Ik kom nooit bij benzinepompen om snoep te kopenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Die verkopen ze nog ij de benzinepompen toch?![]()
Maar dan die caramel smaak die lichtbruine....
ik stap wel eens uit om te kijken of er iets lekkers te koop isquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij benzinepompen om snoep te kopen
Heb ik nog in mijn schuur liggen.. En niet voor niets waarschijnlijk, niet zo handig als de reclame deed geloven.quote:
die kreeg ik altijd van mijn oma...quote:
Steeds dat hele ding uitrollen voor de schroefjes die je nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb ik nog in mijn schuur liggen.. En niet voor niets waarschijnlijk, niet zo handig als de reclame deed geloven.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit wat opgenomen toen de deurbel ging. Ik kwam na drie keer de voordeur te openen er achter dat het op het bandje stond
Die had ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal even wat bij lichten.
[ afbeelding ]
Dit hing boven je bed.
We zullen niet de enigen zijn....dat was destijds een 'hippe' kleur.quote:
Heerlijk! Deze zijn overigens nooit verdwenen, gewoon nog te vinden bij Kruidvat en tankstations. Ik koop ze nog regelmatig.quote:
iddquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die wringer stond in het buitenlucht zwembad, kon je natte zwemgoed wat droger in je badtas mee naar huis nemen..
is nog te koopquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wel populair... Heel goedkope chocolade
Die zijn leuk om omver te schoppen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dankje
Hier een mooi bijzettafeltje... In vele kleuren verkrijgbaar en zelfs stapelbaar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |