quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:28 schreef iemand die hier wel welkom is het volgende:
[..]
Klopt, Ajacied422
Ik moet het nog even met de gids bespreken; 99.999.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mooi. Mij ook. Wanneer gaan we?
Roeters?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zag dit in de UvA wc. Dit zal wel het bloed onder de nagels van de rechtse SC'ers halen.
[ afbeelding ]
Niet verrassend, het blijft daar een links-anarchistisch bolwerk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zag dit in de UvA wc. Dit zal wel het bloed onder de nagels van de rechtse SC'ers halen.
[ afbeelding ]
Dat zou dan nou juist weer positief zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:32 schreef Gutmensch het volgende:
Ik wou een nieuw deel openen met "Ajacied422 is een hommo" als TT in de hoop dat die nieuwe VBL-mod het dan per ongeluk zou sluiten
Als ik jou was geweest hing die poster daar niet meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Schande!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Koningsplein. Op Roeters ook gezien overigens.
Ik ben niet zo stoer als jij.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:33 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Als ik jou was geweest hing die poster daar niet meer.
Ter compensatie is de foto naar rechts gedraaid.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet verrassend, het blijft daar een links-anarchistisch bolwerk.
De ABS valt mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook anarchist voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ben niet zo stoer als jij.
Zo beter?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar....
Volgende keer de quote een beetje anonimiseren graag
Verschilt heel erg per faculteit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe zit dat met Rechtenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per faculteit.
Economie en Bedrijfskunde zijn echt geen linkse bolwerken op de UvA
Verdomme, dan moet ik wel naar Leiden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rechten is altijd links, tenzij Leiden.
Van wie gaat Feyenoord dit weekend trouwens verliezen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Verdomme, dan moet ik wel naar Leiden.
Correct. Ik ben daar een centrumsoftie. Alle docenten van mij kotsen op de sociale huursector.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per faculteit.
Economie en Bedrijfskunde zijn echt geen linkse bolwerken op de UvA
Zichzelf?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Van wie gaat Feyenoord dit weekend trouwens verliezen?
Ik deed ooit rechten in Leiden en dat was echt heel erg rechts.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha! Ik zie jou al in de collegebanken zitten, hele tijd "nou nou nou" zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik deed ooit rechten in Leiden en dat was echt heel erg rechts.
Kan je een voorbeeld noemen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik deed ooit rechten in Leiden en dat was echt heel erg rechts.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha! Ik zie jou al in de collegebanken zitten, hele tijd "nou nou nou" zeggen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:37 schreef Janneke141 het volgende:
60 topics in 5 minuten, en het dan gek vinden dat voetbalsupporters geassocieerd worden met het debiele deel van de bevolking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging er wel eens tegenin ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha! Ik zie jou al in de collegebanken zitten, hele tijd "nou nou nou" zeggen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest dat?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
In De Kuip tegen Roda wordt natuurlijk de ommekeer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat sowieso. En van Roda, dat wordt lachen.
Ik hoop het oprecht. Ik heb meer met Feyenoord dan met Ajax en PSV.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In De Kuip tegen Roda wordt natuurlijk de ommekeer.
Je zal maar Cliteur heten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Afhsin Elian, Paul Cliteur, Thierry Baudet.
Gedurfd. Heb je mensen weer in hun vooroordelen weten te bevestigen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ging er wel eens tegenin ja.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht. Ik heb meer met Feyenoord dan met Ajax en PSV.
Oe, klinkt goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Afhsin Elian, Paul Cliteur, Thierry Baudet.
Het sociaal-liberalisme als mongoloïde liefdesbaby van ecognomen en D66-rechters.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:
Aan onze economiefaculteit is iedereen kneitertje liberaal. Aan onze rechtenfaculteit kneitertje sociaal. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden zit. Laten we het 'sociaal-iberaal' noemen.
Hij doet nog een beetje hard to get. Prima ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ben je verliefd op ons Kaasje? Zo lief.
Nee, zit nog steeds met mijn kop bij dat ene meisje. Word er doodongelukkig vanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ben je verliefd op ons Kaasje? Zo lief.
Word.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, zit nog steeds met mijn kop bij dat ene meisje. Wordt er doodongelukkig van.
Ik had het al verbeterd voor dit bericht. Tyf op.quote:
Ik bedoelde het op zo'n straattaals. Als in (microsoft) word (bro).quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:44 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik had het al verbeterd voor dit bericht. Tyf op.
Vraag het Erik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:43 schreef KetchupFTW het volgende:
In hoeverre is de rechtenfaculteit op de UvA links?
Stuur Yernaz een mailtje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:43 schreef KetchupFTW het volgende:
In hoeverre is de rechtenfaculteit op de UvA links?
Ja, wel rechtse bedoening bij de ESE inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:
Aan onze economiefaculteit is iedereen kneitertje liberaal. Aan onze rechtenfaculteit kneitertje sociaal. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden zit. Laten we het 'sociaal-iberaal' noemen.
Hij doet politicologie.quote:
Nee, je zou maar alleen naar een stad gaan die je niet kent en een reistijd hebben van anderhalf uur. Straks moet je nog een kamer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:48 schreef KetchupFTW het volgende:
Eigenlijk boeit het me vrij weinig of een universiteit links of rechts is. Ik wil gewoon een kwalitatief een goede studie, het liefst de beste. Iemand van de UvA zei dat de rechtenbachelors bijna identiek zijn op elke universiteit en dat het dus niet uitmaakt waar je heen gaat, klopt dat?
Ook kijkende naar de reistijd van ~3 uur per dag die ik naar Leiden zou moeten maken en het feit dat niemand die ik ken plannen heeft om naar Leiden te gaan.
Je moet sowieso niet je universiteit uitkiezen op basis van de plannen van je schoolvriendjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:48 schreef KetchupFTW het volgende:
Eigenlijk boeit het me vrij weinig of een universiteit links of rechts is. Ik wil gewoon een kwalitatief een goede studie, het liefst de beste. Iemand van de UvA zei dat de rechtenbachelors bijna identiek zijn op elke universiteit en dat het dus niet uitmaakt waar je heen gaat, klopt dat?
Ook kijkende naar de reistijd van ~3 uur per dag die ik naar Leiden zou moeten maken en het feit dat niemand die ik ken plannen heeft om naar Leiden te gaan.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik moet het nog even met de gids bespreken; 99.999.
Misschien kun je wel rechten gaan studeren in Noord-Korea.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:48 schreef KetchupFTW het volgende:
Die komma is niet nodig en die hoofdletter ook niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:52 schreef Euribob het volgende:
Ketchup kan ook gewoon een fatsoenlijke massastudie gaan doen, zoals Economie.
Nee, nee, dat snap ik. Wel fijn als ik te horen krijg dat het geen zak uitmaakt of ik in Amsterdam blijf, of naar Leiden ga.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet je universiteit uitkiezen op basis van de plannen van je schoolvriendjes.
Misschien wil hij uitdaging.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:52 schreef Euribob het volgende:
economen voelen zich altijd hoog.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die komma is niet nodig en die hoofdletter ook niet.
Maar je woont nu in Amsterdam?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, nee, dat snap ik. Wel fijn als ik te horen krijg dat het geen zak uitmaakt of ik in Amsterdam blijf, of naar Leiden ga.
Ja.quote:
Die combinatie van Rechten en economie die ze in het tweede jaar in Leiden aanbieden trekt me wel, alleen dan mis je wel je civiel effectquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:52 schreef Euribob het volgende:
Gewoon blijven. Nooit het centrum van het universum inwisselen voor een tweederangs dorp zoals Rotterdam of Leiden.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon blijven. Nooit het centrum van het universum inwisselen voor een tweederangs dorp zoals Rotterdam of Leiden.
Precies, vooral wegblijven uit Rotterdam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon blijven. Nooit het centrum van het universum inwisselen voor een tweederangs dorp zoals Rotterdam of Leiden.
Hehe, een van de beste afleveringen.quote:
Want daar woont je onbereikbare liefde niet.quote:
Of wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Want daar woont je onbereikbare liefde niet.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:05 schreef Kaas- het volgende:
GS vertegenwoordigt Amsterdam wel goed. Is nu net enkele maanden terug van de provincie verhuisd naar een buitenwijk van die gemeente waar het vroeger nog niet eens Amsterdam heette, doet op z'n werk niets waar de reële economie baat bij heeft en vindt het nu direct het centrum van de wereld.
Ze is niet onbereikbaar. Ik zit in de situatie die perfect met so close yet so far beschreven Kan worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Want daar woont je onbereikbare liefde niet.
Reële economie, dat klinkt Rotterdams.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:05 schreef Kaas- het volgende:
GS vertegenwoordigt Amsterdam wel goed. Is nu net enkele maanden terug van de provincie verhuisd naar een buitenwijk van die gemeente waar het vroeger nog niet eens Amsterdam heette, doet op z'n werk niets waar de reële economie baat bij heeft en vindt het nu direct het centrum van de wereld.
Niet lullen maar poetsen, behalve voor kaas dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Reële economie, dat klinkt Rotterdams.
Komt arbeid bij kijken enzo.
Kaas poetst liever lullen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet lullen maar poetsen, behalve voor kaas dan.
Die poetst graag lullen, dat klopt wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet lullen maar poetsen, behalve voor kaas dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |