abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160055306

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Jero_nimo op 22-02-2016 20:03:00 ]
pi_160055346
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij wel wat harder liep dan dat, of waren het de hoogtemeters die je afremde?
Beetje aan het slapen? :P Ik heb maar een nieuw topic geopend.

Maar mijn horloge is zwart, al vond ik die groene best vet moet ik zeggen. :)

Bijna 2 jaar geleden hadden we deze topictitel ook al, toen ietsje later in het jaar.
pi_160055431
Ziet er echt super uit, Jero!
  Redactie Sport vrijdag 19 februari 2016 @ 23:25:11 #4
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160057526
Mooi hoor Jero :Y
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_160058717
Voor de Rotterdam Ekiden, maar ook voor Eindhoven en Zwolle geldt: pm me om je aan te melden. Dan laat ik het weten als ik 6 lopers bij elkaar heb.
pi_160059030
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef pijll het volgende:
Voor de Rotterdam Ekiden, maar ook voor Eindhoven en Zwolle geldt: pm me om je aan te melden. Dan laat ik het weten als ik 6 lopers bij elkaar heb.
Alledrie vallen helaas op data die me slecht uitkomen. Ik had het wel gezellig gevonden.

Maar eh, was hier ooit al antwoord op gekomen? 8-)

quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Zullen we een trailekiden houden? Dat we dan van een liaan een sjerp maken en die dan doorgeven en zo 42Km door het bos rossen? :9
pi_160062475
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Alledrie vallen helaas op data die me slecht uitkomen. Ik had het wel gezellig gevonden.

Maar eh, was hier ooit al antwoord op gekomen? 8-)

[..]

Als er iemand een trail van zo ongeveer 42 km (tis trail, dus de afstand hoeft niet exact :P) uitzet dan loop ik wel mee, zonder lianen aan anderen uit te delen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_160062622
Ik wil wel een km of 10 mee op hobbeltempo :)
  zaterdag 20 februari 2016 @ 08:42:01 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160062748
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 07:00 schreef Guard het volgende:

[..]

Als er iemand een trail van zo ongeveer 42 km (tis trail, dus de afstand hoeft niet exact :P) uitzet dan loop ik wel mee, zonder lianen aan anderen uit te delen
Ik zal morgen even een route verkennen ^O^
F means you're fucked
pi_160062871
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 08:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zal morgen even een route verkennen ^O^
^O^ succes morgen
pi_160062900
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 08:09 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil wel een km of 10 mee op hobbeltempo :)
Wel een leuk idee natuurlijk, een trailmeet waar verschillende afstanden gelopen kunnen worden.
Iedereen wat trailfood meenemen :Y)
pi_160062916
Dat klinkt wel als een mooi idee!
pi_160062926
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 09:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Wel een leuk idee natuurlijk, een trailmeet waar verschillende afstanden gelopen kunnen worden.
Iedereen wat trailfood meenemen :Y)
Ik krijg nu reclame van pizzas. Is dat trailfood??
  Moderator zaterdag 20 februari 2016 @ 09:16:13 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_160062941
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 09:14 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ik heb gisteren pizza gegeten :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_160062943
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 09:16 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb gisteren pizza gegeten :@
Trailer!
pi_160062955
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 09:14 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Je zal niet heel snel pizza's zien op een verzorgingspost tijdens een trail, maar na afloop van een trail, met een biertje erbij :9
pi_160062968
Ik ga nu de deur uit, 2 uur later dan gepland. Wil 10+ km lopen, afhankelijk van hoe het gaat. Rustig aan, met de spijkers met koppen podcast op.
pi_160063007
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 09:19 schreef steffelonio het volgende:
Ik ga nu de deur uit, 2 uur later dan gepland. Wil 10+ km lopen, afhankelijk van hoe het gaat. Rustig aan, met de spijkers met koppen podcast op.
Geniet ervan
pi_160063100
Hardlopend een nieuwe stad ontdekken is zooooo tof O+ En ik heb geen enkels gebroken op de gladde steile klinkerstraatjes, score!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160063248
Ik zag hem al voorbij komen...
*Jaloers
pi_160064208
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:02 schreef Guard het volgende:
Ik zag hem al voorbij komen...
*Jaloers
Ik ben ook wel jaloers dat jij 's ochtends vroeg zo'n snelle intervaltraining eruit weet te persen! :P Ochtenden zijn bij mij meestal beter geschikt voor rustig lopen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160065496
Guard, indrukwekkende training weer! Jij lijkt echt alles aan te kunnen. En LT, lopen in Lissabon...
* Jaloers

Mijn duurloop werd een moeizaam verhaal. Mijn rust hartslag was al hoger dan normaal, en het lopen ging zwaar. Na 3km even gestopt en gewandeld, vervolgens 2km gehobbeld, weer een stop, toen 4km met een stop, toen 5km met een stop. Al met al ruim 15km op de teller, maar niet zoals ik had gedacht. Vreemd hoe de verwachting vooraf en de uiteindelijke uitvoering soms zo van elkaar verschillen.

Ach, dit soort loopjes die je dan toch zo goed als mogelijk afrondt zorgen (hopelijk) voor de verbetering op de lange termijn.
pi_160065744
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:29 schreef steffelonio het volgende:
Guard, indrukwekkende training weer! Jij lijkt echt alles aan te kunnen. En LT, lopen in Lissabon...
* Jaloers

Mijn duurloop werd een moeizaam verhaal. Mijn rust hartslag was al hoger dan normaal, en het lopen ging zwaar. Na 3km even gestopt en gewandeld, vervolgens 2km gehobbeld, weer een stop, toen 4km met een stop, toen 5km met een stop. Al met al ruim 15km op de teller, maar niet zoals ik had gedacht. Vreemd hoe de verwachting vooraf en de uiteindelijke uitvoering soms zo van elkaar verschillen.

Ach, dit soort loopjes die je dan toch zo goed als mogelijk afrondt zorgen (hopelijk) voor de verbetering op de lange termijn.
Je wordt er iig niet slechter van. Slechte trainingen horen erbij, en nu is de kans vrij groot dat de volgende training weer beter gaat :)
pi_160066012
Trailmeet? Pizza? Is er dan ook bier naderhand??

Lijkt mij ook wel leuk om jullie weer eens te zien. Als zal ik niet veel verder lopen dan 10km :')
pi_160067123
Mag ik bij de CPCloop, 10km? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')