die heb ik ooit wel eens gehad, maar ja. als ik moet kiezen tussen een kfc of ergens waar je rund tussen je burger krijgt ga ik liever voor rundquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scoor een Zingerburger.
[..]
OMG die biscuits van Popeye's in Suriname. Zo fucking lekker hè
.
klopt net als die van zoete aardappel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:03 schreef McGrath het volgende:
Deze patat van de kfc was zo lekker, jammer dat ze die niet meer hebben.
[ afbeelding ]
het is frietquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:03 schreef McGrath het volgende:
Deze patat van de kfc was zo lekker, jammer dat ze die niet meer hebben.
[ afbeelding ]
dat krijg je in nederland toch ook?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
in dubai hebben ze.kipdoner hehe.benieuwd hoe dat smaakt.
Niet bij de KFCquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:04 schreef gianni61 het volgende:
dat krijg je in nederland toch ook?
Wat is Friet?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is friet
[..]
Je moeder heeft dat gemaakt maar mkay wanneer trouwen wij? Voorwaarde is dat je elke dag dat gaat makenquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Ook een x gemaakt
[ afbeelding ]
oh, nee, dat zou ik niet wetenquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet bij de KFC. Wist ik niet, zou er alleen daarvoor al heengaan
.
dun gesneden patatreepjes en dan gefrituurdquote:
whollah heb ik gemaakt. Mn moeder eet dat soort shit niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moeder heeft dat gemaakt maar mkay wanneer trouwen wij? Voorwaarde is dat je elke dag dat gaat maken
zinger tower > zinger.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scoor een Zingerburger.
[..]
OMG die biscuits van Popeye's in Suriname. Zo fucking lekker hè
.
Jij bent van mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
whollah heb ik gemaakt. Mn moeder eet dat soort shit niet.
wat MMG zegtquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is friet
[..]
nou sorry hoor ;@quote:
ja klopt maar maakt het wel een stuk.beter imo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nooit gehad, is toch alleen plak rösti erbij? Ooit nog proberen.
Ben jij zo oud dan? Dacht dat jij 16 was ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh net 31 dus kan wel, welke oostblokgenen madelief? ik heb in bijna alle oostbloklanden gewoont.
ik ben gewoon te blank om een kfc kenner te zijnquote:
wat een tatta.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben gewoon te blank om een kfc kenner te zijn
hah vieze ectootjequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
1.85/1.90 - 65/70kg
Ben zo`n persoon die fucking veel eet.. maar steeds niet aankomt![]()
Haat maar
olijven? zwartquote:
hoe oud denk je dat ik ben dan en hoe kom je erbijndat ik zestien ben?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij zo oud dan? Dacht dat jij 16 was ofzo.
zo typ jequote:Op donderdag 18 februari 2016 16:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoe oud denk je dat ik ben dan en hoe kom je erbijndat ik zestien ben?
30 ja...niet 31:p en half tsjechischquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh net 31 dus kan wel, welke oostblokgenen madelief? ik heb in bijna alle oostbloklanden gewoont.
in dat geval: kan allebeiquote:
wat?quote:
Kan niet kiezen gvdquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval: kan allebei
[..]
wat?
strugglesquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm is er zoveel jurkkeuze
Bodycon, midi, maxi, kort, strak etc etc
je bakt en kookt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Ook een x gemaakt
[ afbeelding ]
ligt eraan waar, sc is veelal niet echt srs toch, hoe oud denk je nu eigenlijk dat ik ben want het scheelt niet veel btw.quote:
Kom samen passenquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm is er zoveel jurkkeuze
Bodycon, midi, maxi, kort, strak etc etc
oke, voordeel van de twijfel: 15.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt eraan waar, sc is veelal niet echt srs toch, hoe oud denk je nu eigenlijk dat ik ben want het scheelt niet veel btw.
20quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je bakt en kookt?Hoe oud ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |