SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Met auto naar centrum Amsterdam gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:19 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Met de auto? En dan moet je hem ook nog parkeren he.
Of bedoel je OV?
quote:
Ik ga altijd met de treinquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met auto naar centrum Amsterdam gaanBen jij wel helemaal lekker
Amstelveen metro naar centrum A'dam max half uur sowieso. Straks met N-Z-lijn heb je nog meer optiesquote:
Ergens in seizoen 2 of 3, Walter zat te neurien op dat nummer, toen ie aangehouden werd en neurotisch reageerde op die agent.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:22 schreef Ashqelon het volgende:
@Remqo, zat ie srs in BB?
Tof nummer inderdaad maar typisch zo een soort lied waarvan je er niet te veel achter elkaar moet luisteren, zeker niet in de nacht.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:23 schreef Aardbei16 het volgende:
Gooien de hooligans in Syrië handgranaten op het veld ipv van vuurwerk?
Maar wat er in Amstelveen te doen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Amstelveen metro naar centrum A'dam max half uur sowieso. Straks met N-Z-lijn heb je nog meer opties
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:24 schreef Ashqelon het volgende:
Deze classic kwam erna want auto modus.
Wat vind je hiervan Remqo?
Heerlijk nummer, maar luister nu een andere BB, das een afkorting voor Beach Boysquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:24 schreef Ashqelon het volgende:
Deze classic kwam erna want auto modus.
Wat vind je hiervan Remqo?
Hoe drukker hoe beter vindt ik. Maar het is wel absurd duur idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:26 schreef Ashqelon het volgende:
@Fokker binnenstad Amsterdam vind ik gewoon veel te druk en bovendien duur etc. Oud Zuid is het maximale qua drukheid dat ik nog vind kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |