abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160076363
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:18 schreef johnson555 het volgende:
Geen vrijheid van menigsuiting dus :)
Idd.
Sommige waarden staan boven de vrijheid van meningsuiting.
Make my day!
pi_160076479
Ik snap de ophef nog steeds niet. Laat zo'n man lekker de holocaust ontkennen als hij wil. Wat kan het iemand mogelijk interesseren of iemand dat wel of niet erkent :') Juist makkelijk om de idioten te filteren.
Conscience do cost.
pi_160076673
Tvp
pi_160076763
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:57 schreef ems. het volgende:
Ik snap de ophef nog steeds niet. Laat zo'n man lekker de holocaust ontkennen als hij wil. Wat kan het iemand mogelijk interesseren of iemand dat wel of niet erkent :') Juist makkelijk om de idioten te filteren.
Nou, dat is het hele punt juist. Als de Holocaust zo duidelijk aan te tonen zou zijn, dan is er toch helemaal geen wet voor nodig om een eventuele discussie hierover af te schermen? Als het zo duidelijk is, dan staat degene die het eventueel ontkent dan toch compleet voor gek? Het zou dan zo ongeveer hetzelfde zijn als iemand die zegt 'de lucht is rood, en niet blauw'.

Feit dat ze er een wet op gezet hebben wijst er juist op dat men wat te verbergen heeft.

Jullie zouden eens wat lezingen moeten checken van David Irving, die gewoon op youtube staan, omtrent dit onderwerp. Al is het alleen maar om aan te horen wat hij te zeggen heeft.
-
pi_160076815
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:06 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou, dat is het hele punt juist. Als de Holocaust zo duidelijk aan te tonen zou zijn, dan is er toch helemaal geen wet voor nodig om een eventuele discussie hierover af te schermen? Als het zo duidelijk is, dan staat degene die het eventueel ontkent dan toch compleet voor gek? Het zou dan zo ongeveer hetzelfde zijn als iemand die zegt 'de lucht is rood, en niet blauw'.

Feit dat ze er een wet op gezet hebben wijst er juist op dat men wat te verbergen heeft.

Jullie zouden eens wat lezingen moeten checken van David Irving, die gewoon op youtube staan, omtrent dit onderwerp. Al is het alleen maar om aan te horen wat hij te zeggen heeft.
De redenen om het te verbieden zijn niet plausibel?
  zaterdag 20 februari 2016 @ 21:08:31 #56
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160076824
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Het doet er niet toe wat voor onzin hij uitkraamt. Het is een Brit, en zolang die nog in de EU zitten heeft hij geen visum nodig. Of hij welkom is in Den Haag bepaalt de burgermeester niet, maar hangt er vanaf of er iemand in Den Haag is die hem welkom wil heten. Van het CIDI en de CU kunnen we deze reactie verwachten. Dat de PVV fel tegenstander is van de vrijheid van meningsuiting is ook al langer bekend, dat wil alleen nog niet zo doordringen bij de achterban.
Bla bla bla.

Deze man moet oprotten en lekker z'n bek houden.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 21:09:01 #57
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160076839
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:18 schreef johnson555 het volgende:
Geen vrijheid van menigsuiting dus :)
Klopt.

Bek houden is het advies.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_160076889
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:08 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

De redenen om het te verbieden zijn niet plausibel?
Kan daar niks over zeggen. Vorige week had ik een topic erover geopend, echter is (zoals ik toen al verwachtte) weggehaald.

Enige wat ik kan adviseren is eens te zoeken naar wat o.a. de Joodse David Cole en David Irving erover te zeggen hebben.
-
pi_160076945
quote:

[..]

Ah, er was geen holocaust. Het is allemaal een groot joods complot?
Make my day!
pi_160077026
quote:

[..]

Nou, dat is het hele punt juist. Als de Holocaust zo duidelijk aan te tonen zou zijn, dan is er toch helemaal geen wet voor nodig om een eventuele discussie hierover af te schermen?
Daar heeft die wet dan ook weinig mee te maken.
quote:
Als het zo duidelijk is, dan staat degene die het eventueel ontkent dan toch compleet voor gek?
Exact. Dat gebeurt nu al net zo goed dus is er geen reden om daar een speciale wet voor te verzinnen.
quote:
Dat is weer wishful thinking.
quote:
Nuh. Al met al is het onderwerp namelijk gewoon niet zo interessant.
Conscience do cost.
pi_160077157
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:14 schreef ems. het volgende:

Nuh. Al met al is het onderwerp namelijk gewoon niet zo interessant.
Het onderwerp is niet zo interessant?

Dude, als zou blijken dat het daadwerkelijk een hoax is, dan betekent dat dat er echt iets gruwelijk mis is in de wereld.
-
pi_160077355
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het onderwerp is niet zo interessant?
Klopt.
quote:
Dude, als zou blijken dat het daadwerkelijk een hoax is, dan betekent dat dat er echt iets gruwelijk mis is in de wereld.
Dat was al duidelijk op het moment dat ik zag dat sommige mensen graag korfbal spelen of anime kijken. Een holocaust meer of minder gaat daar echt niet zoveel aan veranderen.
Conscience do cost.
pi_160077421
Over antisemieten gesproken, ff optopic maar weet iemand (please) de titel van een (dacht Amerikaans) film waarin een jongen een hoofdrol speelt en zit bij een neonazi groep en heeft veel haat jegens zwarten en Joden

En ik ben halverwege ingehaakt in de film en daar lag deze neonazi jongen in de struiken (het was donker) en had een geweer bij zich en richtte deze op zwarte mensen die ( dacht ik ) uit de kerk kwamen en wilde niet schieten en toen viel zijn tzitzit ( schouwdraden) uit zijn jas en propte hij die snel terug erin. Wat ik mij kan herinneren was hij zelf Joods maar ging bij neonazi groep en uiteindelijk weer tot inkeer gekomen ofzo??

Ik zoek al jaren naar deze film. Iemand?
pi_160077425
Terecht
pi_160077471
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Dat was al duidelijk op het moment dat ik zag dat sommige mensen graag korfbal spelen of anime kijken. Een holocaust meer of minder gaat daar echt niet zoveel aan veranderen.
*...tja... wat moet ik hier nou nog van maken..*
-
pi_160077556
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

*...tja... wat moet ik hier nou nog van maken..*
Ontkennen dat het ooit gezegd is natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_160077569
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef Szikha2 het volgende:
Over antisemieten gesproken, ff optopic maar weet iemand (please) de titel van een (dacht Amerikaans) film waarin een jongen een hoofdrol speelt en zit bij een neonazi groep en heeft veel haat jegens zwarten en Joden

En ik ben halverwege ingehaakt in de film en daar lag deze neonazi jongen in de struiken (het was donker) en had een geweer bij zich en richtte deze op zwarte mensen die ( dacht ik ) uit de kerk kwamen en wilde niet schieten en toen viel zijn tzitzit ( schouwdraden) uit zijn jas en propte hij die snel terug erin. Wat ik mij kan herinneren was hij zelf Joods maar ging bij neonazi groep en uiteindelijk weer tot inkeer gekomen ofzo??

Ik zoek al jaren naar deze film. Iemand?
Deze?

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_160077815
quote:
Ja Ali dank je wel ( de scene die ik gezien heb is vanaf 39:24) waar hij dus moet gaan schieten. Maar was iets anders in mijn geheugen blijkbaar.

merci ^O^

[ Bericht 23% gewijzigd door Mark op 21-02-2016 02:08:42 ]
pi_160077982
quote:

[..]

Nou, dat is het hele punt juist. Als de Holocaust zo duidelijk aan te tonen zou zijn, dan is er toch helemaal geen wet voor nodig om een eventuele discussie hierover af te schermen?
Wat je hier suggereert vind ik uiterst dubieus. Wat mij betreft is dit op het randje.
pi_160077989
-BNW is de andere kant op-

[ Bericht 98% gewijzigd door Specularium op 20-02-2016 21:42:42 ]
-
pi_160078084
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef Lichtkogel het volgende:
-BNW is de andere kant op-
Huh? Dat was geen BNW hoor, maar is gewoon de realiteit.

Het was o.a. een artikel uit de krant "The Times of Israël" die het bevestigde.
-
pi_160078167
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Huh? Dat was geen BNW hoor, maar is gewoon de realiteit.

Het was o.a. een artikel uit de krant "The Times of Israël" die het bevestigde.
'Joden manipuleren de media voor eigen gewin' is niet echt NWS.

Verdere discussie kan in feedback.
pi_160078211
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat je hier suggereert vind ik uiterst dubieus. Wat mij betreft is dit op het randje.
Denk er maar eens goed over na, waarom er een wet voor nodig is om een eventuele discussie daarover af te schermen. En check anders eens een lezing van David Irving erover die gewoon op youtube staat.
-
pi_160078242
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Want?
pi_160078314
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Want?
Omdat de Staat zegt 'het mag niet' vindt diegene het op het randje.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')