mweh, snap nooit zo goed hoe mensen daar moeite mee kunnen hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:30 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Wel![]()
Dat gedoe met dt slaat echt nergens op.
Nooit geweest daar, maar zou het wel eens willen zien, ook vol historiequote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:31 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zou daar wel willen wonen. Ben echt gek op die stad.
Nummer is niet helemaal mn ding maar vind California wel ontzettend tof, vraag me af of ik nog eens de stap durf te zetten daar naartoe te verhuizen.quote:
Ik zie wel eens mensen reageren waarin een zelfstandig naamwoord zoals 'bloot' als bloodt wordt geschreven ;')quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh, snap nooit zo goed hoe mensen daar moeite mee kunnen hebben
is nederlands je moedertaal?
Ja, Nederlands is m'n moedertaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh, snap nooit zo goed hoe mensen daar moeite mee kunnen hebben
is nederlands je moedertaal?
Ben je daar wel eens geweest, of sws in de VS?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nummer is niet helemaal mn ding maar vind California wel ontzettend tof, vraag me af of ik nog eens de stap durf te zetten daar naartoe te verhuizen.
Jup. Sowieso heel Italië vind ik prachtig. De vrouwen, het eten en de steden. Meestal zit het weer ook nog mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit geweest daar, maar zou het wel eens willen zien, ook vol historie
dan begrijp ik het nog wel enigszins maar als je echt volwassen bent vind ik het niet bepaald tof.quote:
Gewoon nooit ik laten opvolgen door ...dtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja, Nederlands is m'n moedertaal.
Woorden die eindigen met d of t vind ik meestal niet zo moeilijk, maar ik vind dat hele systeem met dt gewoon te ingewikkeld, en moet er ook steeds te lang over nadenken.
dat is wel echt ergquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie wel eens mensen reageren waarin een zelfstandig naamwoord zoals 'bloot' als bloodt wordt geschreven ;')
Tsja...
Waarom niet? Ik denk niet dat je leeftijd iets met je voorkeur voor stad of dorp etc te maken heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dan begrijp ik het nog wel enigszins maar als je echt volwassen bent vind ik het niet bepaald tof.
je kunt dat echt in 10 minuten uit je hoofd leren als je het taalgevoel mistquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja, Nederlands is m'n moedertaal.
Woorden die eindigen met d of t vind ik meestal niet zo moeilijk, maar ik vind dat hele systeem met dt gewoon te ingewikkeld, en moet er ook steeds te lang over nadenken.
Jep zowel in NYC als LA, echt twee totaal verschillende steden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben je daar wel eens geweest, of sws in de VS?
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:36 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk niet dat je leeftijd iets met je voorkeur voor stad of dorp etc te maken heeft.
quote:
Nederland is niet mijn moedertaal man, snap alleen de FOK!s nietquote:
Wat is je moedertaal dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland is niet mijn moedertaal man, snap alleen de FOK!s niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |