iddquote:Op maandag 22 februari 2016 08:00 schreef seto het volgende:
hey goeiemorgen boys
nieuwe week nieuwe kansen
Kutkinderen, allemaal.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:01 schreef seto het volgende:
ik prank ook altijd de gym door te doen alsof ik kettlebells ga gebruiken
quote:A flower does not think of competing to the other flower next to it. It just blooms
ik ga hier ff een dope beat onder zetten brbquote:Op maandag 22 februari 2016 14:42 schreef Klokov het volgende:
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten. Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten. Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten
Dit is het enige wat ik heb, stop mijn hart er in, Dus ik meen het als ik swing en dat is dat ding. Waardoor ik win als Abdel Krim in 1921, overgave is voor de zwakkeling. Ook al is het jaren geleden de geschiedenis herhaalt zich is al een paar keer gebleken. Veel van jullie gasten hier zo waren tevreden totdat je de Klokov zag feesten met bells in Ede. Maar je was weer te voorbarig geweest, we vierden feest omdat ik toen pas was jarig geweest. Het is nu tijd om wat aandacht te besteden aan actuele problemen mathematisch beschreven. Over wat er onder Gireviks hier leeft. Onterecht worden we gehaat en gevreesd. De GYM speelt er op in en met name tv maar dat jij er aan mee deed verbaast me nog steeds. Ik ben aardig op dreef en als ik eenmaal begin ouwe moet niemand me stoppen want ik kan me niet meer inhouden.
Wat ik zeg klinkt misschien eenvoudig maar ze kijken me aan alsof ik vloog in de Twin Towers. We kwamen hier als bazen On the downlow wat goede hash-verspreiders. Ik weet nog hoe ze me noemden vroeger, ik was wat kleiner; kkgirevik, dat is wat ze zeiden.
[..]
hahahahahhquote:Op maandag 22 februari 2016 14:01 schreef seto het volgende:
ik prank ook altijd de gym door te doen alsof ik kettlebells ga gebruiken
True, maar ze denken niet en hebben daarom geen besef van competitie.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:11 schreef Drinky het volgende:
Onzin, planten concurreren onderling voor zonlicht. Hoe sneller je kan groeien, hoe beter. Dat betekent dus dat ze het zonlicht van andere planten "jatten" en ze laten sterven.
Hippie quotes
hear hearquote:Op maandag 22 februari 2016 17:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
True, maar ze denken niet en hebben daarom geen besef van competitie.
Aan de andere kant mogen alle veganisten,vegetariërs en hippies sterven aan scheurbuik met hun stinkende dreadlocks.
Het is pas nu ik de tekst uitgeschreven zie, dat ik volledig kan inzien wat een complete aids dat nummer was.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:42 schreef Klokov het volgende:
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten. Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten. Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten
Dit is het enige wat ik heb, stop mijn hart er in, Dus ik meen het als ik swing en dat is dat ding. Waardoor ik win als Abdel Krim in 1921, overgave is voor de zwakkeling. Ook al is het jaren geleden de geschiedenis herhaalt zich is al een paar keer gebleken. Veel van jullie gasten hier zo waren tevreden totdat je de Klokov zag feesten met bells in Ede. Maar je was weer te voorbarig geweest, we vierden feest omdat ik toen pas was jarig geweest. Het is nu tijd om wat aandacht te besteden aan actuele problemen mathematisch beschreven. Over wat er onder Gireviks hier leeft. Onterecht worden we gehaat en gevreesd. De GYM speelt er op in en met name tv maar dat jij er aan mee deed verbaast me nog steeds. Ik ben aardig op dreef en als ik eenmaal begin ouwe moet niemand me stoppen want ik kan me niet meer inhouden.
Wat ik zeg klinkt misschien eenvoudig maar ze kijken me aan alsof ik vloog in de Twin Towers. We kwamen hier als bazen On the downlow wat goede hash-verspreiders. Ik weet nog hoe ze me noemden vroeger, ik was wat kleiner; kkgirevik, dat is wat ze zeiden.
[..]
Post eens een paar hoogstandjes uit de top 40 in die tijdquote:Op maandag 22 februari 2016 19:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is pas nu ik de tekst uitgeschreven zie, dat ik volledig kan inzien wat een complete aids dat nummer was.
Jawohl mein führer.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Post eens een paar hoogstandjes uit de top 40 in die tijd
alsof alles enorm diepzinnig moet zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
Bob jij of Bob ik?
Iedereen Bobt...
Want die beat is zo DIK!
Shakespear niveau, vriend.
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:21 schreef Beach het volgende:
[..]
alsof alles enorm diepzinnig moet zijn
vertel waar luister jij naar
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:21 schreef Deuce92 het volgende:
Maar goed, als 't nummer lekker klinkt zal 't mij een worst wezen waar de tekst over gaat.
natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2016 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
Sla een Turk op de grond
Steek een stok in z'n kont
Kent iemand die nog?
K3?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
Sla een Turk op de grond
Steek een stok in z'n kont
Kent iemand die nog?
Ik maak m;n eigen PWO, adrenaline maatquote:Op maandag 22 februari 2016 12:01 schreef no1uknow het volgende:
heeft bredebroeder een scoopje teveel pwo genomen ofzo
Vond deze altijd wel hard.quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
In plaats van mijn sollicitatie te beginnen met de zoveelste saaie standaard openingszin, die begint met de tekst “Naar aanleiding van de vacature …..” lijkt het mij verstandiger deze gelegenheid te gebruiken om u te feliciteren. U bent bij deze namelijk gestuit op de perfecte kandidaat voor de invulling van de functie van Medewerker Invorderingen Lokale Belastingen. Als reeds afgestudeerde bestuurskundige die opzoek is naar relevante werkervaring ‘in the real world’ lijkt het mij zeer uitdagend om zo spoedig mogelijk deel uit te mogen maken van een team dat zich bezig houdt met het ondersteunen en realiseren van gemeentelijke doelen op het gebied van belasting invordering. Als geboren en getogen Capellenaar doe ik dat natuurlijk nergens liever dan in mijn eigen woonplaats!
Uiteraard beschouw mijzelf als buitengewoon geschikt voor deze functie, hoofdzakelijk omdat mijn loopbaan in de bestuurskunde er direct toe heeft geleid dat ik voldoe aan het door u gestelde eisenpakket. De kennis verkregen bij de door mij afgesloten thematische vakken zullen mij zeer zeker ten goede komen bij het vervullen van deze functie.
Naast een HBO diploma beschikt ik ook over een WO-master, ik heb naar eigen zeggen een goed cijfermatig inzicht, sterke mondelinge- en schriftelijke communicatievaardigheden, ik kan zowel zelfstandig als in teamverband functioneren, ik ben iemand die zonder aarzeling knopen doorhakt en heb geen problemen met onconventionele werktijden.
Door het doen van een zeer interessante werkstage bij een in Den Haag gevestigde non-profit organisatie, genaamd ………, heb al ik al enige werkervaring opgedaan op het gebied van semi-beleidsmatig werk . Tijdens deze stage ben ik naar eigen mening enorm gegroeid als persoon. Hoofdzakelijk heeft deze ervaring mij geleerd het beste uit mijzelf te halen en goed gepland naar deadlines toe te werken. Vaardigheden als notuleren van vergaderingen, het schrijven van rapporten, bijhouden van financiën, het maken van nieuwsbrieven en het onderhouden van een netwerk heb ik mij dus compleet eigen gemaakt.
Ten slotte, toont mijn reeds afgesloten halfjarige periode als vrijwilliger bij ………….. in Kenya aan dat ik naast de gestelde functie eisen van ervaring en intellectuele capaciteiten ook hardwerkend, doortastend, gepassioneerd en oprecht maatschappelijk betrokken ben.
Uiteraard ben ik natuurlijk bereid om mijn sollicitatie brief en bijgesloten CV toe te lichten in een persoonlijk gesprek. Ik hoop daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen . De reden waarom mijn voorkeur uitgaat naar een persoonlijk gesprek is zodat u een beter beeld van de persoon achter de brief kunt krijgen en ook nog eventuele vragen kunt stellen. Voor mijn contactgegevens adviseer ik u gelieve mijn CV te raadplegen.
Met vriendelijke groet,
Klokov
Ga je die serieus sturen? Want er zitten nogal wat schoonheidsfoutjes in.quote:
Zulke sollicitatiebrieven werken veel beter dan die standaardmeuk. Alleen moet je dan wel correct Nederlands gebruiken. Het is een beetje gênant als je zegt dat je 'sterke mondelinge- en schriftelijke communicatievaardigheden' hebt, maar dan een brief vol spel- en stijlfouten stuurt.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef Klokov het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Zowel inhoudelijk als qua stijl kom je hier nergens mee. Uit een topic in WGR gehaald van iemand die maar niet wordt uitgenodigd
Hoeft niet, ik heb diploma's die bewijzen dat ik dat kan.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
precies
en dan ook meteen wat latijnse spreukjes erin pleuren
veni vidi vici haha ja tog laters
Ik ga normaal gesproken eerst langs bij een bedrijf zodat ze weten wie ik ben en daarna stuur ik het pas op. Maarja, ik heb nu een stage in het buitenland nodig dus langsgaan is een beetje lastig. Nu wel eentje in Zuid Afrika die interesse heeft in mij, beetje tussen de leeuwen en zika babies rondlopenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Maar jullie sturen dus allemaal van die standaardbrieven en hopen dan dat je om de een of andere reden opvalt tussen de 200 andere identieke brieven die ze binnenkrijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |