Nee, niet zonder prik, gewone, je moet als je misselijk bent of buikpijn het dan met een klein lepeltje naar binnen lepelen, niet drinken.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat zou er in cola zitten dat daarmee helpt dan? Cola zonder prik schijnt ook te helpen bij buikpijn toch? Of iets in die trant?
Jammer! Want dat Coca Cola en Big Pharma onder een hoedje spelen lijkt me duidelijkquote:Op zondag 21 februari 2016 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje komt hier nooit. Best jammer want dan kunnen we het ook eens níet over de fascistische bigpharma hebben maar over koetjes en kalfjes. En over cola !
Onder hetzelfde aluhoedjequote:Op zondag 21 februari 2016 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer! Want dat Coca Cola en Big Pharma onder een hoedje spelen lijkt me duidelijk
Er is nog een leuk verhaal m.b.t. coca cola en nazi duitsland, geïnteresseerd?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje komt hier nooit. Best jammer want dan kunnen we het ook eens níet over de fascistische bigpharma hebben maar over koetjes en kalfjes. En over cola !
Adolf gebruikte in de laatste jaren van zijn leven ook medisch voorgeschreven coke (niet cola, maar het witte poeder) om zijn allergieen (verstopte holtes) te 'genezen'quote:Op zondag 21 februari 2016 21:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Er is nog een leuk verhaal m.b.t. coca cola en nazi duitsland, geïnteresseerd?![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Fanta
3 keer raden waar dat vandaan kwam.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Adolf gebruikte in de laatste jaren van zijn leven ook medisch voorgeschreven coke (niet cola, maar het witte poeder) om zijn allergieen (verstopte holtes) te 'genezen'
Zijn holes waren daarna vast niet meer verstopt en hij had waarschijnlijk genoeg ruimte in zijn neus na die 'behandeling'quote:Op zondag 21 februari 2016 21:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Adolf gebruikte in de laatste jaren van zijn leven ook medisch voorgeschreven coke (niet cola, maar het witte poeder) om zijn allergieen (verstopte holtes) te 'genezen'
En ik meen dat himmler ook verslaafd was aan morfine na zijn oorlogswond
En strak in het pakquote:Op zondag 21 februari 2016 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn holes waren daarna vast niet meer verstopt en hij had waarschijnlijk genoeg ruimte in zijn neus na die 'behandeling'
Klote is dat tochquote:Op maandag 22 februari 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Weer 2 nachten zonder een seconde slaap, erg veel antigenot.
Ik haal mijn spierverslappers meestal uit blik.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:18 schreef DeMolay het volgende:
Koop nou vette hasj"chocolate" daar zitten spierverslappers in !
Heb er zelf met iets anders last van duszo![]()
Is dat met die bifides acturegularis cultuur?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
12 uur geslapen door mezelf temazepamgod
watquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is dat met die bifides actugerularis cultuur?
door jezelf of door bigbadpharmazepam?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
12 uur geslapen door mezelf temazepamgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |