Er is maar eentje met haar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke Maarten? Er zitten er 2 aan tafel
Te gezond voor je?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kersen op gebak laat ik nu ook staan.
Ook al jaren je kam kwijt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde haar als Maarten
Soms wel, dus niet helemaal voor niets nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar zit in Zwarte Piet wel een neger? Of zit die Gario gewoon voor niets te zeiken?
Van Rotterdam krijg ik aidsquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
dit item is saai
even genieten dus jongens: http://www.dumpert.nl/med(...)geluk_rotterdam.html
Het schijnen een soort chemische gesuikerde ballen te zijn. Als je weet, hoe ze worden gemaakt, dan hoef je het nooit meer.quote:
Wat is er mis met chemische ballen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het schijnen een soort chemische gesuikerde ballen te zijn. Als je weet, hoe ze worden gemaakt, dan hoef je het nooit meer.
Van Rotterdam ook al? Dacht alleen van Ajax.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rotterdam krijg ik aids
Rot eens op met je rotter-dam, nu is het echt niet leuk meerquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
dit item is saai
Dat was ongetwijfeld: ZemblaGod of TegenlichtGodquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:44 schreef svann het volgende:
De serie over de kledingindustrie was goed.
Of was dat een aanverwant programma?
Wat een paupersquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
dit item is saai
Daarvan krijg ik Ebolaquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Van Rotterdam ook al? Dacht alleen van Ajax.
Hahaquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rotterdam krijg ik aids
Helemaal niks, maar als je een frisse en fruitige kers op je gebakje verwacht, dan valt de waarheid toch wel wat rauw op je dak.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat is er mis met chemische ballen?
Maarten van Rossem bedoelde ik hequote:
quote:Inktvisringen vaak gemaakt van varkensanus
Wie denkt dat inktvisringen daadwerkelijk van veelpotige zeedieren gemaakt worden komt bedrogen uit. De delicatesse blijkt geregeld uit varkensanus te bestaan.
Dit blijkt uit onderzoek van het Europees Parlement inzake voedselfraude dat donderdag in Brussel is gepresenteerd door CDA-Europarlementariėr Esther de Lange. "Calamares eet ik alleen nog maar aan zee", onthulde De Lange naar aanleiding van de resultaten. "De gefrituurde inktvisringen blijken geregeld gemaakt van varkensanus."
Uit het onderzoek blijkt tevens dat criminele organisaties zich steeds vaker bezighouden met voedselfraude. Met olijfolie wordt het meest gefraudeerd, gevolgd door vis en biologische producten. Ook honing, kruiden en wijn staan hoog op de fraudelijst. Volgens Europol worden de inkomsten vervolgens gebruikt om illegale activiteiten als drugshandel en mensensmokkel te financieren. "Dat maakt het probleem van voedselfraude nog zorgelijker, naast de risico's die het vormt voor de consument", aldus De Lange.
Ted van Leeuwen.youtubequote:Op woensdag 17 februari 2016 23:46 schreef Joezi het volgende:
Wat denkt die Daan wel, dat was er toch eentje van de website pownednews
In Eva zit ook geen mossel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In negerzoenen zitten geen negers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |