💐quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:22 schreef Specularium het volgende:
Kutwibi, ik was een nieuwe aan het maken.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:57 schreef Specularium het volgende:
Dit topic heeft meer dames nodig.
Dat was gewoon sad, echt heel erg sad.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 08:30 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)keyboard_cover_.html
Braddie
Elfletterig ben ik nog niet op dumpert tegen gekomen.
quote:Op zondag 21 februari 2016 12:59 schreef anonymoussie het volgende:
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/qvw.d_sHlQdHXmcLh4exWw--/YXBwaWQ9eW5ld3NfbGVnbztxPTg1O3c9MzEw/http://media.zenfs.com/en(...)8ae32fd0b]afbeelding[/url] ]
Ik ben gezapt, kon daar niet naar kijken.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:59 schreef anonymoussie het volgende:
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/qvw.d_sHlQdHXmcLh4exWw--/YXBwaWQ9eW5ld3NfbGVnbztxPTg1O3c9MzEw/http://media.zenfs.com/en(...)8ae32fd0b]afbeelding[/url] ]
Op Dumpert wil ik ook niet staan.quote:Op zondag 21 februari 2016 08:30 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)keyboard_cover_.html
Braddie
Elfletterig ben ik nog niet op dumpert tegen gekomen.
Sambal moet je halen bij een surinamer, niet bij een doner verkoperquote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef d4v1d het volgende:
Net een döner op, had er sambal bij gevraagd. Die sambal was zo flauw dat Gorden er geeneens om zou lachen
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef d4v1d het volgende:
Net een döner op, had er sambal bij gevraagd. Die sambal was zo flauw dat Gorden er geeneens om zou lachen
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Sambal moet je halen bij een surinamer, niet bij een doner verkoper
Ik mis je punt een beetjequote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Specularium het volgende:
Midden op de dag zo'n ranzige rol gaan lopen vreten.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij missen zijn punt al meer dan 7 jaar, kun je nagaan....
[..]
Heb jij alle posts van Harry in een excel sheetje staanquote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij missen zijn punt al meer dan 7 jaar, kun je nagaan....
[..]
Nee. Ik zocht gewoon Harry's eerste post in NWS-SC en zag dat die meteen al in deel 1 stond.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb jij alle posts van Harry in een excel sheetje staan
Jij wist al heel lang dat dat mijn eerste post hier was.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik zocht gewoon Harry's eerste post in NWS-SC en zag dat die meteen al in deel 1 stond.
Dat zal best gelukt zijn na een uurtje op de glidex...quote:Op zondag 21 februari 2016 15:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben weer eens wezen sporten, na een fijne sportschoolvrije periode. Hopelijk zijn die paar kilo's die ik in de tussentijd was aangekomen er nu weer af
Ik wist dat je in deel 1 had gepost. Wat je post ook alweer was, wist ik niet meer. Maar de inhoud van die post paste prima.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wist al heel lang dat dat mijn eerste post hier was.
Met je zoeken.
Lekker optimistisch. Zelfs timmmmm neemt hier z'n petje voor af...quote:Op zondag 21 februari 2016 16:07 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij was dit mijn eerste post hier.
[..]
Ik hoop dat je 5 dagen op de pot zit.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:59 schreef d4v1d het volgende:
Even een turkse pizza Döner en een broodje Döner naar binnen gewerkt dus.
Net even op de weegschaal gestaan, 5 kg er af, echt fantastisch.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zal best gelukt zijn na een uurtje op de glidex...
Niet alleen zijn posts..quote:Op zondag 21 februari 2016 15:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb jij alle posts van Harry in een excel sheetje staan
In: NWS / [SC] Fylax is eindelijk volwassen.quote:
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
En je tweede post ging meteen al over een bepaalde moeder. De toon was snel gezet, zeg maar...
Uit datzelfde topic:quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik haal jou en deze user altijd door elkaar: Nattekat
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:43 schreef d4v1d het volgende:
Ik las jou naam vroeger als elftetterig
Alsin 11 tieten ofzo
Later in het jaarquote:
Ja zelfde jaar als mijn ouders trouwjaar.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomme. Jullie weten echt te veel van mij.
Nee. Wat een kutmaandquote:
Door wie?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee. Wat een kutmaandis in mijn rug geschoten.
Een fles shampooquote:
Dat is erg vervelend ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee. Wat een kutmaandis in mijn rug geschoten.
Na mijn knie en de griep, kan dit er ook wel bijquote:
Die ene van de Tuinen?quote:
Ja, ik bukte om die te pakken en ik voelde krak.quote:
Klopt. Geen pics helaas.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag trouwens dat je in mijn fobo hebt zitten loeren, Tem.
Broekie.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomme. Jullie weten echt te veel van mij.
Ouch. Hoe is het nu?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik bukte om die te pakken en ik voelde krak.
Foto met allemaal maskers en gare lappenkleding aan. Je ziet geen reet.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waardeloze fotoboeken zijn dat.
Die actiefoto in de sneeuwstorm heb ik anders laatst toegevoegd.quote:
Ja gaat wel, met de hulp van een warm pittenkussen. Alleen vannacht in bed was een hel.quote:
Ze noemen dat ook wel een helm en een skipak.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Foto met allemaal maskers en gare lappenkleding aan. Je ziet geen reet.
Volgende keer weer gewoon een stringetje enzo.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze noemen dat ook wel een helm en een skipak.
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende keer weer gewoon een stringetje enzo.
Massage kan ook helpen misschien?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja gaat wel, met de hulp van een warm pittenkussen. Alleen vannacht in bed was een hel.
Ja maar ik ken niemand die dat kan.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Massage kan ook helpen misschien?
Morgen even bij de masseuse langsgaan.quote:
Hopelijk is het dan over.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Morgen even bij de masseuse langsgaan.
Zo vergezocht is dat niet, er moet alleen nog een petje op.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je daar een Hitlergroet in ziet is er ergens wat mis in je kop.
Ik zag het ook niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo vergezocht is dat niet, er moet alleen nog een petje op.
Stopt er een NWS mod dan of zo?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:45 schreef Specularium het volgende:
MED / Moderator voor NWS gezocht
Op hoeveel A4'tjes zit Henk inmiddels?
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja specularium is nu te goed om te modden, met zijn FA tagje.
De combinatie mod/FA is niet zo praktisch, en kost te veel tijd.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Stopt er een NWS mod dan of zo?
Dat zei ik al. Maar dan met minder omwegen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
De combinatie mod/FA is niet zo praktisch, en kost te veel tijd.
Kan me voorstellen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie een linkerarm die recht gestrekt omhoog gaat.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je daar een Hitlergroet in ziet is er ergens wat mis in je kop.
Maar jij post toch niet zo vaak in NWS?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:12 schreef anonymoussie het volgende:
Hoewel ik ook weleens thuis werk is het toch te intensief om daarnaast moderator te zijn.
Misschien ooit, als ik de 70 haal en Fok nog bestaat.
Is dit een (weinig subtiele) oproep aan mij om te solliciteren?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:45 schreef Specularium het volgende:
MED / Moderator voor NWS gezocht
Op hoeveel A4'tjes zit Henk inmiddels?
Jammer dat je stopt op NWS.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:01 schreef Specularium het volgende:
Nee. Geen tijd.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij post toch niet zo vaak in NWS?
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja specularium is nu te goed om te modden, met zijn FA tagje.
Bij Waaghals komt die soep ook onderhand z'n reet uit natuurlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja echt hoor, de paprikasoep was weer mislukt ofzo.
Het was broccolisoep vandaagquote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja echt hoor, de paprikasoep was weer mislukt ofzo.
NWS / Moderator voor NWS gezochtquote:Op zondag 21 februari 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
A4-tjes?![]()
Een boek zul je bedoelen.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Stormloop-topic.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Moderator voor NWS gezocht
Doe even hier, kun je lachen.
Volgens mij is dat topic niet bedoeld voor discussie of wel? Ik herinner me de vorige oproep nog. Die leidde uiteindelijk tot de aanstelling van Harry. Mooie tijden waren dat.quote:
Dat kan al niet meer, want ik heb zojuist dat plaatje daar gepost.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over 2 weken heeft daar nog niemand gepost.
Harry gooit hem toch open?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat topic niet bedoeld voor discussie of wel? Ik herinner me de vorige oproep nog. Die leidde uiteindelijk tot de aanstelling van Harry. Mooie tijden waren dat.
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
A4-tjes?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leandra heeft het topic gemaakt. In 2013 zaten we al in deel 2 van het topic toen duidelijk werd dat de openlijke discussie toch niet zo werd gewaardeerd.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
A4-tjes?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Welk topic?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leandra heeft het topic gemaakt. In 2013 zaten we al in deel 2 van het topic toen duidelijk werd dat de openlijke discussie toch niet zo werd gewaardeerd.
Dat topic in 2013 waarbij we speculeerden over de NWS-mod. Althans: we deden alsof, want iedereen wist allang dat jij het zou worden. Volgens mij heb ik toen nog grapjes gemaakt over je Yvonne Award en zoiets gezegd als: de plicht roept.quote:
Ik zie helemaal geen linkje in deze post.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat topic in 2013 waarbij we speculeerden over de NWS-mod. Althans: we deden alsof, want iedereen wist allang dat jij het zou worden. Volgens mij heb ik toen nog grapjes gemaakt over je Yvonne Award en zoiets gezegd als: de plicht roept.
Kijk, ongezien voelde ik dat wel aan, maar Harry hè...quote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leandra heeft het topic gemaakt. In 2013 zaten we al in deel 2 van het topic toen duidelijk werd dat de openlijke discussie toch niet zo werd gewaardeerd.
Hier: NWS / Sollicitatieronde voor NWSquote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen linkje in deze post.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wens die opvolger alvast veel succes.
quote:
M'n ryan3 plaatje staat er nog in.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Deel 2 staat hier, trouwens: NWS / Sollicitatieronde voor NWS deel 2
Ryan3 is wel een user met een uitgesproken mening. Manifesteert zich in topics ook sturend, om discussies on-topic te houden; vandaag nog gemerkt.quote:
Fylax?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ryan3 is wel een user met een uitgesproken mening. Manifesteert zich in topics ook sturend, om discussies on-topic te houden; vandaag nog gemerkt.
Maar voor de amusementswaarde zit ik eigenlijk aan heel andere namen te denken, die ik hier wijselijk niet noem. Ik kan wel melden dat één naam met de letter g begint.
Nee, daar doelde ik niet op. Ik stel ook voor om hier niet over die betreffende user door te praten.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Die ene user die moest huilen omdat hij gepest werd door Fylax en zich nu Gutmensch noemt?
Nouhouuuuuquote:Op maandag 22 februari 2016 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, daar doelde ik niet op. Ik stel ook voor om hier niet over die betreffende user door te praten.
Wat is er loos? Wil je zo graag over Gutmensch praten dan?quote:
Oh las het helemaal verkeerd ...quote:
Ik doelde in elk geval niet op die betreffende user.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh las het helemaal verkeerd ...
Dacht je dat je ging onthullen welke user met een G je bedoelde![]()
Nevermind
Op zich is het voor mensen met crew-ambities wel goed om de Fylax-test in te voeren. Kun je niet normaal met Fylax omgaan, dan heb je niks in de crew te zoeken.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:24 schreef Fokker89 het volgende:
Remlof laat zich tenminste horen, jullie kijken allemaal weg als het om Fylax gaat, tot Fylax straks aan onze dochters zit.
Dat soort lui moet gewoon opgevangen worden in hun eigen regio, zoals het forum van de kindertelefoon. FOK! is vol.
Heehehehe.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doelde in elk geval niet op die betreffende user.
[..]
Op zich is het voor mensen met crew-ambities wel goed om de Fylax-test in te voeren. Kun je niet normaal met Fylax omgaan, dan heb je niks in de crew te zoeken.
Mag Trigger de notes van Fokker lezen?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef anonymoussie het volgende:
Als Trigger zich aanmeldt, juich ik dat toe.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:54 schreef Specularium het volgende:
ONZ / Pikante foto's Dionne Stax uitgelekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2016 18:17:48 ]
Wie is dat? Ik dacht dat het een tweede alias is van de persoon wiens alias 99.999 is.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Die ene user die moest huilen omdat hij gepest werd door Fylax en zich nu Gutmensch noemt?
Ja hoe heette die gozer ook alweer. Ben het alweer kwijt. Maar hij had een meltdown dankzij Fylax en daar hadden we allemaal enorm veel lol om.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik dacht dat het een tweede alias is van de persoon wiens alias 99.999 is.
Dat zal wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoe heette die gozer ook alweer. Ben het alweer kwijt. Maar hij had een meltdown dankzij Fylax en daar hadden we allemaal enorm veel lol om.
ik moest lachen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:54 schreef Specularium het volgende:
ONZ / Pikante foto's Dionne Stax uitgelekt
Sommige mensen dachten dat Bram een kloon van mij was. We hebben inderdaad wel wat dingen gemeen, maar ik zou geen tijd hebben om met twee accounts zulke lappen tekst te typen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:38 schreef Specularium het volgende:
Bram, de enige user die Eftelaar eruit splitsquote.
Elke week komen er fantastische nieuwe nummers uit, die niet of nauwelijks aandacht krijgen. En dit soort bagger voert de hitlijst aan. Het is diep droevig.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:58 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig en ik vinden dit een enorm aanstekelijk nummer.
Ik vind het wel leuk.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elke week komen er fantastische nieuwe nummers uit, die niet of nauwelijks aandacht krijgen. En dit soort bagger voert de hitlijst aan. Het is diep droevig.
Zoek anders eens de songtekst van "1, 2, 3" op, of beter gezegd: het gebrabbel dat voor songtekst moet doorgaan. Het is tenenkrommend slecht. Rijmelarij (eigenlijk zelfs nog minder dan dat, want het rijmt vaak niet eens) van een basisschoolniveau. En dat is dan beledigend. Voor basisschoolleerlingen.
Ik daag je uit om op deze site alle lyrics van zijn album WOP te lezen:quote:
Hoe denk jij over Opgezwolle?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik daag je uit om op deze site alle lyrics van zijn album WOP te lezen:
http://genius.com/Lil-kleine-mist-and-regen-lyrics
Echt.... het is gewoon zwakzinnig. De term ziekenhuisrijmpjes (nursery rhymes) is nog te veel eer voor dit gestuntel. Alle elf nummers gaan alleen maar over seks en over veel geld hebben. Ze staan barstensvol tegenstrijdigheden, slecht of totaal niet rijmende zinnen.
Waarom plaatsen we dit soort ongetalenteerde mensen toch zo op een voetstuk? Echt, ik snap het niet.
Sorry.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt.... het is gewoon zwakzinnig. De term ziekenhuisrijmpjes (nursery rhymes) is nog te veel eer voor dit gestuntel. Alle elf nummers gaan alleen maar over seks en over veel geld hebben. Ze staan barstensvol tegenstrijdigheden, slecht of totaal niet rijmende zinnen.
Waarom plaatsen we dit soort ongetalenteerde mensen toch zo op een voetstuk? Echt, ik snap het niet.
Je bent zo hard bezig met benadrukken hoe kut het wel niet is dat het lijkt alsof je in een ontkenningsfase zit.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik leg gewoon uit waarom ik het kut vind. Dat meen ik oprecht en ik verwijs naar een link waar je de "teksten" kunt lezen. Serieus, worstel jezelf eens door die bagger heen...quote:Op maandag 22 februari 2016 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent zo hard bezig met benadrukken hoe kut het wel niet is dat het lijkt alsof je in een ontkenningsfase zit.
Ja dat heb ik gedaan, daar heb ik spijt van en dat leg ik nu naast me neer. Daar heb ik geen honderden veel te lange posts voor nodig om dat duidelijk te makenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik leg gewoon uit waarom ik het kut vind. Dat meen ik oprecht en ik verwijs naar een link waar je de "teksten" kunt lezen. Serieus, worstel jezelf eens door die bagger heen...
Dat moet je aan mevrouw riazop vragen.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:23 schreef Mani89 het volgende:
En hoeveel kliks heeft Cultura precies?
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:23 schreef Mani89 het volgende:
En hoeveel kliks heeft Cultura precies?
Dat zie je in Suriname mooi samenkomen. Het Negerengels.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ironisch genoeg zit ik op Cultura te kijken naar een programma over dialect, waarbij het belang van taal wordt benadrukt. Het belang van jezelf goed kunnen uitdrukken. De manier waarop taal een verrijking is.
Lil' Kleine is exact het tegenovergestelde daarvan. Dat is iemand die nauwelijks met taal uit de voeten kan. Iemand die zichzelf niet adequaat kan uitdrukken, met onsamenhangend gewauwel als resultaat. Alsof je een primaat aan een spraakcomputer koppelt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
Ik denk dat ik wel een goeie NWS mod zou zijn, wat jullie?
Jazeker.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
Yasmin23 komt zo melden dat het haar is gelukt.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik daag jullie uit deze clip helemaal te kijken zonder je piemel aan te raken.
Onder of boven?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yasmin23 komt zo melden dat het haar is gelukt.
Er was ooit al een Fokje Modder, dus dan moet een Modje Fokker ook kunnen, vind ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
tnxquote:Op maandag 22 februari 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er was ooit al een Fokje Modder, dus dan moet een Modje Fokker ook kunnen, vind ik.
Mijn stem heb jequote:Op maandag 22 februari 2016 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
Met Vlaams accent ook nog, volgens specularium dan.quote:
Nog steeds?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met Vlaams accent ook nog, volgens specularium dan.
Jij weetquote:Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef YokiKater het volgende:
Ik zou Fokker gewoon eindbaasmod maken.
Vind ik ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef Fokker89 het volgende:
Nee, maar NWS lijkt me wel moeilijk. zou daar ook nooit voor solliciteren, lijkt me ook beter om zoiets op te vullen met iemand met mod-ervaring.
Hoeft niet, ik heb het ook moeten leren.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef Fokker89 het volgende:
Nee, maar NWS lijkt me wel moeilijk. zou daar ook nooit voor solliciteren, lijkt me ook beter om zoiets op te vullen met iemand met mod-ervaring.
Ja maar jij bent supergrover.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb het ook moeten leren.
Wat is er allemaal aan de hand jongen?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:38 schreef Fylax het volgende:
jongens ik heb het even niet meer
als het te erg wordt moet spec me maar even afkoelen
Ohjee, nu gaan we het krijgen hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:38 schreef Fylax het volgende:
jongens ik heb het even niet meer
als het te erg wordt moet spec me maar even afkoelen
erge ruzies met mn ex afgelopen dagen en net heeft ze echt de knoop doorgehakt en mij geblokkeerdquote:Op maandag 22 februari 2016 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand jongen?
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef Fokker89 het volgende:
Vervelend voor je. Time to move on...quote:Op maandag 22 februari 2016 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
erge ruzies met mn ex afgelopen dagen en net heeft ze echt de knoop doorgehakt en mij geblokkeerd
jammer dat t zo moest gaan
Aaaahhhh, dat is wel kut.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
erge ruzies met mn ex afgelopen dagen en net heeft ze echt de knoop doorgehakt en mij geblokkeerd
Zo kan het gaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jonge, dat zijn vrouwen, lekker even je kut voelen en verder gaan, het leven gaat gewoon door.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:46 schreef Fylax het volgende:
ja weet je ik word al 2.5 week heen en weer geschud door haar en elke keer zegt ze weer wat anders en ik heb gewoon zo'n zwak voor d'r dat ik dr niet kon en kan loslaten
en dan laat ze me opeens los en val ik van een berg af, het voelt eht klote.
en ja ja weet het er zijn meer vissen in de zee maar ik krijg nooit meer zo'n goede band, vertrouwen etc met iemand als met haar.. ik kan gewon niet zonder dr verdomme
Als ik het zo lees, is ze niet al te betrouwbaar. Dat klinkt niet als iemand met wie je een goede band wilt hebben. Wat Sjaak al zegt: het leven gaat door. Er komt echt wel weer iemand op je pad.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:46 schreef Fylax het volgende:
ja weet je ik word al 2.5 week heen en weer geschud door haar en elke keer zegt ze weer wat anders en ik heb gewoon zo'n zwak voor d'r dat ik dr niet kon en kan loslaten
en ja ja weet het er zijn meer vissen in de zee maar ik krijg nooit meer zo'n goede band, vertrouwen etc met iemand als met haar.. ik kan gewon niet zonder dr verdomme
Been there done thatquote:Op maandag 22 februari 2016 23:46 schreef Fylax het volgende:
Ervaringsdeskundige hier hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, is ze niet al te betrouwbaar. Dat klinkt niet als iemand met wie je een goede band wilt hebben. Wat Sjaak al zegt: het leven gaat door. Er komt echt wel weer iemand op je pad.
Nee. Dit is zeg maar het tegenovergestelde sociaal doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef SuperHartje het volgende:
Hallo.
Ik ben nieuw.
Is het de bedoeling dat we hier sociaal doen...
Defineer sociaal.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef SuperHartje het volgende:
Hallo.
Ik ben nieuw.
Ben je een beetje lekker? Hoe oud ben je?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef SuperHartje het volgende:
Hallo.
Ik ben nieuw.
Ik ga jou direct een hete dm sturen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef SuperHartje het volgende:
Hallo.
Ik ben nieuw.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben je een beetje lekker? Hoe oud ben je?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga jou direct een hete dm sturen.
Ik ben ruim 2 keer zo oud en ik heb dit al meerdere malen gezegd/gevoeld. Uiteindelijk kom je wel tot het besef dat het gewoon niet ging werken, dat het geen ware liefde was of "die ene".quote:en ja ja weet het er zijn meer vissen in de zee maar ik krijg nooit meer zo'n goede band, vertrouwen etc met iemand als met haar.. ik kan gewon niet zonder dr verdomme
Leuk voor hem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar onze Fylax kan wel een warm hart gebruiken op dit moment.
Interesse in ee jongen van 16?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef SuperHartje het volgende:
Hallo.
Ik ben nieuw.
Okay ..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:02 schreef YokiKater het volgende:
Maar even serieus Fylax. Vooral deze heh
[..]
Ik ben ruim 2 keer zo oud en ik heb dit al meerdere malen gezegd/gevoeld. Uiteindelijk kom je wel tot het besef dat het gewoon niet ging werken, dat het geen ware liefde was of "die ene".
Dat weet je nog niet als het net 5 minuten afgelopen is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben ruim 2 keer zo oud en ik heb dit al meerdere malen gezegd/gevoeld. Uiteindelijk kom je wel tot het besef dat het gewoon niet ging werken, dat het geen ware liefde was of "die ene".
Je kan ook niet weten of iemand de ware is na een paar weken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet als het net 5 minuten afgelopen is.
Jij bent nog een kleine joh...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aardig dit, ik heb een gebroken hart, kan wel wat liefde gebruiken.
Hoef je niet meteen over zijn geslachtsdeel te beginnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jij bent nog een kleine joh...
Komt vast ooit wel goed met je.
Nou en.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan ook niet weten of iemand de ware is na een paar weken.
Maar ik ben al een jaar met haar bezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan ook niet weten of iemand de ware is na een paar weken.
Misschien, als je een vrouw bent... en schizofreen...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van mij of zo?
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik ben al een jaar met haar bezig.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen over zijn geslachtsdeel te beginnen.
Sinds wanneer is eerlijk abnormaal........?quote:
Hoef je niet meteen te emogiffenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:09 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eerlijk abnormaal........?
Behalve in de 2e kamer dan.
Bedankt Hans. het ging alleen niet om die post.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is niet emo.gif. Dit is emo.gif:
Ja maa dat deed zij ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is niet emo.gif. Dit is emo.gif:
Doei.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:13 schreef SuperHartje het volgende:
O jee, mijn laptop is bijna leeg.
Doei!
We appen!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:13 schreef SuperHartje het volgende:
Doei!
Mooi zo, wegwezen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:13 schreef SuperHartje het volgende:
Doei!
Maar ben je nou lekker of nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:17 schreef SuperHartje het volgende:
Hij is een Harry.
En Harry is een bitch.
Ok, bedankt he.
Jij wordt van elke futiliteit agressief, dus daar trekken we ons niks meer van aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
Ik word altijd agressief als david in dit topic komt.
Post je dan agressieve pics??quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
DMquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Post je dan agressieve pics??
Ik merk nooit echt verschil.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:23 schreef SuperHartje het volgende:
Ik kan niet eens DM-en.
Moet min een week geregistreerd zijn.
Ja, ga nu maarquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:23 schreef SuperHartje het volgende:
Ik kan niet eens DM-en.
Moet min een week geregistreerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |