Eén item voor Jinek, maar dan een niet te moeilijke.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat al geprobeerd met de zender ' Het Gesprek'...
Maar ipv 4 items kan Jinek bijvoorbeeld naar 3 items...
Elke gesprek klinkt nu zo gehaast...
Johan Derksen had ook geen fijne jeugd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger waren er ook verwaarloosde kinderen. Denk aan Ciske de Rat, Pietje Bell, Kruimeltje, Pippi Langkous.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja hoor. Ruften en dan aan de belletjes snuiven.
Eva zei de medicijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:31 schreef svann het volgende:
[..]
Teveel tijd voor sociale media gehad toen hij ziek was.
Ah Evertjan is er ook weer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Johan Derksen had ook geen fijne jeugd.
Het is rustig rond Antonie de laatste tijd. Aldus Evertjan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah Evertjan is er ook weer.
Had Antonie Kamerling ook een fijne jeugd?
Mijn vader was adjudant bij de politie, maar dat was hij helaas thuis ook.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Johan Derksen had ook geen fijne jeugd.
Stilte voor de kist.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is rustig rond Antonie de laatste tijd. Aldus Evertjan.
Nee juist een hele fijne jeugd. Tenminste dat zag ik in de docu over hem van Coen Verbraakquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah Evertjan is er ook weer.
Had Antonie Kamerling ook een fijne jeugd?
Die kreeg gewoon een pak slaag met de knuppel. Vandaar dat hij ook is gaan voetballen bij Go Aheadquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:33 schreef Abed het volgende:
[..]
Mijn vader was adjudant bij de politie, maar dat was hij helaas thuis ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |