Dat is helemaal niksquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Dit wordt gewoon kijken met de vraag of het 0-3 of 0-4 wordt. Gent-Wolfsburg it is.
Dat gaat tenminste een wedstrijd zijn. En ik zie Gent die Duitsers er nog wel uitknikkeren ook.quote:
Je kan wel leuk roepen dat Ronaldo niks isquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Ronaldo loopt geïrriteerd weg bij persconferentie
[..]
En als hij geen hattrick maakt neem jij één jaar een Messi UI of wat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan wel leuk roepen dat Ronaldo niks is
Maar als je het echt zeker weet
bij een hattrick neem jij voor 1 jaar weer je Kramer UI..
deal?
Wat bemoei jij je er mee?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
En als hij geen hattrick maakt neem jij één jaar een Messi UI of wat?
Datzelfde kan ik aan jou vragen, maar dat doe ik niet aangezien wij allebei gewoon het recht hebben om op anderen te reageren hier.quote:
Ik ben degene die niet stoer doet, dat is Onlogisch, dus als hij het meent dan neemt hij dit aan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat durf ik zonder probleem aan te gaan. Ik ben geen watje. Jij wel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan wel leuk roepen dat Ronaldo niks is
Maar als je het echt zeker weet
bij een hattrick neem jij voor 1 jaar weer je Kramer UI..
deal?
Wat een goeie opmerking. Even kijken wat Doublepain hiermee doetquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Doublepain is geen knip voor de neus waard als hij deze deal niet sluit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat durf ik zonder probleem aan te gaan. Ik ben geen watje. Jij wel?
[..]
Wat een goeie opmerking. Even kijken wat Doublepain hiermee doet
Ik snap niet wat Messi ermee te maken heeft, niet op mij afschuiven nu héquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat durf ik zonder probleem aan te gaan. Ik ben geen watje. Jij wel?
[..]
Wat een goeie opmerking. Even kijken wat Doublepain hiermee doet
Ik schuif niks af, maar een weddenschap is niks zonder een tegenprestatie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Messi ermee te maken heeft, niet op mij afschuiven nu hé
Ik krabbel nergens terug hoor, ben geen GGMM(iets met nooit meer op FOK! komen weddenschap). Maar wat jij wil, bij geen hattrick van Ronaldo, neem ik een Messi UI naar keuze van jou.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schuif niks af, maar een weddenschap is niks zonder een tegenprestatie.
Sked & Nober zijn het hier volledig mee eens. Evenals vele anderen in de SC
Deal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:41 schreef Doublepain het volgende:
Alleen wel, bij wissel voor minuut 60 of blessure dan stopt de weddenschap..
Das wel zo eerlijk.
Ik ben benieuwd naar de details van deze weddenschap.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krabbel nergens terug hoor, ben geen GGMM(iets met nooit meer op FOK! komen weddenschap).
RBC dus vanavond en geen Strootman. Wel op de bank?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:45 schreef Rickertman96 het volgende:
XI de la #Roma: Szczesny; Florenzi, Manolas, Rudiger, Digne; Pjanic, Vainqueur, Nainggolan; Salah, Perotti, El Shaarawy
Real Madrid XI vs. Roma: Navas; Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo; Kroos, Modric, Isco; Rodriguez, Ronaldo, Benzema.
Begin seizoen 2014, dus na het rampseizoen van PSV. Ik bood GGMM aan dat als Ajax kampioen zou worden, dat ik nooit meer op FOK! kom, als PSV kampioen zou worden, dan komt GGMM nooit meer op FOK!, als beiden niet kampioen worden dan allebei voor altijd van FOK!.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de details van deze weddenschap.
Wacht maar afquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deal.
En hij gaat er nooit één maken. Dus ik ben coulant. Je hoeft maar één maand een Messi UI te nemen.
Wat een stomme weddenschapquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begin seizoen 2014, dus na het rampseizoen van PSV. Ik bood GGMM aan dat als Ajax kampioen zou worden, dat ik nooit meer op FOK! kom, als PSV kampioen zou worden, dan komt GGMM nooit meer op FOK!, als beiden niet kampioen worden dan allebei voor altijd van FOK!.
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
RBC dus vanavond en geen Strootman. Wel op de bank?
Wist je dat Paxon dat kijkt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:57 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel te vroeg in en zie Utopia.
Mijn ogen doen pijn.
Ik wil dat jij oprotquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij wil De Rossi, Totti, D¸eko en Falqué zien?
Hij heeft hem afgewezen hoor, ik wil niet slecht praten over GGMM, niet niet nagekomenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een stomme weddenschap
Maar if true, behoorlijk triest van GGMM dat hij 'm niet na is gekomen
Andere situatie, hij stelde een weddenschap voor en ik ging niet akkoord.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een stomme weddenschap
Maar if true, behoorlijk triest van GGMM dat hij 'm niet na is gekomen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar schijn je een weddenschap voor te moeten organiseren.
Gewoon zeggen dat je oprot als Barcelona niet wint van Las Palmas zaterdag.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap het nu. Ik neem mijn woorden dan ook direct terugquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Andere situatie, hij stelde een weddenschap voor en ik ging niet akkoord.
Niet zoals hier, waar Doublepain zelf de weddenschap opzet om vervolgens het toch niet te doen.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Stijn wordt mod.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die hun weddenschap niet nakomen moeten ze opsluiten.
En geen mod maken.
Niet doen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Andere situatie, hij stelde een weddenschap voor en ik ging niet akkoord.
Niet zoals hier, waar Doublepain zelf de weddenschap opzet om vervolgens het toch niet te doen.
Hoe schat jij de kansen in van de weddenschap?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, daar neigde je even naar.
Maar ik ben blij dat je weer tot zinnen bent gekomen.
Ik neigde nergens naar, maar ik vond het raar om een belastingontduiker erbij te halen, dat mag toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, daar neigde je even naar.
Maar ik ben blij dat je weer tot zinnen bent gekomen.
Ik weet nog van niets, Kelvin.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is al bekend.
Gefeliciteerd, ouwe reus.
Okequote:Op woensdag 17 februari 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog van niets, Kelvin.
Als je jezelf maar blijft, dat is belangrijk. Niet net als GGMM ineens als een fuhrer gaan gedragen, maar we hebben vertrouwen in je kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel acts heeft deze jongen wel nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo hoort het.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga vooral door. Ik geef geen duimbreed toe. Zelfs geen soklengte.
Misschien moet je eens voor me gaan lobbyen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Jij bent een goede mod.
Dat is niet nodig toch.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens voor me gaan lobbyen.
Zou jij het willen dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens voor me gaan lobbyen.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft allang ja gezegd joh.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Leuk feitje: ik heb hem overtuigd.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben ook weer van de partij
JAAAAAAAquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben ook weer van de partij
Wat ontzettend jammer zeg.quote:
Ik kan oprecht zeggen dat ik dat absoluut niet ben.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik luister zo meteen naar Sierd. Jullie mogen jaloers op mij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |