Hooguit een half uurtje? Ik denk dat jij het nogal onderschat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je hordes Afrikanen en moslims die het land binnendringen minder een probleem dan een vrachtwagen die hooguit een half uurtje stilstaat.
Oké, dus je wilt eigenlijk gewoon zeggen dat je niet zo goed op de hoogte bent van de situatie in het oosten. Dat had je makkelijker kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
het gaat uitsluitend om persoonscontroles.
De lange files bij grensovergangen in het oosten komen vooral door de douane-controle, bureaucratie en inefficiënt werken. Daar is geen sprake van bij 100%-persoonscontroles binnen de EU.
Jij bent echt een van de meest droevige users hier op fok, vaak op de man spelen, populair doen e.d ,maar waarom? Als je echt populair was, dan zat je niet op een forum.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Hooguit een half uurtje? Ik denk dat jij het nogal onderschat.
Ik heb een vakantiewoning aan de Griekse kust. Iedere keer sta ik weer een half uur stil bij de grensovergang, terwijl het niets meer is dan even het ID-kaartje bekijken en er hier amper verkeer is. weer teruggeven. Zeker niet in vergelijking met de situatie aan de grenzen in Noordwest-Europa.
Alleen persoonscontroles en het vrachtverkeer wordt ontzien? Ik zie Calais-achtige taferelen ontstaan bij alle grote grensovergangen aan de Nederlandse grens zo.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je efficiënt bedoelt.
De douane-unie blijft gewoon, dus het gaat uitsluitend om persoonscontroles.
De lange files bij grensovergangen in het oosten komen vooral door de douane-controle, bureaucratie en inefficiënt werken. Daar is geen sprake van bij 100%-persoonscontroles binnen de EU.
Mocht bijvoorbeeld de transportsector hier onder lijden, dan krijgen ze een lastenverlichting. Deze controles besparen namelijk miljarden. Nederland zal miljarden over houden als er niet langer nog meer Afrikanen en moslims, door linkse mensen ook wel "vluchtelingen" genoemd, het land in komen.
Klopt. Maar mensen die het liefst heel Nederland zien vollopen met Afrikanen en moslims zien altijd wel een reden om geen grenscontroles te willen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:41 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de meest droevige users hier op fok, vaak op de man spelen, populair doen e.d ,maar waarom? Als je echt populair was, dan zat je niet op een forum.
Als we het zelfde systeem aanhouden als wat Frankrijk doet met tolpoortjes, dus 13 ingangen.. dan hoeft het nauwelijks tot vertraging te leiden.
Beter lezen. In een vrachtauto zitten immers ook personen (of alleen een chauffeur).quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen persoonscontroles en het vrachtverkeer wordt ontzien? Ik zie Calais-achtige taferelen ontstaan bij alle grote grensovergangen aan de Nederlandse grens zo.
Bedankt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:41 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de meest droevige users hier op fok,
En dan direct zelf eventjes op de man spelenquote:vaak op de man spelen,
"Populair doen." Hoe oud ben je, 12 jaar?,quote:populair doen e.d
M'n debiele nichtje van 12 redeneert nog beter.quote:maar waarom? Als je echt populair was, dan zat je niet op een forum.
Is daar nog plek voor in het volle Nederland?quote:Als we het zelfde systeem aanhouden als wat Frankrijk doet met tolpoortjes, dus 13 ingangen.. dan hoeft het nauwelijks tot vertraging te leiden.
Over Calais, de 'vluchtelingen' zitten in Frankrijk, waarom willen ze zo graag naar Groot-Brittannië?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen persoonscontroles en het vrachtverkeer wordt ontzien? Ik zie Calais-achtige taferelen ontstaan bij alle grote grensovergangen aan de Nederlandse grens zo.
Inderdaad. Erg inefficiënt. Mannetje geeft ID af. Ander mannetje bekijkt dit. Ander mannetje geeft het kaartje terug. Mannetje rijdt verder. Nieuw mannetje geeft ID af. Herhaal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt.
Wat Dven hierboven schrijft is te dom voor woorden.
Ik ken ook de Bulgaars-Griekse overgangen. Die zijn totaal niet efficiënt. Dat is in Nederland prima efficiënt te organiseren.
Dat klopt, maar dat heeft met Calais niets te maken. Het probleem in Calais is dat er niet wordt opgetreden. Het tuig dat daar zit is 100% zeker illegaal. Daar kan zelfs een GroenLinkser niets anders meer van maken. Dat moet dus opgepakt, opgesloten en deporteerd worden. Zolang dat niet gebeurt, dan blijven ze naar Calais komen om zich daar te misdragen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Over Calais, de 'vluchtelingen' zitten in Frankrijk, waarom willen ze zo graag naar Groot-Brittannië?
Je moet oorzaken wegnemen, zolang vluchtelingen denken hier een grote sprong voorwaarts te kunnen maken (uitkering, huurhuis), blijven ze komen.
Ik hoef niet beter te lezen, jij moet beter de gevolgen van het beleid dat je voorstaat inzien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Beter lezen. In een vrachtauto zitten immers ook personen (of alleen een chauffeur).
Douane-controles zijn niet nodig. Daar verliezen vrachtwagens veel tijd mee, maar daar is binnen de EU helemaal geen sprake van.
Traditioneel zijn er 2 controles aan een grens: Persoonscontrole en douane-controle. Die laatste kost het meest tijd maar is overbodig binnen de EU.
Als ik het niet te druk had met populair doen op fora, dan had ik nu in een hoekje gaan wenenquote:
Klinkt efficiënt. Probleem in Bulgarije is dat het te weinig mannetjes zijn. In Nederland bouwen we bij de grote grensovergangen gewoon 15 banen, dan schiet het echt wel op.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg inefficiënt. Mannetje geeft ID af. Ander mannetje bekijkt dit. Ander mannetje geeft het kaartje terug. Mannetje rijdt verder. Nieuw mannetje geeft ID af. Herhaal.
Jij kent het verschil tussen douane-controles en persoonscontroles niet. Als je niet op de hoogte bent, reageer dan niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoef niet beter te lezen, jij moet beter de gevolgen van het beleid dat je voorstaat inzien.
Efficiënt wordt het nooit. Vooral duur en ineffectief zal het zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klinkt efficiënt. Probleem in Bulgarije is dat het te weinig mannetjes zijn. In Nederland bouwen we bij de grote grensovergangen gewoon 15 banen, dan schiet het echt wel op.
Mensen uit achterlijke gebieden duizenden kilometers vervoeren naar Nederland, dat is pas duur en ineffectief.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Efficiënt wordt het nooit. Vooral duur en ineffectief zal het zijn.
Uiteraard bouwt men in Nederland gewoon eventjes 15 banen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klinkt efficiënt. Probleem in Bulgarije is dat het te weinig mannetjes zijn. In Nederland bouwen we bij de grote grensovergangen gewoon 15 banen, dan schiet het echt wel op.
Dat kan. Het geld is er, de besparingen zijn enorm. Het hek komt er ook nog bij. De beste investering die het land ooit kan doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard bouwt men in Nederland gewoon eventjes 15 banen.
Daarom verdienen mensensmokkelaars er ook goud geld aan. En die weten de grenscontroles natuurlijk prima te omzeilen. Allemaal weggegooid geld dus.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Mensen uit achterlijke gebieden duizenden kilometers vervoeren naar Nederland, dat is pas duur en ineffectief.
Het levert geen besparingen op. Enkel extra uitgaven. Je wilt de ouderenzorg graag verder uitkleden?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat kan. Het geld is er, de besparingen zijn enorm. Het hek komt er ook nog bij. De beste investering die het land ooit kan doen.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat kan. Het geld is er, de besparingen zijn enorm. Het hek komt er ook nog bij. De beste investering die het land ooit kan doen.
Ik ken het verschil wel, jij moet beter de gevolgen van het beleid dat je voorstaat inzien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
jij moet beter de gevolgen van het beleid dat je voorstaat inzien.
Natuurlijk moeten we hekken, met greppels, droomdraden en speciale camera's bouwen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom verdienen mensensmokkelaars er ook goud geld aan. En die weten de grenscontroles natuurlijk prima te omzeilen. Allemaal weggegooid geld dus.
Wat denk je wat al die asielzoekers/illegalen kosten?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het levert geen besparingen op. Enkel extra uitgaven. Je wilt de ouderenzorg graag verder uitkleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |