quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
gewoon wegklikken ...negeren die handel...lalala![]()
Feijenoord gaat hard verliezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:00 schreef Divje het volgende:
Feyenoord
Vanmiddag naar Wildlandsben benieuwd hoe het is geworden.
Respect.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Feijenoord gaat hard verliezen.
Omdat off-topic heb ik de post maar even hiernaartoe meegenomen. Ik heb niet het idee dat er "minder users" zijn of mensen echt weggerend sinds ik hier begonnen ben. Dus of het is iets dat al veeeeel langer en veel eerder speelde of er is een gevoel maar geen feit.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deze boodschap verkondig ik niet vaak hoogstens af en toe, ik haak op Tingo in trouwens want ik geef hem groot gelijk. Verder blijft er niet veel over van die 'bnw' kant. De één na de ander neemt de benen. Ra ra waarom. Maar goed on topic maar weer:
je zou zomaar death weg kunnen strepen zoquote:Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.iflscience.com(...)ctacular-over-decade
Je zou er toch bijna spontaan een tripje California voor plannen
Zeg dat jaquote:Op maandag 7 maart 2016 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
je zou zomaar death weg kunnen strepen zo
Het begin is erquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:48 schreef Divje het volgende:
De stilte doorbreken heeft ie iig goed gedaan
quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien kan Bruce de stilte hier doorbreken en de gloriedagen terugbrengen?
Hoi.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien kan Bruce de stilte hier doorbreken en de gloriedagen terugbrengen?
Hoi B ! Hoe gaat het?quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi.![]()
De sc gloriedagen waren mooie tijden.![]()
De vbl overval
Gaat goed. Met jou?quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B ! Hoe gaat het?
Ja, die VBL-overval was super
Werk je daar nog steeds? Israël even op de lange baan geschoven?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gaat goed. Met jou?
Keihard genieten met dit weer vandaag aan de kust.
Komend najaar ga ik. Ff sparen zodat ik in king David hotel kan haha.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werk je daar nog steeds? Israël even op de lange baan geschoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |