Het grootste deel van de Latino's is echter geen republikein.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:34 schreef DUTCHKO het volgende:
Trump krijgt juist opvallend veel latino stemmen.
Ja en?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:37 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het grootste deel van de Latino's is echter geen republikein.
Als hij net zo oud wordt als zijn vader, kan hij in 2028 ook nog wel meedoen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:37 schreef Ryan3 het volgende:
Jeb has left the building. Sneu wel, want hij was toch het slimste zoontje van Bush sr.
Komt over 4 jaar terug. Is hij ook al weer 66..
Republikeinse latino's zijn niet representatief voor de gemiddelde latino. Ben Carson is ook geen gemiddelde Afro-Amerikaan.quote:
Jeb had het gewoon niet. Een lulletje lampenkatoen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:37 schreef Ryan3 het volgende:
Jeb has left the building. Sneu wel, want hij was toch het slimste zoontje van Bush sr.
Ik weet het niet of we hem over 4 jaar nog terugzien.... Dit is ongetwijfeld een ontluisterende ervaring voor hem geweest.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:37 schreef Ryan3 het volgende:
Maakt niet uit.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Republikeinse latino's zijn niet representatief voor de gemiddelde latino. Ben Carson is ook geen gemiddelde Afro-Amerikaan.
Toch vind ik persoonlijk het allemaal te oud eigenlijk. Ik bedoel ik zou als Amerikaan Democraat zijn en op Bernie stemmen, maar die is net zo oud bijna als mijn schoonvader, die an sich nog wel heel erg bij de tijd is natuurlijk en ook gestudeerd (rechten), maar ergens toch ook weer van een andere generatie.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als hij net zo oud wordt als zijn vader, kan hij in 2028 ook nog wel meedoen.
Clinton kan zich geen makkelijkere kandidaat dan Trump voorstellen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:44 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Trump gaat de Republikeinen leiden en dan is het game on en je zult nog verbaasd staan hoeveel latino's er op hem gaan stemmen.
Zoals ik al verklaarde: als Trump/Rubio de kar gaan trekken word het heel moeilijk voor de Clinton Democrats.
Oh. En waarom zou dat zo zijn?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Clinton kan zich geen makkelijkere kandidaat dan Trump voorstellen.
Ja, ik denk wel dat-ie terugkomt over 4 jaar toch, Jeb was echt het slimste Bush jongetje dus er zit echt wel "eer" in hem, om dat toch nog te proberen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het niet of we hem over 4 jaar nog terugzien.... Dit is ongetwijfeld een ontluisterende ervaring voor hem geweest.
Sowieso denk ik niet dat je iets zinnigs kunt zeggen voordat we weten welke partij de presidentsverkiezingen dit jaar wint. Stel dat Rubio, Cruz of Trump president wordt, dan gaat de president 4 jaar later voor een tweede termijn.
Hij is te extreem, zelfs voor Republikeinse begrippen. Uiteindelijk moet je op zoek naar de kiezer in het centrum en ik denk dat Hillary dat veel beter kan dan Trump, zeker na al zijn uitspraken.quote:
Ja, dat zal best wel idd. Alhoewel ik wel benieuwd ben hoe sommige conservatieven in mijn TL gaan stemmen als het Trump wordt hoor. Echte doordesemde conservatief moet niets hebben van Trump.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben bang dat Trump met zijn campagne al teveel bruggen heeft verbrand. Veel mensen zullen Hillary misschien niet leuk vinden, maar dan nog liever Hillary dan Trump.
Dit. Zag eerder bij msnbc een republikeinse mevrouw voorbij komen die aangaf liever op Hillary of Bernie te stemmen dan op Trump vanwege z'n uitspraken en dergelijke.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben bang dat Trump met zijn campagne al teveel bruggen heeft verbrand. Veel mensen zullen Hillary misschien niet leuk vinden, maar dan nog liever Hillary dan Trump.
Zou jij nou ook Trump stemmen als Amerikaan, Elf? Aangezien je ze mooi in die Zijlstra-set up trapt.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het niet of we hem over 4 jaar nog terugzien.... Dit is ongetwijfeld een ontluisterende ervaring voor hem geweest.
Sowieso denk ik niet dat je iets zinnigs kunt zeggen voordat we weten welke partij de presidentsverkiezingen dit jaar wint. Stel dat Rubio, Cruz of Trump president wordt, dan gaat de president 4 jaar later voor een tweede termijn.
Ja, tegenwoordig wordt alles in de vroege uurtjes een beetje bijgewerkt.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:02 schreef LelijKnap het volgende:
Pardon? Ik kan weer posten op 't Fok!forum??
Maar wat houd dat in? Ik was een jaar geleden met een permaban getroffen. Foutje?quote:Op zondag 21 februari 2016 04:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig wordt alles in de vroege uurtjes een beetje bijgewerkt.
Alle perms zijn in het nieuwe jaar opgeheven.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar wat houd dat in? Ik was een jaar geleden met een permaban getroffen. Foutje?
Weet ik veel wat ze doen, beetje onderhoud, of niet, weet het ook niet, gebeurt wel op meerdere sites.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar wat houd dat in? Ik was een jaar geleden met een permaban getroffen. Foutje?
Ja, permbans ook? Algehele gratie?quote:Op zondag 21 februari 2016 04:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle perms zijn in het nieuwe jaar opgeheven.
Ik vind dat deze discussie hier eigenlijk niet hoort, maar ik zal kort antwoord geven.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:03 schreef Ryan3 het volgende:
Zou jij nou ook Trump stemmen als Amerikaan, Elf? Aangezien je ze mooi in die Zijlstra-set up trapt.
Wat moet-ie dan doen?quote:Op zondag 21 februari 2016 04:07 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie nog twijfelt aan de intenties van Kasich: Bush is nog niet uit de strijd of deze mails gaan al de deur uit:
[ afbeelding ]
Ik denk dan wel op de datum vd perma. Afgelopen 1,5 maand moest ik nog uitloggen op het forum om topics te kunnen lezen.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle perms zijn in het nieuwe jaar opgeheven.
Beetje te vergelijken valt het wel. Zijlstra doet even een bezwering uit de kast halen dat we niet zogenaamd tolerant tegen intolerantie moeten zijn en meteen zit je in het mandje van de VVD, toch?quote:Op zondag 21 februari 2016 04:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat deze discussie hier eigenlijk niet hoort, maar ik zal kort antwoord geven.
Nee, net zo min als dat ik in Nederland op Wilders zou stemmen. Europa wordt overspoeld door migranten uit moslimlanden, zonder dat we grip op de zaak hebben. Die problematiek kent de VS niet. Daarom is iedere vergelijking verder zinloos.
Het ging mij meer om de snelheid en gretigheid van het Kasich-team...quote:Op zondag 21 februari 2016 04:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat moet-ie dan doen?
Maar goed, Elf, zou jij op een Trump stemmen als Amerikaan?
Misschien kun je dit gesprek ergens anders voeren? Het heeft namelijk niks te maken met het onderwerp van dit topic. Bedankt.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik denk dan wel op de datum vd perma. Afgelopen 1,5 maand moest ik nog uitloggen op het forum om topics te kunnen lezen.
Dan snap ik niet waarom je VVD gaat stemmen omdat die lutser van een Zijlstra toevallig paar dingen zegt die je 15 jaar geleden al van iedereen had kunnen horen, 15 jaar gelden toen El Moumni in het nieuws was. De tering jong.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de snelheid en gretigheid van het Kasich-team...
Ik denk dat ik als Amerikaan sowieso Democratisch zou stemmen, omdat ik fel tegen het conservatisme van de Republikeinen ben. Ook zijn er in de VS heel andere prioriteiten qua belangrijke onderwerpen. Hier in Nederland / Europa is dat nu zonder meer de asielinstroom. In de VS gaat het om andere zaken.
Ik vind Trump veel beter te vergelijken met Wilders. Roeptoetert populistische dingen, maar bereikt niks. Ik stem in Nederland geen PVV en ben dat ook niet van plan.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje te vergelijken valt het wel. Zijlstra doet even een bezwering uit de kast halen dat we niet zogenaamd tolerant tegen intolerantie moeten zijn en meteen zit je in het mandje van de VVD, toch?
Dus stel je bent een Amerikaan en de rep-kandidaat wordt Trump, dan ga je toch ook voor Trump omdat-ie gelijkwaardige kretelogie de ether in werpt? Toch?
Bernie zegt dat soort dingen niet direct hè, dat weet je ook wel.
Zijlstra is een douchebag, ook een Mann ohne Eigenschaften net als Rutte, die wil alleen vliegen afvangen die naar de PVV gaan, je moet gaan voor links én seculier en dat moet dan maar iets nieuws worden. Een nieuwe stroming.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Trump veel beter te vergelijken met Wilders. Roeptoetert populistische dingen, maar bereikt niks. Ik stem in Nederland geen PVV en ben dat ook niet van plan.
En ik zit ook niet "meteen" in het mandje van de VVD. Het is geleidelijk gegaan. Het is een gevolg van de vaststelling dat PvdA en D66 zwaar tekortschieten op bepaalde onderwerpen en dat ze standpunten verkondigen die haaks staan op zowel mijn mening als mijn belangen. En sorry, Halbe Zijlstra hoor ik precies datgene zeggen (herhaaldelijk) wat ik ook vind. Dan doe je bij mij als politicus dus goede zaken.
En ja, we moeten afwachten wat ervan terechtkomt; dat is altijd zo bij politici. Maar ik stem liever op een politicus die zegt wat ik vind en die de problemen duidelijk benoemt dan dat ik stem op politici die het probleem weigeren te benoemen of standpunten verkondigen die haaks staan op mijn mening. Want daar ga ik sowieso niks aan hebben.
Hopelijk is het duidelijk zo en kunnen we het topic nu weer vervolgen met de nadruk op de verkiezingen in de VS, niet op mijn stemgedrag in Nederland.
Trump is juist NIET extreem.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:47 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Hij is te extreem, zelfs voor Republikeinse begrippen. Uiteindelijk moet je op zoek naar de kiezer in het centrum en ik denk dat Hillary dat veel beter kan dan Trump, zeker na al zijn uitspraken.
Excuus.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je dit gesprek ergens anders voeren? Het heeft namelijk niks te maken met het onderwerp van dit topic. Bedankt.
Geen punt hoor, maar het was gewoon nogal off-topic.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Excuus.
(Overigens zou je wel blij moeten zijn met mijn wederopstand.)
Bron: http://blog.4president.or(...)arolina-primary.htmlquote:Dr. Ben Carson’s Statement on South Carolina Primary
Greenville, South Carolina - February 20, 2016 - With only three states casting votes for the Republican presidential nomination, Dr. Ben Carson stands as one of only five candidates remaining of the original 17, and received as many delegates in South Carolina as all other candidates but the winner. Dr. Carson is humbled by the support and donations from hundreds of thousands across the country who look to him as their voice for change in a system that has left “We the People” behind. His consistent message of faith, integrity and common sense solutions has resonated with the people; he continues to be viewed more favorably than any other candidate and routinely polls as the most honest and sincere person in the race. And a poll out today confirmed he would beat Hillary Clinton in a head-to-head race.
“Thank you to my many supporters and volunteers in South Carolina and around the country,” said Dr. Carson. “While professional politicians have long written off our efforts to return the government to the people, we remain undaunted. We’ve barely finished the first inning, and there’s a lot of game left. I look forward to carrying on to the Nevada caucuses, sharing my message to “Heal, Inspire, and Revive” this great nation. As more Americans have their say, they will see the true strength of our movement.”
Zo fout is dat toch niet? Bush is niet dood.. hij heeft de handdoek in de ring gegooid.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:07 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie nog twijfelt aan de intenties van Kasich: Bush is nog niet uit de strijd of deze mails gaan al de deur uit:
[ afbeelding ]
Nou ja.... je had ook even tot morgen of tot maandag kunnen wachten...quote:Op zondag 21 februari 2016 05:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zo fout is dat toch niet? Bush is niet dood.. hij heeft de handdoek in de ring gegooid.
Tijd is geld, zeker in een presidentiele race,, en ik vind het niet op 't onethische vlak liggen.quote:Op zondag 21 februari 2016 05:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja.... je had ook even tot morgen of tot maandag kunnen wachten...
Haha, 50 state strategy van Kasich... Tuurlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:07 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |