Ik denk het ookquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Twee grote namen - kassa - zeker een top40 hit.
Dank, maar ik denk dat dat iemand anders was.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
nog bedankt voor je show vorige week (woensdag/donderdag)... je draaide toen een nummer van Type O Negative -> Wolf Moon. Dat hele album October Rust heb ik inmiddels 4x in z'n geheel geluisterd. Goed spul man
Ik denk het ook wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Ja ik maak hier met de grootst mogelijke tegenzin ook maar een Top van!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Holaquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
nog bedankt voor je show vorige week (woensdag/donderdag)... je draaide toen een nummer van Type O Negative -> Wolf Moon. Dat hele album October Rust heb ik inmiddels 4x in z'n geheel geluisterd. Goed spul man
Dan gaan de credits naar knokkels wellicht ... ?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik denk dat dat iemand anders was.
Ik heb dat nummer niet in mijn bezit...
woeiquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:17 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Dan gaan de credits naar knokkels wellicht ... ?
idd ja, chronische verkoudheid!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zingt die coldplayzanger altijd met een prop in z'n neus?
Ze hijgde even wat in het beginquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
Doet Beyonce ook nog wat in dit kutnummer? Of heeft ze alleen haar naam er aan verbonden om zo wat geld te cashen?
Ze is gepromoveerd tot achtergrondzangeresje.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
Doet Beyonce ook nog wat in dit kutnummer? Of heeft ze alleen haar naam er aan verbonden om zo wat geld te cashen?
Mooie jaren 80 hoesquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
AlunaGeorge ft. Popcaan – I’m in Control
[ afbeelding ]
Is AlunaGeorge in controle of redt ze de Top40 toch niet?
Mehh.. flopquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
AlunaGeorge ft. Popcaan – I’m in Control
[ afbeelding ]
Is AlunaGeorge in controle of redt ze de Top40 toch niet?
Dat was precies mijn gedachte!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |