SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 07-08-2015 12:14:41 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Losse foto mag niet, screenshot van Insta (dus met alle tekstjes en knopjes) kan wel)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:34 schreef Fylax het volgende:
@LTVDK, mag dat wel? Iets met rechten enzo
Zat je microfoon weer ergens in vast?quote:
In de aars van fylaxs moeder.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat je microfoon weer ergens in vast?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Net zoals je...
Nee grapje zo ben ik niet
Goed gedaanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:42 schreef Fylax het volgende:
Hey fokker
het is opgelost
Caitlyn Jenner deelt eerste selfie
Ik las jou naam vroeger als elftetterigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik haal jou en deze user altijd door elkaar: Nattekat
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:47 schreef Fylax het volgende:
Hij doet het gewoon hoor. Ligt aan jou.
Nu wel ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:47 schreef Fylax het volgende:
Hij doet het gewoon hoor. Ligt aan jou.
Speciaal voor jou nog een keertje:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kap nu maar weer met die plaatjes anders kan ik straks geen rondje rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keertje:Haha, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hallo Specu, heb jou ook gemistquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Londen, is niet hier.
Boeit ook al niemand.
Ben je beetje in de war?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
Oh, het was ook een quote van Fylax.
Ik snap er niks meer van.
Was je in Londen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ook hallo Specu, heb jou ook gemist
Wat precies?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:58 schreef Fylax het volgende:
Mijn moeder brengt McDonald's voor me mee.![]()
![]()
vies dikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:58 schreef Fylax het volgende:
![]()
Zeker wel ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog nooit KFC gehad.
Zou dat wel moeten?
Ik ook niet, schijnt ook niet zo bijzonder te zijn als je weinig pigment hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
Zou dat wel moeten?
Schaam jequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
Zou dat wel moeten?
Ik ooit een keer in Engeland. Niet voor herhaling vatbaar. Maar nog wel te prefereren boven Burger King...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
Zou dat wel moeten?
Ik ga hier helemaal niets over zeggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:58 schreef Fylax het volgende:
![]()
Kroeshaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Wat mis ik allemaal als ik nog nooit bij KFC heb gegeten?
Weinig.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Wat mis ik allemaal als ik nog nooit bij KFC heb gegeten?
Hij doet tenminste nog moeite om nieuwe gifjes in dit topic te plaatsen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
36 edits voor een kutgifv.
Fylax.
Waarom zou je dat willen?quote:
Haatbaard de Haan, Harry Hommelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
Dat Harry slaat ook nog steeds nergens op he?
Ik doe het normaal nooit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een punt achter een smiley zetten is echt enorm Harry.
Harry is jouw koosnaampje. We kunnen ook besluiten om je voortaan Koos te noemen. Dat schept misschien minder verwarring.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
Dat Harry slaat ook nog steeds nergens op he?
Theo Theo wat raar...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:54 schreef Specularium het volgende:
Theo kan wel goed een TBS'er spelen.
Dat was 50.000 posts geledenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ano.
Je vriendin tekent manga las ik?
Ik moest wel even lachen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
Voel me een beetje vies nu ik zo'n matige henkgrap heb gemaakt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ano.
Je vriendin tekent manga las ik?
Manga & marvel in een match. Nice.quote:
Je haalt de letters, de letters door elkaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is al afgelopen Wibi, net als die relatie van je.
En? Welk cijfer geef je?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is al afgelopen Wibi, net als die relatie van je.
De grap is zó matig dat -ie mij volledig is ontgaan. Kun je uitleggen wat de grap was?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
Voel me een beetje vies nu ik zo'n matige henkgrap heb gemaakt.
Okay, duurt anderhalf uur. Makkelijk in te passen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
TBS had ik al gezien, gewoon een 8 vanwege Theo en het einde.
Nee joh. Voor de lol. Cijfer: 8quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Manga & marvel in een match. Nice.
Tekent ze gewoon voor de lol? En eh, heeft ze beschikking over een Windows-pc?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
TBS had ik al gezien, gewoon een 8 vanwege Theo en het einde.
TBS. Film. Nederland 3. Recensie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap er geen moer van.Waar gaat dit over?
Heb ik vaak met de auto-update.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
Dit is dus reuze kut jongens en het gebeurt vaker.
Gewoon posts die later verschijnen dan gepost.
Net als die Celine Dion post van moemoe.
Ik had dit vroeger nooit. Dit is iets van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik vaak met de auto-update.
Zie ik ineens iets gequote worden wat ik niet in het topic zie.
Geen salsaburger nemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:19 schreef Fylax het volgende:
Heb zojuist aan m'n ouders gevraagd of ze het volgende meebrengen:
- Chili Chicken
- 6 Kipnuggets
- 6 McKibbeling
- Klein frietje
- 10 Chicken McBites
Gelukkig bestudeer ik vaker nummers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
Dit is dus reuze kut jongens en het gebeurt vaker.
Gewoon posts die later verschijnen dan gepost.
Net als die Celine Dion post van moemoe.![]()
![]()
Geen McChicken nemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:19 schreef Fylax het volgende:
Heb zojuist aan m'n ouders gevraagd of ze het volgende meebrengen:
- Chili Chicken
- 6 Kipnuggets
- 6 McKibbeling
- Klein frietje
- 10 Chicken McBites
Wat versta jij onder bestuderen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gelukkig bestudeer ik vaker nummers.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder naar de McDonalds sturen.
Hij neemt een Chili Chicken, 6 Kipnuggets en 10 Chicken McBites.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij neemt een Chili Chicken, 6 Kipnuggets en 10 Chicken McBites.
Als daar ook nog een McChicken bijkomt, wordt -ie morgenochtend wakker met een snavel en vleugels.
[..]
Als daar ook nog een McChicken bijkomt, wordt -ie morgenochtend wakker met een snavel en vleugels.
Alles in me opnemen voor als ik het nummer zelf ga inzingen.quote:
Moemoe is zangeres.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alles in me opnemen voor als ik het nummer zelf ga inzingen.
Al is Celine wel echt te hoog gegrepen, maar ik houd ervan om mezelf te verbeteren.
Jij wilde zelf heel graag weer postenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest van jullie terugkomen, dus ik wil geen geklaag meer over mijn slechte grappen.
[..]
Maak toch niet uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geen prof, maar wie weet de toekomst brengt.
True true.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:41 schreef anonymoussie het volgende:
Maak toch niet uit.
Je hoeft geen prof te zijn om mooi te kunnen zingen.
Normale mensen heb je sowieso niks aan.quote:
Pioneer in de elektronische muziek, niet zo neerbuigend doen jij.quote:
Dat lijkt me erg sterk. Uit welk jaar komt dit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pioneer in de elektronische muziek, niet zo neerbuigend doen jij.
Dit is vrij 'nieuw' van hem, komt uit 1994, maar was begin jaren '80 al bezig, deze ken je misschien wel:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk. Uit welk jaar komt dit?
Wel eens gehoord ja. Maar die track uit 1994 is echt niet vernieuwend. Die sound werd een paar jaar eerder al door anderen gemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is vrij 'nieuw' van hem, komt uit 1994, maar was begin jaren '80 al bezig, deze ken je misschien wel:
Maar is vooral bekend geworden door hiphop, maar dat vindt jij natuurlijk ook weer kut.
Doelde ook meer op de artiest dan het nummerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel eens gehoord ja. Maar die track uit 1994 is echt niet vernieuwend. Die sound werd een paar jaar eerder al door anderen gemaakt.
Rare vraag dit ...quote:
Dan al helemaal niet dus.quote:
Deze moest ik opduikelen uit een stoffige kast.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft niet eens een cam
Maar jij bent nu dus met een minderjarig knulletje aan het cammen ...?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze moest ik opduikelen uit een stoffige kast.
Die is alweer weg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij bent nu dus met een minderjarig knulletje aan het cammen ...?
Ja dat zal allemaal best, ik ga maar eens kijken of er in dromenland nog wat valt te belevenquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal best, ik ga maar eens kijken of er in dromenland nog wat valt te beleven
Neuh, ander keertje misschienquote:
Kan je me de link even geven?quote:
Ander keertje maarquote:
Doe je dan zelf een choreografie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
True true.
Zo houd ik ook van dansen. Lekker oefenen in m'n eentje.
Ik ga nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:18 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je al je ochtendtraining gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:57 schreef Specularium het volgende:
Is het weer gezellig in je eentje, Wibi?
Zijn les nog niet geleerd na die bloedneus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:08 schreef YokiKater het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)r-en-stond-te-rukken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.geenstijl.nl/m(...)_rijschool.html#moreReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:22 schreef Fylax het volgende:
Specularium heeft het weeer druk in Feedback.
Fylax wordt nu madpanda.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat nou nee?![]()
Aanslagen op drie hotels in Mali
Wacht maar tot er weer een druk NWS-topic komt, dan heb jij je handen vol aan modereren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het lekker rustig hier.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wacht maar tot er weer een druk NWS-topic komt, dan heb jij je handen vol aan modereren.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:52 schreef Fylax het volgende:
Nee hoor, ik ben te druk om mad te worden.
Zo denkt Specu ook over jou in deze SC.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Fylax het volgende:
Paxlie is gewoon trots op mij dat ik een liveblog zit bij te houden, en is even sprakeloos.
''Die Fylax die begon als klein knulletje op de Weblog, is nu ook fantastisch bezig als nieuwsposter. Wat ben ik blij dat ik hem (na een tip van timmmmm) heb binnengehaald op de Weblog. Geweldige knul, die Fylax.''
- Paxlie
Weet ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo denkt Specu ook over jou in deze SC.
Dat is Elflettering, die wil ook stiekem aan zijn billetjes zitten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo denkt Specu ook over jou in deze SC.
Dit staat helemaal nergens, en anders is het lekken van achter de schermen, al lijkt het eerste mij logischerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Fylax het volgende:
Paxlie is gewoon trots op mij dat ik een liveblog zit bij te houden, en is even sprakeloos.
''Die Fylax die begon als klein knulletje op de Weblog, is nu ook fantastisch bezig als nieuwsposter. Wat ben ik blij dat ik hem (na een tip van timmmmm) heb binnengehaald op de Weblog. Geweldige knul, die Fylax.''
- Paxlie
Dit heeft Paxlie tegen mijn moeder gezegd tijdens een mini-meet bij mij thuis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit staat helemaal nergens, en anders is het lekken van achter de schermen, al lijkt het eerste mij logischer
Misschien maakte hij expres zo'n opvallende en matige spelfout zodat je geen grappen over zijn moeder ging maken?quote:
Ja ho. Nu ga je te verquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit heeft Paxlie tegen mijn moeder gezegd tijdens een mini-meet bij mij thuis.
Heb je daar nog een leuke Youtube van?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:06 schreef Fylax het volgende:
Ik zit nu lachend met mijn Surface op schoot.
Hihihihiihih
Nee, sorry. Wil je die graag?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je daar nog een leuke Youtube van?
Of een liveblog?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je daar nog een leuke Youtube van?
Sorry. Het sarcasme spat er vanaf.quote:
Nou, en bedankt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sorry. Het sarcasme spat er vanaf.
Niet zo verontwaardigd doen. Ik zie mezelf nog niet eens als een volwassenen.quote:
Wat.quote:
Dat je er oud uit ziet betekend niet dat je volwassen bent.quote:
lolquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat je er oud uit ziet betekend niet dat je volwassen bent.
Vind je mij er oud uit zien? Ahw wat liefquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat je er oud uit ziet betekend niet dat je volwassen bent.
Racist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |