SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet mijn probleem dat je met abo en lapo meer dan 9 seconden nodig hebtquote:Op zondag 21 februari 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
ik wilde godverdomme een KLB ANTIFA SC
je kunt ook eens een keer een ander iets gunnenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn probleem dat je met abo en lapo meer dan 9 seconden nodig hebt
JA. Ik dus niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
ik wilde godverdomme een KLB ANTIFA SC
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt ook eens een keer een ander iets gunnen
boeler
quote:
jouw mening doet er niet toe ex-blauwequote:
Kom vechten dan, vieze Antifa-supporter (stenen laat je maar thuisquote:Op zondag 21 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
jouw mening doet er niet toe ex-blauwe
boeler gebruiken als scheldwoord.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt ook eens een keer een ander iets gunnen
boeler
Oi Polloi heeft niets met Antifa te maken, gewoon een fijne Skinhead bandquote:
jonge ik kraak je huisquote:Op zondag 21 februari 2016 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom vechten dan, vieze Antifa-supporter (stenen laat je maar thuis)
Het zit ook zo dicht bij elkaar.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je loopt het ding op slot te gooien
Oi Polloi is een antifabandquote:Op zondag 21 februari 2016 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oi Polloi heeft niets met Antifa te maken, gewoon een fijne Skinhead band
"Antifacist", maar dan van die agressieve mongolen met stenen en stokken enzo.quote:
quote:
Komt hork samen met lompe vrouw thuis, ligt er een Dead met jarretels op je bed 'Hee, hallo!'.quote:
ja sorry maar weet ook niet was een antifacist of facist isquote:Op zondag 21 februari 2016 00:16 schreef LompeHork het volgende:
"Antifacist", maar dan van die agressieve mongolen met stenen en stokken enzo.
hahaha gvdquote:Op zondag 21 februari 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt hork samen met lompe vrouw thuis, ligt er een Dead met jarretels op je bed 'Hee, hallo!'.
goed dat ik je hier tref herinner me nu opeens dat ik morgen nog moet beginnen aan BWE.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn probleem dat je met abo en lapo meer dan 9 seconden nodig hebt
hebben ze op t vmbo niet iets als maatschappijleer ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry maar weet ook niet was een antifacist of facist is
weet wel wat een mongool is omdat ik dat zelf waarschijnlijk ben
dat moet inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2016 00:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
goed dat ik je hier tref herinner me nu opeens dat ik morgen nog moet beginnen aan BWE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |