SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet mijn probleem dat je met abo en lapo meer dan 9 seconden nodig hebtquote:Op zondag 21 februari 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
ik wilde godverdomme een KLB ANTIFA SC
je kunt ook eens een keer een ander iets gunnenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn probleem dat je met abo en lapo meer dan 9 seconden nodig hebt
JA. Ik dus niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
ik wilde godverdomme een KLB ANTIFA SC
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt ook eens een keer een ander iets gunnen
boeler
quote:
jouw mening doet er niet toe ex-blauwequote:
Kom vechten dan, vieze Antifa-supporter (stenen laat je maar thuisquote:Op zondag 21 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
jouw mening doet er niet toe ex-blauwe
boeler gebruiken als scheldwoord.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt ook eens een keer een ander iets gunnen
boeler
Oi Polloi heeft niets met Antifa te maken, gewoon een fijne Skinhead bandquote:
jonge ik kraak je huisquote:Op zondag 21 februari 2016 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom vechten dan, vieze Antifa-supporter (stenen laat je maar thuis)
Het zit ook zo dicht bij elkaar.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je loopt het ding op slot te gooien
Oi Polloi is een antifabandquote:Op zondag 21 februari 2016 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oi Polloi heeft niets met Antifa te maken, gewoon een fijne Skinhead band
"Antifacist", maar dan van die agressieve mongolen met stenen en stokken enzo.quote:
quote:
Komt hork samen met lompe vrouw thuis, ligt er een Dead met jarretels op je bed 'Hee, hallo!'.quote:
ja sorry maar weet ook niet was een antifacist of facist isquote:Op zondag 21 februari 2016 00:16 schreef LompeHork het volgende:
"Antifacist", maar dan van die agressieve mongolen met stenen en stokken enzo.
hahaha gvdquote:Op zondag 21 februari 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt hork samen met lompe vrouw thuis, ligt er een Dead met jarretels op je bed 'Hee, hallo!'.
goed dat ik je hier tref herinner me nu opeens dat ik morgen nog moet beginnen aan BWE.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn probleem dat je met abo en lapo meer dan 9 seconden nodig hebt
hebben ze op t vmbo niet iets als maatschappijleer ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry maar weet ook niet was een antifacist of facist is
weet wel wat een mongool is omdat ik dat zelf waarschijnlijk ben
dat moet inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2016 00:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
goed dat ik je hier tref herinner me nu opeens dat ik morgen nog moet beginnen aan BWE.
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt hork samen met lompe vrouw thuis, ligt er een Dead met jarretels op je bed 'Hee, hallo!'.
Het zijn zeg maar mongolen, maar dan niet jij.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry maar weet ook niet was een antifacist of facist is
weet wel wat een mongool is omdat ik dat zelf waarschijnlijk ben
gelijk de vmbo kaart trekken he godverdommequote:Op zondag 21 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
hebben ze op t vmbo niet iets als maatschappijleer ofzo?
Zelfde als het NVU-volk, al die mensen kunnen niet rationeel denken.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
maar een groot deel van het antifavolk bestaat idd uit mongolen
de een wellicht iets rationeler dan de anderquote:Op zondag 21 februari 2016 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zelfde als het NVU-volk, al die mensen kunnen niet rationeel denken.
de slechte variant van mongolen dusquote:Op zondag 21 februari 2016 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Het zijn zeg maar mongolen, maar dan niet jij.
Je weet de spanning er wel in te houden.quote:
was srs vraag :$quote:Op zondag 21 februari 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelijk de vmbo kaart trekken he godverdomme
en ik heb maatschappijleer gehad maar dat ging ook vaak over politiek dus dan weet je al hoe vaak ik heb opgelet
Inderdaad, de NVU heeft nog een soort van partij-overzicht, de ander is Antifaquote:Op zondag 21 februari 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
de een wellicht iets rationeler dan de ander
Ligt aan de overheid. Dat volk zou je gemakkelijk in een ronde kamer kunnen zetten en ze de opdracht geven 'vind een hoek daarna pleuren we alle buitenlanders eruit'. Dan ben je rustig een jaar of 10 verder voordat er misschien eentje vraagtekens gaat zetten.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zelfde als het NVU-volk, al die mensen kunnen niet rationeel denken.
geen drol aanquote:Op zondag 21 februari 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
was srs vraag :$
hmvond het juist het leukste vak. maatschappijwetenschappen nog beter
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE ASIELZOEKERSquote:Op zondag 21 februari 2016 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt aan de overheid. Dat volk zou je gemakkelijk in een ronde kamer kunnen zetten en ze de opdracht geven 'vind een hoek daarna pleuren we alle buitenlanders eruit'. Dan ben je rustig een jaar of 10 verder voordat er misschien eentje vraagtekens gaat zetten.
Het leven kan soms simpel zijn.
Frank, ik snap van de ene kant wel dat je je er niet mee wil bemoeien, maar volgens mij is dit strafbaar? En kan dit FOK! behoorlijk in de problemen brengen?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:19 schreef die ene nazi die ik hier niet wil hebben het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. revisionisten als de Joodse David Cole en David Irving beweren dat deze slachtoffers gevallen zijn doordat aan het einde van WW II de volledige infrastructuur van Duitsland kapot gebombardeerd was. Zo ook de lijnen naar de kampen en konden hierdoor niet bevoorraad worden met voedsel en medicijnen. In de kampen had men te maken met de oorlogsziekte typhus, wat veel slachtoffers veroorzaakte.
[ afbeelding ]
Tevens is er niet 1 document gevonden wat de Holocaust zou aantonen of een bericht hierover onderschept.
Indien dat inderdaad het geval zou zijn, dan zou het aantonen dat er dus geen sprake is geweest van een doelbewuste en stelselmatige vernietiging.
ALLE DOCHTERS BINNENHOUDEN NEDERLAND IS NEDERLAND NIET MEER!!!11111quote:Op zondag 21 februari 2016 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE ASIELZOEKERS![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:31 schreef Amarantha het volgende:
Foto heeft al op FOK! gestaan dus maakt me niet zoveel uit enz.
NIET 600 IN EEN AZC, ALLEMAAL WEG ERMEE!!!1!!!1!~~~quote:Op zondag 21 februari 2016 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ALLE DOCHTERS BINNENHOUDEN NEDERLAND IS NEDERLAND NIET MEER!!!11111
amagodinquote:
joh, het eerste wat ik deed toen ik dinsdag wakker werd was Netflix aanzetten met een bakje cornflakes erbijquote:
De huishoudbeurs is bij deze gewaarschuwd. Zet er ook even een bounty onder als je wil, rem.quote:
Wel goede reclamequote:Op zondag 21 februari 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De huishoudbeurs is bij deze gewaarschuwd. Zet er ook even een bounty onder als je wil, rem.
Zo'n 2 uurtjesquote:Op zondag 21 februari 2016 00:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe lang ben je met zo'n paintportret bezig eigenlijk?
Oh oke en wat vond je ervan? Playuh is wel echt een bazenpersonage of niet dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
joh, het eerste wat ik deed toen ik dinsdag wakker werd was Netflix aanzetten met een bakje cornflakes erbij
Ach het is gewoon hobby, ik vind het leuk om te doen, een ander vindt het leuk om te krijgenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh jeez rly nvm dan ik wil me geen plantageeigenaar voelen.
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:29 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen mag mij ook foto's sturen, een fapje van Ome Hork duurt gemiddeld 2 minuutjes, KIJK NAAR HET RENDEMENT.
Mijn foto's krijg je niet, ik kom persoonlijk bij je langsquote:Op zondag 21 februari 2016 00:29 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen mag mij ook foto's sturen, een fapje van Ome Hork duurt gemiddeld 2 minuutjes, KIJK NAAR HET RENDEMENT.
jaquote:Op zondag 21 februari 2016 00:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh oke en wat vond je ervan? Playuh is wel echt een bazenpersonage of niet dan?
Oh in dat gevalquote:Op zondag 21 februari 2016 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach het is gewoon hobby, ik vind het leuk om te doen, een ander vindt het leuk om te krijgen
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn foto's krijg je niet, ik kom persoonlijk bij je langs
Daar ga ik mijn best voor doen. Ik neem er eentje met een roze panty en zwarte steunkousen.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:29 schreef LompeHork het volgende:
Die eerste aflevering met die Lester was nog met de echte Trevorquote:Op zondag 21 februari 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja
weet niet of je GTA V hebt gespeeld maar hij doet me echt veel denken aan Lester. ook zelfde stem en alles
en ook die vent met z'n aandelen vond ik tof
weet ik, herkende Trevor gelijk. kreeg echt een harde plasserquote:Op zondag 21 februari 2016 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die eerste aflevering met die Lester was nog met de echte Trevor
Nee soz heb GTA V niet gespeeldquote:Op zondag 21 februari 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja
weet niet of je GTA V hebt gespeeld maar hij doet me echt veel denken aan Lester. ook zelfde stem en alles
en ook die vent met z'n aandelen vond ik tof
Gewoon een foto ergens uploaden, ik gebruik imgur.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh in dat gevalhoe kan ik foto sturen via dm gewoon link van uploadsite?
ik heb Breaking Bad 500 keer gezien, natuurlijk herkende ik hemquote:Op zondag 21 februari 2016 00:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nee soz heb GTA V niet gespeeld.
Herken je die vent met zn aandelen niet ergens van?
quote:
als ik mijn reet DM'de zou je dan ook ieder konthaartje painten?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een foto ergens uploaden, ik gebruik imgur.
en dan via DM.
Zal paint noch foto lekken als je het niet wil
Heb zo het vermoeden dat je niet bedoeld wat ik dacht dat je bedoeld met 'dp met deadprez en mij'.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:32 schreef LompeHork het volgende:
Tevens even muziekje draaien voor DP.
VUL NU DE CODE "DP" IN, IN DE FOK!WEBSHOP VOOR 50% KORTING OP EEN DP MET DEADPREZ EN MIJ.
wel een goede look-a-likequote:Op zondag 21 februari 2016 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ik, herkende Trevor gelijk. kreeg echt een harde plasser
en dacht echt srs dat die andere Lester was maar blijkbaar niet
Ik zou elk konthaartje en aambeitje aandacht gevenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik mijn reet DM'de zou je dan ook ieder konthaartje painten?
Hehe baas. En doet die tequila je ergens aan denken?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb Breaking Bad 500 keer gezien, natuurlijk herkende ik hem
met z'n auto die boem ging toch
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:32 schreef LompeHork het volgende:
VUL NU DE CODE "DP" IN, IN DE FOK!WEBSHOP VOOR 50% KORTING OP EEN DP MET DEADPREZ EN MIJ.
Ik zie Dead eerlijk gezegd zo staan. Alleen dan niet op een paard, maar op een tiental kratjes bier.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:32 schreef LompeHork het volgende:
Een mens mag hopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb zo het vermoeden dat je niet bedoeld wat ik dacht dat je bedoeld met 'dp met deadprez en mij'.
wat een servicequote:Op zondag 21 februari 2016 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou elk konthaartje en aambeitje aandacht geven
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik zie Dead eerlijk gezegd zo staan. Alleen dan niet op een paard, maar op een tiental kratjes bier.
[ afbeelding ]
ik herken wel karakters maar geen drankjes helaasquote:Op zondag 21 februari 2016 00:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe baas. En doet die tequila je ergens aan denken?
Kwaliteit staat hoog in het vaandelquote:
Die tequila die Jimbo en Kim bestelde was dezelfde tequila die Gus gaf aan Don Eladio.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik herken wel karakters maar geen drankjes helaas
Die kurk jaquote:Op zondag 21 februari 2016 00:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die tequila die Jimbo en Kim bestelde was dezelfde tequila die Gus gaf aan Don Eladio.
ze doen het wel goed met de easter eggsquote:Op zondag 21 februari 2016 00:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die tequila die Jimbo en Kim bestelde was dezelfde tequila die Gus gaf aan Don Eladio.
Je kan het altijd proberen, het is een beter excuus dan ene mcnultyquote:Op zondag 21 februari 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou ik met mijn paintskills ook selfies van geile FOK!sters in mijn DM box kunnen krijgen?
Omdat uit z'n eigen reet nog een stuk zwarte dildo steekt. Je moet ergens uit kunnen schijten.quote:
Oke top, ben nu aan het werk dus zal morgen even DM versturen, paint mag van mij gewoon in de SC gezet worden hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een foto ergens uploaden, ik gebruik imgur.
en dan via DM.
Zal paint noch foto lekken als je het niet wil
wat doe jij voor werk dat je op dit tijdstip aan het werk bent en ondertussen kunt FOK!kenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oke top, ben nu aan het werk dus zal morgen even DM versturen, paint mag van mij gewoon in de SC gezet worden hoor.
Christus te paardquote:Op zondag 21 februari 2016 00:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat uit z'n eigen reet nog een stuk zwarte dildo steekt. Je moet ergens uit kunnen schijten.
Aight, thanks voor de toestemming.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oke top, ben nu aan het werk dus zal morgen even DM versturen, paint mag van mij gewoon in de SC gezet worden hoor.
Je deelt die info toch niet met de NSA he, rem?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aight, thanks voor de toestemming.
Ik vind het altijd wel zo netjes om het eerst te vragen, sommigen willen echt anoniem blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |