Oja, nieren was het toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Omdat ik niet te veel eiwitten mag hebben.
Kloptquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oja, nieren was het toch?
Dan is het voor jou geen optie inderdaad.
Vooruit. Je hebt mn aandacht. Kom maar met een bron.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar is de wetenschap nog niet uit, maar het lijkt er op dat dat dus wel het geval is. En nee je wordt niet meteen ziek of valt dood neer, maar het is niet gezond. Ook niet 1 slokje. En wel ongezond.
Redelijk, en een graadje of 14-16 dus lekkerder dan hier! Al zit ik grotendeels binnenquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:06 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Goede voorbereiding is het halve werk! Succes! Is het nog een beetje zonnig daar?
Vrouw inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat is wel weinig voor een man![]()
Beter toch? Val je sneller van af
Zo zonde en dom vind ik dat he.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:23 schreef sibella2 het volgende:
Oja, maagband/gastric bypass. Ken er twee met zo'n operatie in mijn omgeving, beiden door het bandje heengevreten en daarna een gb gehad. Wel sneu, die mensen krijgen wel de operatie, maar niet de eet-opvoeding die daarbij hoort. 1 speklapje als avondeten, weggespoeld met veel wijn.
Als je ff googelt zie je al snel dat het iig ter discussie staat maar dat zijn nog geen peer-reviewd bronnen. Mocht ik de uni-bieb nog induiken ergens vandaag dan zal ik kijken of ik iets voor je vind. Al is mijn toegang tot medische artikelen wat beperkt (zit in de sociale wetenschap hoek zelf). In het kort: er zit een overdosis cafeïne in plus stoffen waarvan men nog helemaal niet goed weet wat het met je doet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:16 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Vooruit. Je hebt mn aandacht. Kom maar met een bron.
Als het goed is heeft je universiteit als geheel toegang tot journals, dat is niet faculteitafhankelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je ff googelt zie je al snel dat het iig ter discussie staat maar dat zijn nog geen peer-reviewd bronnen. Mocht ik de uni-bieb nog induiken ergens vandaag dan zal ik kijken of ik iets voor je vind. Al is mijn toegang tot medische artikelen wat beperkt (zit in de sociale wetenschap hoek zelf). In het kort: er zit een overdosis cafeïne in plus stoffen waarvan men nog helemaal niet goed weet wat het met je doet.
Heb wel eens eerder wat medisch proberen te vinden en dat ging moeizaam. Dacht dat het wellicht aan de licenties lag aangezien mijn uni geen medische opleidingen heeft verder. Maar goed, heb wel toegang tot alles via Uni Maastricht dus wellicht zocht ik gewoon niet goed genoegquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als het goed is heeft je universiteit als geheel toegang tot journals, dat is niet faculteitafhankelijk.
Ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook zo zwaar geweestGeen haar op mijn hoofd die aan een operatie dacht.
Ik niet, ik kom ook referenties naar onderzoek tegen. Maar goed, ben er wel klaar mee verderquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:57 schreef MutedFaith het volgende:
Op google kom ik alleen ongefundeerde roeptoeterij tegen.
'Stoffen waarvan men nog niet helemaal weet wat t doet' betekent natuurlijk niet dat t ongezond is. Maar daar kan ik nog inkomen dat je dat als iets slechts ziet. Maar wat ik daarvan vind gaat ook allemaal over grote hoeveelheden.
Maar de cafeïne is onzin. Er zit in een blikje van 250 ml 80 mg cafeïne. Dat is net zoveel als in een fatsoenlijke kop koffie. En 400 mg cafeïne per dag heeft geen schadelijke effecten op mensen en kan voor veel mensen juist een goed idee zijn.
Was ook tof.quote:
Wij hadden gisteren ook T2B en Wallballshots, nu worden dat bij mij K2E omdat ik nog niet zo mobiel ben.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was ook tof.Maar ben wel echt moe nu. En m'n armen doen het niet meer zo goed.
Bah, dat klinkt pas echt leuk. dan kun je dus ook alleen maar benen of alleen maar armen treffenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Het toffe aan deze work-outs vind ik dat er vaak een toevalselement in zit. Nu moest je bijv. blind een kaart trekken uit een kaartspel. En de soort correspondeerde dan met een oefening en het desbetreffende getal met een 0 erachter het aantal.
Ik kan ook geen T2B.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren ook T2B en Wallballshots, nu worden dat bij mij K2E omdat ik nog niet zo mobiel ben.
Maar m'n schouders
Ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bah, dat klinkt pas echt leuk. dan kun je dus ook alleen maar benen of alleen maar armen treffen![]()
Hoe dood ga je dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |