Had ik mijn mond maar gehouden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ heb ik ook een leuk verhaaltje over....
stop er een banaan in dan!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik mijn mond maar gehouden.
oh... nou dan nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik mijn mond maar gehouden.
Ik kan mijn banaan er tenminste uithalen wanneer ik daar zin in heb.quote:
je kan ook op een banaan stampen, dan heb je een smoothiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scherp.
En tevens erg lekkurrr.
Of een eigen FOK! 40+ Opsporing Verzocht rubriek.quote:
Denk dat het tijd voor je is om er eentje op te gaan steken, Mo.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We leven hier in Nederland hoor.
Het is geen bananenrepubliek.
Ook dat mag in Nederland.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat het tijd voor je is om er eentje op te gaan steken, Mo.
Geen idee, is dat belangrijk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tot hoeveel gram kan je legaal kopen trouwens?
Ja, zeer belangrijk in bepaalde kringen. Geen gram teveel hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, is dat belangrijk?
Eerlijk gezegd hou ik me daar niet zo mee bezig.
Onbelangrijk als je er sowieso altijd boven zit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, zeer belangrijk in bepaalde kringen. Geen gram teveel hoor.
Wat dacht je van zelf wegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:00 schreef chufi het volgende:
He kunt het toch gewoon aan de dealer vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier is het ook steeds denken in gram, ons & kilo. En ik produceer het allemaal zelf. Kan me verder geen reet schelen of het legaal is of nietMaak er mooie bolletjes van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je weet toch wel wat een scene ('ons kent ons') is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef chufi het volgende:
Je zult toch eerst ergens iets moeten kopen want ik maak het niet zelf
Jij weet dat niet, maar ik heb een voltooide huishoudkunde opleiding en heb vroeger (heel lang geleden) 3 jaar lang les gehad in koken, warenkennis en voedingsleer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal wel weer goed komen, Mo. Het is routine geworden na al die jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige dingen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Max. laadvermogen 1 kg... beetje weinig voor grootverbruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige dingen.
Als je verder klikt zie je dat ze zulke dingen ook tot 5 kg verkopen, voor hoeveel kilo heb je nodig?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Max. laadvermogen 1 kg... beetje weinig voor grootverbruik
Ik heb toevallig net deze week een weger tot 5 kilo gekochtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je verder klikt zie je dat ze zulke dingen ook tot 5 kg kunt kopen, voor hoeveel kilo heb je nodig?![]()
Je krijgt ook voor 1 tot 100 gr, die nauwkeurig tot op 1/100 aangeven.
Voor je pakketjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net deze week een weger tot 5 kilo gekocht
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor je pakketjes.
Meten = weten.
Daar gebruik ik hem ook voor, alleen voor hele kleine hoeveelheden.quote:
Dat zijn dingen die in het dagelijks leven steeds weer profijt geven. Aan je rollade & werkwijze was al het één en ander af te lezen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij weet dat niet, maar ik heb een voltooide huishoudkunde opleiding en heb vroeger (heel lang geleden) 3 jaar lang les gehad in koken, warenkennis en voedingsleer.
Enige routine heb ik ook.
Ja, en alle kook ingrediënten boven 20 gram weeg ik op een doodnormale Soehnle keukenweegschaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:55 schreef chufi het volgende:
Meestal blijven de hoeveelheden onder een kilo in de keuken
Als je op 'onze' leeftijd nog niet kan koken (dat is sowieso onzin, want je kunt een aap nog leren een aardappel te koken, vaak is het onwil en niet het niet kunnen) dan 'leer' je het nooit meer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die in het dagelijks leven steeds weer profijt geven. Aan je rollade & werkwijze was al het één en ander af te lezen.
ik zal even informerenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
je kunt een Aap nog leren een aardappel te koken, vaak is het onwil en niet het niet kunnen
Ik hoor het dan wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoor het dan wel.toetjes kan ie al welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
edit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:35 schreef sacha het volgende:
[..]
toetjes kan ie al wel![]()
[ link | afbeelding ]
Die kom met dat choco spul is niet geschikt voor een gewoone garde, je had het staafmixerdeel erop moeten zetten, daar kan die Aap dus helemaal niets aan doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo te zien kan jij je lol wel ermee op.
mijn schuld hčquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kom met dat choco spul is niet geschikt voor een gewoone garde, je had het staafmixerdeel erop moeten zetten, daar kan die Aap dus helemaal niets aan doen.
Lekker schoonlikkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:35 schreef sacha het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:35 schreef sacha het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd, Mo.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb afgelopen nacht nog hamburgers gebakken, die staan nu kant en klaar in de koelkast, straks in de magnetron en hoppa op een broodje.
Ga vanavond met baardaap de verjaardag van mijn broertje vieren, kan ik vooraf even een snelle hap nemen.![]()
godsammequote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:35 schreef sacha het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is vrijgezel, misschien heeft Fann nog ergens een zusje voor hem.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mo_Muffin op 20-02-2016 15:23:56 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je.Ongeacht de leeftijd zegt iedereen dat zo'n beetje. Best gek. Zijn we zelf zo langzamerhand van hulpmiddelen afhankelijk en maar verkleinwoorden blijven gebruiken. Volgende week komt mijn zusje weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Ik zie mijn broertje vrijwel dagelijks, hij woont tegenover me.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ongeacht de leeftijd zegt iedereen dat zo'n beetje. Best gek. Zijn we zelf zo langzamerhand van hulpmiddelen afhankelijk en maar verkleinwoorden blijven gebruiken. Volgende week komt mijn zusje weer.
ah...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wacht nog op Soury die gaat zeggen dat ik mijn kind op moet voeden
Beste stuurlui staan altijd aan wal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wacht nog op Soury die gaat zeggen dat ik mijn kind op moet voeden
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je.De rest van mijn zussen zijn voorzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is vrijgezel, misschien heeft Fann nog ergens een zusje voor hem.![]()
![]()
Mijn bro is 120% digibeet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:26 schreef sacha het volgende:
mijn kleine broertje is vandaag jarig![]()
als je meelurkt: gefeli Bro
Van mij ook !quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:26 schreef sacha het volgende:
Er zijn er wel veel jarig vandaag zeg. Feli!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:26 schreef sacha het volgende:
Duurde even voor bij mij het kwartje viel, gefeli Sas.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zijn er wel veel jarig vandaag zeg. Feli!
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurde even voor bij mij het kwartje viel, gefeli Sas.
dvquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu eerst die teringbroodjes uit de oven rukken en wegwezen.
Veel plezier allen en geen gekke dingen doen, kinders! Tante sas zal zéér hard optreden als dat toch het geval mocht worden.![]()
Dag!
Alvast 365 x feli, schoonzus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:31 schreef FANN het volgende:
Als ik alle verjaardagen van broers, zussen, zwagers en schoonzussen ga noemen ben ik iedere dag een beetje jarig![]()
Nichies en Neefies erbij dan is het helemaal feest
Ik hou mijn kringetje bewust zeer klein.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:31 schreef FANN het volgende:
Als ik alle verjaardagen van broers, zussen, zwagers en schoonzussen ga noemen ben ik iedere dag een beetje jarig![]()
Nichies en Neefies erbij dan is het helemaal feest
L !quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alvast 365 x feli, schoonzus.Oh kut, schrikkeljaar.
![]()
Ennieweej, latorz!
jij bent overduidelijk nog nooit op een feestje van mij geweestquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou mijn kringetje bewust zeer klein.
Want ik ben gek op feestjes.
Ben ik niet te oud voor zulke wilde feestjes?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:34 schreef sacha het volgende:
[..]
jij bent overduidelijk nog nooit op een feestje van mij geweest
het enige wat er wild aan is ligt op de barbecuequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ik niet te oud voor zulke wilde feestjes?
Voor een goede BBQ ben ik wel te porren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:49 schreef sacha het volgende:
[..]
het enige wat er wild aan is ligt op de barbecue
Hahaha Mo je zoekt het gewoon op....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer zeg, sta ik op het punt boodschappen te gaan doen begint het verdorie te regenen.
Daar lijkt het haast op, maar zo is het niet, ik ga gewoon het liefst tussen 16 en 17 u.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha Mo je zoekt het gewoon op....
Alleen Nederlandstalig dus.....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:28 schreef FANN het volgende:
Ah Sas bedankt ! dit is beter![]()
40+ / Welke Nederlandstalig plaatje vond jij mooi in de jaren 60, 70 en 80?
dan zijn hier de winkels al leegquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar lijkt het haast op, maar zo is het niet, ik ga gewoon het liefst tussen 16 en 17 u.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk, maar post er niet gelijk 3 4 tegelijk ...
Ik heb op de dag dat het nieuws van zijn overlijden bekend werd, 's middags 2 uur lang op Radio49 alleen maar Drs, P gedraaid, die heb je toen gemist.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:06 schreef FANN het volgende:
ik zit nu naar deze te luisteren ........
Zo gaat dat in een dorp, stel ik me zomaar even voor.quote:
Mijn god, heb je geen spoilers.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:12 schreef FANN het volgende:
Harrie Jekkers • Mijn Ikken
Die kan niet daaro, dus doe ik hem hiero![]()
Nee die doen het vandaag nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn god, heb je geen spoilers.
spoilers werken nooit met YT squote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn god, heb je geen spoilers.
En gelijk gepikeerd...quote:
neequote:
Ok..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
neewaarom zou ik?
![]()
eten staat in de oven nog 5 minuten![]()
komt uit de vriezer .... voor de luie dagen
Je bent toe aan een feestje Mo.. Gefeliciteerd met je broertjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, weer gepiept, algemene ergernissen van vandaag: de pinautomaat bij de AH weer eens buiten gebruik, en een of andere kamelendrijver die uit wil parkeren en denkt dat ik als voorbij fietsende weggebruiker daarvoor ga stoppen, nee dus, als je op mijn pad zit rijd ik gewoon je deur in!
Let gewoon even op voor je uit parkeert.
Ik wilde het alleen even kwijt, het heeft mijn humeur niet bedorven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent toe aan een feestje Mo/// Gefeliciteerd met je broertje
Gelukkig maar... Het begon vandaag niet al te goedquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde het alleen even kwijt, het heeft mijn humeur niet bedorven.
Dank je.
Ach, mijn broek is een beetje nat nu, en ik kon niet bij de AH pinnen, dus heb ik op de terugweg even bij de sigarenboer(in) om de hoek gepind, want ik heb wel cash nodig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Het begon vandaag niet al te goed
Oh dan zal ik binnenkort ook wel een brief ontvangen...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, mijn broek is een beetje nat nu, en ik kon niet bij de AH pinnen, dus heb ik op de terugweg even bij de sigarenboer(in) om de hoek gepind, want ik heb wel cash nodig.
Ben overigens benieuwd wat baardaap me dadelijk over die piano gaat vertellen.
Heb overigens ook post, niet mijn pakketje maar wel iets van een onbekende afzender uit A'dam, spannend, ik ga dat nu openen.
Het is van de VPRO dat ze me als lid en abonnee missen, ben bijna 25 jaar lid geweest, nu sinds 2 jaar niet meer.
Ik moest wel opzeggen, mijn 'sig' zei het.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan zal ik binnenkort ook wel een brief ontvangen...
Klopt idd.. Beste omroep met voorsprongquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest wel opzeggen, mijn 'sig' zei het.
Maar ik vind het nog steeds de beste omroep hoor, en de enige die de eerste naakte vrouw op TV durfde te tonen (for what it's worth) en fatsoenlijke muziek laat horen.
Ik had de Juiner courant, helaas wegquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt idd.. Beste omroep met voorsprong
Ik betaal niks meer tv gids.nl is primaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
10 x de gids voor 5 Euro is de aanbieding dus
Ah, je hebt dezelfde brief.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
10 x de gids voor 5 Euro is de aanbieding dus
Ik heb ook geen gids meer... Ik zapp wel wat rond en soms tvgids.nl/// Meeste dingen hebben vaste tijden dus dat zit wel in mn hoofd.. Films op de publieke of de commercieele boeien me niet echt soms blijf ik hangen, maar kan alles wel op een andere manier kijken als ik het zou willen zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik betaal niks meer tv gids.nl is prima
De VPRO gids gaf me wel vaak leuke kijktips.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen gids meer... Ik zapp wel wat rond en soms tvgids.nl/// Meeste dingen hebben vaste tijden dus dat zit wel in mn hoofd.. Films op de publieke of de commercieele boeien me niet echt soms blijf ik hangen, maar kan alles wel op een andere manier kijken als ik het zou willen zien.
Tis wel een koopje en stopt automatisch...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, je hebt dezelfde brief.
Een jaarabo is tegenwoordig 65 <-> 70 euro.
Ik volg wel tv programma's maar die mis ik vaak (laat en welke dag ?) Ik kijk ook meestal op tvgids op gister of op spotnetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen gids meer... Ik zapp wel wat rond en soms tvgids.nl/// Meeste dingen hebben vaste tijden dus dat zit wel in mn hoofd.. Films op de publieke of de commercieele boeien me niet echt soms blijf ik hangen, maar kan alles wel op een andere manier kijken als ik het zou willen zien.
Je bedoeld die 10 gidsen, indd niet onaardig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel een koopje en stopt automatisch...
Tegenwoordig kun je alles ook nog terugkijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volg wel tv programma's maar die mis ik vaak (laat en welke dag ?) Ik kijk ook meestal op tvgids op gister of op spotnet
Niet alles ik wilde Jambers wel eens zien maar dan moet je er voor betalen. Dat vertik ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je alles ook nog terugkijken
Ze hebben nu replay, dan zou het wel gratis moeten zijn... Ik heb het nog niet hoor, alleen voor Horizon klantnequote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet alles ik wilde Jambers wel eens zien maar dan moet je er voor betalen. Dat vertik ik
En ik bedoel niet via uitzending gemist van ziggo.
Oh dat ken ik (nog) niet Maar zelfs via de pc moet je betalen voor rtl 7quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben nu replay, dan zou het wel gratis moeten zijn... Ik heb het nog niet hoor, alleen voor Horizon klantne
RTL 7 is "meer voor mannen".quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat ken ik (nog) niet Maar zelfs via de pc moet je betalen voor rtl 7
Ahh vandaarquote:
Jij wil er naar kijken, ik meld het alleen even.quote:
Ik kijk ook vaak naar dat wegmisbruikers kloon programmaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij wil er naar kijken, ik meld het alleen even.
Dat mag, fijn dat je het even meldt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk ook vaak naar dat wegmisbruikers kloon programma
Draai even een joint ofzo. Eikelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mag, fijn dat je het even meldt.
Fijn dat je het even meldtquote:
Waar haal jij de worst, is er een hema?quote:
neequote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar haal jij de worst, is er een hema?
Ohhquote:
doe ik alleen als het geld op is maar dan maak ik er wel tosti's of wentelteefjes vanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag, brooddag.
Traditie sinds generaties...
Mijn geld is dan ook op...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
doe ik alleen als het geld op is maar dan maak ik er wel tosti's of wentelteefjes van
Ik werk gelukkig weer regelmatig. Dat geld op aan het eind van de maand beviel me niet zo.quote:
Ik vind dit een smerige foto. TRquote:
Fijn dat je het even meldtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, feestneuzen, daar was ik weer.
ff pissenquote:
Dat is fijn Moquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb even tussendoor handmatig een klein afwasje gedaan, aanrecht weer leeg, klinkt misschien raar, maar onder het genot van een muziekje vind ik dat een heerlijk en zeer welkom rust Mo-mentje.
ik zal de volgende keer wat minder vaag zijnquote:
Uhhquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal de volgende keer wat minder vaag zijn![]()
oh!, wat mij nu toch is overkomen (wacht op reactie)
stond ik daar toch in de keuken te koken... (wacht op reactie)
haal ik de rookworst uit de verpakking... (wacht op reactie)
zie ik daar opeens 2 zwarte sterren op staan....(wacht op reactie)
nah, en toen?
toen viel ik op de vloer, bevangen door verdriet... (wacht op reactie)
mijn hart brak wederom (wacht op reactie)
ik lag op de vloer te wenen... (wacht op reactie)
ik moest de hele traumatische ervaring weer doorstaan...(wacht op reactie)
wat was er dan?
...
nou, mijn helt, David Bo ...(wordt onderbroken)
ja, wat nou?![]()
nou, ehm, ja...
mijn boerenkool is aangebrand
oh écht?
nee
Ik snap het welquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef chufi het volgende:
Sas is cool, maar wel een beetje gek.. Maar ze is ook wel lief
Ik zou dat hele ding onder een spoiler zetten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn de edele delen van de worst nu gecensureerd of...?
Neem een borrel, heb ik vanmiddag ook gedaan...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat hele ding onder een spoiler zetten.
Oei. Dat ziet er goed uit maar dat drink ik niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een borrel, heb ik vanmiddag ook gedaan...
[ afbeelding ]
Waarom niet? Er waren ook dames vanmiddag aanwezig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei. Dat ziet er goed uit maar dat drink ik niet.
ik heb geen tolk nodigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef chufi het volgende:
Sas is cool, maar wel een beetje gek.. Maar ze is ook wel lief
Ik drink het zelden. Ik kan een goede whisky waarderen. Ik ben drie keer in Schotland geweest. En een ex Welshman. Maar voor me zelf koop ik het niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet? Er waren ook dames vanmiddag aanwezig.
Het meest extreme was een whisky uit 1962, 46 jaar oud. Errug lekker...
Het zal je worst zijn...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:51 schreef sacha het volgende:
ik doe even net alsof ik er niets van snap oké?
dan kan ik even rustig eten
Waarom?quote:
Alsof wij wel snappen wat er gepost wordt... Ben ook nog aan het happen... Salade met tig ingredienten ... Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:51 schreef sacha het volgende:
ik doe even net alsof ik er niets van snap oké?
dan kan ik even rustig eten
Hou die troep bij jequote:
quote:
Niks LUL, dat is flauwekul, doe maar liever --> Mo-gul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof wij wel snappen wat er gepost wordt... Ben ook nog aan het happen... Salade met tig ingredienten ... Maar wel lekker
Rucola vind ik niet zo lekker (bitter), Probeer eens verse spinaziequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:41 schreef chufi het volgende:
ei, rucola, mais. champognons, ui, knoflook, peper zout, olie, pijnboompitten, augurk, tomaat, rode paprika, mayo, mosterd, honing... Dat was het ongeveer
Ik vind het juist een nootachtige smaak hebben en dat met geroosterde pijnboompittenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Rucola vind ik niet zo lekker (bitter), Probeer eens verse spinazie
Ah die pijnboompitten vind ik ook niksquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het juist een nootachtige smaak hebben en dat met geroosterde pijnboompitten
Rucola is konijnenvoer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Rucola vind ik niet zo lekker (bitter), Probeer eens verse spinazie
En hipquote:
Is dat zoquote:
Naar 0quote:
Heleasquote:
Heb je een los gebit ofzoquote:
Done maar ik vind spinazi lekkererderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
nee joh, flikker dat nou eens op een pizza
75 cent bij de Kringloopquote:
ga ik dat een keertje proberenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Done maar ik vind spinazi lekkererder
spinazie Schijnt ook gezond te zijnquote:
Baby spinaziequote:
Rami Yacoub,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
vaste schijfquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Waar is de Vocaroo van Deisyy als je 'm nodig hebt...
Er is een vocaroo topicquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Of Fann vragenquote:
waar is Dees als je haar nodig hebtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Kan je alleen maar hartjes postten ofzoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
waar is Dees als je haar nodig hebt
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
40+ / De wandel en handel van een 40+ rommelaarster...
jij hebt zo te zien behoefte aan een knuffelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je alleen maar hartjes postten ofzo
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
40+ / De wandel en handel van een 40+ rommelaarster...
jij nog wensen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Leef je uit.. Lekker struinen langs de duinen over het strand langs de waterkant
het is nu al een leuk topicquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat je op dat topic duidt.. Dat zal ik je daar dan wel laten weten ..
nee, waarom zou ik daar om vragen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je om een luchtbed gevraagd voor in de golven?
Niet duidelijk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Topic is nog niet helemaal duidelijk .. dat is een feit
Wel ... Ik dacht uiteindelijk dat het meer een vraag en aanbod topic voor ons zou worden ..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet duidelijk?![]()
Jij doet een verzoekje wat je zoekt en Sas gaat op zoek
ik dacht dat het voor Sas was, maar misschien heb ik het foutquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel ... Ik dacht uiteindelijk dat het meer een vraag en aanbod topic voor ons zou worden ..
Dr eerste update is ontvangen en alleen dat ze opzoek gaat niets met mijn aanbiending.. Maar misschien is MM ook niet helemaal duidelijk geweest.. Een 40+ V&A zou misschien wel ok zijn als topic, maar om sas nu elke dag het strand op te sturen om op zoek te gaan naar onze wensen>quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat het voor Sas was, maar misschien heb ik het fout
Niet zo serieus Chuf het is zaterdagavondquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr eerste update is ontvangen en alleen dat ze opzoek gaat niets met mijn aanbiending.. Maar misschien is MM ook niet helemaal duidelijk geweest.. Een 40+ V&A zou misschien wel ok zijn als topic, maar om sas nu elke dag het strand op te sturen om op zoek te gaan naar onze wensen>
Waar in de OP van dat topic is er onduidelijkheid?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr eerste update is ontvangen en alleen dat ze opzoek gaat niets met mijn aanbiending.. Maar misschien is MM ook niet helemaal duidelijk geweest.. Een 40+ V&A zou misschien wel ok zijn als topic, maar om sas nu elke dag het strand op te sturen om op zoek te gaan naar onze wensen>
Kijk, zo moeilijk is het dus kennelijk niet...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet duidelijk?![]()
Jij doet een verzoekje wat je zoekt en Sas gaat op zoek
OK .. ik wacht op resultaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, zo moeilijk is het dus kennelijk niet...
Ben verder vandaag ook niets van plan, moet toch een beetje bijkomen, dan begin ik de week morgen gewoon weer lekker fris.quote:
Is het morgen al weer maandag dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben verder vandaag ook niets van plan, moet toch een beetje bijkomen, dan begin ik de week morgen gewoon weer lekker fris.
Over ca. 7 uurtjes en 40 minuten alweer.quote:
De overgang, de penopauze....quote:Op zondag 21 februari 2016 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi... Ik moet een tropische wegtrekker hebben gehad
Zorg wel dat ie het koppie niet laat hangen.quote:
Dat komt wel goedquote:Op zondag 21 februari 2016 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zorg wel dat ie het koppie niet laat hangen.
ik ben net wakkerquote:Op zondag 21 februari 2016 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi... Ik moet een tropische wegtrekker hebben gehad
Wat een kolder topic, wat valt er te accepteren? Neem mensen gewoon zoals ze zijn en zeik niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:56 schreef sacha het volgende:
hallo! 1950 belde zojuist![]()
GC / voor of tegen homoseksualiteit?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 21 februari 2016 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat een kolder topic, wat valt er te accepteren? Neem mensen gewoon zoals ze zijn en zeik niet.
Draai het eens om, dan blijkt direct hoe onzinnig het is.quote:
Ik heb een nieuw dingetjequote:Op zondag 21 februari 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
Grappig: Ik zag net 19:50 in beeld staan
Ik heb een bed van 2 meter. Daar gaat hij onder. Het was een leuke aanbieding van 69 naar 19.quote:
Centimeter?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een bed van 2 meter. Daar gaat hij onder. Het was een leuke aanbieding van 69 naar 19.
Voel je je aangesprokenquote:
OKquote:
euro neem ik aanquote:
quote:
ik wil er 30!quote:Op zondag 21 februari 2016 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een bed van 2 meter. Daar gaat hij onder. Het was een leuke aanbieding van 69 naar 19.
19.99 bij de LIDL of zo toch... Ik heb een soort voorganger die hetzelfde werktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 februari 2016 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
19.99 bij de LIDL of zo toch... Ik heb een soort voorganger die hetzelfde werktJa ik heb het even losgelaten. Maar ik kom slecht onder mijn bed. Ideaal dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Daar is ie zeker handig voorquote:Op zondag 21 februari 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb het even losgelaten. Maar ik kom slecht onder mijn bed. Ideaal ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |