quote:
hehe wilde al gaan vragen waar je het over had. welk nummer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, maar luister nu een andere BB, das een afkorting voor Beach Boys
Weet ik het...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:24 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Maar wat er in Amstelveen te doen dan?
Druk is leuk. Wel duur.. daarom woon ik nog bij mijn ouders,, wel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:26 schreef Ashqelon het volgende:
@Fokker binnenstad Amsterdam vind ik gewoon veel te druk en bovendien duur etc. Oud Zuid is het maximale qua drukheid dat ik nog vind kunnen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:26 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hoe drukker hoe beter vindt ik. Maar het is wel absurd duur idd.
wilde ik ook net posten inderdaad maar topic vol enzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met auto naar centrum Amsterdam gaanBen jij wel helemaal lekker
Op het moment, California Girlsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe wilde al gaan vragen waar je het over had. welk nummer?
Ja als daar niks is dan is het wel erg kut om steeds naar Amsterdam te moeten. Daarom zit ik in Den Haag, leuke stad en supersnel in Amsterdam.quote:
Typische bak voor jou welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Auto is te doen in AmsterdamWel een VW golf formaat
Nederlands is gewoon een veel te moeilijke taalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
Beter spendeer jij je geld aan LOI cursus Nederlands
Zoals Venetiëquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
elk stadscentrum zou autovrij moeten zijn
nederlands is helemaal geen moeilijke taalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nederlands is gewoon een veel te moeilijke taal
Ben wel goed in andere talen
hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:26 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hoe drukker hoe beter vindt ik. Maar het is wel absurd duur idd.
Golf 6 hebben wij hier als autoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Typische bak voor jou wel
Gewoon de motorboot pakkenquote:
Welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nederlands is helemaal geen moeilijke taal
Zelfs kereltjes als Teuntje kunnen hetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nederlands is helemaal geen moeilijke taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |