Wat ik zoek is een nummer dat zo'n zes jaar geleden uitkwam. Ik vond het nogal griezelig, het klinkt alsof er stemmen vanuit het dodenrijk klinken. Het lijkt een klein beetje op wat jij hier post. Maar ik kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
De laatste tijd maakt hij hele andere muziek, met een hele sterke maatschappelijke boodschap.
Bedankt voor de informatie, Priscilla.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
Rooie harses van de zonnebank. Die zal tijdens het hardlopen nog wel wat rooier worden, dus heb een mooi spierwit sportshirtje aangetrokken zodat het wat meer contrasteert.
Wel godverdomme koud om nu de regen in te gaan met zo'n shirtje ben ik bang maar ik heb niks anders bij me. Daar gaan we. Onderweg zal ik je helaas niet op de hoogte kunnen houden, na afloop weer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, Priscilla.
Waarom besteden we überhaupt aandacht aan dat stel marginalen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:34 schreef Gutmensch het volgende:
Pegida-voorman aangehouden bij demonstratie tegen azc Ede
Een demonstrante had de varkensmuts opgezet en werd door de politie gesommeerd de muts af te zetten. Dat deed ze, waarop de Pegida-voorman het mutsje overnam en er mee rond ging lopen. De politie hield hem daarop aan.
Laat ze ze liever oppakken voor belediging van de nationale driekleur door die te voeren bij hun demonstraties.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom besteden we überhaupt aandacht aan dat stel marginalen?
Daaraan kun je zien dat het ze niet louter om de azc's gaat, maar ook om het feit dat er moslims komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:34 schreef Gutmensch het volgende:
Pegida-voorman aangehouden bij demonstratie tegen azc Ede
Een demonstrante had de varkensmuts opgezet en werd door de politie gesommeerd de muts af te zetten. Dat deed ze, waarop de Pegida-voorman het mutsje overnam en er mee rond ging lopen. De politie hield hem daarop aan.
Duh.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Daaraan kun je zien dat het ze niet louter om de azc's gaat, maar ook om het feit dat er moslims komen.
Nou ja, die lui doen alsof ze die azc's te groot vinden, maar vaak speelt er meer en dat wordt niet altijd uitgesproken.quote:
Het zijn gewoon xenofoben pur sang.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, die lui doen alsof ze die azc's te groot vinden, maar vaak speelt er meer en dat wordt niet altijd uitgesproken.
Dat blijkt maar weer. En ik blijf verbaasd over de brutaliteit waarmee ze zich manifesteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het zijn gewoon xenofoben pur sang.
Hallo, welkom.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:43 schreef Toefjes het volgende:
Dit komt over als een veilige omgeving.
Klep dicht.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:43 schreef Toefjes het volgende:
Dit komt over als een veilige omgeving.
Jij begon dacht ik. Maar dat weet ik niet helemaal zeker meer. Het korte termijn geheugen is niet meer wat het ooit geweest is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is niet erg tolerant van je.
Maakt niet uit. Welkom!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij begon dacht ik. Maar dat weet ik niet helemaal zeker meer. Het korte termijn geheugen is niet meer wat het ooit geweest is.
Ik ben drie jaar geleden op vakantie geweest. Misschien van Schiphol?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jou ergens van. Even nadenken.
quote:
Zie je deze sc voor het eerst? Het is nu etenstijd en weekend, meestal is het drukker.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben drie jaar geleden op vakantie geweest. Misschien van Schiphol?
[..]Dank je, hoop bekende namen hier
Ja, ik leef het liefst in hele kleine hokjes, dus POL aanklikken was een grote stapquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je deze sc voor het eerst? Het is nu etenstijd en weekend, meestal is het drukker.
Wat vind jij ervan dat Cameron zijn zin heeft gekregen bij de EU? Ben je er gerust op dat er geen andere dwarsliggers gaan volgen? Ik vind dat men zo enthousiast is over het bereikte akkoord.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is niet erg tolerant van je.
Liever niet, maar als het echt ooit moet kan ik misschien wel een cursus volgen om het te wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:54 schreef Monolith het volgende:
Even voor de goede orde, je bent toch niet homofiel? We zitten al ruim over ons quotum hier.
Ach wat, als je NWS hebt getrotseerd en overleefd, ben je een doorgewinterde Fokker.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik leef het liefst in hele kleine hokjes, dus POL aanklikken was een grote stap
Ik geloof niet dat we teveel hebben toegegeven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Cameron zijn zin heeft gekregen bij de EU? Ben je er gerust op dat er geen andere dwarsliggers gaan volgen? Ik vind dat men zo enthousiast is over het bereikte akkoord.
Voorzover ik weet zijn er niet al te veel concessies gedaan, en heeft Hongarije of een eender land aan het kortste eind getrokken wat betreft kinderbijslag voor buitenlandse werknemers. Verder heb ik er niet zo'n goed zicht op. Nu maar afwachten of de Britten willen blijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we teveel hebben toegegeven.
En België heeft bedongen dat de genomen maatregelen onmiddellijk worden ingetrokken as de Britten alsnog uit de EU stappen, dat vind ik wel goed.
Het is uit den boze om zoiets over mezelf te zeggen natuurlijk. Fijn compliment wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon zo, of niet dan?
Dat zeg ik, ze zouden die gasten moeten oppakken voor belediging van de nationale vlag.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin om wie dan ook hiervoor op te pakken.
Huidkanker.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:13 schreef Heilwasser het volgende:
Niets mis met een kleurtje, zonnebanken is enkel doodsaai.
Ik heb wel eens de vraag gekregen of ik uit Finland kwam. Ik zou een noords uiterlijk hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:13 schreef Heilwasser het volgende:
Niets mis met een kleurtje, zonnebanken is enkel doodsaai.
Mensen zijn niet goed wijs. Mij is wel eens gevraagd of ik Afrikaanse roots in mijn familie heb.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de vraag gekregen of ik uit Finland kwam. Ik zou een noords uiterlijk hebben.
Dat moeten dan Afrikaanse roots met Europese roots zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen zijn niet goed wijs. Mij is wel eens gevraagd of ik Afrikaanse roots in mijn familie heb.
Voor de duidelijkheid: ik ben zo blank als een plas melk in de sneeuw, en mijn voorouders zijn Duits.
Klinkt niet zo erg. Men ziet mij aan voor Spanjaard/Italiaan/Israeli/Marokkaan/nare man.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de vraag gekregen of ik uit Finland kwam. Ik zou een noords uiterlijk hebben.
En in werkelijkheid komen je voorouders gewoon uit de Hollandse klei?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klinkt niet zo erg. Men ziet mij aan voor Spanjaard/Italiaan/Israeli/Marokkaan/nare man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |