Dit zeg je alleen omdat je zelf een mongool bentquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Er moeten gewoon meer mongolen komen, want ze zijn zo schattig.
Een mongool mag dan wel een miljoen kosten, hoeveel kost zo'n asielzoeker wel niet die levenslang in de bijstand zit?
Misschien ook iemand met down?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef tralalala het volgende:
Wie vraagt nou zoiets?
Geloof er geen reet van
Misschien een visioen van God gekregen, weet jij veel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Die vrouw is 50 ofzo. Waarom gaat die nog werpen.
Je hebt me door, ik ben undercover mongool.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen omdat je zelf een mongool bent
Ahaha Sidney is haar andere zoontjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:15 schreef Abed het volgende:
Die downers zijn toch prima joh, lekker laten gaan.
Whehequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ahaha Sidney is haar andere zoontje
Achteraf maak je er sowieso het beste van.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:16 schreef Sked het volgende:
Dat je gelukkig bent betekent niet dat het niet moeilijk is, domme kut
Je moet alleen een paar keer zeggen dat je een cappuccino wil.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:15 schreef Abed het volgende:
Die downers zijn toch prima joh, lekker laten gaan.
Abrona, hotel Abronaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je moet alleen een paar keer zeggen dat je een cappuccino wil.![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Stel je voor dat je zo'n test doet en je hebt een mongool en je vriendin wil niet laten aborteren.
Zit je er je leven aan vast.
Als je hoe dan ook geen abortus wilt is zo'n test doen een beetje zinloosquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Stel je voor dat je zo'n test doet en je hebt een mongool en je vriendin wil niet laten aborteren.
Een beetje Surinamer loopt gewoon weg.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Dan stofzuiger ik dat duivelsgebroed er zelf wel uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een beetje Surinamer loopt gewoon weg.
Voorbereidingsproces lijkt me?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je hoe dan ook geen abortus wilt is zo'n test doen een beetje zinloos
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan stofzuiger ik dat duivelsgebroed er zelf wel uit.
[..]
[..]
Paar hete breinaalden erin klappen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan is het alleen weer om je leven eventueel iets makkelijker te maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorbereidingsproces lijkt me?
Ik ben het met je eens, daar niet van.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het alleen weer om je leven eventueel iets makkelijker te maken.
Prima, als mensen dan maar wel zelf betalen.
Toch ook de bedoeling, meer gezondere mensen, minder ziektes.quote:
Gewoon hernoemen naar de geluks-band.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Ja en wie gaat er dan in de Jostiband spelen?
Die je op tv ziet zijn wel leuk, maar een deel is dat zeker niet inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef Woods het volgende:
Alsof mensen met Down altijd zo'n pretje zijn, sommige zijn fucking agressief man
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef Baszh het volgende:
Die leuke mannetjes met die kekke beentjes van de polio mis ik ook zo erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |