Ronaldo loopt geďrriteerd weg bij persconferentie
Cristiano Ronaldo is opgestaan en weggelopen bij de persconferentie voorafgaand aan het Champions League-duel van woensdag met AS Roma. De sterspeler van Real Madrid raakte geďrriteerd na een vraag over zijn gebrek aan doelpunten in uitwedstrijden.
De spits was not amused toen een journalist hem vroeg waarom hij buiten Bernabéu niet meer had gescoord sinds 29 november. "Wie heeft er meer doelpunten gemaakt dan ik sinds ik in Spanje speel? Noem een speler die dat heeft gepresteerd."
Toen de zaal met journalisten hem het antwoord schuldig moest blijven, zei Ronaldo: "Geen antwoord? Oké, dank jullie wel." Daarop verliet Ronaldo de persconferentie.
Even daarvoor had Ronaldo ook al moeite met vragen over het supertrio van Barcelona. Neymar, Suarez en Messi zouden veel scoren omdat ze goed met elkaar overweg kunnen. "Al die knuffeltjes en kusjes zeggen mij niets. Toen ik bij Manchester United speelde, zei ik alleen goedemorgen tegen Paul Scholes en Ryan Giggs. We wonnen wel de Champions League. Praten deden we op het veld en dat is wat nu ook doe met Benzema en Bale."
21 thuis, 11 uit
Dit seizoen heeft Ronaldo al 32 keer gescoord. Daarvan scoorde hij er 21 in eigen huis, 11 doelpunten maakte hij op vreemde bodem. In de Champions League heeft hij in totaal 88 doelpunten gemaakt in 121 wedstrijden.
http://nos.nl/artikel/208(...)persconferentie.htmlKritiek mag blijkbaar niet