SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit ook een nummer tussen voor je maatje
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dit word een top let om mijn woorden
Melting en Eggs vonden het helemaal nietsquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet iets wat ik snel zou kopen, maar het klinkt best ok... Niet spannend of wat... maar gewoon... prettig in het gehoor....
Ik gun ze dus een Top...
Zal je zien, wordt het een flop
Ik sta nog steeds achter mijn keuze.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Na slechts een weekje tipparade twee weken terug in de Top 40 terecht gekomen en nu op de 29e plaats:
Twenty One Pilots – Stressed Out
[..]
[..]
Melting en Eggs vonden het helemaal niets
Mooiquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter mijn keuze.
Mee eensquote:
Strakjes raden of een nummer in de Top40 terecht komt of nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:03 schreef Sfeermaker het volgende:
bonsoir, wat is dit voor 'n showtje?
Hoi Sfeermaker.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:03 schreef Sfeermaker het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:03 schreef Sfeermaker het volgende:
Een top 40 plaats is geen garantie voor top hè?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Broederliefde ft. Kalibwoy ft. Sbmg – Alaka
Op één persoon na was dit bijna een unanieme flop. Proficiat spijkerbroek
Binnen gekomen op de 36e plaats
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En mag ik deze skippen? Dit is om te
Gaarne.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
GAARNE!!!!!!!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Approvedquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Wacht ff.. ik had dat een top genoemd?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Maar wel leukquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:05 schreef Sfeermaker het volgende:
oeh da's nog niet zo makkelijk. Er komt zoveel meuk wél binnen in de top40 en zoveel goede nummers halen het niet.
Nou puur wat betreft de verwachtingen he, niet je persoonlijke mening!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wacht ff.. ik had dat een top genoemd?
YESquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wacht ff.. ik had dat een top genoemd?
ja wel leuk idd, ik doe mee!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wel leuk
Ik lig meestal dubbel van het lachen door de commentaren van het panel hier
Ohja, gelukkig maar. pfoei *veeg voorhoofd af*quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou puur wat betreft de verwachtingen he, niet je persoonlijke mening!
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:58 schreef knokkels het volgende:
Mehh... klinkt net niet ..
toch een flop. Barely
Mwoah, was ik nog op de goede wegquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Dua Lipa – Be the One
De top40 binnen gekomen op de 37e positie
De meningen waren verdeeld maar:
[..]
Wel de sound van deze tijd. Zo eentje van 13 in een dozijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:08 schreef ToT het volgende:
Eentonig, maar wel een redelijke hitpotentie.
Ja, 't is idd wel okay, maar net niks.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel de sound van deze tijd. Zo eentje van 13 in een dozijn
Deze is best leuk. Dat vinden radio 2, Qmusic en 3FM ook heb ik al ondervonden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:08 schreef ToT het volgende:
Eentonig, maar wel een redelijke hitpotentie.
Echt iets van: Kom jongens.. We hebben een kwartiertje niets te doen. Laten we een nummer makenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft QMusic verstand van muziek dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:09 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Deze is best leuk. Dat vinden radio 2, Qmusic en 3FM ook heb ik al ondervonden.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:09 schreef Melting het volgende:
Het valt me op dat er veel nummers erg laag de top 40 binnen gekomen zijn. Goed teken dat ze dus ook zo weer weg zijn.
Juist!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ben er nog wel, maar moet even een website bijwerken.
Ik flop en top zo wel mee...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft QMusic verstand van muziek dan?
Ha! sfeermaker![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Dit gaat de Top 40 echt niet halen...
quote:
Sorry Mad, de kachel zal niet branden door de pellets van Luckyquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
En L2B, als ik win wordt het een zak van 14 kilo pellets...
Tony's vader kwam net nog bij MadMaster voorbijquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT!!!
Na 5 weken tipparade heeft Alessandro – Fuego de Top40 gelukkig niet gehaald
Slechts twee weken in de tipparade uitgehouden:
Snollebollekes – Feestmuts
[..]
[..]
[..]
Sorry Mad, de kachel zal niet branden door de pellets van Lucky
En ook geflopt Tiësto & Tony Junior – Get Down (Extended Mix)
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
En we gaan zo weer los met:
[ afbeelding ]
Dus geef bij de volgende nummers aan of jij het een Top of een Flop vindt
Fuego was dan ook ernstige oorbaggerquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT!!!
Na 5 weken tipparade heeft Alessandro – Fuego de Top40 gelukkig niet gehaald
[..]
[..]
[..]
En ook geflopt Tiësto & Tony Junior – Get Down (Extended Mix)
Dan had ik toch gelijk?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
nog bedankt voor je show vorige week (woensdag/donderdag)... je draaide toen een nummer van Type O Negative -> Wolf Moon. Dat hele album October Rust heb ik inmiddels 4x in z'n geheel geluisterd. Goed spul manquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ben er nog wel, maar moet even een website bijwerken.
Ik flop en top zo wel mee...
Jij had gelijkquote:
't is dat er deze week zoveel nieuwe(re) nummers zijn anders had ik hem graag nog eenmalig laten horenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fuego was dan ook ernstige oorbagger
Lucky wedde toch dat het nummer wél de Top40 zou halen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat de pellets dus maar doorkomen...
quote:
Double Whammyquote:
Ik moet nu al lachenquote:
Ja, en dat heeft hij verloren, dus ik ben de winnaar van de weddenschap en krijg een zak pellets van hem...quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky wedde toch dat het nummer wél de Top40 zou halen?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en dat heeft hij verloren, dus ik ben de winnaar van de weddenschap en krijg een zak pellets van hem...
Als hij gewonnen had, had hij van mij een zak hout gekregen...
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:15 schreef Spezza19 het volgende:
Inloggen met Coldsore...Ik bedoel Coldplay....
En dat nog MET Beyonce
SKIP
SKIP
Ik denk het ookquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Twee grote namen - kassa - zeker een top40 hit.
Dank, maar ik denk dat dat iemand anders was.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
nog bedankt voor je show vorige week (woensdag/donderdag)... je draaide toen een nummer van Type O Negative -> Wolf Moon. Dat hele album October Rust heb ik inmiddels 4x in z'n geheel geluisterd. Goed spul man
Ik denk het ook wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Ja ik maak hier met de grootst mogelijke tegenzin ook maar een Top van!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Holaquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
nog bedankt voor je show vorige week (woensdag/donderdag)... je draaide toen een nummer van Type O Negative -> Wolf Moon. Dat hele album October Rust heb ik inmiddels 4x in z'n geheel geluisterd. Goed spul man
Dan gaan de credits naar knokkels wellicht ... ?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik denk dat dat iemand anders was.
Ik heb dat nummer niet in mijn bezit...
woeiquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:17 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Dan gaan de credits naar knokkels wellicht ... ?
idd ja, chronische verkoudheid!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zingt die coldplayzanger altijd met een prop in z'n neus?
Ze hijgde even wat in het beginquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
Doet Beyonce ook nog wat in dit kutnummer? Of heeft ze alleen haar naam er aan verbonden om zo wat geld te cashen?
Ze is gepromoveerd tot achtergrondzangeresje.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
Doet Beyonce ook nog wat in dit kutnummer? Of heeft ze alleen haar naam er aan verbonden om zo wat geld te cashen?
Mooie jaren 80 hoesquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
AlunaGeorge ft. Popcaan – I’m in Control
[ afbeelding ]
Is AlunaGeorge in controle of redt ze de Top40 toch niet?
Mehh.. flopquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
AlunaGeorge ft. Popcaan – I’m in Control
[ afbeelding ]
Is AlunaGeorge in controle of redt ze de Top40 toch niet?
Dat was precies mijn gedachte!quote:
Het wordt erg onder controle gehouden!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:19 schreef knokkels het volgende:
Klinkt alsof dat nummer steeds sneller wil. Maar dan weer wordt teruggetrokken
Dat was die negert die net ff te horen was?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
Ah, daar hebben we Caan.... Pop Caan....
Die Jester houdt wel erg van zijn eigen naam...quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Rihanna ft. Drake – Work
[ afbeelding ]
I like this work song
Maar wat vinden jullie? Een Top of een Flop?
dealquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:21 schreef Spezza19 het volgende:
Mocht ik ooit zulke muziek uitbrengen, plaats gerust een pistool tegen mijn hoofd
Sja, eerdere werk was leuker moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:22 schreef ToT het volgende:
Rihanna durf ik al ongehoord een Top voor te zeggen.
Ik doe iedere twee weken weer mijn bestquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:23 schreef Melting het volgende:
Ik vrees weer het ergste, maar ga weer voor top.
Jij weet ze wel uit te kiezen hè Muis.
Inderdaad zeg!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, eerdere werk was leuker moet ik zeggen.
autotune *ril*
Misschien (hopelijk) was dat die Jesterquote:
Vooral niet een remix noemen, wat het technisch is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral door deze "refix"komt....
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
OOK al een excuusneger!
Ze worden populair!
Ik heb vooraf gezegd vanaf wanneer je even rustig naar de super konquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zit ik hier mijn tijd te verdoen met bagger terwijl ik ook gezellig een tripje naar de supermarkt had kunnen ondernemen?
Wat een bagger kwaliteit.....quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Deetox & Lange Frans – Het Land van
[ afbeelding ]
Een, ahum, remake van een eerdere hit van lange Frans
Your votes please.....
Hoiquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |