Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Hij kan nog wel even vooruit met de huidige downies hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe moet Johnny de Mol dan verder met z'n leven?
Je hoort ze niet als het over aids gaat. Mensen met aids kunnen ook heel gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch ook de bedoeling, meer gezondere mensen, minder ziektes.
Maargoed die figuren daar sporen niet.
Ze glippen ook door de tests heen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Je hoort ze niet als het over aids gaat. Mensen met aids kunnen ook heel gelukkig zijn.
Maar goed, het is een genetisch foutje, dus het is niet uit te roeien, het blijft gewoon een keuze, voor zover het te voorspellen is dan.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij kan nog wel even vooruit met de huidige downies hoor.
Die blijven toch het verstand van een 12-jarige houden
Dat is nogal een verschil natuurlijk, is geen afrika hier dus geboren worden daarmee komt vast een stuk minder voor dan down.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Je hoort ze niet als het over aids gaat. Mensen met aids kunnen ook heel gelukkig zijn.
Maar goed, het is een genetisch foutje, dus het is niet uit te roeien, het blijft gewoon een keuze, voor zover het te voorspellen is dan.
Ik zie Maarten alleen nog maar pittoreske stadjes bezoeken met zijn broer en zus. Voor serieuze onderwerpen wordt hij niet meer gevraagd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat ze niet Maarten van Rossum hebben uitgenodigd maar die Charles.
Haar onderlip heeft geen kracht meer na al die allochtonen afgewerkt te hebben.quote:
En dan zit hij nog bij Philip Freriks. Wat heb ik een hekel aan Freriks trouwens.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie Maarten alleen nog maar pittoreske stadjes bezoeken met zijn broer en zus. Voor serieuze onderwerpen wordt hij niet meer gevraagd.
Ik spreek je later Intellectueel.quote:
Incest? Incest? Incest?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:30 schreef Sked het volgende:
Het is daar overal een soort Volendam dus
Dat bedoelde ik met voor zover het te voorspellen is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze glippen ook door de tests heen.
Makkelijk, toch gelachen, dankjewel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Haar onderlip heeft geen kracht meer na al die allochtonen afgewerkt te hebben.
Dit gebeurt in Volendam elke dag.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nze-liefde-een-vloek
Dat viel me wel een beetje tegen van hem.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
Lekker op elkaar schieten in een volle disco, verstandig
NRA mongooltje
Goeie garp.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:38 schreef Mani89 het volgende:
George W. was de beste president ooit.
Dat hebben alle vrouwen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als ze gaat praten is ze minder aantrekkelijk.
De gebroeders Mulder kunnen door niemand in toom gehouden wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien kan ze Studio Voetbal aan
Zijn het broers? Ronald en Michel?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De gebroeders Mulder kunnen door niemand in toom gehouden worden.
Denken dat de president de leiding heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Een Amerika met Trump aan het roer zou best eng zijn
Buiten de illuminati danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Denken dat de president de leiding heeft
#feelthebernquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb met geen enkel figuur in de hele Amerikaanse Verkiezingen iets.
Naar het schijnt was The Boss er toen ook bijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:47 schreef Abed het volgende:
Joke heeft toch een keer op Hens Kreej gepast?
Ik las geplast.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:47 schreef Abed het volgende:
Joke heeft toch een keer op Hens Kreej gepast?
Die Daan Nieber, popiejopie figuur.twitter:JinekLive twitterde op woensdag 17-02-2016 om 14:53:44Journalisten Daan Nieber en @Teunvandekeuken presenteren Keuringsdienst van Waarde @KvW op NPO 3 #Jinek https://t.co/QJJugxPTUf reageer retweet
Topshowtwitter:JinekLive twitterde op woensdag 17-02-2016 om 15:30:35Historicus Maarten van Rossem trekt in zijn boek over de val van het Romeinse Rijk parallellen met het heden #Jinek https://t.co/EyiR90qkRQ reageer retweet
Hij heet REIDquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dat nu weer voor een rare rijdende rechter?
Ik vind naar het toilet lopen al te ver eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
42km non-stop zwemmen. Ik ga een marathon hardlopen en vind het dan al een bloedeind.
Of de afstandsbediening pakken die net buiten handbereik ligtquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind naar het toilet lopen al te ver eigenlijk
#viesdikquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom altijdquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Er was wel meer aan de hand.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Achteraf kijk je de koe in de kont...je kunt moeilijk ieder kind dat niet netjes geborsteld haar heeft bij de moeder wegnemen.
We gaan steeds meer de Amerikaanse kant op, hulpverleners aanklagen, maar zij zijn niet de daadwerkelijke daders.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Achteraf kijk je de koe in de kont...je kunt moeilijk ieder kind dat niet netjes geborsteld haar heeft bij de moeder wegnemen.
We moeten juist meer naar het ingrijpen achter de voordeur...quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We gaan steeds meer de Amerikaanse kant op, hulpverleners aanklagen, maar zij zijn niet de daadwerkelijke daders.
Ook dat zal meespelen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Al waren de rollen omgedraaid, dus vader verwaarloosde zijn dochter, dan was de hulpverlening als de kipper er bij geweest.
Nu vraagt de vader om aandacht en dus denken ze waarschijnlijk dat het een kwade ex is die op wraak uit is.
Kutwijven.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Al waren de rollen omgedraaid, dus vader verwaarloosde zijn dochter, dan was de hulpverlening als de kippen bij geweest.
Nu vraagt de vader om aandacht en dus denken ze waarschijnlijk dat het een kwade ex is die op wraak uit is.
De schuld van die flat. Te hoog, dus een doodsmak.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Het is de schuld van de woningbouw! En de rabobank!
Daarom homo worden. Ben je gelijk van al het gezeik af.quote:
Dat gaat wat ver.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom homo worden. Ben je gelijk van al het gezeik af.
Nee, een pik in je reet, dat is prettig.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom homo worden. Ben je gelijk van al het gezeik af.
Ligt er aan of je graag een top of een bottom wil zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, een pik in je reet, dat is prettig.
Lastig dilemma.. een zeikwijf of een pik in je reet.. hmm..quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, een pik in je reet, dat is prettig.
Helaas wel. Als vader sta je helaas machteloos als je kind bij een geestelijk zieke moeder opgroeid. Die kunnen het kind gewoon claimen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ook dat zal meespelen.
De moeder heeft veel meer rechten dan de vader.
Ja, misschien heb je wel kennissen met kinderen die dat nooit aan je verteld hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Helaas wel. Als vader sta je helaas machteloos als je kind bij een geestelijk zieke moeder opgroeid. Die kunnen het kind gewoon claimen.
Ken helaas 2 van die gevallen in m'n kenissenkring. Dus er zullen nog veel meer zijn
Op het eerste gezicht inderdaad wel.quote:
Ah, mooi.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:25 schreef Zipportal het volgende:
En weer Van RossemGod als laatste aan de beurt.
Beste voor het laatste?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:25 schreef Zipportal het volgende:
En weer Van RossemGod als laatste aan de beurt.
Ja hoor. Ruften en dan aan de belletjes snuiven.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Zou Van Rossem wel eens in bad gaan?
Ja, waarom niet gewoon een show van een uur of 2 met meer tijd voor interessante gesprekken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Blijft vervelend elke avond bij al die talkshows...structureel teveel gasten en te weinig spreektijd voor interessante gesprekken
Volgens mij hebben ze dat al geprobeerd met de zender ' Het Gesprek'...quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, waarom niet gewoon een show van een uur of 2 met meer tijd voor interessante gesprekken?
Eén item voor Jinek, maar dan een niet te moeilijke.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat al geprobeerd met de zender ' Het Gesprek'...
Maar ipv 4 items kan Jinek bijvoorbeeld naar 3 items...
Elke gesprek klinkt nu zo gehaast...
Johan Derksen had ook geen fijne jeugd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger waren er ook verwaarloosde kinderen. Denk aan Ciske de Rat, Pietje Bell, Kruimeltje, Pippi Langkous.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja hoor. Ruften en dan aan de belletjes snuiven.
Eva zei de medicijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:31 schreef svann het volgende:
[..]
Teveel tijd voor sociale media gehad toen hij ziek was.
Ah Evertjan is er ook weer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Johan Derksen had ook geen fijne jeugd.
Het is rustig rond Antonie de laatste tijd. Aldus Evertjan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah Evertjan is er ook weer.
Had Antonie Kamerling ook een fijne jeugd?
Mijn vader was adjudant bij de politie, maar dat was hij helaas thuis ook.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Johan Derksen had ook geen fijne jeugd.
Stilte voor de kist.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is rustig rond Antonie de laatste tijd. Aldus Evertjan.
Nee juist een hele fijne jeugd. Tenminste dat zag ik in de docu over hem van Coen Verbraakquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah Evertjan is er ook weer.
Had Antonie Kamerling ook een fijne jeugd?
Die kreeg gewoon een pak slaag met de knuppel. Vandaar dat hij ook is gaan voetballen bij Go Aheadquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:33 schreef Abed het volgende:
[..]
Mijn vader was adjudant bij de politie, maar dat was hij helaas thuis ook.
Ze is toch Tjechisch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:37 schreef vincenzo78 het volgende:
Eva zit vaker wel fout met haar lidwoorden en aanwijzende voornaamwoorden...
Maar komt omdat ze Amerikaans praat
Of over die van verse gehakt dat uit de diepvries komtquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Ik vond die aflevering met die asbest in die Aldi lasagne ook erg goed.
Rot op man, je zit elke avond in dit topic.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Nog nooit gezien trouwens, dit programma.
In negerzoenen zitten geen negers.quote:
de http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/ mongoolquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Rot op man, je zit elke avond in dit topic.
Welke Maarten? Er zitten er 2 aan tafelquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde haar als Maarten
Thnx voor de linkquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
de http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/ mongool
Maar zit in Zwarte Piet wel een neger? Of zit die Gario gewoon voor niets te zeiken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In negerzoenen zitten geen negers.
Die kersen op gebak laat ik nu ook staan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:41 schreef svann het volgende:
Ik lust ook geen mandarijnpartjes uit blik meer.
Er is maar eentje met haar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke Maarten? Er zitten er 2 aan tafel
Te gezond voor je?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kersen op gebak laat ik nu ook staan.
Ook al jaren je kam kwijt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde haar als Maarten
Soms wel, dus niet helemaal voor niets nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar zit in Zwarte Piet wel een neger? Of zit die Gario gewoon voor niets te zeiken?
Van Rotterdam krijg ik aidsquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
dit item is saai
even genieten dus jongens: http://www.dumpert.nl/med(...)geluk_rotterdam.html
Het schijnen een soort chemische gesuikerde ballen te zijn. Als je weet, hoe ze worden gemaakt, dan hoef je het nooit meer.quote:
Wat is er mis met chemische ballen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het schijnen een soort chemische gesuikerde ballen te zijn. Als je weet, hoe ze worden gemaakt, dan hoef je het nooit meer.
Van Rotterdam ook al? Dacht alleen van Ajax.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rotterdam krijg ik aids
Rot eens op met je rotter-dam, nu is het echt niet leuk meerquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
dit item is saai
Dat was ongetwijfeld: ZemblaGod of TegenlichtGodquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:44 schreef svann het volgende:
De serie over de kledingindustrie was goed.
Of was dat een aanverwant programma?
Wat een paupersquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
dit item is saai
Daarvan krijg ik Ebolaquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Van Rotterdam ook al? Dacht alleen van Ajax.
Hahaquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rotterdam krijg ik aids
Helemaal niks, maar als je een frisse en fruitige kers op je gebakje verwacht, dan valt de waarheid toch wel wat rauw op je dak.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat is er mis met chemische ballen?
Maarten van Rossem bedoelde ik hequote:
quote:Inktvisringen vaak gemaakt van varkensanus
Wie denkt dat inktvisringen daadwerkelijk van veelpotige zeedieren gemaakt worden komt bedrogen uit. De delicatesse blijkt geregeld uit varkensanus te bestaan.
Dit blijkt uit onderzoek van het Europees Parlement inzake voedselfraude dat donderdag in Brussel is gepresenteerd door CDA-Europarlementariër Esther de Lange. "Calamares eet ik alleen nog maar aan zee", onthulde De Lange naar aanleiding van de resultaten. "De gefrituurde inktvisringen blijken geregeld gemaakt van varkensanus."
Uit het onderzoek blijkt tevens dat criminele organisaties zich steeds vaker bezighouden met voedselfraude. Met olijfolie wordt het meest gefraudeerd, gevolgd door vis en biologische producten. Ook honing, kruiden en wijn staan hoog op de fraudelijst. Volgens Europol worden de inkomsten vervolgens gebruikt om illegale activiteiten als drugshandel en mensensmokkel te financieren. "Dat maakt het probleem van voedselfraude nog zorgelijker, naast de risico's die het vormt voor de consument", aldus De Lange.
Ted van Leeuwen.youtubequote:Op woensdag 17 februari 2016 23:46 schreef Joezi het volgende:
Wat denkt die Daan wel, dat was er toch eentje van de website pownednews
In Eva zit ook geen mossel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In negerzoenen zitten geen negers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |