Nee vandaag moet alles ingeleverd zijn en is dan ook de Head of Delegation meeting in Stockholm. Malta en Bukgarije hebben uitstel gekregen tot 20 maart om hun inzending openbaar te maken. Eind van de middag wordt geloot voor de startpositie van Zweden.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:32 schreef ato het volgende:
Wel laat he, moet iedereen dan ook volgende week hun nummer ingestuurd hebben ( lees ook Malta)
Ok dat is dan weer wel spannend..quote:Op maandag 14 maart 2016 12:50 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee vandaag moet alles ingeleverd zijn en is dan ook de Head of Delegation meeting in Stockholm. Malta en Bukgarije hebben uitstel gekregen tot 20 maart om hun inzending openbaar te maken. Eind van de middag wordt geloot voor de startpositie van Zweden.
Video staat intussen op privéquote:Op maandag 21 maart 2016 17:41 schreef bogtrotter het volgende:
We misten er nog ééntje, maar nu krijgen we eindelijk het 43e nummer te horen.
Of dat het wachten waard was?
Ohhh, daj mi ljubavta! Daj mi ljubavta! Oh, daj mi ljubavta! ("Geef me je liefde, oh, geef me je liefde")quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:29 schreef Anoonumos het volgende:
Krijg deze aids niet uit mn kop
?, ??? ?? ??????? (3)
They will never break us down
?, ??? ?? ???????! (3)
They will never break us down
Doen ze goed!quote:Op zondag 15 mei 2016 01:37 schreef KoningPils het volgende:
Bulgarije. Faalt 8 van de 10 keer.
Maar als ze de finale halen. top 5
Gewoon lekker alles of nietsquote:Op zondag 15 mei 2016 01:37 schreef KoningPils het volgende:
Bulgarije. Faalt 8 van de 10 keer.
Maar als ze de finale halen. top 5
quote:Op zondag 15 mei 2016 03:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon lekker alles of niets![]()
Persoonlijk vind ik de positie van ze zeer terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |