SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jero_nimo op 22-02-2016 20:03:00 ]![]()
Beetje aan het slapen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel wat harder liep dan dat, of waren het de hoogtemeters die je afremde?Ik heb maar een nieuw topic geopend.
Maar mijn horloge is zwart, al vond ik die groene best vet moet ik zeggen.
Bijna 2 jaar geleden hadden we deze topictitel ook al, toen ietsje later in het jaar.![]()
Voor de Rotterdam Ekiden, maar ook voor Eindhoven en Zwolle geldt: pm me om je aan te melden. Dan laat ik het weten als ik 6 lopers bij elkaar heb.![]()
Alledrie vallen helaas op data die me slecht uitkomen. Ik had het wel gezellig gevonden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef pijll het volgende:
Voor de Rotterdam Ekiden, maar ook voor Eindhoven en Zwolle geldt: pm me om je aan te melden. Dan laat ik het weten als ik 6 lopers bij elkaar heb.
Maar eh, was hier ooit al antwoord op gekomen?
quote:Op maandag 3 november 2014 21:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Zullen we een trailekiden houden? Dat we dan van een liaan een sjerp maken en die dan doorgeven en zo 42Km door het bos rossen?![]()
Als er iemand een trail van zo ongeveer 42 km (tis trail, dus de afstand hoeft niet exactquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Alledrie vallen helaas op data die me slecht uitkomen. Ik had het wel gezellig gevonden.
Maar eh, was hier ooit al antwoord op gekomen?
[..]) uitzet dan loop ik wel mee, zonder lianen aan anderen uit te delen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zal morgen even een route verkennenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 07:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Als er iemand een trail van zo ongeveer 42 km (tis trail, dus de afstand hoeft niet exact) uitzet dan loop ik wel mee, zonder lianen aan anderen uit te delen
F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 08:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zal morgen even een route verkennensucces morgen
Wel een leuk idee natuurlijk, een trailmeet waar verschillende afstanden gelopen kunnen worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 08:09 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil wel een km of 10 mee op hobbeltempo
Iedereen wat trailfood meenemen
Ik krijg nu reclame van pizzas. Is dat trailfood??quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Wel een leuk idee natuurlijk, een trailmeet waar verschillende afstanden gelopen kunnen worden.
Iedereen wat trailfood meenemen![]()
Ik heb gisteren pizza gegetenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:14 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik krijg nu reclame van pizzas. Is dat trailfood??
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Trailer!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pizza gegetenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je zal niet heel snel pizza's zien op een verzorgingspost tijdens een trail, maar na afloop van een trail, met een biertje erbijquote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:14 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik krijg nu reclame van pizzas. Is dat trailfood??
Ik ga nu de deur uit, 2 uur later dan gepland. Wil 10+ km lopen, afhankelijk van hoe het gaat. Rustig aan, met de spijkers met koppen podcast op.![]()
Geniet ervanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:19 schreef steffelonio het volgende:
Ik ga nu de deur uit, 2 uur later dan gepland. Wil 10+ km lopen, afhankelijk van hoe het gaat. Rustig aan, met de spijkers met koppen podcast op.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hardlopend een nieuwe stad ontdekken is zooooo tofEn ik heb geen enkels gebroken op de gladde steile klinkerstraatjes, score!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben ook wel jaloers dat jij 's ochtends vroeg zo'n snelle intervaltraining eruit weet te persen!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:02 schreef Guard het volgende:
Ik zag hem al voorbij komen...
*JaloersOchtenden zijn bij mij meestal beter geschikt voor rustig lopen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Guard, indrukwekkende training weer! Jij lijkt echt alles aan te kunnen. En LT, lopen in Lissabon...
* Jaloers
Mijn duurloop werd een moeizaam verhaal. Mijn rust hartslag was al hoger dan normaal, en het lopen ging zwaar. Na 3km even gestopt en gewandeld, vervolgens 2km gehobbeld, weer een stop, toen 4km met een stop, toen 5km met een stop. Al met al ruim 15km op de teller, maar niet zoals ik had gedacht. Vreemd hoe de verwachting vooraf en de uiteindelijke uitvoering soms zo van elkaar verschillen.
Ach, dit soort loopjes die je dan toch zo goed als mogelijk afrondt zorgen (hopelijk) voor de verbetering op de lange termijn.![]()
Je wordt er iig niet slechter van. Slechte trainingen horen erbij, en nu is de kans vrij groot dat de volgende training weer beter gaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:29 schreef steffelonio het volgende:
Guard, indrukwekkende training weer! Jij lijkt echt alles aan te kunnen. En LT, lopen in Lissabon...
* Jaloers
Mijn duurloop werd een moeizaam verhaal. Mijn rust hartslag was al hoger dan normaal, en het lopen ging zwaar. Na 3km even gestopt en gewandeld, vervolgens 2km gehobbeld, weer een stop, toen 4km met een stop, toen 5km met een stop. Al met al ruim 15km op de teller, maar niet zoals ik had gedacht. Vreemd hoe de verwachting vooraf en de uiteindelijke uitvoering soms zo van elkaar verschillen.
Ach, dit soort loopjes die je dan toch zo goed als mogelijk afrondt zorgen (hopelijk) voor de verbetering op de lange termijn.
Trailmeet? Pizza? Is er dan ook bier naderhand??
Lijkt mij ook wel leuk om jullie weer eens te zien. Als zal ik niet veel verder lopen dan 10km![]()
![]()
Mag ik bij de CPCloop, 10km?
Loopje was zwaar vandaag. Vsnaf het begin af ging het redelijk zwaar. Uiteindelijk ook maar een stukje afgekort.![]()
Het ligt aan jou waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:27 schreef streamnl het volgende:
Het is hier rustig!!! Of kom ik op de verkeerde dag?
zo direkt de deur uit voor mijn eerste langere loopje sinds half Januari.... eerst maar eens 20km proberen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo direkt de deur uit voor mijn eerste langere loopje sinds half Januari.... eerst maar eens 20km proberen![]()
Ik denk dat ik morgen naar het Parque Monsanto wil rennen. Ziet eruit als een mega groen gebied op de kaart. Het is wel een km of 17-20 als rondje/heen en terug denk ik maar dat moet op zich kunnen. Hoop dat je er een beetje goed kunt komen, de straatjes hier lopen niet altijd in de richting waar je ze wilt hebben
Wat stom Stip
Ik heb m'n eerste voorzichtige stap richting de 10 km gezettraining 15 gelopen uit het schema. Over 12 trainingen zou ik zover moeten zijn...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pas wel op he, op de kaart van Buenos Aires zou je ook denken dat je leuk in het zuiden van de stad kan gaan rennen met al dat groen. Maar dat zijn de (sloppen)wijken waar je je beter niet kan vertonenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat ik morgen naar het Parque Monsanto wil rennen. Ziet eruit als een mega groen gebied op de kaart. Het is wel een km of 17-20 als rondje/heen en terug denk ik maar dat moet op zich kunnen. Hoop dat je er een beetje goed kunt komen, de straatjes hier lopen niet altijd in de richting waar je ze wilt hebben
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
In dit park ligt een camping en bungalowpark, dus gok dat het wel kan!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Pas wel op he, op de kaart van Buenos Aires zou je ook denken dat je leuk in het zuiden van de stad kan gaan rennen met al dat groen. Maar dat zijn de (sloppen)wijken waar je je beter niet kan vertonenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar ga je in ieder geval wel hard van rennen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Pas wel op he, op de kaart van Buenos Aires zou je ook denken dat je leuk in het zuiden van de stad kan gaan rennen met al dat groen. Maar dat zijn de (sloppen)wijken waar je je beter niet kan vertonen![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daar ga je in ieder geval wel hard van rennen.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Jero, mag ik in de OP bij de Stevensloop op 13 maart met halve marathon en dan weg bij de Woolderesloop op zelfde dag?
Morgen weer de 10km lopen bij Woolderesloop, eens kijken of ik nog dichter bij 45 minuten of zelfs eronder kan komen,![]()
Hier ook zwaar loopje gehad. Eerste helft in Nijmegen ging prima ondanks harde wind. Tweede gedeelte ging richting Arnhem, over de fietssnelweg. Dat loopt langs de snelweg, dus redelijk saai. Het regende, het werd ook koud. Toen kreeg ik honger en verlangde naar eierkoeken.De laatste twee kilometers steeds gestopt om op de kaart te kijken of ik nog wel goed liep.
Uiteindelijk belandde ik na 30k (extra rondje om de flat) bij Guppy. Daar heb ik haar fiets gekocht, en zo kon ik terug naar huis. KOUD. Ik had ook niet heel veel kleren aan natuurlijk.![]()
Na 30km hardlopen ook nog 30km teruggefietst?? Jij kent ook geen grenzen hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:17 schreef wyccie het volgende:
Hier ook zwaar loopje gehad. Eerste helft in Nijmegen ging prima ondanks harde wind. Tweede gedeelte ging richting Arnhem, over de fietssnelweg. Dat loopt langs de snelweg, dus redelijk saai. Het regende, het werd ook koud. Toen kreeg ik honger en verlangde naar eierkoeken.De laatste twee kilometers steeds gestopt om op de kaart te kijken of ik nog wel goed liep.
Uiteindelijk belandde ik na 30k (extra rondje om de flat) bij Guppy. Daar heb ik haar fiets gekocht, en zo kon ik terug naar huis. KOUD. Ik had ook niet heel veel kleren aan natuurlijk.bikkel!
Nee, nee! Zo'n bikkel ben ik niet. Het is maar 16 terugfietsen. Ik had hier eerst een rondje uitgestippeld om de 30 vol te maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Na 30km hardlopen ook nog 30km teruggefietst?? Jij kent ook geen grenzen hebikkel!
Ik heb volgens mij nog nooit in mijn leven meer dan 20 gefietst.![]()
Dat zwemmen doe ik wel een ander keertje. Ik werd fietsend ook goed nat.![]()
Ik had me ingeschreven voor de kempenrun, halve marathon op zondag 20 maart. Nu vroeg een vriend of ik met hem de 10km bij de reeuwijkse plassenloop wil lopen (in combinatie met een kraambezoek bij hen). Dat leek me ook leuk. Alleen dat is de dag ervoor.
Dus zaterdag 10km loopje en zondag HM. Dit is redelijk ambitieus voor mijn doen. Ik denk dat ik de 10km enigszins voorzichtig ga lopen, zodat ik de HM tenminste kan uitlopen. Zullen geen snelle tijden worden op deze manier...![]()
![]()
Jaaa rennen met Streamquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:57 schreef streamnl het volgende:
Trailmeet? Pizza? Is er dan ook bier naderhand??
Lijkt mij ook wel leuk om jullie weer eens te zien. Als zal ik niet veel verder lopen dan 10km![]()
![]()
Wow wow wow. Dat was één van die loopjes waarbij je niet alleen beseft hoe mooi hardlopen is, maar eigenlijk hoe awesome het leven is. Deze zal ik lang onthouden. Het tofste moment was wel toen ik net aan de terugweg was begonnen, op het hoogste punt even stilstond omdat je daar enorm mooi uitzicht had over Lissabon. Voor me een lege asfaltweg voor 2km lang afdalen waar ik aan mocht gaan beginnen. En dat de portugese radio op dat moment dan precies "Eye of the Tiger" inzetIk voelde me Rocky.
https://www.strava.com/activities/498469576
Verder gewoon lekker chill gelopen maar blijkbaar ook nog goed gescoord op Strava.. altijd leuk, buitenlandse segmenten in je lijstje hebben
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: