontje van Bush sr.
Ik weet het niet of we hem over 4 jaar nog terugzien.... Dit is ongetwijfeld een ontluisterende ervaring voor hem geweest.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:37 schreef Ryan3 het volgende:
Maakt niet uit.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Republikeinse latino's zijn niet representatief voor de gemiddelde latino. Ben Carson is ook geen gemiddelde Afro-Amerikaan.
Toch vind ik persoonlijk het allemaal te oud eigenlijk. Ik bedoel ik zou als Amerikaan Democraat zijn en op Bernie stemmen, maar die is net zo oud bijna als mijn schoonvader, die an sich nog wel heel erg bij de tijd is natuurlijk en ook gestudeerd (rechten), maar ergens toch ook weer van een andere generatie.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als hij net zo oud wordt als zijn vader, kan hij in 2028 ook nog wel meedoen.
Clinton kan zich geen makkelijkere kandidaat dan Trump voorstellen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:44 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Trump gaat de Republikeinen leiden en dan is het game on en je zult nog verbaasd staan hoeveel latino's er op hem gaan stemmen.
Zoals ik al verklaarde: als Trump/Rubio de kar gaan trekken word het heel moeilijk voor de Clinton Democrats.
Oh. En waarom zou dat zo zijn?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Clinton kan zich geen makkelijkere kandidaat dan Trump voorstellen.
Ja, ik denk wel dat-ie terugkomt over 4 jaar toch, Jeb was echt het slimste Bush jongetje dus er zit echt wel "eer" in hem, om dat toch nog te proberen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het niet of we hem over 4 jaar nog terugzien.... Dit is ongetwijfeld een ontluisterende ervaring voor hem geweest.
Sowieso denk ik niet dat je iets zinnigs kunt zeggen voordat we weten welke partij de presidentsverkiezingen dit jaar wint. Stel dat Rubio, Cruz of Trump president wordt, dan gaat de president 4 jaar later voor een tweede termijn.
Hij is te extreem, zelfs voor Republikeinse begrippen. Uiteindelijk moet je op zoek naar de kiezer in het centrum en ik denk dat Hillary dat veel beter kan dan Trump, zeker na al zijn uitspraken.quote:
Ja, dat zal best wel idd. Alhoewel ik wel benieuwd ben hoe sommige conservatieven in mijn TL gaan stemmen als het Trump wordt hoor. Echte doordesemde conservatief moet niets hebben van Trump.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben bang dat Trump met zijn campagne al teveel bruggen heeft verbrand. Veel mensen zullen Hillary misschien niet leuk vinden, maar dan nog liever Hillary dan Trump.
Dit. Zag eerder bij msnbc een republikeinse mevrouw voorbij komen die aangaf liever op Hillary of Bernie te stemmen dan op Trump vanwege z'n uitspraken en dergelijke.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben bang dat Trump met zijn campagne al teveel bruggen heeft verbrand. Veel mensen zullen Hillary misschien niet leuk vinden, maar dan nog liever Hillary dan Trump.
Zou jij nou ook Trump stemmen als Amerikaan, Elf? Aangezien je ze mooi in die Zijlstra-set up trapt.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het niet of we hem over 4 jaar nog terugzien.... Dit is ongetwijfeld een ontluisterende ervaring voor hem geweest.
Sowieso denk ik niet dat je iets zinnigs kunt zeggen voordat we weten welke partij de presidentsverkiezingen dit jaar wint. Stel dat Rubio, Cruz of Trump president wordt, dan gaat de president 4 jaar later voor een tweede termijn.
Ja, tegenwoordig wordt alles in de vroege uurtjes een beetje bijgewerkt.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:02 schreef LelijKnap het volgende:
Pardon? Ik kan weer posten op 't Fok!forum??
Maar wat houd dat in? Ik was een jaar geleden met een permaban getroffen. Foutje?quote:Op zondag 21 februari 2016 04:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig wordt alles in de vroege uurtjes een beetje bijgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |