Wat voor een piano...?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan een piano krijgen hoor ik net maar ik hoef er geen, moet ik maar eens gaan bellen of er iemand is die hem wel wil hebben.
Wel handig om te weten voordat je iemand anders vraagt ... Je hebt ze naturrlijk in allerlei formaten...quote:
Het is iig geen vleugel, maar of ie laag of hoog is weet ik dus niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel handig om te weten voordat je iemand anders vraagt ... Je hebt ze naturrlijk in allerlei formaten...
Misschien is ie wel draagbaar....quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is iig geen vleugel, maar of ie laag of hoog is weet ik dus niet.
Dat betwijfel ik, hooguit een paar meter, je hebt sowieso plateautjes met wielen ervoor nodig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is ie wel draagbaar....
Dan is het een hogequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, hooguit een paar meter, je hebt sowieso plateautjes met wielen ervoor nodig.
Maar dat is mijn taak niet, daar heb ik een broertje voor, die komt er ook mee, ding is namelijk van het ziekenhuis.
Dat kan je van bij jou uit niet zien, van bij mij uit overigens ook niet.quote:
Is gewoon mn indruk.. Ziekenhuis piano is een hogequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je van bij jou uit niet zien, van bij mij uit overigens ook niet.
Nee, in de grote hal staat een vleugel, die ken ik want ik kom er vaak genoeg, die doen ze ook niet weg hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Is gewoon mn indruk.. Ziekenhuis piano is een hoge
We horen het welquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, in de grote hal staat een vleugel, die ken ik want ik kom er vaak genoeg, die doen ze ook niet weg hoor.
Ik heb het doorgegeven aan 2 eventueel belangstellenden, mijn taak zit erop.quote:
Transportkosten zullen wel niet inbegrepen zijn ...quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven aan 2 eventueel belangstellenden, mijn taak zit erop.
Mijn broertje is vrachtwagenchauffeur.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Transportkosten zullen wel niet inbegrepen zijn ...
Altijd handig met verhuizen en zoquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje is vrachtwagenchauffeur.
Toen ik hierheen verhuisde heb ik nagenoeg niks hoeven doen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd handig met verhuizen en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat toch fijne muziek🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
De zanger van Earth Wind & Fire is ook al dood
och arme, wist je dat nog niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat toch fijne muziek
...
gôh!quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ik hierheen verhuisde heb ik nagenoeg niks hoeven doen.
nee ik lees het net ziekte van Parkinsonquote:
ik heb Parkenheimerquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee ik lees het net ziekte van Parkinson
Parkerpen die ben ik steeds kwijtquote:
dat komt door die aandoeningquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Parkerpen die ben ik steeds kwijt
Ik heb nog een Jan Cremer Parker penquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Parkerpen die ben ik steeds kwijt
picsquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een Jan Cremer Parker pen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik heb nog een kus op mijn wang van Janquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een Jan Cremer Parker pen
Ik heb J.M.A. Biesheuvel wel eens een hand gegeven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog een kus op mijn wang van Jan
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
pics
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gebruik dat ding, doosje heb ik niet meer. Van ABN gekregen jaren negentig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ik niet!quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb J.M.A. Biesheuvel wel eens een hand gegeven.
Met doosje is die veel meer waard.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik gebruik dat ding, doosje heb ik niet meer. Van ABN gekregen jaren negentig
met een doosje kan je niet schrijvenquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Met doosje is die veel meer waard.
Maar als je een doosje hebt stijgt je waarde.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef sacha het volgende:
[..]
met een doosje kan je niet schrijven
De meeste Cremer kleur is er al vanaf, ik ben er aan gehechtquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Met doosje is die veel meer waard.
Soury heeft geen doosjequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar als je een doosje hebt stijgt je waarde.
algemeen bekendquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef sacha het volgende:
[..]
Waar mot die pen dan in hemelsnaam in?quote:
Etuiquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar mot die pen dan in hemelsnaam in?
Je kan er ook mee schrijvenquote:
Jan Cremer schreef zelf ook veel.quote:
in haar hand natuurlijk domoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar mot die pen dan in hemelsnaam in?
Die schreef even met de bank denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Jan Cremer schreef zelf ook veel.
Hij kon ook schilderen enzo Tulpen e.d.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die schreef even met de bank denk ik
is ie dood?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hij kon ook schilderen enzo Tulpen e.d.
Die was toch gek?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb J.M.A. Biesheuvel wel eens een hand gegeven.
Kan het niet bijhouden wie er al dood is en wie niet, maar ik dacht het niet.quote:
Hij gaf een voordracht bij zo'n Studentenclub 1984-1985.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef sacha het volgende:
[..]
En hij stopte graag wat in doosjes....quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Jan Cremer schreef zelf ook veel.
Mijn naam is Claus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
als depressief gek is, is het antwoord ja
Hij schrijft leuke verhaaltjes vind ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
als depressief gek is, is het antwoord ja
quote:
Away from keyboard. Een afkorting om in chat aan te geven dat je even bij de computer weg bent.quote:
k: een afkorting van okéquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Away from keyboard. Een afkorting om in chat aan te geven dat je even bij de computer weg bent.
Dat soort dingen volgen we hier toch allang niet meer... Ja vroeger een beetjequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Away from keyboard. Een afkorting om in chat aan te geven dat je even bij de computer weg bent.
kip ei verhaalquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klachten van manisch/depressieve aard had ie ook.
Je kan best heel depressief worden als je alle anderen ogenschijnlijk happy ziet wezen.quote:
bsquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat soort dingen volgen we hier toch allang niet meer... Ja vroeger een beetje
ogenschijnlijk is keyquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan best heel depressief worden als je alle anderen ogenschijnlijk happy ziet wezen.
Ik schreef het er dan ook bewust even bij.quote:
owquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het 500e topic gaan we vandaag denk ik niet meer halen.
Tuurlijk wel...quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niet doenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die Griek zit momenteel toch inbetween jobs en god mag weten inbetween waar, dus Fann is druk nu.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik Fann even wakker maken !? Dan zijn we zo klaar
Succes..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:31 schreef FANN het volgende:
en ik moet morgen om 9.30 uur bij de tandarts zijn
volgende week is ergerquote:
Goed poetsen voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
volgende week is ergernu mondhygiëniste, volgende week een een vulling vervangen,
zitten barstjes in, ouwe vulling....
moet je wel alvast bedenkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maak um vol en open een 500e met de beste TT ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |