De huishoudbeurs is bij deze gewaarschuwd. Zet er ook even een bounty onder als je wil, rem.quote:
Wel goede reclamequote:Op zondag 21 februari 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De huishoudbeurs is bij deze gewaarschuwd. Zet er ook even een bounty onder als je wil, rem.
Zo'n 2 uurtjesquote:Op zondag 21 februari 2016 00:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe lang ben je met zo'n paintportret bezig eigenlijk?
Oh oke en wat vond je ervan? Playuh is wel echt een bazenpersonage of niet dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
joh, het eerste wat ik deed toen ik dinsdag wakker werd was Netflix aanzetten met een bakje cornflakes erbij
Ach het is gewoon hobby, ik vind het leuk om te doen, een ander vindt het leuk om te krijgenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh jeez rly nvm dan ik wil me geen plantageeigenaar voelen.
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:29 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen mag mij ook foto's sturen, een fapje van Ome Hork duurt gemiddeld 2 minuutjes, KIJK NAAR HET RENDEMENT.
Mijn foto's krijg je niet, ik kom persoonlijk bij je langsquote:Op zondag 21 februari 2016 00:29 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen mag mij ook foto's sturen, een fapje van Ome Hork duurt gemiddeld 2 minuutjes, KIJK NAAR HET RENDEMENT.
jaquote:Op zondag 21 februari 2016 00:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh oke en wat vond je ervan? Playuh is wel echt een bazenpersonage of niet dan?
Oh in dat gevalquote:Op zondag 21 februari 2016 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach het is gewoon hobby, ik vind het leuk om te doen, een ander vindt het leuk om te krijgen
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn foto's krijg je niet, ik kom persoonlijk bij je langs
Daar ga ik mijn best voor doen. Ik neem er eentje met een roze panty en zwarte steunkousen.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:29 schreef LompeHork het volgende:
Die eerste aflevering met die Lester was nog met de echte Trevorquote:Op zondag 21 februari 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja
weet niet of je GTA V hebt gespeeld maar hij doet me echt veel denken aan Lester. ook zelfde stem en alles
en ook die vent met z'n aandelen vond ik tof
weet ik, herkende Trevor gelijk. kreeg echt een harde plasserquote:Op zondag 21 februari 2016 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die eerste aflevering met die Lester was nog met de echte Trevor
Nee soz heb GTA V niet gespeeldquote:Op zondag 21 februari 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja
weet niet of je GTA V hebt gespeeld maar hij doet me echt veel denken aan Lester. ook zelfde stem en alles
en ook die vent met z'n aandelen vond ik tof
Gewoon een foto ergens uploaden, ik gebruik imgur.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh in dat gevalhoe kan ik foto sturen via dm gewoon link van uploadsite?
ik heb Breaking Bad 500 keer gezien, natuurlijk herkende ik hemquote:Op zondag 21 februari 2016 00:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nee soz heb GTA V niet gespeeld.
Herken je die vent met zn aandelen niet ergens van?
quote:
als ik mijn reet DM'de zou je dan ook ieder konthaartje painten?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een foto ergens uploaden, ik gebruik imgur.
en dan via DM.
Zal paint noch foto lekken als je het niet wil
Heb zo het vermoeden dat je niet bedoeld wat ik dacht dat je bedoeld met 'dp met deadprez en mij'.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:32 schreef LompeHork het volgende:
Tevens even muziekje draaien voor DP.
VUL NU DE CODE "DP" IN, IN DE FOK!WEBSHOP VOOR 50% KORTING OP EEN DP MET DEADPREZ EN MIJ.
wel een goede look-a-likequote:Op zondag 21 februari 2016 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ik, herkende Trevor gelijk. kreeg echt een harde plasser
en dacht echt srs dat die andere Lester was maar blijkbaar niet
Ik zou elk konthaartje en aambeitje aandacht gevenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik mijn reet DM'de zou je dan ook ieder konthaartje painten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |