Sowieso hebben mensen naarmate ze ouder worden vaak behoefte aan een wat rustigere leefomgeving. Niet altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:38 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hoezo? Tenzij je kinderen wil dan. Maar die plannen heb ik niet.
Echt plaatsvervangende schaamte soms.quote:
Verschilt uiteraard per persoon maar denk wel degelijk dat leeftijd uitmaakt, volwassenen met verplichtingen etc. zijn vaak wat meer op zoek naar rust dan jongeren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:36 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk niet dat je leeftijd iets met je voorkeur voor stad of dorp etc te maken heeft.
Maar dan zit ik meer te denken aan mensen die de AOW in gaan. Van ongeveer 20 tot 65 is het denk ik niet te zeggen waar vaker voor word gekozen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sowieso hebben mensen naarmate ze ouder worden vaak behoefte aan een wat rustigere leefomgeving. Niet altijd natuurlijk.
Heb jij mij een note gegeven ivm english rose?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Echt plaatsvervangende schaamte soms.
Ik maak ook wel eens een dt-foutje, omdat ik soms sneller typ dan ik denk, en niet alles 2x contoleer voordat ik op invoeren druk.
Maar in zelfstandig naamwoorden valt er weinig te sjoemelen met d en t
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Maar dan zit ik meer te denken aan mensen die de AOW in gaan. Van ongeveer 20 tot 65 is het denk ik niet te zeggen waar vaker voor word gekozen.
van wie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
je persoonlijkheid is ook slecht vieze rechtse
LA vond ik vrij duf, een groot plak asfalt, al zijn de kustplaatsjes wel leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jep zowel in NYC als LA, echt twee totaal verschillende steden.
Hoewel NYC zn charme heeft en bepaalde zaken nou eenmaal haast onlosmakelijk met NYC zijn verbonden vind ik zelf LA echt vele malen toffer.
quote:
Wasn't mequote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij mij een note gegeven ivm english rose?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |