Dat is helemaal niksquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Dit wordt gewoon kijken met de vraag of het 0-3 of 0-4 wordt. Gent-Wolfsburg it is.
Dat gaat tenminste een wedstrijd zijn. En ik zie Gent die Duitsers er nog wel uitknikkeren ook.quote:
Je kan wel leuk roepen dat Ronaldo niks isquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Ronaldo loopt geïrriteerd weg bij persconferentie
[..]
En als hij geen hattrick maakt neem jij één jaar een Messi UI of wat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan wel leuk roepen dat Ronaldo niks is
Maar als je het echt zeker weet
bij een hattrick neem jij voor 1 jaar weer je Kramer UI..
deal?
Wat bemoei jij je er mee?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
En als hij geen hattrick maakt neem jij één jaar een Messi UI of wat?
Datzelfde kan ik aan jou vragen, maar dat doe ik niet aangezien wij allebei gewoon het recht hebben om op anderen te reageren hier.quote:
Ik ben degene die niet stoer doet, dat is Onlogisch, dus als hij het meent dan neemt hij dit aan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat durf ik zonder probleem aan te gaan. Ik ben geen watje. Jij wel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan wel leuk roepen dat Ronaldo niks is
Maar als je het echt zeker weet
bij een hattrick neem jij voor 1 jaar weer je Kramer UI..
deal?
Wat een goeie opmerking. Even kijken wat Doublepain hiermee doetquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Doublepain is geen knip voor de neus waard als hij deze deal niet sluit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat durf ik zonder probleem aan te gaan. Ik ben geen watje. Jij wel?
[..]
Wat een goeie opmerking. Even kijken wat Doublepain hiermee doet
Ik snap niet wat Messi ermee te maken heeft, niet op mij afschuiven nu héquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat durf ik zonder probleem aan te gaan. Ik ben geen watje. Jij wel?
[..]
Wat een goeie opmerking. Even kijken wat Doublepain hiermee doet
Ik schuif niks af, maar een weddenschap is niks zonder een tegenprestatie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Messi ermee te maken heeft, niet op mij afschuiven nu hé
Ik krabbel nergens terug hoor, ben geen GGMM(iets met nooit meer op FOK! komen weddenschap). Maar wat jij wil, bij geen hattrick van Ronaldo, neem ik een Messi UI naar keuze van jou.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schuif niks af, maar een weddenschap is niks zonder een tegenprestatie.
Sked & Nober zijn het hier volledig mee eens. Evenals vele anderen in de SC
Deal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:41 schreef Doublepain het volgende:
Alleen wel, bij wissel voor minuut 60 of blessure dan stopt de weddenschap..
Das wel zo eerlijk.
Ik ben benieuwd naar de details van deze weddenschap.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krabbel nergens terug hoor, ben geen GGMM(iets met nooit meer op FOK! komen weddenschap).
RBC dus vanavond en geen Strootman. Wel op de bank?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:45 schreef Rickertman96 het volgende:
XI de la #Roma: Szczesny; Florenzi, Manolas, Rudiger, Digne; Pjanic, Vainqueur, Nainggolan; Salah, Perotti, El Shaarawy
Real Madrid XI vs. Roma: Navas; Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo; Kroos, Modric, Isco; Rodriguez, Ronaldo, Benzema.
Begin seizoen 2014, dus na het rampseizoen van PSV. Ik bood GGMM aan dat als Ajax kampioen zou worden, dat ik nooit meer op FOK! kom, als PSV kampioen zou worden, dan komt GGMM nooit meer op FOK!, als beiden niet kampioen worden dan allebei voor altijd van FOK!.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de details van deze weddenschap.
Wacht maar afquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deal.
En hij gaat er nooit één maken. Dus ik ben coulant. Je hoeft maar één maand een Messi UI te nemen.
Wat een stomme weddenschapquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begin seizoen 2014, dus na het rampseizoen van PSV. Ik bood GGMM aan dat als Ajax kampioen zou worden, dat ik nooit meer op FOK! kom, als PSV kampioen zou worden, dan komt GGMM nooit meer op FOK!, als beiden niet kampioen worden dan allebei voor altijd van FOK!.
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
RBC dus vanavond en geen Strootman. Wel op de bank?
Wist je dat Paxon dat kijkt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:57 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel te vroeg in en zie Utopia.
Mijn ogen doen pijn.
Ik wil dat jij oprotquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij wil De Rossi, Totti, D¸eko en Falqué zien?
Hij heeft hem afgewezen hoor, ik wil niet slecht praten over GGMM, niet niet nagekomenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een stomme weddenschap
Maar if true, behoorlijk triest van GGMM dat hij 'm niet na is gekomen
Andere situatie, hij stelde een weddenschap voor en ik ging niet akkoord.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een stomme weddenschap
Maar if true, behoorlijk triest van GGMM dat hij 'm niet na is gekomen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar schijn je een weddenschap voor te moeten organiseren.
Gewoon zeggen dat je oprot als Barcelona niet wint van Las Palmas zaterdag.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap het nu. Ik neem mijn woorden dan ook direct terugquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Andere situatie, hij stelde een weddenschap voor en ik ging niet akkoord.
Niet zoals hier, waar Doublepain zelf de weddenschap opzet om vervolgens het toch niet te doen.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Stijn wordt mod.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die hun weddenschap niet nakomen moeten ze opsluiten.
En geen mod maken.
Niet doen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Andere situatie, hij stelde een weddenschap voor en ik ging niet akkoord.
Niet zoals hier, waar Doublepain zelf de weddenschap opzet om vervolgens het toch niet te doen.
Hoe schat jij de kansen in van de weddenschap?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, daar neigde je even naar.
Maar ik ben blij dat je weer tot zinnen bent gekomen.
Ik neigde nergens naar, maar ik vond het raar om een belastingontduiker erbij te halen, dat mag toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, daar neigde je even naar.
Maar ik ben blij dat je weer tot zinnen bent gekomen.
Ik weet nog van niets, Kelvin.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is al bekend.
Gefeliciteerd, ouwe reus.
Okequote:Op woensdag 17 februari 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog van niets, Kelvin.
Als je jezelf maar blijft, dat is belangrijk. Niet net als GGMM ineens als een fuhrer gaan gedragen, maar we hebben vertrouwen in je kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel acts heeft deze jongen wel nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo hoort het.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga vooral door. Ik geef geen duimbreed toe. Zelfs geen soklengte.
Misschien moet je eens voor me gaan lobbyen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Jij bent een goede mod.
Dat is niet nodig toch.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens voor me gaan lobbyen.
Zou jij het willen dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens voor me gaan lobbyen.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft allang ja gezegd joh.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Leuk feitje: ik heb hem overtuigd.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben ook weer van de partij
JAAAAAAAquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben ook weer van de partij
Wat ontzettend jammer zeg.quote:
Ik kan oprecht zeggen dat ik dat absoluut niet ben.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik luister zo meteen naar Sierd. Jullie mogen jaloers op mij zijn
Ik ben niet jaloers, ik luister meequote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Nee, dat gun ik jou juistquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Die zit straks met een Messi UIquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat er maar één user is die met knikkende knietjes zal kijken vanavond.
We weten allemaal dat dat Doublepain is
Vrije trappen erin peren kan die niet meer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo maakt de laatste wedstrijden wel aardige goals. Toch blijft het een lul.
Dat is waar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vrije trappen erin peren kan die niet meer.
Ik voorspel 1-2. Real laat altijd een doelpuntje door in uitwedstrijden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
0-2 Real, onder Benitez had ik een gelijkspelletje maximaal voorspeld
Valt me tegen dit Sked.quote:
Stelling: als je komende dinsdag het voetbalfeest mist, ben je een dwaas.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje.
Ik vind het oprecht vervelend voor je.
CR niet in dit rijtje noemenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
James
Kroos
Isco
Modric
De rest.
Eensquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: als je komende dinsdag het voetbalfeest mist, ben je een dwaas.
We willen allemaal weer zien hoe Arsenal voor de zoveelste keer op rij anaal vernederd wordt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zullen wel moeten, als mod straksquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu nemen we die jongen ook niet meer serieus.
Mwa, dat doe ik met johannes ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen wel moeten, als mod straks
Haha. Goeie sneer jegens johannesquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat doe ik met johannes ook niet.
Er wordt ook in Turijn gevoetbald.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We willen allemaal weer zien hoe Arsenal voor de zoveelste keer op rij anaal vernederd wordt.
Wowquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn gedrag van gisteren bewijst nog maar eens dat het een grote gore lul is
Zag je die kop van Zidane?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn gedrag van gisteren bewijst nog maar eens dat het een grote gore lul is
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow
Let op je woorden man, je hebt een voorbeeldfunctie.
Malmö?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
In Europees verband. Bonus punten voor de persoon die de club weet waar Real voor het laatst van won.
Sked uitgesloten, die luistert mee met Sierd.
Rubequote:Op woensdag 17 februari 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
In Europees verband. Bonus punten voor de persoon die de club weet waar Real voor het laatst van won.
Bonusfeitje: Malmö + Espanyol zijn de ploegen waartegen Ronaldo bijna de helft van zijn seizoensoogst gemaakt heeft.quote:
*Italiaanse clubquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Prachtig tenue.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik weet nog steeds niet goed wat ik van dit tenue van Real moet vinden...
Gewoon een goed team hoor. Lastig te bespelen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dat Roma stelt echt helemaal niets meer voor.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
*Italiaanse club
*over twee wedstrijden
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Sierd meldt dat Real sinds 1987 nooit meer een tweestrijd heeft gewonnen van een Italiaanse club
Bv Veendamquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
En van deze?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Yep.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gewoon een goed team hoor. Lastig te bespelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real thuis wint dat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week de Derby van Madrid.
Ik vind het een lastig te voorspellen wedstrijd.
Lijkt meer een trainingstenue.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Er bestaat zoiets als haarverfquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:53 schreef Aiciu het volgende:
Lol alleen maar blondies bij madrid fans
Sinds wanneer zijn spanjaarden blond
Niemand heeft interesse.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Lijkt meer een trainingstenue.
Waarom heeft Roma trouwens geen shirtsponsor?
Ja dit is al heel lang ik weet t.
Wat vind je precies goede spelers dan? Ik vind het allemaal vrij matig. Misschien een sterk collectief, maar qua individuele klasse valt het wel mee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gewoon een goed team hoor. Lastig te bespelen.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrije trap CR
In muur/over/naast*
*cirkel om wat van toepassing is
Pjanic is een goede speler, El Sha was dat ook voor z'n blessure, Radja is gruwelijk goed.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat vind je precies goede spelers dan? Ik vind het allemaal vrij matig. Misschien een sterk collectief, maar qua individuele klasse valt het wel mee.
Hip, alleen bietje strak.quote:
Viel me ook op idd, geen idee.. Iemand?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Lijkt meer een trainingstenue.
Waarom heeft Roma trouwens geen shirtsponsor?
Ja dit is al heel lang ik weet t.
Dat zijn 3 goede spelers ja. Nainggolan is inderdaad een hele goede speler, maar op een of andere manier heb ik een enorme bloedhekel aan hem.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Pjanic is een goede speler, El Sha was dat ook voor z'n blessure, Radja is gruwelijk goed.
Bayern snap ik, maar hard gaan voor Barca?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Tijdens wedstrijden van Bayern of Barca in de CL gaan de topics juist heel snel. Vreemd.
goedquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de Stroot?
Hadden wij maar zo'n complete speler in Oranje.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zijn 3 goede spelers ja. Nainggolan is inderdaad een hele goede speler, maar op een of andere manier heb ik een enorme bloedhekel aan hem.
De Strootquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hadden wij maar zo'n complete speler in Oranje.
Mag ik zeggen dat ik Kroos overrated as fuck vind?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Real kan totaal geen druk zetten, twee werken hard en rest kijkt toe
Precies dat, sterk collectief met voorin snelle spelers. Individueel is het niet veel nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat vind je precies goede spelers dan? Ik vind het allemaal vrij matig. Misschien een sterk collectief, maar qua individuele klasse valt het wel mee.
Hij is met Zidane aan het bellen om Ronaldo maar vroeg te wisselenquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:01 schreef onlogisch het volgende:
Het eerste kwartier zit er al weer op.
Doublepain zit al nagelbijtend op de bank
quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik Kroos overrated as fuck vind?
Jij gelooft in de wederopstanding van Strootman? De redder van Nederland?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het enige punt waar wij duidelijk verschillen van mening.
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jij gelooft in de wederopstanding van Strootman? De redder van Nederland?
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kan wel lekker ballen hoor. Al hadden ze nooit Di Maria moeten laten gaanquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Speelt bij de beloften.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de Stroot?
Ik dacht dat ze daar inderdaad een methode voor gevonden hadden. Maar dat schijnt nepkraakbeen te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op wonderbaarlijke wijze groeit zijn kraakbeen weer terug
Het is een grote boodschap die je brengt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar een mededeling.
Ik vind Kroos ontzettend anoniem eigenlijk, leuke speler om erbij te hebben. Maar zeker geen sterspeler.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kan wel lekker ballen hoor. Al hadden ze nooit Di Maria moeten laten gaan
Stijn gaat je aanvallen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind Kroos ontzettend anoniem eigenlijk, leuke speler om erbij te hebben. Maar zeker geen sterspeler.
Zelfde geval als Roorda. Gaat in ieder geval heel moeilijk worden om op zijn oude niveau terug te keren , kan ieder moment gewoon weer misgaanquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar inderdaad een methode voor gevonden hadden. Maar dat schijnt nepkraakbeen te zijn.
Jij vond Koke ook niets bijzonders, dus achquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind Kroos ontzettend anoniem eigenlijk, leuke speler om erbij te hebben. Maar zeker geen sterspeler.
Die hebben ongeveer 2 wedstrijden samengespeeldquote:
Ik denk als je 'm tussen 100.000 anderen mensen zet, hij inderdaad niet heel erg op zal vallen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind Kroos ontzettend anoniem eigenlijk.
De oude Stijn zou dat doen ja. De blauwe nieuwe Stijn, doet dat niet.quote:
*Niet zo'n bijzondere speler.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij vond Koke ook niets bijzonders, dus ach
kquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
*Niet zo'n bijzondere speler.
Mee eens hoor, maar stiekem blijf je hopen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfde geval als Roorda. Gaat in ieder geval heel moeilijk worden om op zijn oude niveau terug te keren , kan ieder moment gewoon weer misgaan
Oh ja, de lieve jongen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De oude Stijn zou dat doen ja. De blauwe nieuwe Stijn, doet dat niet.
Het is nog even wennen voor je, dat snap ik wel
quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, de lieve jongen.
Ik ben benieuwd hoe het ging toen hij het hoorde.
Die stormde natuurlijk gelijk van de trap af. "Papa, ik ben moderator geworden!"
Ik denk dat er wel een extra mergpijpje is gegeten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, de lieve jongen.
Ik ben benieuwd hoe het ging toen hij het hoorde.
Die stormde natuurlijk gelijk van de trap af. "Papa, ik ben moderator geworden!"
Wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar stiekem blijf je hopen.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een extra mergpijpje is gegeten.
Sterke mentaliteit, maarja. 26 alweer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit
Dat Real Madrid kan er niet zoveel vanquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot zover een heel bijzonder matige wedstrijd
Ik moest 6 keer lezen voordat ik hem doorhad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat noem ik pass een slechte pass
Daar heb je niet veel aan eerlijk gezegd met zijn kniequote:Op woensdag 17 februari 2016 21:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sterke mentaliteit, maarja. 26 alweer.
6/10quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat noem ik pass een slechte pass
Hahahahahaha.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
De Italiaanse clubs zijn in 6 jaar tijd extreem gedevalueerd, eigenlijk wel jammer. Spelen nauwelijks echte topspelers meer. Zelfs het Juventus dat vorig jaar de CL-finale haalde was een relatief matig team.
Ik begrijp steeds beter waarom ze in Bernabeu weggetikt werden door Barcaquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat Real Madrid kan er niet zoveel van
Okéquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
De Italiaanse clubs zijn in 6 jaar tijd extreem gedevalueerd, eigenlijk wel jammer. Spelen nauwelijks echte topspelers meer. Zelfs het Juventus dat vorig jaar de CL-finale haalde was een relatief matig team.
weggetiktquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds beter waarom ze in Bernabeu weggetikt werden door Barca
Buffon, Bonucci, Barzagli, Vidal (toen nog), Pogba, Tevez (toen nog), Dybala (dit seizoen) etc.. matige spelersquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het is inderdaad treurig, de oude Italiaanse clubs (onder andere Milan) waren prachtig om naar te kijken.quote:
Mooiweervoetballers.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Buffon, Bonucci, Barzagli, Vidal (toen nog), Pogba, Tevez (toen nog), Dybala (dit seizoen) etc.. matige spelers
quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot zover een heel bijzonder matige wedstrijd
De laatste keer dat hij tegen Italianen speelde ging hem goed af ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Misschien kan Zidane zo even invallen
Zizou -> Homonaldoquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Misschien kan Zidane zo even invallen
Misschien kunnen homeopathische middeltjes uitkomst bieden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar heb je niet veel aan eerlijk gezegd met zijn knie
Er staan maar 2 Italianen in de basisquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij tegen Italianen speelde ging hem goed af ja.
Haha hilarischquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ik snap hemHomo + Ronaldo = Homonaldo!
Bonucci, Chiellini, Vidal enzo. Koekenbakkers inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Buffon is top, Tevez en Pogba ook. De rest vind ik inderdaad een klasse lager.
Ik moest bijna huilen om je onzinquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is inderdaad treurig, de oude Italiaanse clubs (onder andere Milan) waren prachtig om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |