Nog nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:11 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Of je nu eindelijk geslaagd bent voor je theorie examen.??
damn , kost je veel geld zo.quote:
Ik eet liever pasta dan er mijn huwelijk mee te zegenenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik kan jullie trouwen als pastafariaanse dominee <3
Met ballen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik eet liever pasta dan er mijn huwelijk mee te zegenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Met ballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Ramenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik eet liever pasta dan er mijn huwelijk mee te zegenen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:28 schreef DeMolay het volgende:
Hoe heet dat irrietante nummer van Leo sayer ook al weer
Nog niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
damn , kost je veel geld zo.
Nou ja volgende keer beter, al een datum geprikt?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Volhouden.
was ook niet echt voor jou bedoeld hequote:Op donderdag 18 februari 2016 23:38 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat doe je mijn ogen en oren aan
Mij is altijd geleerd dat je open moet staan voor nieuwe dingen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
was ook niet echt voor jou bedoeld he
brave jongen, maar he je was gewaarschuwd# irritante nummerquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd dat je open moet staan voor nieuwe dingen.
Had ik die dag nou maar niet geluisterd
Damn!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
even terug lezen op pagina 1
antwoord was nee gezakt
ik ben op stagequote:
Dat is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nog steeds een goede investering.
Ja, maar blijkbaar is dat nog steeds een solide belegging als ik de experts mag geloven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk.
Ik kan mijn theorie nog herinneren al is dat bijna 15 jaar terug maar is het nu zo moeilijk tegenwoordig?quote:
Veilig wellicht maar echt veel rendement ga je er ook niet meer uithalen. Kun je je beter richten op de markt van industriele edelmetalen, met al die gekke namenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar is dat nog steeds een solide belegging als ik de experts mag geloven.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Al heb ik nooit mijn rijbewijs kunnen halen door mijn ongeluk.
true maare half jaar later operatie gehad en hebben ze een stukje bot uit mijn knie gehaald wat nog rond zwierf en sindsdien kan ik weer prima lopen, zelfs hardlopen en heb toen ook meegedaan aan marathon 10 km.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:17 schreef ChrisCarter het volgende:
Oh damn dat klintk wel erg naar..
En nee een topic uit 2013 dus dat had ik moeilijk kunnen ruiken denk ik haha
Bijzonder hoe ons lichaam toch met al die klappen en ellende omgaat maar ook wat voor impact 1 gebeurtenis op de rest van je leven kan hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
true maare half jaar later operatie gehad en hebben ze een stukje bot uit mijn knie gehaald wat nog rond zwierf en sindsdien kan ik weer prima lopen, zelfs hardlopen en heb toen ook meegedaan aan marathon 10 km.
En dit jaar weer 5 km.
Gaat prima heel af en toe als ik te lang stil heb gezeten of te veel heb bewogen dan wel eens last van maar na 10 jaar zo'n beetje is ergste achter de rug!
Jup!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Bijzonder hoe ons lichaam toch met al die klappen en ellende omgaat maar ook wat voor impact 1 gebeurtenis op de rest van je leven kan hebben.
+1 voor moderne geneeskunde dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup!
Mooie is wel, als je mijn been nu zou zien, zou je het niet verwachten operatie aan voet via de lijn van mijn voetzool geopereerd, en je ziet nog wel waar de metalen pinnen in mijn voeten zaten, en ook de operaties aan mijn knieën zie je amper wat van weer, hele kleine littekens.
Buddah to Buddha bedoel je?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Veilig wellicht maar echt veel rendement ga je er ook niet meer uithalen. Kun je je beter richten op de markt van industriele edelmetalen, met al die gekke namen
+2 voor the guyver. Dat is zo'n enorme doorzetterquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
+1 voor moderne geneeskunde dus.
Ja ik wacht al heel lang op een antwoord van lambiekje hierop!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
+1 voor moderne geneeskunde dus.
yvonnequote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:12 schreef yvonne het volgende:
Update: ik maak m'n bureau schoon en luister Supertramp.
primaquote:
Wanneer is dat precies? En welke trajecten moet je daarna nog volgen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
primaop naar het volgende traject, de bestralingen, maar daar ben je niet zo ziek van.
Zal ergens volgende week beginnen, ik hoef er maar 16, dat scheelt, dan nog tot eind september Herceptin,immunotherapie speciaalvoor deze soort kanker, en dan nog 5 jaar hormoontherapiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer is dat precies? En welke trajecten moet je daarna nog volgen?
Hoi Yvonne, mijn petje af voor je en heel veel sterkte gewenstquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ergens volgende week beginnen, ik hoef er maar 16, dat scheelt, dan nog tot eind september Herceptin,immunotherapie speciaalvoor deze soort kanker, en dan nog 5 jaar hormoontherapie
Meer hé, ik ben er nog!
Jeetje. Tijd dat alle vormen van kanker maar eens van de planeet mogen verdwijnen... succes de komende tijd!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ergens volgende week beginnen, ik hoef er maar 16, dat scheelt, dan nog tot eind september Herceptin,immunotherapie speciaalvoor deze soort kanker, en dan nog 5 jaar hormoontherapie
Meer hé, ik ben er nog!
Wow, dat duurt allemaal nog wel even dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meer hé, ik ben er nog!
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meer hé, ik ben er nog!
Het is moeilijker geworden door "valsspelers".quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik kan mijn theorie nog herinneren al is dat bijna 15 jaar terug maar is het nu zo moeilijk tegenwoordig?
Niet beledigend bedoeld hoor, maar ik vond het TOEN redelijk makkelijk!
Al heb ik nooit mijn rijbewijs kunnen halen door mijn ongeluk.
Door louche toko's als 'altijdgeslaagd' bijv.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Het is moeilijker geworden door "valsspelers".
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door louche toko's als 'altijdgeslaagd' bijv.
dat is niet louchequote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door louche toko's als 'altijdgeslaagd' bijv.
Is het ook. Lekker gevaarlijk ook voor de medeweggebruikers.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is niet louche
dat is gewoon achterlijk van het cbr
ach theorie loop je vanzelf wel weer eens op in de praktijkquote:Op zondag 21 februari 2016 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het ook. Lekker gevaarlijk ook voor de medeweggebruikers.
Lijkt mij wel. De theorie is zo belangrijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach theorie loop je vanzelf wel weer eens op in de praktijk
ik weet niet of het zoveel uit maakt
Coca extract? Zat er vroeger wel in.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat zou er in cola zitten dat daarmee helpt dan? Cola zonder prik schijnt ook te helpen bij buikpijn toch? Of iets in die trant?
Lambiekje komt hier nooit. Best jammer want dan kunnen we het ook eens níet over de fascistische bigpharma hebben maar over koetjes en kalfjes. En over cola !quote:Op zondag 21 februari 2016 20:18 schreef yvonne het volgende:
Leest Lambiekje hier wel mee in de sc? Want ik heb nog wel een leuke voor hem.
Een samenwerking tussen Coca-Cola en Big Pharma!
Tijdens de chemo werd me aangeraden om cola te drinken, dat hielp om de chemo sneller uit je lichaam te krijgen.
Geen sinas, geen 7-up, maar coca cola!!
Geadviseerd door de oncoloog en de verpleegkundigen!
Whoei!
Nee, niet zonder prik, gewone, je moet als je misselijk bent of buikpijn het dan met een klein lepeltje naar binnen lepelen, niet drinken.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat zou er in cola zitten dat daarmee helpt dan? Cola zonder prik schijnt ook te helpen bij buikpijn toch? Of iets in die trant?
Jammer! Want dat Coca Cola en Big Pharma onder een hoedje spelen lijkt me duidelijkquote:Op zondag 21 februari 2016 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje komt hier nooit. Best jammer want dan kunnen we het ook eens níet over de fascistische bigpharma hebben maar over koetjes en kalfjes. En over cola !
Onder hetzelfde aluhoedjequote:Op zondag 21 februari 2016 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer! Want dat Coca Cola en Big Pharma onder een hoedje spelen lijkt me duidelijk
Er is nog een leuk verhaal m.b.t. coca cola en nazi duitsland, geïnteresseerd?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje komt hier nooit. Best jammer want dan kunnen we het ook eens níet over de fascistische bigpharma hebben maar over koetjes en kalfjes. En over cola !
Adolf gebruikte in de laatste jaren van zijn leven ook medisch voorgeschreven coke (niet cola, maar het witte poeder) om zijn allergieen (verstopte holtes) te 'genezen'quote:Op zondag 21 februari 2016 21:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Er is nog een leuk verhaal m.b.t. coca cola en nazi duitsland, geïnteresseerd?![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Fanta
3 keer raden waar dat vandaan kwam.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Adolf gebruikte in de laatste jaren van zijn leven ook medisch voorgeschreven coke (niet cola, maar het witte poeder) om zijn allergieen (verstopte holtes) te 'genezen'
Zijn holes waren daarna vast niet meer verstopt en hij had waarschijnlijk genoeg ruimte in zijn neus na die 'behandeling'quote:Op zondag 21 februari 2016 21:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Adolf gebruikte in de laatste jaren van zijn leven ook medisch voorgeschreven coke (niet cola, maar het witte poeder) om zijn allergieen (verstopte holtes) te 'genezen'
En ik meen dat himmler ook verslaafd was aan morfine na zijn oorlogswond
En strak in het pakquote:Op zondag 21 februari 2016 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn holes waren daarna vast niet meer verstopt en hij had waarschijnlijk genoeg ruimte in zijn neus na die 'behandeling'
Klote is dat tochquote:Op maandag 22 februari 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Weer 2 nachten zonder een seconde slaap, erg veel antigenot.
Ik haal mijn spierverslappers meestal uit blik.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:18 schreef DeMolay het volgende:
Koop nou vette hasj"chocolate" daar zitten spierverslappers in !
Heb er zelf met iets anders last van duszo![]()
Is dat met die bifides acturegularis cultuur?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
12 uur geslapen door mezelf temazepamgod
watquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is dat met die bifides actugerularis cultuur?
door jezelf of door bigbadpharmazepam?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
12 uur geslapen door mezelf temazepamgod
ja dat laatstequote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
door jezelf of door bigbadpharmazepam?
Het is fijn dat je eindelijk weer eens goed geslapen hebt, dan is dat helemaal niet erg voor een keertje.quote:
Ja, moest vandaag ook veel aan school doen. Dus moest maar voor keertje.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is fijn dat je eindelijk weer eens goed geslapen hebt, dan is dat helemaal niet erg voor een keertje.
Wow dat is ff tofquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, moest vandaag ook veel aan school doen. Dus moest maar voor keertje.
Zometeen naar arsenal - barcelona
Theorie-examen auto??Net niet(5 fouten voor deel 1 waarvan 1 niet beantwoord, 9 fouten voor deel 2)!quote:
Het zit je niet mee BPNquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Theorie-examen auto??Net niet(5 fouten voor deel 1 waarvan 1 niet beantwoord, 9 fouten voor deel 2)!
I know,het is niet makkelijker geworden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zit je niet mee BPNvolgende keer gaat het vast lukken
Classic Who of NuWho(2005)?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:14 schreef ChrisCarter het volgende:
Nog maar een paar dagen om alles van Doctor Who te kijken op Net(niet)flix
NuWho, waarvan ik de Doc van het 1e seizoen toch het tofst vind tot nu toe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*yo*
[..]
Classic Who of NuWho(2005)?
Waarom niet op Primewire?
OK dan!quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
NuWho, waarvan ik de Doc van het 1e seizoen toch het tofst vind tot nu toe.
Primewire ken ik niet.
Classic Who,Big Finish Doctor Who audio's,novels(VNA+EDA) en Nuwho.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Of ben jij een old-skool Dr-fan?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Classic Who,Big Finish Doctor Who audio's,novels(VNA+EDA) en Nuwho.
Ga je dan wel slagen? In ieder geval succes gewenst .quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
^morguh
Bijna 24 uur geleden(gisteren rond 10:00) nieuwe theorie-examen auto gereserveerd,pas op 10 maart a.s(en voor de 3e keer achterelkaar in Barendrecht rond 14:30!).
Heb ze allemaal op mijn server staan, dus dat probleem heb ik gelukkig nietquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:14 schreef ChrisCarter het volgende:
Nog maar een paar dagen om alles van Dr Who te kijken op Net(niet)flix
Primewire kun je als plugin gebruiken in Kodi.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
NuWho, waarvan ik de Doc van het 1e seizoen toch het tofst vind tot nu toe.
Primewire ken ik niet.
Wat voor mod ben je,om een weddenschap te sluiten?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ga je dan wel slagen? In ieder geval succes gewenst .
Voor iedereen verder hier : Place your bets![]()
Verder alles goed BPN? Neem aan dat die accu nu wel in je autootje zit.
Een setje moersleutels(ring of steek) is goedkoper, lijkt me ook wel handig met het oog op andere kleine reparaties.Tis maar een idee hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*middag*
[..]
Wat voor mod ben je,om een weddenschap te sluiten?![]()
![]()
CBR heeft examens niet makkelijker gemaakt,accu nog niet in autotje gezet(welke moersleutel?)en heb ook nog eens een boete bij RDW([sinds 15 februari j.l vanwege verlopen APK,het is maar ¤130).![]()
![]()
AHA.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Een setje moersleutels(ring of steek) is goedkoper, lijkt me ook wel handig met het oog op andere kleine reparaties.Tis maar een idee hoor.
AZ natuurlijkquote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
AZ natuurlijk, zou mooi zijn voor PSV.
Dan komen ze 4 punten los als ze vanavond zelf weten te winnen.
Zeker!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Wordt spannend morgen!
Mijn weekend begint netquote:Op zondag 28 februari 2016 10:59 schreef ChrisCarter het volgende:
Waarom gaat het weekend altijd zo snel voorbij
Hmja, tis nog niet echt je-van-het buiten nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:39 schreef controlaltdelete het volgende:
one of the best covers,![]()
Ik vind het maar koud trouwens. Ik durf niet naar buiten, dadelijk toch maar even doen met de oorplugjes in en het volume omhoog
Dat ligt er aan,quote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Lichtkogel het volgende:
Hmja, tis nog niet echt je-van-het buiten nee.
O well, over een maandje is 't weer lente.
Da's mooi, dat is over 2 dagen dan.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat ligt er aan,
Om praktische, maar ook klimatologische redenen begint de meteorologische lente op een vaste datum op 1 maart op het noordelijk halfrond , Deze duurt dan respectievelijk tot 1 juni.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lente
Valt wel mee hoor, gaat naar de normale gemiddelden voor maartquote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Helaas is het weerbericht er nog niet naar, als ik het zo mag zien.
Da's mooi. En we mogen ook niet echt klagen eigenlijk, meen me nog te herinneren dat er afgelopen Kerst een artikel stond in het AD dat mensen buiten in het park hadden staan bbq-en buiten in een park met 15 graden Celsiusquote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, gaat naar de normale gemiddelden voor maart
http://www.weerplaza.nl/15daagse/
Klopt, December (2015)was opmerkelijk warm voor de tijd van het jaar , met op 17 dec 15 a 16 gradenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Da's mooi. En we mogen ook niet echt klagen eigenlijk, meen me nog te herinneren dat er afgelopen Kerst een artikel stond in het AD dat mensen buiten in het park hadden staan bbq-en buiten in een park met 15 graden Celsius
Geloof dat deze December de eerste was waarin het nog nooit gevroren zou hebben in NL sinds ze metingen verrichten.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Klopt, December (2015)was opmerkelijk warm voor de tijd van het jaar , met op 17 dec 15 a 16 graden
https://www.knmi.nl/neder(...)ichten/2015/december
En toch wel leuke weetjes voor deze schrikkeldag:quote:
Rustig maarquote:
Joh.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch wel leuke weetjes voor deze schrikkeldag:
Minder baby's op schrikkeldag (ligt aan de ouders)
http://www.telegraaf.nl/b(...)_schrikkeldag__.html
Elektronicaketen Dixons sluit alle winkels
http://www.telegraaf.nl/d(...)_alle_winkels__.html
Eerste Auschwitz-proces over familie Anne Frank(verdaagt , verdachte heeft hoge bloeddruk)
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_rechter__.html
Het blijft een bijzondere dag die 29ste feb.
Niet echt.quote:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee maar er zijn vast wel users die dat wél hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:55 schreef DeMolay het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat in het modern onderwijs hewt verschil is tussen "programeren" en "Coderen" ik ben flabbergasted
http://www.nldit.com/prog(...)es/201309/86705.html ?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:55 schreef DeMolay het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat in het modern onderwijs hewt verschil is tussen "programeren" en "Coderen" ik ben flabbergasted
Google Translate artikel, waarom gebruiiken sites dat in vredesnaam.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
http://www.nldit.com/prog(...)es/201309/86705.html ?
omdat het dan makkelijker leesbaar is?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Google Translate artikel, waarom gebruiiken sites dat in vredesnaam.
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
omdat het dan makkelijker leesbaar is?
Leesbaarheidquote:Soms zijn de voorwaarden coderen of programmeren kan worden gebruikt als statussymbool .
Nee, is ook niets voor mij.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:36 schreef DeMolay het volgende:
Chris heb je ooit machine langiuage gedaan ?
Gefeliciteerd kerel .quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:03 schreef theguyver het volgende:
Hoi peeps, Ik heb fijn na gedacht na mijn gedwongen vakantie.
En ben er beetje klaar mee.
ik zit nu 15 jaar op fok en de laatste 8 jaar op BNW en TRU.
Sommige zullen het toejuichen en anderen zullen het jammer vinden.
Maar ik zal hier heeeeeeeeel wat minder te vinden zijn de komende tijd.
Fok is geen democratie fok is een dictatuur mooi voor topic ik weet het maar dat word wel weer gewist, zoals de vorige, de NSA is er niks bij.
Dit berichtje zal ook wel weer worden aangepast of gewist![]()
En dat is daarom ook een grote reden waarom jullie mij dus niet zo veel gaan zien.
De andere reden is dat ik nu officieel papa ben geworden en ik op werk promotie heb gemaakt en dus weinig vrije tijd meer heb.
Ja jongens en meisjes theguyver word oud en is geen feestbeest meer.
Ik zal zo nu en dan nog wel hallo zeggen en me met een een of ander topic bemoeien maar het word heel wat minder!
Groetjes
Gefeliciteerd dat is geweldig!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:03 schreef theguyver het volgende:
Fok is geen democratie fok is een dictatuur mooi voor topic ik weet het maar dat word wel weer gewist, zoals de vorige, de NSA is er niks bij.
En dat is daarom ook een grote reden waarom jullie mij dus niet zo veel gaan zien.
De andere reden is dat ik nu officieel papa ben geworden en ik op werk promotie heb gemaakt en dus weinig vrije tijd meer heb.
Ik zal zo nu en dan nog wel hallo zeggen en me met een een of ander topic bemoeien maar het word heel wat minder!
Groetjes
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:03 schreef theguyver het volgende:
Groetjes
Ik heb hem al aangemoedigd om door te Fokken+3quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Oh en +1 voor het actief bestrijden van de depopulatie
quote:
Net als Danny en Yvonne dus!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangemoedigd om door te Fokken+3
Whut?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
[..]
[..]
Net als Danny en Yvonne dus!
TYquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:37 schreef ChrisCarter het volgende:
We wachten het account van guyver jr geduldig af. Congrats!
En hier een tip van mij!quote:
quote:
Yvonne=FOK!quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bent af en toe op Fok,ook al heb je het druk in het dagelijkse leven.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yvonne=FOK!
Leuk dat ze hier ook af en toe komt posten
Divquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:56 schreef Divje het volgende:
Gefeliciteerd papa Guyv
Ik denk, ik kom weer eens kijken. Wat een kut-TTmaar okeeee...
Vandaag weer naar huisin afwachting van een vervolgtraject. Lekker man
Heb jullie gemist moppies
fijn kerel, volhouden he, dat afwachten is vaak een gat waar je in valt(kan best lang duren.)quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:56 schreef Divje het volgende:
Gefeliciteerd papa Guyv
Toch even een onderbreking van mijn post stilte in bnwquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:56 schreef Divje het volgende:
Gefeliciteerd papa Guyv
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:11 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik word warm en blij van deze medemenselijkheid
Divheld. Says it all.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:11 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik word warm en blij van deze medemenselijkheid
LavGodinquote:
Thanks manquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
fijn kerel, volhouden he, dat afwachten is vaak een gat waar je in valt(kan best lang duren.)
Ligt nu aan jou of je het doorzet. maar succes en steun heb je ,
Thanks Schommelbaasquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toch even een onderbreking van mijn post stilte in bnw![]()
Divbaas, goed bezig kerel!
You can do it
Hou het vast! Hou het vast!quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:31 schreef Divje het volgende:
Ben Mr. Positivo nu hoorkan ook maar zo weer anders zijn over paar dagen
Of vanavond al![]()
Vast wel. Alleen al om jou (en Scrum) een plezier te doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Doe ik! Doe ik!![]()
Zolang Feyenoord wint vanavond
quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel. Alleen al om jou (en Scrum) een plezier te doen
Maar daar sta jij toch allemaal bovenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
AZ had van Ajax moeten winnenhelaas mocht dat niet zo zijn
Op dit moment vind ik 't jammer dat je besloten hebt mod te blijven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:06 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar daar sta jij toch allemaal boven![]()
Ik bedoel ...nou dan verliezen ze een keer, so what. kampioen worden ze zo wie zo al niet
Hoop je.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Doe ik! Doe ik!![]()
Zolang Feyenoord wint vanavond
ja ja, ik zal hier maar boven blijven staan voordat ik liedjes zoals "we lachen om Feyenoord" ga plaatsen.quote:
Wat ben je toch ook eigenlijk een vervelende mod he?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:06 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja ja, ik zal hier maar boven blijven staan voordat ik liedjes zoals "we lachen om Feyenoord" ga plaatsen.
Heb je 'm al?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook eigenlijk een vervelende mod he?
Heb ff een TR verstuurd.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
gewoon wegklikken ...negeren die handel...lalala![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
gewoon wegklikken ...negeren die handel...lalala![]()
Feijenoord gaat hard verliezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:00 schreef Divje het volgende:
Feyenoord
Vanmiddag naar Wildlandsben benieuwd hoe het is geworden.
Respect.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Feijenoord gaat hard verliezen.
Omdat off-topic heb ik de post maar even hiernaartoe meegenomen. Ik heb niet het idee dat er "minder users" zijn of mensen echt weggerend sinds ik hier begonnen ben. Dus of het is iets dat al veeeeel langer en veel eerder speelde of er is een gevoel maar geen feit.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deze boodschap verkondig ik niet vaak hoogstens af en toe, ik haak op Tingo in trouwens want ik geef hem groot gelijk. Verder blijft er niet veel over van die 'bnw' kant. De één na de ander neemt de benen. Ra ra waarom. Maar goed on topic maar weer:
je zou zomaar death weg kunnen strepen zoquote:Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.iflscience.com(...)ctacular-over-decade
Je zou er toch bijna spontaan een tripje California voor plannen
Zeg dat jaquote:Op maandag 7 maart 2016 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
je zou zomaar death weg kunnen strepen zo
Het begin is erquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:48 schreef Divje het volgende:
De stilte doorbreken heeft ie iig goed gedaan
quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien kan Bruce de stilte hier doorbreken en de gloriedagen terugbrengen?
Hoi.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien kan Bruce de stilte hier doorbreken en de gloriedagen terugbrengen?
Hoi B ! Hoe gaat het?quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi.![]()
De sc gloriedagen waren mooie tijden.![]()
De vbl overval
Gaat goed. Met jou?quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B ! Hoe gaat het?
Ja, die VBL-overval was super
Werk je daar nog steeds? Israël even op de lange baan geschoven?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gaat goed. Met jou?
Keihard genieten met dit weer vandaag aan de kust.
Komend najaar ga ik. Ff sparen zodat ik in king David hotel kan haha.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werk je daar nog steeds? Israël even op de lange baan geschoven?
King David is denk ik ietsepietsie te duurquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Komend najaar ga ik. Ff sparen zodat ik in king David hotel kan haha.
Ja nog steeds. Echt zo leuk daar. Kan niet wachten tot de drukte er weer is. Nu heel rustig want er is verbouwing gaande. Komt een binnen waterspeeltuin bij in vorm van piratenschip en restaurant wordt groter. 550 zitplaatsen incl terras. Moest ook wel want we zaten steeds vol. Wel bizar aantal.
En na werk spring je ff over de duinen en je staat op strand....heerlijk.
Nee joh dat gaat wel lukken. Ga je mee?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
King David is denk ik ietsepietsie te duur
'"And was Jerusalem builded here,quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee joh dat gaat wel lukken. Ga je mee?
Er is geen SC...quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is geen SC...
* Fogel maakt een "woesh" geluid en zwaait met zijn handen
SC staat voor Slow Chat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:56 schreef donderdopje het volgende:
[..]donderdopje kan ook zwaaien!
Maar ik snap de openingspost niet helemaal heeft het nu te maken met annonymous?
Of kleine dwergen?
Dat is een lang verhaal waarvan bijna niemand meer weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:56 schreef donderdopje het volgende:
[..]donderdopje kan ook zwaaien!
Maar ik snap de openingspost niet helemaal heeft het nu te maken met annonymous?
Of kleine dwergen?
Ee reageert anders erg snel voor een slow chatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
SC staat voor Slow Chat.
En de onderwerpen gaan over alles en niks en wat er tussen ligt.
Uitstekend.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso. Hoe gaat het met je zusje? Wanneer ga je haar weer zien?
Dat is al lekker snel! Ben je al helemaal gewend aan Londen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend.
Het los lopen gaat nog niet optimaal en het praten is nog niet veel meer dan brabbelen. maar ach.
Ja denk eerste weekend van April.
Kan niet klagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is al lekker snel! Ben je al helemaal gewend aan Londen?
Zo kennen we jequote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan niet klagen.
Ja, zou eigenlijk met pasen gaan. Maar had weekendje weg geplant, en kwam er pas vorige week achter dat het dan pasen is LOL
Dat is toch van een live uitzending die gehackt was?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:09 schreef ChrisCarter het volgende:
Donderdopje zoek maar eens op Max Headroom tv hack. Vind je miss wel interessant dan.
Subliminal messages?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Dat is toch van een live uitzending die gehackt was?
Dat is niet wat ik bedoel.
Meer met geheime berichten aansturen via TV.
Ik weet even niet hoe dat heet!
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Subliminal messages?
Welkom bijdeweghai.
Mooi hequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:31 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Hoi Divje, wat eenavatar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe vind je deze?photoshop!, silicone ! HOAX !!...........eigenlijk wil ik ook een vriendin met zulk mooisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is only one religion
https://www.seekingarrangement.com/nl-nl/quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
photoshop!, silicone ! HOAX !!...........eigenlijk wil ik ook een vriendin met zulk moois
Gaat hem niet worden. No wayquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Keek laatste half uur VI, hahahah die boskamp denkt even 127 km te fietsen
Iets té ambitieus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is echt onmogelijk denk ik voor hem haha
ja joh. 70 pffff. ik hou het wel bij max 2quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Had zelf in zomer 70km gefiets in Polen zo.
Maar vond dat al vies ver en ben toch best fit.
Nee gewoon voor mezelfquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:52 schreef Blaadjes het volgende:
Wat voor plantjes is dan de vraag. Ga je handeltje beginnen?
Ow leuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee gewoon voor mezelfHeb een lading exotische zaadjes besteld. Thee plant bijvoorbeeld, een voodoo lelie, perzie's tapijt, nog een paar vetplanten, bananenstruik, paar moestuin dingen etc. Eens kijken of dit een beetje wil.
Will doquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow leuk.![]()
We zien de foto's van het groeiprocess wel verschijnen.
Are you a prepper ?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee gewoon voor mezelfHeb een lading exotische zaadjes besteld. Thee plant bijvoorbeeld, een voodoo lelie, perzie's tapijt, nog een paar vetplanten, bananenstruik, paar moestuin dingen etc. Eens kijken of dit een beetje wil.
Als het lekker warm weer isquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:34 schreef Blaadjes het volgende:
Ola. Tis snel verkleuren met dit weer.
Zeg L wanneer was nou die bnw bbq bij jou?
Ze kijkt mee op FOK! en op de Belastingdienstquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hoe is het met poes?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |