SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Met auto naar centrum Amsterdam gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:19 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Met de auto? En dan moet je hem ook nog parkeren he.
Of bedoel je OV?
quote:
Ik ga altijd met de treinquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met auto naar centrum Amsterdam gaanBen jij wel helemaal lekker
Amstelveen metro naar centrum A'dam max half uur sowieso. Straks met N-Z-lijn heb je nog meer optiesquote:
Ergens in seizoen 2 of 3, Walter zat te neurien op dat nummer, toen ie aangehouden werd en neurotisch reageerde op die agent.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:22 schreef Ashqelon het volgende:
@Remqo, zat ie srs in BB?
Tof nummer inderdaad maar typisch zo een soort lied waarvan je er niet te veel achter elkaar moet luisteren, zeker niet in de nacht.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:23 schreef Aardbei16 het volgende:
Gooien de hooligans in Syrië handgranaten op het veld ipv van vuurwerk?
Maar wat er in Amstelveen te doen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Amstelveen metro naar centrum A'dam max half uur sowieso. Straks met N-Z-lijn heb je nog meer opties
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:24 schreef Ashqelon het volgende:
Deze classic kwam erna want auto modus.
Wat vind je hiervan Remqo?
Heerlijk nummer, maar luister nu een andere BB, das een afkorting voor Beach Boysquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:24 schreef Ashqelon het volgende:
Deze classic kwam erna want auto modus.
Wat vind je hiervan Remqo?
Hoe drukker hoe beter vindt ik. Maar het is wel absurd duur idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:26 schreef Ashqelon het volgende:
@Fokker binnenstad Amsterdam vind ik gewoon veel te druk en bovendien duur etc. Oud Zuid is het maximale qua drukheid dat ik nog vind kunnen.
quote:
hehe wilde al gaan vragen waar je het over had. welk nummer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, maar luister nu een andere BB, das een afkorting voor Beach Boys
Weet ik het...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:24 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Maar wat er in Amstelveen te doen dan?
Druk is leuk. Wel duur.. daarom woon ik nog bij mijn ouders,, wel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:26 schreef Ashqelon het volgende:
@Fokker binnenstad Amsterdam vind ik gewoon veel te druk en bovendien duur etc. Oud Zuid is het maximale qua drukheid dat ik nog vind kunnen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:26 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hoe drukker hoe beter vindt ik. Maar het is wel absurd duur idd.
wilde ik ook net posten inderdaad maar topic vol enzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met auto naar centrum Amsterdam gaanBen jij wel helemaal lekker
Op het moment, California Girlsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe wilde al gaan vragen waar je het over had. welk nummer?
Ja als daar niks is dan is het wel erg kut om steeds naar Amsterdam te moeten. Daarom zit ik in Den Haag, leuke stad en supersnel in Amsterdam.quote:
Typische bak voor jou welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Auto is te doen in AmsterdamWel een VW golf formaat
Nederlands is gewoon een veel te moeilijke taalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
Beter spendeer jij je geld aan LOI cursus Nederlands
Zoals Venetiëquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
elk stadscentrum zou autovrij moeten zijn
nederlands is helemaal geen moeilijke taalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nederlands is gewoon een veel te moeilijke taal
Ben wel goed in andere talen
hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:26 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hoe drukker hoe beter vindt ik. Maar het is wel absurd duur idd.
Golf 6 hebben wij hier als autoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Typische bak voor jou wel
Gewoon de motorboot pakkenquote:
Welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nederlands is helemaal geen moeilijke taal
Zelfs kereltjes als Teuntje kunnen hetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nederlands is helemaal geen moeilijke taal
mweh, snap nooit zo goed hoe mensen daar moeite mee kunnen hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:30 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Wel![]()
Dat gedoe met dt slaat echt nergens op.
Nooit geweest daar, maar zou het wel eens willen zien, ook vol historiequote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:31 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zou daar wel willen wonen. Ben echt gek op die stad.
Nummer is niet helemaal mn ding maar vind California wel ontzettend tof, vraag me af of ik nog eens de stap durf te zetten daar naartoe te verhuizen.quote:
Ik zie wel eens mensen reageren waarin een zelfstandig naamwoord zoals 'bloot' als bloodt wordt geschreven ;')quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh, snap nooit zo goed hoe mensen daar moeite mee kunnen hebben
is nederlands je moedertaal?
Ja, Nederlands is m'n moedertaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh, snap nooit zo goed hoe mensen daar moeite mee kunnen hebben
is nederlands je moedertaal?
Ben je daar wel eens geweest, of sws in de VS?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nummer is niet helemaal mn ding maar vind California wel ontzettend tof, vraag me af of ik nog eens de stap durf te zetten daar naartoe te verhuizen.
Jup. Sowieso heel Italië vind ik prachtig. De vrouwen, het eten en de steden. Meestal zit het weer ook nog mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit geweest daar, maar zou het wel eens willen zien, ook vol historie
dan begrijp ik het nog wel enigszins maar als je echt volwassen bent vind ik het niet bepaald tof.quote:
Gewoon nooit ik laten opvolgen door ...dtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja, Nederlands is m'n moedertaal.
Woorden die eindigen met d of t vind ik meestal niet zo moeilijk, maar ik vind dat hele systeem met dt gewoon te ingewikkeld, en moet er ook steeds te lang over nadenken.
dat is wel echt ergquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie wel eens mensen reageren waarin een zelfstandig naamwoord zoals 'bloot' als bloodt wordt geschreven ;')
Tsja...
Waarom niet? Ik denk niet dat je leeftijd iets met je voorkeur voor stad of dorp etc te maken heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dan begrijp ik het nog wel enigszins maar als je echt volwassen bent vind ik het niet bepaald tof.
je kunt dat echt in 10 minuten uit je hoofd leren als je het taalgevoel mistquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja, Nederlands is m'n moedertaal.
Woorden die eindigen met d of t vind ik meestal niet zo moeilijk, maar ik vind dat hele systeem met dt gewoon te ingewikkeld, en moet er ook steeds te lang over nadenken.
Jep zowel in NYC als LA, echt twee totaal verschillende steden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben je daar wel eens geweest, of sws in de VS?
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:36 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk niet dat je leeftijd iets met je voorkeur voor stad of dorp etc te maken heeft.
quote:
Nederland is niet mijn moedertaal man, snap alleen de FOK!s nietquote:
Wat is je moedertaal dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland is niet mijn moedertaal man, snap alleen de FOK!s niet
Sowieso hebben mensen naarmate ze ouder worden vaak behoefte aan een wat rustigere leefomgeving. Niet altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:38 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hoezo? Tenzij je kinderen wil dan. Maar die plannen heb ik niet.
Echt plaatsvervangende schaamte soms.quote:
Verschilt uiteraard per persoon maar denk wel degelijk dat leeftijd uitmaakt, volwassenen met verplichtingen etc. zijn vaak wat meer op zoek naar rust dan jongeren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:36 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk niet dat je leeftijd iets met je voorkeur voor stad of dorp etc te maken heeft.
Maar dan zit ik meer te denken aan mensen die de AOW in gaan. Van ongeveer 20 tot 65 is het denk ik niet te zeggen waar vaker voor word gekozen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sowieso hebben mensen naarmate ze ouder worden vaak behoefte aan een wat rustigere leefomgeving. Niet altijd natuurlijk.
Heb jij mij een note gegeven ivm english rose?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Echt plaatsvervangende schaamte soms.
Ik maak ook wel eens een dt-foutje, omdat ik soms sneller typ dan ik denk, en niet alles 2x contoleer voordat ik op invoeren druk.
Maar in zelfstandig naamwoorden valt er weinig te sjoemelen met d en t
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Maar dan zit ik meer te denken aan mensen die de AOW in gaan. Van ongeveer 20 tot 65 is het denk ik niet te zeggen waar vaker voor word gekozen.
van wie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
je persoonlijkheid is ook slecht vieze rechtse
LA vond ik vrij duf, een groot plak asfalt, al zijn de kustplaatsjes wel leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jep zowel in NYC als LA, echt twee totaal verschillende steden.
Hoewel NYC zn charme heeft en bepaalde zaken nou eenmaal haast onlosmakelijk met NYC zijn verbonden vind ik zelf LA echt vele malen toffer.
quote:
Wasn't mequote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij mij een note gegeven ivm english rose?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |