iddquote:Op maandag 22 februari 2016 08:00 schreef seto het volgende:
hey goeiemorgen boys
nieuwe week nieuwe kansen
Kutkinderen, allemaal.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:01 schreef seto het volgende:
ik prank ook altijd de gym door te doen alsof ik kettlebells ga gebruiken
quote:A flower does not think of competing to the other flower next to it. It just blooms
ik ga hier ff een dope beat onder zetten brbquote:Op maandag 22 februari 2016 14:42 schreef Klokov het volgende:
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten. Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten. Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten
Dit is het enige wat ik heb, stop mijn hart er in, Dus ik meen het als ik swing en dat is dat ding. Waardoor ik win als Abdel Krim in 1921, overgave is voor de zwakkeling. Ook al is het jaren geleden de geschiedenis herhaalt zich is al een paar keer gebleken. Veel van jullie gasten hier zo waren tevreden totdat je de Klokov zag feesten met bells in Ede. Maar je was weer te voorbarig geweest, we vierden feest omdat ik toen pas was jarig geweest. Het is nu tijd om wat aandacht te besteden aan actuele problemen mathematisch beschreven. Over wat er onder Gireviks hier leeft. Onterecht worden we gehaat en gevreesd. De GYM speelt er op in en met name tv maar dat jij er aan mee deed verbaast me nog steeds. Ik ben aardig op dreef en als ik eenmaal begin ouwe moet niemand me stoppen want ik kan me niet meer inhouden.
Wat ik zeg klinkt misschien eenvoudig maar ze kijken me aan alsof ik vloog in de Twin Towers. We kwamen hier als bazen On the downlow wat goede hash-verspreiders. Ik weet nog hoe ze me noemden vroeger, ik was wat kleiner; kkgirevik, dat is wat ze zeiden.
[..]
hahahahahhquote:Op maandag 22 februari 2016 14:01 schreef seto het volgende:
ik prank ook altijd de gym door te doen alsof ik kettlebells ga gebruiken
True, maar ze denken niet en hebben daarom geen besef van competitie.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:11 schreef Drinky het volgende:
Onzin, planten concurreren onderling voor zonlicht. Hoe sneller je kan groeien, hoe beter. Dat betekent dus dat ze het zonlicht van andere planten "jatten" en ze laten sterven.
Hippie quotes
hear hearquote:Op maandag 22 februari 2016 17:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
True, maar ze denken niet en hebben daarom geen besef van competitie.
Aan de andere kant mogen alle veganisten,vegetariërs en hippies sterven aan scheurbuik met hun stinkende dreadlocks.
Het is pas nu ik de tekst uitgeschreven zie, dat ik volledig kan inzien wat een complete aids dat nummer was.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:42 schreef Klokov het volgende:
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten. Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten. Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten
Dit is het enige wat ik heb, stop mijn hart er in, Dus ik meen het als ik swing en dat is dat ding. Waardoor ik win als Abdel Krim in 1921, overgave is voor de zwakkeling. Ook al is het jaren geleden de geschiedenis herhaalt zich is al een paar keer gebleken. Veel van jullie gasten hier zo waren tevreden totdat je de Klokov zag feesten met bells in Ede. Maar je was weer te voorbarig geweest, we vierden feest omdat ik toen pas was jarig geweest. Het is nu tijd om wat aandacht te besteden aan actuele problemen mathematisch beschreven. Over wat er onder Gireviks hier leeft. Onterecht worden we gehaat en gevreesd. De GYM speelt er op in en met name tv maar dat jij er aan mee deed verbaast me nog steeds. Ik ben aardig op dreef en als ik eenmaal begin ouwe moet niemand me stoppen want ik kan me niet meer inhouden.
Wat ik zeg klinkt misschien eenvoudig maar ze kijken me aan alsof ik vloog in de Twin Towers. We kwamen hier als bazen On the downlow wat goede hash-verspreiders. Ik weet nog hoe ze me noemden vroeger, ik was wat kleiner; kkgirevik, dat is wat ze zeiden.
[..]
Post eens een paar hoogstandjes uit de top 40 in die tijdquote:Op maandag 22 februari 2016 19:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is pas nu ik de tekst uitgeschreven zie, dat ik volledig kan inzien wat een complete aids dat nummer was.
Jawohl mein führer.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Post eens een paar hoogstandjes uit de top 40 in die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |